Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 22. 9h:10' EZ A 1117. JÁTÉKHETED, 425. FORDULÓD 1118. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3682 SZÁMLA : XXXX |
Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc nyakát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal kilukasztod a ryuku futárbérenc jobb karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vasérc. 1 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
* 1. KP: vv 71 72 64 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: ek 213 0 0 | t. energia kisütése: 213 |
* 3. KP: vv 26 182 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 165 178 88 | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: vv 209 213 220 | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot a 220. varázslatot |
* 6. KP: vv 28 53 224 | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: kf 467 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat |
h 1755 700 | használod az 1755. tárgyat |
vv 185 127 70 | elmormolod a 185. varázslatot a 127. varázslatot a 70. varázslatot |
vv 116 69 67 | elmormolod a 116. varázslatot a 69. varázslatot a 67. varázslatot |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
tim 65 | titkosírás megfejtése 65 pontért |
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a massza jobb hátsó lábát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza pikkelyes combját. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal megcsapod a massza bal oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy halálvarázslat varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10000 életpontot sebeztél. Patájával a massza kissé megtaszít. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Csápjaival a massza lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a massza. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 56 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany és egy aranytű. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 rézdarabot. 5 023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10350, sebződés: 165, gyógyulás: 0, összesen: -165 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Otagi csáppal végigvagdosod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével kissé megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Otagi csáppal súrolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. 5 252 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 28, gyógyulás: 139, összesen: +111 ÉP}
(Továbbmész...) [198,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Találsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy ryuku hajóroncs van. Elteszed a látcsövet. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebesített manaelementál került az utadba. {támadása: 60.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével végigvagdosod a manaelementál testét. (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Otagi csáppal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Fókuszpengével végigvagdosod a manaelementál testét. (6 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Otagi csáppal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1551, sebződés: 10, gyógyulás: 174, összesen: +164 ÉP}
(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ryuku hajóroncsot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Látsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hidra közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a hidra testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (32 életpontot vesztettél.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hidra egyik fejét. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal súrolod a hidra egyik fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. Semmi eredménye! A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. 4 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
kut 25 | kutatsz 25 pontért |
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon testét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3 562 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 58, gyógyulás: 43, összesen: -15 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (18 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája testét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 drótszőrt. 2 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon testét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3 562 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 51, gyógyulás: 45, összesen: -6 ÉP}
Egy fullasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a hullámelementál testét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: hullámkeltés varázslatot lő rád. 119 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a hullámelementál testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hullámkeltés varázslatot. 149 életpontot vesztettél. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
6 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 268, gyógyulás: 71, összesen: -197 ÉP}
v 198 183 102 | elmormolod a 198. varázslatot |
195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | |
119 | |
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|
|
122 | |
|
|
|
|
|
123 | |
|
|
|
|
|
124 | |
|
|
|
|
|
[183,102] A homokos tengerpart dűnéi dombvidékbe vezetnek át.
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a troll bányász jobb karját. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a troll bányász fejét. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Otagi csáppal megvagdalod a troll bányász testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-22 életpont)! A troll bányász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szeksztáns. 5 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 888, sebződés: 88, gyógyulás: 134, összesen: +46 ÉP}
(Továbbmész...) [182,100] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő hordóagyú mameluk nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 5 szúró, 5 vágó, 5 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a hordóagyú mameluk bal hátsó lábát. (4 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Otagi csáppal végigvágod a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mancsával a hordóagyú mameluk végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a hordóagyú mameluk a farkával, de elhibázta! A hordóagyú mameluk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 29 aranyat. 3 462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 9, gyógyulás: 84, összesen: +75 ÉP}
(Továbbmész...) [181,99] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy hordóagyú mameluk. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk bal oldalát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Elszántan a másikra rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Otagi csáppal kissé megkarcolod a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A hordóagyú mameluk mancsával oldalba lök. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 29 aranyat. 3 462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 13, gyógyulás: 87, összesen: +74 ÉP}
