Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 31. 15h:51' EZ A 582. JÁTÉKHETED, 425. FORDULÓD 583. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5230 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot |
* 7. KP: | élelemszerzés 10 pontért |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 72. varázslatot |
hu 63 304 5 | hulladék: 63 304 5 |
hu 258 22 36 | hulladék: 258 22 36 |
hu 207 43 | hulladék: 207 43 |
m 2 | mozogsz keletre |
kpb 8 | kezd. parancs berakása: 8 |
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
v 52 | elmormolod az 52. varázslatot |
bpk 10 | bef. parancs kivétele: 10 |
ep 1587 100 | építed az 1587. tárgyat 100 pontért |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
at 1548 10 | TU-t adsz át az 1548. kalandozónak 10 |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a nanda testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nanda bal vállát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a nanda fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nanda belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [185,46] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy gránitelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 181-200.} Itt csata lesz.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál gránittestét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gránitelementál testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a gránitelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A gránitelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [184,46] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Zinthurg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
ep 256 100 | építed a 256. tárgyat 100 pontért |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaskorpió bal oldalát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sziklaskorpió bal középső lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a bal karodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált Raia szent lovagja trófeát, és kinyersz egy alkalmas sziklaskorpió trófeát. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [182,47] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy lovagi tábort. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész tutajt. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy albinó küklopsz volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
vi 7 10 40 | viselkedésed: 7 10 40 |
be 624 | bemész a 624. épületbe |
vi 7 6 40 | viselkedésed: 7 6 40 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [180,47] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősvortexet. (ld. enc.) Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rhiannon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nanda. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda fejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nanda testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a nanda testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nanda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [179,47] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy sebesült tollaskígyó. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált sziklaskorpió trófeát, és kiszedsz egy Chara-din fattya trófeát. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 84, gyógyulás: 17, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 386.]
in 5300 205 1587 | leírod az 5300. kalandozónak a 205. szörnyet az 1587. tárgyat |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | VP elővétele: 15 |
* 3. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | elmormolod a 3. varázslatot az 5. varázslatot |
* 7. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 8. BP: | keresed a 186. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
* 9. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 17 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 17 pontért |
PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül. |
HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY) A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni. |
GEJZÍR (576. TEREPTÁRGY) Több méteres magasságba tör fel a föld alól a forró víz, szemet gyönyörködtető látvány! Azonban óvatos legyél, a gejzírek közelében mindig lapít valamilyen ocsmány szörnyeteg, amely a bámészkodókban látja a következő vacsoráját. A gejzíreket előszeretettel látogatják a törpék, hiszen a mélyről feltörő forró víz sokszor értékes kőzeteket hoz magával. |
SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY) Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget. |
SIR RASOLPHIUS (334. ELLENFÉL) Balga az, aki Sir Rasolphiust, ezt a magasrangú szent lovagot kihívja maga ellen. Egyrészt, kevés halandónak van esélye egy 40. szintű pap-lovag ellen, másrészt, Sir Rasolphius olyan nagy kegyben áll Raiánál, hogy ha egy démonherceg molekulákká dizintegrálná, még akkor is feltámasztanák valamilyen módon. És egy dühösen feléledő Rasolphiussal utána már hiába is próbálnál tárgyalni... Ha pedig a lovag oldalán fityegő démonölőre fáj a fogad, nos, annak van békésebb módja is, hogy megszerezd. |
ŐSVORTEX (587. TEREPTÁRGY) Az ősvortexek hatalmas, fekete örvények, amelyek állítólag a világ teremtése óta léteznek. Bár sok varázslat amúgy is érdekesen működik a Sötét Földön, de mindez semmi ahhoz képest, hogy milyen mókában lesz részed, ha esetleg egy ősvortexszel egy mezőn jut eszedbe elmondani egy varázslatot! Az ősvortexet sokan dimenziókapunak tartják, de még soha senki nem tért vissza, aki belelépett balga módon egy ősvortexbe, úgyhogy te se próbálkozz... |
TOLLASKÍGYÓ (635. SZÖRNY) Ez a jókora méretűre megnőtt óriáskígyó nevét a feje hátulján, tarajszerűen ékeskedő tollakról kapta. Iszonyatos méretei láttán még a legmegtermettebb troll is sikoltva kezd menekülésbe, de még így is kétséges, túléli-e a vele való találkozást. A tollaskígyó ugyanis nagyon gyors, ráadásul fejlett intelligenciájának köszönhetően évszázadokig tartó élete alatt némi varázstudást is magára aggatott, amit a Thargodanokon való kísérletezgetéssel fejlesztett tökélyre. |
Erő: | 40 (47) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 47 (49) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 41 (43) | Védekezés: | 62 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 168/169 év |
Egészség: | 44 (48) | Életpont: | 378/321 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 (48) | Varázspont: | 507/95 | Pénz: | 814 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 122/46 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/33 | ökölvívás: | 4/6 | szúrófegyverek: | *23/100 |
vágófegyverek: | 23/65 (+5%) | ütőfegyverek: | 24/64 (+8%) | lőfegyverek: | *26/100 (+2%) |
dobófegyverek: | 16/8 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (110%) << krathan szablya (#854) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/70 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 117/3 (+48%) | 3. lopás: | 2/45 |
4. mászás: | 7/61 | 5. csapdakészítés: | 26/24 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/13 |
7. gyógyítás: | 65/86 | 8. titkosírás: | 15/8 | 9. felderítés: | 49/9 |
10. szörnyidomítás: | 15/47 | 11. teológia: | 37/38 (+24%) | 12. taumaturgia: | 26/94 (+7%) |
13. versengés: | 4/16 | 14. zene: | 76/33 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 29/69 |
16. pszi: | 11/17 (+20%) | 17. zárnyitás: | 5/44 | 18. vadászat: | 43/35 |
19. bányászat: | 31/22 (+14%) | 20. úszás: | 16/70 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), purifikátor (#157), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mentális pajzs (#72) | revitalizáció (#52) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), örvénykerítés (#42) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | Vértestvérek (#9146) | izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | |
lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | tűzgolyó (#155) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
gitonga (#76) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 4 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
31 | arany (#50) | 4 | arkog kő (#632) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 2 | ramit kő (#226) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tünde nyíl (#554) |