426. forduló, 428. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 16. 9h:13'
EZ A 589. JÁTÉKHETED, 427. FORDULÓD
590. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [363,67] koordinátán.
A táborozás 2. napján összeakadsz Gor Findalasszal. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy bo'adhun gyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy fattylord derékövet, egy fűzött kagylósort, egy hósárkánybőr csizmát, egy kyorg vállpántot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy rubin fülbevalót, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy tollaskígyó trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egy erdei tündér álmos fejecskéje bukkan ki hátizsákjából. Gyorsan megnézed, a tiedben is van-e. Phu, ezt megúsztad... Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon összefutsz egy fekete, kontyos hajú, zöld szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Emma kötényét, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy moa csiptetőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy teriadan karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Rangja: Inkvizíció főmágusa. Fegyverzetét egy rothadó lián trófea, egy rubin sárkány trófea és egy márvány sárkány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Shadowmage. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 3. napon összefutsz Skinheaddel. Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy gyémántsisakot, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot, egy torz fülkarikát, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy che-vállszalagot visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hajító csillag. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Azt mondja: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 7. napon ismét találkozol Gor Findalasszal. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 9. napon ismét összefutsz Gor Findalasszal. Érzékeled auráját: ő is semleges. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 10. napon összefutsz Shadowmage-dszel. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Emma kötényét, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy moa csiptetőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy teriadan karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Rangja: Inkvizíció főmágusa. Fegyverzetét egy rothadó lián trófea, egy rubin sárkány trófea és egy márvány sárkány trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 14. napon összeakadsz Skinheaddel. Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cápabőr csizmát, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy gyémántsisakot, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szerencsetalizmánt, egy torz fülkarikát, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hajító csillag. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Megszólal: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont).
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 14. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Elenios főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy szem szimbólumot, egy varkaudar szimbólumot és egy mihlanil övet visel. Fegyverzetét egy kiütéses negátor trófea, egy halálelementál trófea és egy őrjáratozó katona trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy karmos tankány. Egy barátposzáta repked körülötte. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Csillagpermet. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! (+2 életpont gyógyulás.)
A 15. napon összefutsz Skinheaddel. Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cápabőr csizmát, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy gyémántsisakot, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szerencsetalizmánt, egy torz fülkarikát, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hajító csillag. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Azt mondja: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Vadak Ura, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a tűzfőnix (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) vérvörös köpenyt (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Elmosolyodsz, ahogy ráébredsz saját tökéletességedre: az apró, átlag kalandozó számára szinte láthatatlan jelekből te rájössz, hogy a tolvaj Hira Lal volt. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+141 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+46 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik a gitonga. (+3 kaja.) A lottó 649. hetének nyerőszámai: 15, 18, 6. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 767.]
[0 pontot használtál fel, van még 767.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 767.]

* 2. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 727.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 697.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 697.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 697.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 693.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 691.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 689.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 687.]

* 7. KP: élelemszerzés 10 pontért
Sajnos, a Sötét Földön nem tudsz ennivalót keresni. [0 pontot használtál fel, van még 687.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 687.]

* 9. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 685.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 684.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 682.]

* 10. KP: elmormolod a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 680.]

kb 223 1 kiveszel a bankból a 223. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 680.]

a 223 5367 1 átadod a 223. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 smaragd védőgyűrűt Szőrös Karom részére. [5 pontot használtál fel, van még 675.]

a 328 4683 10 átadod a 328. tárgyat a 4683. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 4 Thargodan esszenciát Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 670.]

aa 232 239 226 átadod a 232. tárgyat a 239. tárgyat a 226. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 ilkin ércet Vadak Ura részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 pular kristályt Vadak Ura részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 7 ramit követ Vadak Ura részére. [15 pontot használtál fel, van még 655.]

hu 396 37 201 hulladék: 396 37 201
Hulladék, ezért nem gyűjtesz álomport. Hulladék, ezért nem gyűjtesz drótszőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyíkfüvet. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

at 3070 10 TU-t adsz át a 3070. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

fker 3819 K.T. fel. kérése a 3819. kalandozót
Mentálisan javaslod a csoportvezetőnek Fehér Holló felfüggesztését. (Ez a parancs mindaddig - de csak addig! - érvényben marad, amíg egy újabb KÖKI, FKÉR vagy BEAJ parancsot nem adsz ki.) [0 pontot használtál fel, van még 655.]

