Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 11. 10h:00' EZ A 446. JÁTÉKHETED, 423. FORDULÓD 447. játékheted kezdete: jan. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2801 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 853. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 12. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 466. tárggyal az 527. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 165. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 178. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 90. varázslatot a 161. varázslatot |
* 10. KP: | t. energia kisütése: 134 152 2 |
im 250 | imádkozol |
im 377 | imádkozol |
im 362 | imádkozol |
v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
vv 377 184 | elmormolod a 377. varázslatot a 184. varázslatot |
ftv 362 290 | felt. tám/véd. varázslat a 362. varázslatot a 290. szörnyet |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
t 290 1 | támadod a 290. szörnyet |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy kitartás varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2600 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 120 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a manaelementál jobb oldalát. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (7 támadással 590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 126 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Daramoula pálcájával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 144 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 78 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp).
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5294, sebződés: 12, gyógyulás: 139, összesen: +127 ÉP}
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás villámló testét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével súrolod a viharóriás testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 39 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1033, sebződés: 148, gyógyulás: 50, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [360,67] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zafír sárkány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 742 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 105 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány fejét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (92 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a zafír sárkány jobb szárnyát. (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 121 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és 2 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1599, sebződés: 404, gyógyulás: 86, összesen: -318 ÉP}
(Továbbmész...) [360,66] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy méregféreg. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg ízelt testét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a méregféreg bal oldalát. (7 támadással 597 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a méregféreg testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A méregféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1126, sebződés: 0, gyógyulás: 139, összesen: +139 ÉP}
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 45 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás oszlopos lábát. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 126 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a viharóriás testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 46 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a viharóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1010, sebződés: 156, gyógyulás: 119, összesen: -37 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 769 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 111 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (100 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével súrolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> 125 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1677, sebződés: 445, gyógyulás: 128, összesen: -317 ÉP}
h 578 20 | használod az 578. tárgyat |
v 198 346 71 | elmormolod a 198. varázslatot |
[346,71] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszbajnok tetovált testét. (7 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 138 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével súrolod a káoszbajnok testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 82 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6830 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 23, gyógyulás: 113, összesen: +90 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón jobb szárnyát. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a smaragd drakón testét. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 913, sebződés: 0, gyógyulás: 95, összesen: +95 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró testét. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi báró bal lábát. (7 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a Notermanthi báró testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 80 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1055, sebződés: 117, gyógyulás: 180, összesen: +63 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 679 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 95 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány bal vállát. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (92 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével végigvagdosod a márvány sárkány bal első lábát. (4 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Zarknod szemével gyengén megütöd a márvány sárkány bal első lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy shinai gömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1365, sebződés: 420, gyógyulás: 80, összesen: -340 ÉP}
(Továbbmész...) [348,73] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Felfedeztél egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Mauri Arskane előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy morgud hagymatövet. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Látsz egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy sárkánybarlang van. Délre egy lávató van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy áldozati oltár van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy méregféreg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg testét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a méregféreg testét. (7 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 136 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a méregféreg ízelt testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1112, sebződés: 37, gyógyulás: 134, összesen: +97 ÉP}
(Továbbmész...) [349,74] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánybarlangot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög White Nor Wacak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy morgud hagymatövet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy sárkánybarlangot. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Nyugatra egy lávató van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón csontos pofáját. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón testét. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a márvány drakón csontos pofáját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A márvány drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 997, sebződés: 31, gyógyulás: 139, összesen: +108 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 761 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról armageddon varázslatot lő rád a másik. 155 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rubin sárkány farkát. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (90 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a rubin sárkány bal oldalát. (4 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 122 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a rubin sárkány gigászi testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 92 életpontot sebeztél. A rubin sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 19012 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1633, sebződés: 415, gyógyulás: 91, összesen: -324 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón bal oldalát. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd drakón testét. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 118 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütöd a smaragd drakón testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 84 életpontot sebeztél. A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 909, sebződés: 18, gyógyulás: 94, összesen: +76 ÉP}
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru póklábát. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a taalru tigristestét. (4 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 122 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megütöd a taalru testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 6, gyógyulás: 88, összesen: +82 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-37 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (82 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (7 támadással 583 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 120 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia jobb oldalát. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 22 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mérg. vas dobónyíl felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy szent jogar, egy shinai gömb, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 25 arany, egy fűszertartó, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1075, sebződés: 402, gyógyulás: 183, összesen: -219 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 6.]
