Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 28. 11h:48' EZ A 578. JÁTÉKHETED, 423. FORDULÓD 579. játékheted kezdete: jan. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5230 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. A közelharc előtt ellenfeled még megereszt hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a kobudera nyakát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 vashegyű nyíl. A lövedékek perforálják a testedet. (4 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mágusölővel végigvagdosod a kobudera testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kobudera fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel a kobudera többször kegyetlenül megüti a jobb lábadat. Valamilyen számodra ismeretlen technikát alkalmazott. (4 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +32 ÉP.) Vámpírtőrrel a kobudera kicsit megsebzi a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (istened védelmez +2 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. {Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 235, gyógyulás: 49, összesen: -186 ÉP}
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot |
* 7. KP: | élelemszerzés 10 pontért |
Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a purifikátor jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A purifikátor szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 390 3296 1 | átadod a 390. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
be 666 | bemész a 666. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 575.]
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon jobb oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 1110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 54, gyógyulás: 12, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [184,29] Épületek tűnnek fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Leah híveié. Valami nagyon szomorú dolgot találtál! A földön egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű mutáns nő kirabolt, megcsonkított holtteste hever. Láthatóan már több hete itt hever a temetetlen holttest.
(Továbbmész...) [185,30] Még mindig a városban vagy. Látsz egy templomot. Dornodon hívei emelték. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló nyakát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 32, gyógyulás: 2, összesen: -30 ÉP}
be 641 | bemész a 641. épületbe |
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, | villámcsapás (#50) 100 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, |
láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | varázsital főzése (#100) 150 aranyért, |
tükörpajzs (#101) 155 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, | inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, |
a halál szava (#152) 800 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, |
Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | időcsere (#285) 100 aranyért. |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [184,32] Továbbmész a város utcáján. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Fairlight hívei emelték. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Barnega. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 31 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Barnega jobb lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Barnega testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a Barnega testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (3 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 81, gyógyulás: 10, összesen: -71 ÉP}
pbe 1000 5367 | beraksz a bankba 1000 aranyat |
pki 600 | kiveszel a bankból 600 aranyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó jobb karját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 32 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő obszidián karkötő. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő kvazár sisak. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}
(Továbbmész...) [186,32] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó nyakát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 40, gyógyulás: 5, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [187,32] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy kronotapír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az óriás csontváz testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz bal oldalát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz bal lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy purifikátor háj tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 412.]
kpb 8 | kezd. parancs berakása: 8 |
vv 71 70 64 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
kpb 9 | kezd. parancs berakása: 9 |
vv 72 | elmormolod a 72. varázslatot |
bpb | bef. parancs berakása: |
vv 3 5 | elmormolod a 3. varázslatot az 5. varázslatot |
in 4102 249 360 | leírod a 4102. kalandozónak a 249. szörnyet a 360. tárgyat |
in 3070 249 360 | leírod a 3070. kalandozónak a 249. szörnyet a 360. tárgyat |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | VP elővétele: 15 |
* 3. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 5. BP: | keresed a 186. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 11 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért |
BARNEGA (971. ELLENFÉL) Barnega sokáig teljesen ismeretlen, jelentéktelen kalandozónak számított, ivócimboráin kívül senki nem is vette soha emberszámba. Egy Olimpián azonban egycsapásra közismertté vált, amikor a büfében alaposan felöntött a garatra, majd kirohant az arénába és fennhangon követelte a szerinte jogosan járó aranyérmet, hisz senki nem mer kiállni ellene (az nem tűnt fel neki, hogy a küzdelmeknek már vége volt és épp a nyeremények átadására készültek a rendezők). Mivel lecsillapítani nem sikerült (különböző harcművész technikákkal tette ártalmatlanná az őt kivonszolni próbáló biztonságiakat) mindenki alaposan megnézhette magának. Neve futótűzként terjedt a nézők és a kalandozók közt. Mikor végre észrevette magát, gyomra kidobta tartalmát, pont Vasaltujjú díszes öltözékére. Így vált a mindig részeg Barnega messze Erdauinon hírhedtté. |
Erő: | 40 (47) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 46 (48) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 41 (43) | Védekezés: | 62 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 168/169 év |
Egészség: | 44 (48) | Életpont: | 378/330 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 (48) | Varázspont: | 507/236 | Pénz: | 740 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/1 | Pszi pont: | 109/53 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/33 | ökölvívás: | 4/6 | szúrófegyverek: | *23/100 (+13%) |
vágófegyverek: | 23/60 (+4%) | ütőfegyverek: | 24/55 | lőfegyverek: | 26/93 (+12%) |
dobófegyverek: | 16/8 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (110%) << krathan szablya (#854) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/93 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 116/13 (+20%) | 3. lopás: | 2/45 |
4. mászás: | 7/61 | 5. csapdakészítés: | 26/12 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/13 |
7. gyógyítás: | 65/86 | 8. titkosírás: | 15/8 | 9. felderítés: | 48/98 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 15/47 | 11. teológia: | 36/94 (+22%) | 12. taumaturgia: | 26/80 (+9%) |
13. versengés: | 4/16 | 14. zene: | 75/73 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 29/69 |
16. pszi: | 10/75 (+22%) | 17. zárnyitás: | 5/44 | 18. vadászat: | 43/22 (+13%) |
19. bányászat: | 30/93 | 20. úszás: | 16/70 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), purifikátor (#157), ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mentális pajzs (#72) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), örvénykerítés (#42) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | Vértestvérek (#9146) | izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | |
lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | tűzgolyó (#155) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
gitonga (#76) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
341 | arany (#50) | 1 | halcsont (#390) | 1 | kvazár sisak (#266) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | 4 | tünde nyíl (#554) | |||
1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | gyöngymangó (#135) | 10 | kaja (#2) | 2 | sáfránypor (#211) |