42. forduló, 44. forduló, Ardal Elwenhill összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 1. 9h:21'
EZ A 434. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
435. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2929
SZÁMLA : XXXX

ARDAL ELWENHILL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,18] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 189.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 184.]

d 415 4 eldobod a 415. tárgyat (4 darabot)
Hiába próbálsz az átkozott tárgytól megszabadulni, mindig visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 184.]

dx 2 repítsen a d.ex.m. 2 lépésig
Mentálisan összpontosítasz. Igen, a következő pillanatban érzed, létrejött a kapcsolat a deus ex machinával! Utasítod, hogy vészhelyzetben 6 mérföldre repítsen el. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

flh 4 20 felt. lőfegyver haszn. 4 a 20. tárggyal
A paraméterként megadott tárgy nem lövedék/dobófegyver! [0 pontot használtál fel, van még 184.]

flh 1 10 felt. lőfegyver haszn. 1 a 10. tárggyal
Ok, FLH 1 10 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

fkt 6 1 1 felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

fkt 36 2 1 felt. készítesz a 36. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

fkt 29 1 1 felt. készítesz a 29. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

v 6 elmormolod a 6. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 5 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+10 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 164.]

f 95 kísérletezel a 95. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bakkura csizmát. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 154.]

f 70 85 kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bronzpajzsot. (ld. enc.) 120 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 144.]

f 21 29 30 kísérletezel a 21. tárggyal a 29. tárggyal a 30. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Bárhogy erőlteted az agyadat, képtelen vagy már koncentrálni. Valószínűleg a mai feltalálások már elvonták minden szellemi energiádat. Pedig érzed, hogy közel jársz a megoldáshoz! (Megjegyzés: egy körben egy gnómnak maximum három, más fajúaknak maximum két sikeres feltalálása lehet.) [10 pontot használtál fel, van még 134.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 126.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[39,17] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő tigroszlán nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a tigroszlán bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tigroszlán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tigroszlán csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Felfedeztél egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [39,16] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Látsz egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy süvítő rája. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával épp hogy megvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A süvítő rája beleharap a kezedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [39,15] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gátvakond. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a gátvakond testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaffogó hebrencs került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs beleharap a kezedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 96.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[39,14] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy gonyolék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gonyolék testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nyelvével a gonyolék eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [39,13] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz Heller. Egy bőrpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy pókvadász trófea és egy útonálló trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [40,12] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss nem felismerhető nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 62.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[41,11] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy drótszőrű pincsi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Elszántan a másikra támadsz. Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) általad nem ismert nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [42,10] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Látsz egy vaskohót. Látsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss nem felismerhető nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 42.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 34.]

szk keresed
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni az első paraméterét. (egy élőlényt.)

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 4 gyógyítás 4 pontért
Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+1 életerő.) [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 183 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY)
Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is!

BRONZPAJZS (89. TÁRGY)
Mint rutinos bronzszakértő, nem okozhat nehézséget a bronzpajzs megkonstruálása sem. Ehhez a kőkalapácson és egy olvasztókemencén kívül 3 ón- és 3 rézdarabra van szükséged. A bronzpajzs 5-el javítja a védettségedet, készítése a KT 89 paranccsal történik, 60 pontért.

HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY)
A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná?

KARAKTERLAP

Ardal Elwenhill , egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr követője vagy. Ez a 43. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 8 Merészség: 5/3 Magasság: 167 cm
IQ: 16 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 9 Menekülés: 40 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 16 Életpont: 119/53 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 28/2 Pénz: 87 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 111 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 518 TP-t kaptál. Jelenleg 6874 TP-d van. A következő szinthez még 126 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 6 (+1)

Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) << csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 10 3. lopás: 3
4. mászás: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. teológia: 6 8. szörnyismeret: 1 9. zárnyitás: 1
10. vadászat: 8 11. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
sarki róka (#636) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 46.73 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Legalább 10 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 drótszőr (#37) 2 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 rézdarab (#70) 8 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(39,13) Heller (4913. kalandozó)
(39,14) gonyolék (#13)
(39,15) Tharr oltár, gátvakond (#57), kaffogó hebrencs (#88)
(39,16) Tharr rúnaköve, gumifa (#38), Sheran oltár, süvítő rája (#113)
(39,17) tigroszlánok (#43), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár
(41,11) drótszőrű pincsik (#22), Tharr rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár
(42,10) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek