Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jún. 30. 9h:21' EZ A 738. JÁTÉKHETED, 429. FORDULÓD 739. játékheted kezdete: júl. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 6. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 7. KP: | használod a 745. tárgyat |
fkt 449 5 1 | felt. készítesz a 449. tárgyat (5 darabot) |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Észreveszel egy Arénagödröt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 50 TVP épült bele.)
ep 400 100 1 | építed a 400. tárgyat 100 pontért |
be 710 220 127 | bemész a 710. épületbe |
vtn 100 | varázslat tanulás: a 100. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
ve 403 5 | megveszed a 403. tárgyat 5 |
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat egyik lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál gránittestét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1739 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2036 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal megvagdalod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1774 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [172,103] Továbbra is síkságon vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos bal középső lábát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 47 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal felnyitod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1384 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [173,102] Dombos terepre érkeztél.
kt 119 5 | elkészíted a 119. tárgyat (5 darabot) |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [175,102] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
usz 40 | úszol 40 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a mélység fattya farkát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A mélység fattya csápol, de mindhiába. A mélység fattya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
326 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [177,101] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő ryuku csapásvezető mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a ryuku csapásvezető jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő. 1539 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ősdentor bal lábát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor jobb lábát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 49 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath jobb lábát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó és egy aranytű. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (46 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Orkhan Thai testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 vas dobónyíl, 20 arany, egy obszidián függő és egy ezüst nyaklánc. 2842 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 120, gyógyulás: 4, összesen: -116 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz bal lábát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az óriás csontváz bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
h 341 268 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 360 10 | használod a 341. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester jobb vállát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 84 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kvazár karddal felnyitod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
VARÁZSITAL FŐZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik. |
NANDA (224. SZÖRNY) A nandának gyönyörű női arca van: de sajnos a teste további része egy ocsmány kígyótest. A nandák nagyhatalmú, palotákban székelő úrnők, csak kevés, még nagyobb hatalmú entitás tud nekik parancsolni. A nanda pillantása igéző: az elbűvölt áldozat örülhet, ha a nanda csak valami értékesebb tárgyát veszi el, és nem az életét. |
Erő: | 43 (47) | Szint: | 29 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 43 (48) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 43 (61) | Védekezés: | 106 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 40 (49) | Életpont: | 433/363 | Jellem: | jó (478) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (48) | Varázspont: | 584/84 | Pénz: | 11157 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 31/14 | Pszi pont: | 129/3 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/88 (+4%) | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 24/91 |
vágófegyverek: | 16/72 (+24%) | ütőfegyverek: | 30/81 (+6%) | lőfegyverek: | 30/8 (+8%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/82 | 2. nyomkövetés: | 67/98 | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 19/50 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 26/88 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 41/29 |
7. gyógyítás: | 115/93 (+10%) | 8. titkosírás: | 5/52 | 9. felderítés: | 31/27 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 13/74 | 11. teológia: | 23/22 (+1%) | 12. taumaturgia: | 52/87 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 7/24 | 14. versengés: | 4/75 | 15. harcművészetek: | 10/80 |
16. zene: | 70/47 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/60 | 18. pszi: | 11/72 (+11%) |
19. zárnyitás: | 15/56 | 20. vadászat: | 19/49 | 21. bányászat: | 34/16 (+6%) |
22. úszás: | 27/25 (+10%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | hatalomvarázs (#220) | erőpajzs III (#127) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 2 | csuklyavirág (#133) | 3 | drótszőr (#37) | |||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 3 | óndarab (#85) | 2 | pular kristály (#239) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 7 | ragasztó (#83) | |||
2 | rézdarab (#70) | 4 | sallank karom (#128) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
6 | Thargodan esszencia (#328) | 10 | ugh méreg (#166) | 1 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
23 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | kvazár (#244) | 2 | obszidián függő (#195) | 1 | pszi kő (#248) | |||
4 | púderkő (#119) | 1 | sáfránypor (#211) | 2 | ubuk tüske (#131) | |||
6 | vas dobónyíl (#189) | 10 | víz (#27) |