Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. ápr. 1. 23h:22' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: ápr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3083 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
lm 4 4 9 | mozogsz 4 4 9 |
lm 9 12 12 | mozogsz 9 12 12 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 128 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
lm 11 15 15 | mozogsz 11 15 15 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi bal oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi foszladozó testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 14 1 | mozogsz 14 1 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
h 1167 | használod az 1167. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [83,62] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy proteinfecske. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a proteinfecske fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinfecske fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a proteinfecske fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a lomha morf testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a lomha morf jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nyelvével a lomha morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a lomha morf bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a lomha morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [82,63] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy karmazsin huhogó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 9 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a karmazsin huhogó egyik csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 8 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. (ld. enc.) 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (4 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a domináns morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A domináns morf megüti a jobb válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf bal lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a domináns morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A domináns morf rávág a derekadra. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A domináns morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tintacsiga nyúlós testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [80,65] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy óriás skorpió. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás skorpió testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az óriás skorpió testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Telibe kapod a savadagot. (23 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a változatos morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nyelvével a változatos morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a változatos morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nyelvével a változatos morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A változatos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [79,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy dűnekukac. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dűnekukac testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a dűnekukac testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [77,68] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a változatos morf bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a változatos morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a változatos morf testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a változatos morf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nyelvével a változatos morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 10 ubuk tüske úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf jobb oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a lomha morf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lomha morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a lomha morf testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a lomha morf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lomha morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner ragyás burástya trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes lomha morf trófeát. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 5.]
m 5 | mozogsz délnyugatra |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
szk 65 | keresed a 65. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
VARKAUDAR (64. FAJ) A varkaudarok keletkezésével kapcsolatban sok homályos mendemonda kering, de abban mindenki egyetért, hogy ez a legintelligensebb, legagyafúrtabb, legszámítóbb teremtmény, amely minden ilyen irányú tulajdonságát kizárólag a lehető leggonoszabb dolgok művelésére használja. Sokak szerint évszázadokkal ezelőtt, a Mirg-háborúk "alkalmából" hozták őket létre nagytudású (és sötétlelkű) mágusok. A hatékonyság érdekében megpróbálták az orkok szívósságát, a trollok erejét, a sötét tündék intelligenciáját és az árnymanók ravaszságát ötvözni. A történet szerint a "túl jól sikeredett" teremtmények később gazdáik ellen fordultak, és győzelmük után a szaporodásuk ellenőrizhetetlenné vált. Hogy ebből mi igaz, azt senki sem tudja, de tény, hogy Dornodon seregének derékhadát a varkaudarok alkották. A kincsekre, hatalomra éhes varkaudarok gyakran egy komplex labirintus mélyén vernek tanyát, de még gyakrabban indulnak hódító útra, bandákba verődve, ork seregeket vezetve. Ja igen, hogy is néz ki egy varkaudar... Bőre nagyon sötétkék, majdhogynem fekete, magassága két méter körüli, hegyes fülei vannak, rücskös, égettnek tűnő bőre, sárgán izzó, pupilla nélküli szemei, és hosszú agyarai (de harcban inkább fegyvereket használ, mint ezt). A hajdani kísérletek eredményeképpen létrejöttek nagyobb, különleges képességekkel bíró varkaudarok is, de ilyet eddig még senki sem látott. |
VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY) Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)... |
NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY) A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned. |
BOROSTYÁN FÜGGŐ (162. TÁRGY) Ezt a kedves kis fityegőt felakaszthatod az egyik füledbe, a KF paranccsal. (Egyszerre két fajta fülbevaló lehet a füledben.) Ha nő vagy, akkor a férfiakat így könnyebben elcsábíthatod, ha férfi, akkor ezzel is gazdagságodat, hatalmadat demonstrálhatod más kalandozók szemében. És legvégül: bármikor eladhatod jó pénzért egy ékszerésznek. |
HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY) Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében. |
ZÖLD MORFPLAZMA (2444. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, zöldes színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
MÁRVÁNYTORONY (175. TEREPTÁRGY) A sík vidék közepén egy sudár, fehér torony emelkedik ki. Mintegy húsz méter magas lehet, és egyetlen ajtót sem látsz rajta, ablakot is csak nagyon magasan. A fala csiszolt márványból készült, és, bár vannak itt-ott kiálló kövek, a felmászás gyakorlatilag lehetetlennek tűnik. Ha mégis megpróbálod, szükséged van egy mászókampóra, amit használsz (28 TVP-ért), és legalább 8-as mászás szakértelemre. Ekkor a kampót addig dobálod, amíg beakad az ablakba, és ezután felkapaszkodsz a falon, akárcsak Fekete Tulipán. Felmerül benned az a gondolat is, hogy utat törsz magadnak a falon keresztül, de ez még lehetetlenebb feladatnak tűnik... Vajon milyen kincsek rejtőzhetnek odabent? |
ÓRIÁS SKORPIÓ (72. SZÖRNY) Igen, többek között ez Ghalla előnye: méteres skorpiókkal nemcsak a rémálmodban, hanem a valóságban, pl. a sivatagban sétálva is találkozhatsz. Hát nem egy egzotikus élmény? Méregtől csöpögő farok, egy woor-antilopot is kettéroppantani képes ollók! Na ja, a dolgot túl lehet persze élni, de ahhoz több kell, mint egy tapasztalatlan zöldfülű. És ha valahogy le is győzöd az óriás skorpiót, mit csinálsz a közben a szervezetedbe juttatott méreggel? |
SÁRGA MORFPLAZMA (2447. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, sárgás színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY) Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne. |
ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY) Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát. |
FEKETE MORFPLAZMA (2446. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, sötét színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY) A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni. |
Erő: | 12 | Szint: | 13 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 10 (12) | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 159/88 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 22 | Varázspont: | 74/2 | Pénz: | 24 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 17 (+1) | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 6 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
77,68 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 184 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 (+1) | 2. nyomkövetés: | 12 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 22 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. taumaturgia: | 2 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. zárnyitás: | 4 (+1) |
13. vadászat: | 1 | 14. bányászat: | 4 | 15. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
készítesz fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146), nektoraf (#355), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), éltető morf (#7625), fémbontó szójer (#150), brutális morf (#7620), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végezz egy varkaudarral. (teljesítve) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 41, 42. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900. (összesen ölhető: 294 ) | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 8. Szerzett pont: 812. Beállított erő: 0 Összpont: 812 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | láncing (#222) | |
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | vassisak (#160) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csontszurony (#12) | ||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | orgyilkos tőr (#225) | ||
3 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | aranylánc (#191) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | * | ezüst karkötő (#158) | |
1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | ||
16 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 13] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 9 korty víz (#27), fér még: 31] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
13 | álompor (#396) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | fehér morfplazma (#2445) | |||
2 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | grákóbőr (#41) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 2 | kék morfplazma (#2442) | 2 | lila morfplazma (#2448) | |||
5 | madártoll (#112) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | óndarab (#85) | |||
5 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | |||
1 | sárga morfplazma (#2447) | 5 | smirglilevél (#29) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
4 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 3 | vasérc (#152) | |||
1 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 28.92 kg | Megterheltség: 65% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | ubuk tüske (#131) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | csontszurony (#12) | 2 | fekete morfplazma (#2446) | |||
1 | huhogó bibe (#332) | 2 | kaja (#2) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 5 | quwarg tojás (#360) | 1 | sárga morfplazma (#2447) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | vasérc (#152) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|