A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal egy hatalmas csapással felmetszed az orgoró testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy halálvarázslat. Semmi hatás! Az orgoró állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az orgoró ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az orgoró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a renegát törpe jobb lábát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a renegát törpe tömzsi testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal megcsapod a renegát törpe bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A renegát törpe karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a renegát törpe testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a renegát törpe jobb lábát. (2 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Otagi csáppal felnyitod a renegát törpe testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A renegát törpe többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 739 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 18, gyógyulás: 57, összesen: +39 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 117 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Otagi csáppal végigvagdosod a korinthai amőba testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével kicsit megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Otagi csáppal épp hogy megvágod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1341, sebződés: 92, gyógyulás: 200, összesen: +108 ÉP}
m 7 1 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 108 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a troll bányász bal oldalát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a troll bányász jobb lábát. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Otagi csáppal megvagdalod a troll bányász bal karját. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A troll bányász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-15 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kaja, 1 deus ex machina és 1 bunkó. 5 903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 842, sebződés: 100, gyógyulás: 127, összesen: +27 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a woorgard bal oldalát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a woorgard testét. (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Otagi csáppal néhányszor megcsapod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A woorgard csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével megkarcolod a woorgard testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Otagi csáppal súrolod a woorgard testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy halálvarázslat varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Csápjával megérint a woorgard. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 196 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 997, sebződés: 7, gyógyulás: 186, összesen: +179 ÉP}
(Továbbmész...) [181,97] Továbbra is dombság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ekharion bébi közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 3d12+34.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi nyakát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi bal vállát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal megcsapod az ekharion bébi testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az ekharion bébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [182,96] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy troll bányász. {egyik sebzési módja: 2x 9d6+35.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 10 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a troll bányász jobb lábát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 dalolás). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a troll bányász testét. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal megvagdalod a troll bányász testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-12 életpont)! A troll bányász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 üllő (ld. enc.) és 1 szeksztáns. 5 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 894, sebződés: 61, gyógyulás: 4, összesen: -57 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Bőszen dalolni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt idétlen testét. (3 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Otagi csáppal megcsapod az orbitális mackósajt nyakát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 57 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 63, gyógyulás: 68, összesen: +5 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | |
95 | |
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal alaposan megvágod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal végigmetszed a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 359 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a varkaudar böllér fejét. (7 támadással 653 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar böllér testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy halálvarázslat varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar böllér bal oldalát. (6 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Otagi csáppal súrolod a varkaudar böllér jobb oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A varkaudar böllér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 18 745 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1987, sebződés: 2, gyógyulás: 85, összesen: +83 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 82 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. A villámok csak csiklandoznak. Nagy hangon énekelni kezdesz. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 569 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Otagi csáppal végigvagdosod a zafír sárkány jobb első lábát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Előremozdulva, a zafír sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével végigvagdosod a zafír sárkány jobb szárnyát. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Otagi csáppal épp hogy megvágod a zafír sárkány farkát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 pular kristály és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 100 arany, -2 ÉP] 23 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1423, sebződés: 473, gyógyulás: 131, összesen: -342 ÉP}
Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar jobb vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy halálvarázslat varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Bőszen dalolni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal egy hatalmas csapással felmetszed a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áldott okerón jobb hátsó lábát. (5 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Otagi csáppal kissé megkarcolod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az áldott okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 áldott követ. 1 521 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 686, sebződés: 0, gyógyulás: 110, összesen: +110 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 118 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Otagi csáppal kissé megkarcolod a magnetikus praglonc egyik csápját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) (-2 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 9 653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 827, sebződés: 13, gyógyulás: 112, összesen: +99 ÉP}