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
* 1. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat az 531. tárggyal a 309. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
MEDITÁCIÓ (250. VARÁZSLAT) A meditáció egy speciális papi varázslat, amelyet automatikusan használsz, V parancs kiadását nem igényli, és VP-be sem kerül: ha ismered a varázslatot, használod is. Az a bónusz VP regeneráció, amelyet az isteni küldetésekért kaptál, mostantól duplán számít - tehát ha +50 vp regenerációt gyűjtöttél, akkor mostantól +100 VP-t fogsz körönként regenerálni. |
PAPI AURA (377. VARÁZSLAT) Végre igazán közel kerülhetsz istenedhez, ha jellemed nem torzult egyik irányba sem, és a semleges utat járod! Mostantól fogva nem szükségesek számodra a fétisek, ereklyék, szent tárgyak ahhoz, hogy érezhesd az istenedtől kapott erőt, amely eddig csak a papi karkötőkben tudott materializálódni. A varázslatnak éppen ezért anyagi komponens igénye sincs, 50 VP-ért és 5 TVP-ért tudod elmondani, ha az arany papi karkötő hatalmát akarod érezni a forduló végéig (azaz varázslataid erőssége megnő). Hatása nem adódik össze a tárgy viselésével! |
KITARTÁS (362. PAPI VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Legyél bármilyen hatalmas varázsló, istened első számú avatárja, használd a létező leghatalmasabb erejű relikviákat, forgasd fegyveredet a mestereket megszégyenítő technikával, bizony előfordulhat, hogy olyan ellenféllel akadsz össze, akivel egy hagyományos harc alatt nem tudtok dűlőre jutni. A győztes egyértelmű meghatározásában segít ez a védekező varázslat, mely egy körrel meghosszabbítja a csata hosszát. Bár költsége mindössze 25 varázspont, anyagi komponense pedig egy csepp sáfránypor, a szokatlan megerőltetés igen káros szervezetedre: minden alkalommal, amikor elmormolod ezt a varázslatot, 1 évet öregedsz. Csak aztán vigyázz, a varázslat kétoldalú fegyver és bizony könnyen megeshet, hogy te maradsz alul a képességek végső határát feszegető harcban. A kitartás varázslat kalandozók ellen hatástalan. |
Erő: | 60 (89) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 63 (84) | Támadás: | 70 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 63 (81) | Védekezés: | 134 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 62/191 év |
Egészség: | 52 (76) | Életpont: | 1006/942 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 63 (79) | Varázspont: | 2431/826 | Pénz: | 22291 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 24/2 | Pszi pont: | 270/173 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 67 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 14 |
vágófegyverek: | 27 | ütőfegyverek: | 44 | lőfegyverek: | 20 |
dobófegyverek: | 37 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (250%) << Daramoula pálcája (#950) (100%) << Thór pörölye (#640) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -8.); tüske (#22) (9 -12.); tüske (#22) (13 -14.); tüske (#22) (15 -17.); mérgezett tüske (#23) (18 .); mérgezett tüske (#23) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17 | 2. nyomkövetés: | 107 | 3. mászás: | 24 |
4. csapdakészítés: | 27 | 5. csapdaészlelés: | 15 | 6. gyógyítás: | 75 |
7. titkosírás: | 4 | 8. felderítés: | 27 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 151 | 11. taumaturgia: | 106 (+1) | 12. szerencsejáték: | 5 |
13. versengés: | 21 | 14. harcművészetek: | 4 | 15. zene: | 14 |
16. szörnyismeret: | 33 | 17. pszi: | * 23 | 18. zárnyitás: | 3 |
19. vadászat: | 22 | 20. vitalitás: | 5 | 21. bányászat: | 42 |
22. úszás: | 12 | 23. főzés: | 13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5424. karakternek |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), kátrányt (#580) (max. 40 darabot ), ében dobónyilat (#849) (max. 10 darabot ) |
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
trikornis herceg (#261), ősi szellem (#422), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bűbájlidérc (#761), sötét ölész (#314), Raia angyala (#333), Rém (#315), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327) (csak egyszer), mösze uralkodó (#789) (csak egyszer), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
törpe (#3), Tharr hívők (#996), Thandarilla (#5424), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | agyburok (#90) | varázsenergia (#161) | varázsszem (#184) |
szemmelverés (#137) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29), háló (#186), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | pusztító végzet (#106) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
pusztító végzet (#106) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | ében sárkány (#327) | pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pusztító végzet (#106) | >> | purifikátor császár (#393) | pusztító végzet (#106) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Nateilena úrnő (#404) | pusztító végzet (#106) | >> | vámpírféreg (#782) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
villámcsapás (#50) | >> | Thargodan berzerker (#377) | pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | manaelementál (#290) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztítsd el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 szabotőr, 17 harcos, 8 királynő, 11 élőholt, 9 vadász, 2 nagymester, 1 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | ében toboz (#578) | 3 | gyöngymangó (#135) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
6 | kaja (#2) | 5 | karbin plazma (#199) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 11 | ragasztó (#83) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 12 | spiritusz (#170) | 2 | tüske (#22) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vasérc (#152) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
871 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fiatalság itala (#473) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
1 | galachmit (#310) | 2 | iknegurin (#541) | 14 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mihlanil (#539) | 1 | moa üveggömb (#383) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
3 | rézgolyó (#343) | 1 | rókafarok (#124) | 3 | sárkányfog (#617) | |||
23 | sárkánypikkely (#292) | 2 | shinai gömb (#348) | 1 | szent jogar (#150) | |||
3 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | toxyl (#591) | 3 | varázskő (#305) |