Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 13. 9h:16' EZ A 43. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD 44. játékheted kezdete: márc. 15. A következő fordulódat legkorábbana 44. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4713 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tazunkaróka jobb hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a tazunkaróka rőt testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tazunkaróka, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
v 20 148 2 | elmormolod a 20. varázslatot |
kt 32 1 | elkészíted a 32. tárgyat (1 darabot) |
kf 714 | kézbeveszed/felveszed a 714. tárgyat |
d 51 1 | eldobod az 51. tárgyat (1 darabot) |
tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
kt 73 1 | elkészíted a 73. tárgyat (1 darabot) |
kf 73 2 | kézbeveszed/felveszed a 73. tárgyat a bal kezedbe |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [41,113] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot!
(Továbbmész...) [42,113] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manifesztátor. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a mutáns pók bal oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval meghorzsolod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mutáns pók megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [44,113] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Északra mész, Mórra találsz, Odébb Namídból jön fohász
Fehér csontkéz hever mélyén, Gondolkodj e válasz tétjén
E vidéken nem látsz vizet, Rossz válaszért Halál fizet.
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy pókvadász. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a grákó denevér bőrszárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 5 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
tf 2 20 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
szk 78 | keresed a 78. szörnyet |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY) A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az? |
MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY) A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért... |
Erő: | 19 | Szint: | 8 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 539 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 130/45 | Jellem: | jó (46) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 (14) | Varázspont: | 17/6 | Pénz: | 207 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 7 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 6 | dobófegyverek: | 3 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszablya (#64) << kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -5.); dárda (#10) (6 -); dárda (#10) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 2 | 5. gyógyítás: | 14 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 4 (+1) | 8. teológia: | 1 | 9. szörnyismeret: | 2 (+1) |
10. zárnyitás: | 1 | 11. vadászat: | 6 | 12. bányászat: | 6 |
13. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 33% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
lila brekk (#11), lebegő gomba (#39), démontetű (#15) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fabontó szójer (#71), evaporőr (#69), csodabogár (#755), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
bűvölés (#20) (148,2) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd az orkokat, a gonosz szolgái! Bizonyításképp pedig áldozz fel nekem öt csontszablyát. |
2.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] |
3.) Hozz nekem két mocsári penkét! Nem bukkanhatsz rá másként, csak ha alaposan keresed [adj ki KUT parancsot a mocsárban.] |
Összsúly: 40.78 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van. | |
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bot (#4) | |||
4 | kaja (#2) | 5 | rézdarab (#70) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | óndarab (#85) | 1 | rézpajzs (#73) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | szeksztáns (#32) | 2 | tüske (#22) |