Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 26. 9h:58' EZ A 554. JÁTÉKHETED, 425. FORDULÓD 555. játékheted kezdete: nov. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3296 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 9. KP: | VP spórolása: 50 |
* 10. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
a 323 5300 4 | átadod a 323. tárgyat az 5300. kalandozónak (4 darabot) |
f 627 | kísérletezel a 627. tárggyal |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sziklaskorpió bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 41, gyógyulás: 10, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [381,90] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kátránygödröt. Látsz egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő sziklaskorpió mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 261-330.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió jobb oldalát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió bal középső lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sziklaskorpió jobb középső lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 94, gyógyulás: 20, összesen: -74 ÉP}
(Továbbmész...) [382,90] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy törpe bányát. Északra nézve látsz egy törpe bányát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy Thargodan zsoldos. {védettsége: 42 szúró, 42 vágó, 42 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
im 0 3 | imádkozol |
m 2 2 7 | mozogsz keletre, keletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [384,90] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Mozgást észlelsz oldalról. Csak egy árnylord. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 361-420.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy teljes őrület pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az árnylord testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével épp hogy megvágod az árnylord fénytelen testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az árnylord a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Fókuszpengével kissé megkarcolgatod az árnylord bal vállát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az árnylord testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 156, gyógyulás: 32, összesen: -124 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Mnebolath testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 63, gyógyulás: 5, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [383,89] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy árnylord. {max. életpontja: 361-420.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord bal oldalát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az árnylord testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az árnylord testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az árnylord bal karját. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az árnylord testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 82, gyógyulás: 17, összesen: -65 ÉP}
ep 155 300 | építed a 155. tárgyat 300 pontért |
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 300 pontért |
v 84 76 | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a gitonga jobb szárnyát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a gitonga nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csőrével a gitonga nem tudott megsebezni. A gitonga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [381,87] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között.
(Továbbmész...) [380,86] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy sebesült ében halálhajcsár volt a rémület okozója. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru egyik lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru póklábát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a taalru bal vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a taalru tigristestét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a taalru egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
v 84 76 | elmormolod a 84. varázslatot |
ep 155 300 | építed a 155. tárgyat 300 pontért |
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 300 pontért |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Notermanthi testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Notermanthi bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> 52 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 80, gyógyulás: 18, összesen: -62 ÉP}
ep 155 300 | építed a 155. tárgyat 286 pontért |
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 286 pontért |
v 84 76 | elmormolod a 84. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot) |
* 4. BP: | VP elővétele: 50 |
* 5. BP: | elmormolod a 133. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 115. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 133 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 28 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 28 pontért |
Erő: | 42 (44) | Szint: | 24 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 44 (45) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 42 (43) | Védekezés: | 62 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 11/17 év |
Egészség: | 46 (49) | Életpont: | 425/418 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 53 (56) | Varázspont: | 633/23 | Pénz: | 294 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 28/6 | Pszi pont: | 197/104 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/21 | ökölvívás: | 1/39 | szúrófegyverek: | 25/28 (+2%) |
vágófegyverek: | 27/52 (+9%) | ütőfegyverek: | 22/24 (+8%) | lőfegyverek: | 26/61 (+7%) |
dobófegyverek: | 16/5 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/29 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 82/4 (+34%) | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 14/25 | 5. csapdakészítés: | 34/42 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 11/51 |
7. gyógyítás: | 54/57 (+23%) | 8. titkosírás: | 26/40 | 9. felderítés: | 58/20 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 18/95 | 11. teológia: | 46/69 (+18%) | 12. taumaturgia: | 24/89 (+9%) |
13. versengés: | 5/31 | 14. zene: | 91/40 (+34%) | 15. szörnyismeret: | 40/48 |
16. pszi: | *26/100 | 17. zárnyitás: | 1/79 | 18. vadászat: | 33/98 |
19. bányászat: | 34/8 (+9%) | 20. úszás: | 15/86 | 21. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit sisakot (#629) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), teljes őrület (#118) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | |
izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | arkog kő (#632) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
5 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 3 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 3 | víz (#27) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
169 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 1 | aranytű (#272) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | mithril (#352) |