Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 15. 15h:02' EZ A 83. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD 84. játékheted kezdete: febr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2875 SZÁMLA : XXXX |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 3 | növeled a 3. tulajdonságodat |
kno 4 | képesség-növelés 4 |
kno 10 2 | képesség-növelés 10 |
m 8 | mozogsz északra |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach tömzsi testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 7 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az északi aurach bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az északi aurach testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 8 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
f 11 | kísérletezel a 11. tárggyal |
kt 126 | elkészíted a 126. tárgyat |
f 126 | kísérletezel a 126. tárggyal |
kt 2083 | elkészíted a 2083. tárgyat |
m 7 2 2 | mozogsz északnyugatra, keletre, keletre |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák bal középső lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [57,-10] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy drasmólyom. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a drasmólyom fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a drasmólyom jobb szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [58,-10] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sebesült északi aurach. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval eltalálod az északi aurach fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 7 életpontot vesztettél. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 aurach bőr (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a spagulár fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a spagulár jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a spagulár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a rőtmanó testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a rőtmanó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rőtmanó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 86 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [57,-11] A dombság átmegy hegységbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csontlepke. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontlepke bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [56,-11] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
KRÓNIKA (1725. TÁRGY) A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy. |
SZÖRNYEK ÉLVE ELFOGÁSA Bizonyára már hosszú ideje izgatja a fantáziádat, hogy mi lenne, ha képes lennél élve elfogni valamilyen szörnyet. Most, hogy már elég járatos vagy a csapdakészítés tudományában, és a szörnyismeretek szakértelmed sem elhanyagolható, erre lehetőséged nyílik! Ahhoz, hogy egy szörnyet el tudjál fogni, legtöbbször szükséged van valamilyen ravasz csapdákra. Nem árt tehát, ha elkezdez Feltalál parancsokat kiadni olyan tárgyakra, amelyeknek ilyetén jellegű felhasználására eddig nem gondolhattál. Adtál már ki például sikertelen F parancsot kötélre? Igen? Talán most érdemes újból megpróbálni... Persze többféle csapda létezik, van, amelyet úgy használsz, hogy odaszaladsz a szörnyhöz, és megpróbálod vele elfogni, de a legtöbbet fel kell állítani, és türelmesen kell várakozni - ez pedig sok időbe kerül... A csapdahasználatban egy új feltételes parancs segít: a szörny FOGlyul ejtés: FOG <szörny> <csapda>. Az első paraméter a szörny, amelyet el akarsz fogni, a második paraméter a szörnycsapda, amelyet használni akarsz erre. Mindig olvasd el figyelmesen a csapdák leírásait, és döntsd el, hogy egy adott szörny elfogására melyik a legalkalmasabb. Ha a paraméterként megadott szörnnyel találkozol, és elég TVP-d van még, automatikusan megpróbálod elfogni. Ennek sikere függ attól, hogy milyen csapdát használsz, mekkora a csapdakészítés szakértelmed, és hogy mekkora a szörny csapdaészlelése. Egy trikornis nehezebben sétál bele egy csapdába, mint egy rambó bogár. Egy adott FOG parancs törlődik, ha SIKERES végrehajtásra kerül, ill. kiderül, hogy teljesen értelmetlen. Te ugyanúgy tudsz törölni összes/egy bizonyos FOG parancsot, ahogy az FT esetén. A legtöbb csapdát, bár van sorszáma, nem kell külön KT paranccsal elkészíteni: automatikusan összerakod/elkészíted a FOG parancs végrehajtásakor. Hogy mi a teendő, ha sikeresen elfogtál egy szörnyet? Nos, ez már más lapra tartozik... |
AURACH FOG (657. TÁRGY) Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez. |
CSONTSZURONY (12. TÁRGY) Ha már nem készíthetsz szuronyos puskát, elégedj meg egyenlőre a szuronyos bottal. Egy csontkést a botod végére erősítve, egy hosszú, nagy sebet ejtő (3d4+2) szúrófegyvert kapsz. Rohamra fel! A csontszurony készítéséhez a KT 12 parancsot kell kiadnod, 20 pontért. |
BRONZKARD (2083. TÁRGY) A bronzpenge elkészítése után realizáltad, hogy azért van még mit csiszolni rajta, szó szerint és képletesen is. Ha négy smirgli levéllel megcsiszolod 10 TVP-ért, nem csak élesebbé, de kiegyensúlyozottabbá is teheted, így a sebzése 2D6+4 lesz. |
DRASMÓLYOM (60. SZÖRNY) Az alacsony és magashegységek nagyra nőtt, struccszerű ragadozó madara vastag tollazatot növesztett a kopár hegyormok közt fújó hideg szelek ellen. Ez a mindig éhes óriásmadár néha még egy-egy kőszáli disznót is elejt, nem beszélve a gyanútlan utazókról, akik a hegyeken akarnak átkelni. "A drasmólyom, mint a legtöbb buta szörny, csak akkor veszélyes, ha éhes - egy jóllakott drasmólyomtól akár 10 lépésre is el lehet sétálni, akkor sem támad meg." (idézet magát megnevezni nem kívánó halbiológustól. Szavahihetőség, szakértelem - ???). |
AURACH BŐR (658. TÁRGY) Néha előfordul, hogy egy jobb állapotban levő aurachhal hoz össze a sors, amely nem mocskos, nem szutykos, nem szakadt irhájú. Ilyenkor az ép irhát lenyúzod, és félreteszed későbbi használatra. |
VASÉRC (152. TÁRGY) A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezők előbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez legalapvetőbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendő egy primitív olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence alapötletét (szögletes kő) és a vasércet összekapcsolod... |
Erő: | 18 (20) | Szint: | 11 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 65/65 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 189/140 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 12 (13) | Varázspont: | 56/26 | Pénz: | 11 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 4 | ütőfegyverek: | 13 (+1) | lőfegyverek: | 10 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -); |
56,83 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 626 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 5 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 3 (+1) | 5. gyógyítás: | 15 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 3 | 9. zene: | 1 |
10. szörnyismeret: | 3 (+2) | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 4 |
13. bányászat: | 10 (+2) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 35 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
Összsúly: 83.30 kg | Megterheltség: 55% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van. | |
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | smirglilevél (#29) | 9 | tüske (#22) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aurach bőr (#658) | 6 | aurach fog (#657) | 1 | bronzkard (#2083) | |||
6 | madártoll (#112) | 4 | rézdarab (#70) | 1 | vasérc (#152) |
55 | 56 | 57 | 58 | 59 | |
-12 | |
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|