m 2 7 | mozogsz keletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [181,95] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester! {max. életpontja: 211-250.}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal végigvágod a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Nagy hangon énekelni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal alaposan megvágod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal alaposan megvágod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Nagy hangon énekelni kezdesz. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán jobb oldalát. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Otagi csáppal megcsapod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy halálvarázslat varázslatot. 10000 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3 590 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 10418, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Bőszen dalolni kezdesz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester nyakát. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal végigvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. 10000 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10283, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal végigmetszed a quwarg szabotőr jobb vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Otagi csáppal egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
v 21 15 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 15 69 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: vv 62 83 88 | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
RENEGÁT TÖRPE (7085. LÉNY) Bár a bányát már évtizedek, talán évszázadok óta nem művelik, nem biztos, hogy minden bányász hazatért az otthonába. Előfordulhathgy egy törpét itt felejtettek, aki aztán a magányba teljesen beleőrült, és már képtelenség szót érteni vele. Benned is csak egy szörnyet lát, és eszerint is fog viselkedni. Te sem tehetsz mást, mint véded magad, és megváltod a szerencsétlent a szenvedéseitől. Nem biztos, hogy egyszerű lesz. |
ÜLLŐ (1103. TÁRGY) Súlya a nehezék súlyával vetekedik. Keménysége a vas keménységével (ez persze nem is akkora csoda, mivel az egész üllő tömör vas). Formája a legötletesebb moa találmányok formáival. Nos, igen, a törpe kovácsok legszentebb munkaeszközét tartod a kezedben. Még ha a vasból készült eszközök elkészítésének profizmusát nem is örökölted a tárgy megszerzésével együtt, az üllő segítségével mégis könnyedebbé válik ez a fajta munka: minden olyan tárgy elkészítése feleannyi TVP-be kerül (de legalább 1-be), amihez vaskohó vagy olvasztókemence jelenléte szükségeltetik (ezen tereptárgyak jelenléte természetesen továbbra is, az üllő birtoklása mellett is szükséges). Az üllőt nem kell ehhez KF-elni, ha nálad van, automatikusan előveszed a hátizsákodból, ha szükség van rá. A tárgy nem átadható. [Megjegyzés: Az olyan varázslatoknál, amiknek költsége a tárgy elkészítésének TVP-jével arányos, az eredeti TVP költséget vesszük figyelembe.] |
Erő: | 70 (102) | Szint: | 40 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 58 (73) | Támadás: | 68 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 58 (77) | Védekezés: | 107 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/32 év |
Egészség: | 56 (73) | Életpont: | 974/1373 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 68 (84) | Varázspont: | 1976/654 | Pénz: | 37096 arany | Kép. pont: | 71 |
Tudatpont: | 35/8 | Pszi pont: | 212/35 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 132 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/63 (+12%) | ökölvívás: | 20/82 (+40%) | szúrófegyverek: | 23/67 |
vágófegyverek: | 41/60 (+14%) | ütőfegyverek: | 24/68 | lőfegyverek: | 34/62 (+7%) |
dobófegyverek: | 25/72 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (400%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); tüske (#22) (16 -27.); bronzhegyű nyíl (#94) (28 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
181,95 mezőn táborozol |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 3. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 58, 65, 61, 60, 62, 63, 85, 84, 87, 89, 92, 93, 90, 88, 83 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 103 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/10 | 2. nyomkövetés: | 98/56 (+40%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 19/43 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 34/31 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 27/99 |
7. gyógyítás: | 56/28 | 8. titkosírás: | 15/82 (+31%) | 9. felderítés: | 32/1 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 16/93 | 11. teológia: | 81/33 (+38%) | 12. taumaturgia: | 75/88 (+33%) |
13. szerencsejáték: | 16/53 | 14. versengés: | 22/92 (+5%) | 15. harcművészetek: | 17/7 |
16. zene: | 27/3 | 17. szörnyismeret: | 51/20 (+37%) | 18. pszi: | 28/34 (+9%) |
19. zárnyitás: | 26/55 | 20. vadászat: | 15/58 | 21. vitalitás: | 2/17 |
22. bányászat: | 35/48 (+15%) | 23. úszás: | 20/3 (+41%) | 24. főzés: | 14/0 |
25. dalolás: | 50/18 (+38%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 83% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 7. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 12 darabot ), tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 21 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 105 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), acélkolosszus (#35), őrült varázsló (#255), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279), átokosztó (#372), Ekhnagorhu (#291), zombi mágus (#389), ében sárkány (#327), sötét ölész (#314), vérkeszeg (#407) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
ember (#1), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), adamantit gólem (#750), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (873,35) | áldomás II (#169) (978,32) |
Pörhemór köre (#205) (121,4,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) |
tárgyvédelem (#178) | fürkésző szemek (#213) | hatalomvarázs (#220) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | erőpajzs III (#127) | az elme fölénye (#116) | kí koncentráció (#69) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
szárazság (#48) | >> | óriásféreg (#171) | jégcsóva (#41) | >> | homokvarány (#16) | |
természet haragja (#141) | >> | pszi őselementál (#258) | méregfelhő II (#193) | >> | férfiak (#998) | |
természet haragja (#141) | >> | varkaudar katona (#691) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
armageddon (#218) | >> | varkaudar böllér (#692) | méregfelhő II (#193) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | Ekhnagorhu (#291) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | márvány sárkány (#328) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar böllér (#692) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
fürgülés (#92) | >> | élőholt ősmágus (#179) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar vajákos (#690) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ghalla újraélesztése a druidák kezében van. Használj öntözés varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 0) |
2.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csatadal (213) |
önismeret (236) |
Fortuna szentélye (311) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
6 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
617 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bunkó (#5) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
4 | drótszőr (#37) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 13 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | ónix masszavadító (#438) | 2 | púderkő (#119) | |||
3 | pular kristály (#239) | 3 | purifikátor háj (#269) | 8 | ragasztó (#83) | |||
3 | rézdarab (#70) | 8 | spiritusz (#170) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | szeksztáns (#32) | 1 | üllő (#1103) | 4 | vasérc (#152) | |||
1 | víz (#27) |
180 | 181 | 182 | 183 | |
94 | |
|
|
|
95 | |
|
|
|
96 | |
|
|
|
97 | |
|
|
|