Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 13. 14h:56' EZ A 447. JÁTÉKHETED, 425. FORDULÓD 448. játékheted kezdete: jan. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2801 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 853. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 12. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 466. tárggyal az 527. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 165. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 178. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 90. varázslatot a 161. varázslatot |
* 10. KP: | t. energia kisütése: 134 152 2 |
vv 112 377 184 | elmormolod a 112. varázslatot a 377. varázslatot a 184. varázslatot |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 686 4 | bemész a 686. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi rin fejét. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi rin vakítófényű bőrét. (7 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 179 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod az elemi rin nyakát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az elemi rin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. [holdbőr ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] 7711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 39, gyógyulás: 93, összesen: +54 ÉP}
kb 516 3 | kiveszel a bankból az 516. tárgyat (3 darabot) |
bb 153 617 348 | beraksz a bankba a 153. tárgyat (617 darabot) |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy kitartás varázst. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 2600 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (7 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütögeted a manaelementál testét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a manaelementál testét. (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 145 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütögeted a manaelementál testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 86 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Daramoula pálcájával épp hogy eltalálod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 87 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Véres nyál csordul ki a manaelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5275, sebződés: 12, gyógyulás: 391, összesen: +379 ÉP}
vv 57 64 | elmormolod az 57. varázslatot a 64. varázslatot |
hu 316 1549 97 | hulladék: 316 1549 97 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 24 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai bal vállát. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az Orkhan Thai nyakát. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Zarknod szemével megütöd az Orkhan Thai nyakát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 74 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 71, gyógyulás: 80, összesen: +9 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós testét. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós testét. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 134 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a Thargodan légiós testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 78 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 932, sebződés: 44, gyógyulás: 52, összesen: +8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós nyakát. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan légiós jobb lábát. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 121 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a Thargodan légiós gigászi testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 974, sebződés: 45, gyógyulás: 44, összesen: -1 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 54 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege bal lábát. (7 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 133 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a Sötétség Hercege fejét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 92 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 950, sebződés: 176, gyógyulás: 99, összesen: -77 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a mösze uralkodó bal hátsó lábát. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a mösze uralkodó testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) (-2 TU.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 17539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1356, sebződés: 237, gyógyulás: 128, összesen: -109 ÉP}
(Továbbmész...) [341,66] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy mópat bolyt. Délnyugatra nézve látsz egy lávatavat. Nyugatra egy viharóriás barlang van. Északra egy mópat boly van. Elrakod a távcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy smaragd sárkány került az utadba. {max. életpontja: 1191-1290.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy varázsvédelem II mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 706 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány testét. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (90 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Zarknod szemével gyengén megütöd a smaragd sárkány bal vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 18 arany, egy vas dobónyíl, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1414, sebződés: 284, gyógyulás: 80, összesen: -204 ÉP}
(Továbbmész...) [340,65] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy mópat bolyt. Délre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zafír sárkány. {max. életpontja: 1281-1360.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 769 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 105 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 gyöngymangó, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 36 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1636, sebződés: 268, gyógyulás: 91, összesen: -177 ÉP}
v 198 346 71 | elmormolod a 198. varázslatot |
[346,71] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Észreveszel egy ében sziklatornyot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében halálhajcsár! {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár nyakát. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár bal lábát. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Zarknod szemével gyengén megütöd az ében halálhajcsár jobb karját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ében halálhajcsár egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 10, gyógyulás: 83, összesen: +73 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón pikkelyes testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír drakón bal szárnyát. (7 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a zafír drakón bal szárnyát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. A zafír drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a zafír drakón a farkával, de elhibázta! A zafír drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 856, sebződés: 0, gyógyulás: 111, összesen: +111 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró testét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi báró izmos testét. (7 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a Notermanthi báró testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 92 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Notermanthi báró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy vas dobónyíl, egy shinai gömb és egy arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1098, sebződés: 125, gyógyulás: 188, összesen: +63 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Banyapók szőrös potrohát. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Banyapók bal oldalát. (7 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a Banyapók szőrös potrohát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 6765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 715, sebződés: 21, gyógyulás: 109, összesen: +88 ÉP}
(Továbbmész...) [348,73] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zafír sárkány közeledik. {max. életpontja: 1281-1360.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 754 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 116 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a zafír sárkány óriási karmát. (4 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 10 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1642, sebződés: 268, gyógyulás: 90, összesen: -178 ÉP}
(Továbbmész...) [349,74] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Felfedeztél egy sárkánybarlangot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely White Nor Wacak formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy morgud hagymatövet. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy sárkánybarlangot. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Nyugatra egy lávató van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: kitartás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2600 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 593 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 81 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a manaelementál testét. (7 támadással 617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor súrolod a manaelementál bal oldalát. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Daramoula pálcájával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 82 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp).
A manaelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5319, sebződés: 12, gyógyulás: 356, összesen: +344 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón csontos pofáját. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón jobb hátsó lábát. (6 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a márvány drakón bal vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 924, sebződés: 29, gyógyulás: 31, összesen: +2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 741 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 106 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (elektromos pajzs védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a zafír sárkány óriási karmát. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütöd a zafír sárkány farkát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1601, sebződés: 296, gyógyulás: 87, összesen: -209 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a márvány drakón farkát. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 122 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütöd a márvány drakón testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1000, sebződés: 27, gyógyulás: 140, összesen: +113 ÉP}
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru póklábát. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a taalru jobb karját. (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 122 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megcsapod a taalru egyik lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. A taalru meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mancsával a taalru megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A taalru állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő és 3 vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 10, gyógyulás: 95, összesen: +85 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az Arsa testét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Arsa jobb oldalát. (7 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütögeted az Arsa jobb oldalát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Az Arsa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Arsa potrohgyűrűje. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 6 csepp toxylt. 13279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1181, sebződés: 73, gyógyulás: 35, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [350,76] Elérsz egy sivatagos terület széléhez. A homok vörös, nem pedig sárga, mint otthon. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Találsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy taalru intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 301-340.}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru egyik lábát. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru egyik lábát. (5 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megütöd a taalru póklábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 82 életpontot sebeztél. A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 25, gyógyulás: 71, összesen: +46 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály köpenyét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály köpenyét. (7 támadással 619 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zarknod szemével néhányszor megcsapod a lidérckirály köpenyét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály bal vállát. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály testét. (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Zarknod szemével párszor keményen megütöd a lidérckirály testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 26, gyógyulás: 44, összesen: +18 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Sötétség Hercege bal oldalát. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 130 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a Sötétség Hercege jobb lábát. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 994, sebződés: 186, gyógyulás: 82, összesen: -104 ÉP}
kt 1595 2 | elkészíted az 1595. tárgyat (2 darabot) |
szk 330 401 784 | keresed a 330. szörnyet a 401. szörnyet a 784. szörnyet |
* 1. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat az 531. tárggyal a 309. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 14 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 14 pontért |
Erő: | 60 (89) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 63 (84) | Támadás: | 70 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 63 (81) | Védekezés: | 134 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 62/206 év |
Egészség: | 52 (76) | Életpont: | 1008/1384 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 63 (79) | Varázspont: | 2431/593 | Pénz: | 25640 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 24/4 | Pszi pont: | 280/0 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 67 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 14 |
vágófegyverek: | 27 | ütőfegyverek: | 45 (+1) | lőfegyverek: | 20 |
dobófegyverek: | 37 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (250%) << Daramoula pálcája (#950) (100%) << Thór pörölye (#640) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -8.); tüske (#22) (9 -12.); tüske (#22) (13 -14.); tüske (#22) (15 -17.); mérgezett tüske (#23) (18 .); mérgezett tüske (#23) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17 | 2. nyomkövetés: | 108 (+1) | 3. mászás: | 24 |
4. csapdakészítés: | 27 | 5. csapdaészlelés: | 15 | 6. gyógyítás: | 75 |
7. titkosírás: | 4 | 8. felderítés: | 27 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 152 | 11. taumaturgia: | 106 | 12. szerencsejáték: | 5 |
13. versengés: | 21 | 14. harcművészetek: | 4 | 15. zene: | 14 |
16. szörnyismeret: | 33 | 17. pszi: | 24 (+1) | 18. zárnyitás: | 3 |
19. vadászat: | 22 | 20. vitalitás: | 5 | 21. bányászat: | 42 |
22. úszás: | 12 | 23. főzés: | 13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5424. karakternek |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), kátrányt (#580) (max. 40 darabot ), ében dobónyilat (#849) (max. 10 darabot ) |
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
trikornis herceg (#261), ősi szellem (#422), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bűbájlidérc (#761), sötét ölész (#314), Raia angyala (#333), Rém (#315), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327) (csak egyszer), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
törpe (#3), Tharr hívők (#996), Thandarilla (#5424), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | agyburok (#90) | varázsenergia (#161) | varázsszem (#184) |
szemmelverés (#137) | planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29), háló (#186), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | pusztító végzet (#106) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
pusztító végzet (#106) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | ében sárkány (#327) | pusztító végzet (#106) | >> | purifikátor császár (#393) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | pusztító végzet (#106) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
pusztító végzet (#106) | >> | vámpírféreg (#782) | pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | pusztító végzet (#106) | >> | Eruol (#378) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | manaelementál (#290) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztítsd el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 szabotőr, 17 harcos, 8 királynő, 11 élőholt, 9 vadász, 2 nagymester, 1 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | balkezes gyűrű (#1549) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | |||
6 | karbin plazma (#199) | 181 | mákrózsa virág (#56) | 8 | pirkit (#153) | |||
1 | Pusztítás Botja (#316) | 1 | quwarg tojás (#360) | 15 | ragasztó (#83) | |||
2 | rákpáncél (#97) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 12 | sárkányfog (#617) | 6 | shinai gömb (#348) | |||
28 | spiritusz (#170) | 5 | tüske (#22) | 1 | varányszem (#30) | |||
2 | vasérc (#152) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1844 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 2 | aranytű (#272) | |||
1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | galachmit (#310) | 5 | gyenge méreg (#26) | 7 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | illatos rózsaszál (#1595) | 1 | kék orchidea (#68) | 6 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pszi kő (#248) | 4 | rézgolyó (#343) | 22 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | szent jogar (#150) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | 9 | toxyl (#591) | |||
1 | toxyl üvegcse (#592) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 12 | ugh méreg (#166) | |||
7 | varázskő (#305) | 4 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vortex amulettje (#607) |