Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 12. 15h:10' EZ A 61. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD 62. játékheted kezdete: ápr. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1309 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
fgo | felt. gonoszkodás |
tv 30 372 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot a 372. varázslatot |
tv 32 30 372 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 30. varázslatot a 372. varázslatot |
cir | vándorcirkusz látogatása |
m 2 3 5 | mozogsz keletre, délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [77,63] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a rájanyék testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [75,65] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérszomjas csüldő. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [74,65] Továbbra is síkságon vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy mélységi grittang nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén jobb oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén bal első lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
v 1 3 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 8 5 | mozogsz északra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a Jerome jobb hátsó lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a Jerome páncélos testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a Jerome testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Túlbuzgó szabó módjára a Jerome összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Jerome fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Jerome most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 657 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 15, gyógyulás: 9, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [73,65] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mélységi grittang farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 4, gyógyulás: 7, összesen: +3 ÉP}
m 3 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [73,66] Dombos terepre érkeztél.
szk 116 | keresed a 116. szörnyet |
tk 5 5086 13 | többszemélyes kaland 5 5086 13 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY) A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség. |
VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY) Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk... |
MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatása életpont veszteség és alacsonyabb támadási képesség lehet. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg. |
VÁMPIRIZÁCIÓ (1. VARÁZSLAT) (Sheran híveinek: GYÓGYÍTÓ TERMÉSZET) Ha ezt a varázslatot elmondod csata előtt, minden sikeres ütéseddel képes leszel az ellenfél megsebzéskor elvesztett életenergiájának egy részét felszívni, és ezt a saját sejtjeid regenerálására fordítani. Tehát minél nagyobb sebzést okozol, annál többet gyógyulsz. A vámpirizáció az elmondástól a legközelebbi csata végéig tart, és 8 VP-be kerül. Ha akarod, a parancs második paramétereként megadhatod, hogy a csata végén a varázslatot újból, 8 VP-ért hosszabbítsd meg. Ahányat írsz, annyiszor. Pl. V 1 2 hatására a parancs kiadásán kívül még maximum kétszer fogod a varázslatot elmondani. Ez egyike azon kevés varázslatoknak, amellyel életerőd a maximális érték fölé kerülhet. Sheran hívei ezt a varázslatot (ők gyógyító természetnek hívják), kicsit más elven működtetik. Valahányszor egy élőlény visszaadja testét a Földanyának, a földben óriási energiák szabadulnak fel. Istennőd megajándékoz egy újabb segítséggel az ellenségei elleni harcodban. Ha elmondod ezt a varázslatot csata előtt, a Föld átadja neked azon energia egy részét, amit csata során sebződő ellenfeled veszít el. Ezáltal lehetőséged van a harc közben gyógyulni. Ez a varázslat ugyanazon az elven működik, mint a vámpirizáció. A különbség csupán annyi, hogy a hithű druidák inkább a természet gyógyító erejét használják fel segítségül. Újdonság a vámpirizáció varázslat korábbi verziójához képest: ezentúl megadhatsz egy 3. paramétert is. Ha a harc első körében, a jobbkezes fegyverrel történő ütéskor nem gyógyulnál annyit, mint amennyi a 3. paraméter, akkor az adott harcban a vámpirizáció nem fog aktiválódni és így a harc végén megújítanod sem kell. Ha nem adsz meg 3. paramétert, a vámpirizáció minden harcban aktivizálódik. (Ez csak szörnyekkel való harcra vonatkozik, kalandozókkal szemben a varázslat mindig kisül.) |
Erő: | 16 (18) | Szint: | 14 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (28) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 15 (16) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 175/170 | Jellem: | gonosz (29) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (26) | Varázspont: | 220/38 | Pénz: | 1270 arany | Kép. pont: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 15 | dobófegyverek: | 13 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 11 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 5 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 2 |
10. taumaturgia: | 9 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 1 |
13. zene: | 1 | 14. szörnyismeret: | 1 | 15. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyógykenőcs (#313) | 2 | téfea-agy (#172) | 24 | ugh méreg (#166) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranypikkely (#415) | 1 | csontkulcs (#74) | 4 | gyenge méreg (#26) | |||
14 | kaja (#2) | 1 | lapockacsont (#33) | 6 | spiritusz (#170) |