fog 339 219 elfogod a 339. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[364,66] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősvortexet. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dred Hornwill. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy térkapu van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat Chara-din fattya. {támadása: 42.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya bal vállát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 77, gyógyulás: 17, összesen: -60 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [365,65] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy térkapu van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kronokukac. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [366,64] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy küklopsz volt. (ld. enc.) {támadása: 45.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy gejzírt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy kátránygödör van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 607.]

m 1 mozogsz északkeletre
[367,63] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy kronokukac. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+6.} Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kronokukac testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Biami kvazárlándzsával eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kronokukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény idődet lopja (-4 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}

Felfedeztél egy gejzírt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy törpe bányát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy pordémon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1500 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Találsz egy világítótornyot. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (adamantit) rejt!
(Feltételes ásás:) Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy törpe bánya van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy göndör aranyhajú, kék szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy játékmesteri palástot, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy Natharion karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Shengoroth trófea és egy Folrang trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {ereje: 84.} Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Bundás Süsin. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+5 életpont.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[20 pontot használtál fel, van még 572.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
Folytatod a külső falak építését. A hatalmas kődarabok egymásra pakolása fárasztó kőművesmunka. Keményen dolgozol órákon át. Hínnye, ez bizony irdatlan munka volt, felépíteni a két és fél méter magas falat! 100 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 472.]

im 0 3 imádkozol
A templom még nem épült fel. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[368,63] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy drakolich. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a drakolich farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A drakolich belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 53, gyógyulás: 6, összesen: -47 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Sotydo remo Tokdo formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [369,63] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A távolból robbanások hangját hallod. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kaqxar előtt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sárkányfajzat. {max. életpontja: 281-330.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sárkányfajzat bal vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sárkányfajzat bal hátsó lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel párszor kilyukasztod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 155, gyógyulás: 33, összesen: -122 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerő). [-15 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy tleikan kesztyűt, egy torz fülkarikát és egy Xanathal karkötőjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy fertőzött dr.lárva trófea és egy árnytündér csontváz trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {legmagasabb fegyver szakértelme: 53.} Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Erbol. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Erbol kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Mindenfelé különböző árnyalakokat látsz meg. Mintha szellemek táncolnának körülötted mindenhol. Meglepetten nézel körül, ilyet még sosem láttál. Már kezdesz arra gyanakodni, hogy valamilyen ismeretlen szörny próbál hatalmába keríteni, mikor egy jól kivehető alak indul meg feléd. Először csak egy fehér leples szellemnek tűnik, de ahogy közelebb ér, felfedi arcát. De hisz ez Buldózer! Megszólalni se tudsz a meglepetéstől. {ereje: 82.} Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Buldózer. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Mintha egész alakja elmosódna - mint egy szellemnek. Egy kis kéksárkány ül a vállán. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
Összeakadsz egy barna hajú, barna szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran személyes tanácsadója. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy quwarg széltáncos trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Morphose. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+4 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez.

(Továbbmész...) [370,63] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Találsz egy ében sziklatornyot. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Arbedark hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tündöklő szobrot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, kék szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Leah lényének egy apró része. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Istenek Talizmánját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith köpenyt, egy mordaith mellényt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 15 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. {legmagasabb fegyver szakértelme: 63.} Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tom a Villámkezű. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 418.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 418.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A keresés eredménnyel járt! Több tárgyat látsz a földön: 1 nehezék, 2 bunkó. Elrakod őket. [20 pontot használtál fel, van még 398.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[371,63] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Felfedeztél egy törpe bányát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy tündöklő szobor van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [372,63] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között.

Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Találsz egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 234 pontot kell rákölteni.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy gejzírt. Délkeletre nézve látsz egy lávatavat. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy tündöklő szobor van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.
Összeakadsz HóKinn,CsendBennel. Sheran püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy sziklaskorpió trófea és egy Hoxxurton trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {ereje: 41.} {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy kampós acélszigony (ld. enc.)} Csábosan rebegteti a szempilláit, majd ruháit úgy mozdítja, hogy elővillanjanak hosszú, karcsú combjai. Rezzenéstelen arccal figyeled a nőstény próbálkozásait.

(Továbbmész...) [373,63] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! (ld. enc.) Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.

