Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. szept. 12. 15h:03' EZ A 379. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD 380. játékheted kezdete: szept. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3225 SZÁMLA : XXXX |
Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 187 | elmormolod a 187. varázslatot |
fvh 1 | felt. varázslat haszn. 1 |
tv 30 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor megcsapod a szutykos remák testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 TU.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. Mosolyogva kidobod a nevetséges varkaudar kósza trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő szutykos remák trófeát. 1274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 10 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg farkát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [106,96] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sérült ragyás burástya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a mutáns pók förtelmes fejét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [105,95] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették.
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [103,93] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nukleáris cickány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány nyakát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [102,92] A sík vidéket bozótos váltja fel.
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [101,90] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?
h 78 16 | használod a 78. tárgyat |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bundás csirmáz szőrös testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ef 14 505 | energia fejlesztése 14 |
szk 88 | keresed a 88. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY) A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért... |
MÓRICSERJE (115. NÖVÉNY) Vastag, zöld szárú növény, húsos, lapos levelekkel, nagy világoszöld gyümölcsökkel - ez a móricserje. Szinte minden évszakban találhatók rajta virágok és érett gyümölcsök is. Ennek persze semmi haszna nincs, mivel a gyümölcs nem ehető... Azaz meg lehet enni, de nem jóllakás céljából, inkább akkor, ha az ember ... hm ... szóval ha nehezen tud vécére menni. Nincs ugyanis jobb hashajtó a móri gyümölcsnél. A hatás azonnali, és egyszersmind drámai. Ha esetleg székrekedésed lenne, akkor a KT 116 paranccsal, 4 pontért gyűjthetsz a termésből, és a H 116 paranccsal fogyaszthatod el, 2 TVP-ért. |
BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY) A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver. |
Erő: | 13 (16) | Szint: | 15 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 155/109 | Jellem: | gonosz (33) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 24 (29) | Varázspont: | 136/1 | Pénz: | 3293 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 14/7 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 15/78 (+15%) | ütőfegyverek: | 1/48 | dobófegyverek: | 17/11 (+33%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/99 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 11/97 (+40%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 3/29 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 5/24 (+11%) | 6. csapdaészlelés: | 2/9 |
7. gyógyítás: | 3/10 | 8. felderítés: | 4/87 (+22%) | 9. teológia: | 1/23 (+8%) |
10. taumaturgia: | 10/104 (+17%) | 11. szerencsejáték: | 1/99 | 12. harcművészetek: | 13/30 |
13. zene: | 1/0 | 14. szörnyismeret: | 2/0 (+12%) | 15. vadászat: | 1/86 |
16. bányászat: | 1/31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
varkaudar íjász (#687) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
varkaudar behemót (#189) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | varkaudar íjász (#687) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. |
2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! (számláló: 0) |
3.) A nekrofun energiája a jólét alapja. Irts ki egyet ebből az ocsmány növényből! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1703 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
21 | arany (#50) | 3 | bumeráng (#249) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
4 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
4 | madártoll (#112) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | remák szív (#264) | 6 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) |