Észreveszel egy gejzírt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy Maffiózó lábát masszírozza. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van!
(Feltételes ásás:) Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Nocsak, egyszercsak egy mihlanil fordul ki a földből! (ld. enc.) A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy áldozati oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy lávató van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [60 pontot használtál fel, van még 338.]

in 1548 205 316 leírod az 1548. kalandozónak a 205. szörnyet a 316. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gránitelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

in 1548 219 390 leírod az 1548. kalandozónak a 219. szörnyet a 390. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy északi tűzsárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) halcsontot. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

in 4144 206 374 leírod a 4144. kalandozónak a 206. szörnyet a 374. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kacagó szépia. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fekete tűt. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

in 4144 255 381 leírod a 4144. kalandozónak a 255. szörnyet a 381. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy őrült varázsló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa zafírt. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 2. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 336.]
Beizzik a turbómágia. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 329.]

* 4. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 6. BP: elmormolod a 3. varázslatot az 5. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 329.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 327.]

* 7. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 227.]

* 8. BP: keresed a 186. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy szeppent rákfattyat. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

* 9. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 224.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 24 fejleszted a 2. tulajdonságodat 24 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 111 TVP-t kell elköltened.] [24 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. A szervezetedet méreg pusztítja (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 7, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 568 pontot. A következő körben tehát 768 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TŰZFŐNIX (215. SZÖRNY)
A tűzfőnix - nevével ellentétben - sokkal közelebbi rokonságban van a griffekkel, mint a főnixekkel. Nevét onnan kapta, hogy a regék szerint a főnixhez hasonlóan képes hamvaiból feltámadni. Külsőre is a griffekre hasonlít: párductestű, világos szőrzetű lény, a hátán két hatalmas, tollas szárnnyal. A tűzfőnix nagyon ritka állat - ennek egyik oka, hogy csak azok előtt mutatkozik, akiket arra érdemesnek talál. Régi feljegyzések szerint a legtöbb tűzfőnix VI. Atriniu, az "Ezüstkirály" uralkodása alatt élt a világon, számukat ekkor mintegy százötvenre becsülték. Magának Atriniunak az udvarában is megtalálhatók voltak: gyorsaságuk és bátorságuk miatt elsősorban felderítő- és futárfeladatokat láttak el. Izmos testük miatt nagyon jó hátasoknak bizonyultak (ekkor sajnos nem tudtak felemelkedni a földről), ha hajlandók voltak megtűrni lovasukat a hátukon. Mert a tűzfőnixet nem lehet "megszelídíteni" vagy "beidomítani". Erre nincs is szükség, mivel nagyon intelligensek (telepatikus képességeik is igen fejlettek), de csak azoknak segítenek, és tűrnek meg maguk mellett, akiknek tetteikkel sikerült elnyerniük a tűzfőnixek barátságát. Érthető módon a Namír-háborúk kitörése óta - azaz több mint 130 éve - senki sem találkozott velük...

VÉRVÖRÖS KÖPENY (412. TÁRGY)
Ezt a köpenyt csak a Vérvörös Légió Közös Tudat tagjai készíthetik el, és kizárólag ők viselhetik. A köpenyt ellopni nem lehet. A vérvörös köpeny fontos nemcsak kinézete, de tudati kötődése folytán is a Légió számára, bizonyos tudati képességek működésképtelenek enélkül. A köpeny viseletéhez a KF 412 parancsot kell kiadnod. A köpeny készítésének titkát kizárólag a KT tagjai ismerik.

KÜKLOPSZ (337. SZÖRNY)
A küklopszok egyszemű óriások, amelyek a Sötét Föld hegyei között élnek. Ellenfeleikre óriási sziklákat dobálnak, a legtöbb lény már ettől kimúlik. De ha nem, a küklopsz hamar kiosztja áldozatát szekér méretű tenyereivel. A küklopsz ellen talán a szúrófegyver a legjobb, amit beledöfsz felemelt talpába. A legkevésbé hatékony nyilvánvalóan az ütőfegyver. A küklopszokból semmi értelmes dolgot nem lehet kinyerni, lévén nem érdeklik őket a kincsek.

ADAMANTIT (627. TÁRGY)
Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható. Nem véletlen, hogy soha egyetlen bányász sem adja át vagy el az adamantitot, legfeljebb megsemmisíti, ha nincs már rá szüksége (D 627 parancs).
Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára.

ÉBEN SZIKLATORONY (589. TEREPTÁRGY)
A legmagasabb sziklacsúcsok között fenyegető, tökéletesen fekete torony emelkedik. Mintha egyetlen darab sziklából faragták volna ki, fala tökéletesen sima. Ha egyáltalán fel tudsz mászni a torony tövéig (már ez sem csekély teljesítmény), akkor is valószínűleg képtelen leszel felmászni a torony tetején levő apró bejáratig, hacsak nincs emberfeletti (legalább 17-es) mászás szakértelmed. Ha mindenképp meg akarod próbálni, a H <általad megfelelőnek ítélt eszköz> parancsot add ki, 40 TVP árán.

KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY)
Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9.

EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY)
Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük.

MIHLANIL (539. TÁRGY)
A mihlanil egy hihetetlenül kemény és ellenálló fémötvözet, amely nagyon magas hőmérsékleten, egy képzett bányász által formázható. Nagyobb tárgyakat (páncél, kard) ugyan még nem tudtak belőle csinálni, de kisebbeket (sisak, nyíl) már szép számmal. A törpe bányászmesterek szerint ennek az anyagnak amellett, hogy eddig még csak a Sötét Földön találtak belőle, van még egy furcsasága. A mihlanil rögökben valamilyenfajta mágikus entitás lakozik, amely kapcsolatba lép a mihlanil kibányászójával. Ha ezután ettől a személytől a mihlanil vagy a belőle készült tárgy átkerül máshoz, a mihlanilt ez a szellem elhagyja, és a tárgy hamarosan elporlad. Tehát a mihlanilt vagy a belőle készült tárgyat semmi értelme sincs másnak átadni (de ha akarod, eldobhatod, de el nem rejtheted).

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 427. fordulód.

Erő: 40 (47) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 154 cm
IQ: 48 (50) Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 41 (43) Védekezés: 62 Menekülés: 40 % Életkor: 168/169 év
Egészség: 44 (48) Életpont: 380/269 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (48) Varázspont: 513/104 Pénz: 650 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 122/35 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1933 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9323 TP-t kaptál. Jelenleg 737624 TP-d van. A következő szinthez még 62376 TP szükséges. Trófeáid: sárkányfajzat, ongóliant, Blounther apó. A 423. fordulódban 6391 arany került a bankszámládra. 6518 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/33 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 24/9 (+8%)
vágófegyverek: 23/72 (+4%) ütőfegyverek: 24/70 lőfegyverek: 27/9 (+4%)
dobófegyverek: 16/8

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (110%) << krathan szablya (#854) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/81 (+11%) 2. nyomkövetés: 117/75 (+54%) 3. lopás: 2/45
4. mászás: 7/61 5. csapdakészítés: 26/36 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/13
7. gyógyítás: 65/86 8. titkosírás: 15/8 9. felderítés: 49/42 (+11%)
10. szörnyidomítás: 15/47 11. teológia: 37/72 (+22%) 12. taumaturgia: 27/3 (+5%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 76/93 (+30%) 15. szörnyismeret: 29/69
16. pszi: 11/54 (+19%) 17. zárnyitás: 5/44 18. vadászat: 43/35
19. bányászat: 31/60 (+21%) 20. úszás: 16/70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), sziklaskorpiót (#339) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), purifikátor (#157), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176)
lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247) tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
gitonga (#76) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 aranypikkely (#415) 1 sötét tekercs (#535) 3 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 5 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2)
1 pular kristály (#239) 7 ramit kő (#226) 4 Thargodan esszencia (#328)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 adamantit (#627) 7 arkog kő (#632)
2 bunkó (#5) 6 mákrózsa virág (#56) 1 mihlanil (#539)
1 nehezék (#258) 2 sáfránypor (#211) 2 tünde nyíl (#554)
4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,66) ősvortex (#587), művészi porolit (#720), Chara-din fattya (#236)
(365,65) vaskohó (#155), Fairlight oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, kronokukac (#285)
(366,64) küklopsz (#337), Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435)
(367,63) kronokukac (#285), gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), szopógödör (#177), világítótorony (#156), érclelőhely, Bundás Süsin (1902. kalandozó)
(368,63) drakolich (#760), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435)
(369,63) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), szopógödör (#177), érclelőhely, sárkányfajzat (#340), Erbol (2099. kalandozó), Buldózer (4199. kalandozó), Morphose (5583. kalandozó)
(370,63) ében sziklatorony (#589), tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, Tom a Villámkezű (4577. kalandozó)
(371,63) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely
(372,63) szopógödör (#177), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, HóKinn,CsendBenn (4718. kalandozó)
(373,63) ezerszemű bestia (#288), gejzír (#576), Elenios oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.
* Mostantól a "meghalás" milyenségének állításához (H 1 999) nem szükséges, hogy deus ex machina a karakternél legyen.

Üzenet küldése a karakternek