Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 18. 15h:18' EZ A 732. JÁTÉKHETED, 423. FORDULÓD 733. játékheted kezdete: máj. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 6. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 7. KP: | használod a 745. tárgyat |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kno 19 8 | képesség-növelés 19 |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
v 22 161 3 | elmormolod a 22. varázslatot |
hu 152 447 34 | hulladék: 152 447 34 |
hu 223 438 164 | hulladék: 223 438 164 |
hu 94 187 323 | hulladék: 94 187 323 |
v 181 186 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
pbe 200 2113 | beraksz a bankba 200 aranyat |
kt 119 2 | elkészíted a 119. tárgyat (2 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ea 182 2 | eladod a 182. tárgyat 2 |
ea 161 2 | eladod a 161. tárgyat 2 |
ve 245 1 | megveszed a 245. tárgyat 1 |
ve 246 1 | megveszed a 246. tárgyat 1 |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 4 pirkit. 2142 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[142,113] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 43 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma és 4 gyöngymangó. 2863 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a norpadolótika testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2216 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
f 119 | kísérletezel a 119. tárggyal |
f 403 | kísérletezel a 403. tárggyal |
v 34 | elmormolod a 34. varázslatot |
ft 281 1 | támadod a 281. szörnyet |
m 6 1 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sámán testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sámán testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A vércápa sámán belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal eltalálod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal eltalálod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [143,112] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [144,111] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dr. Dragon. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
be 93 | bemész a 93. titkos labirintusba |
lm 24 28 30 | mozogsz 24 28 30 |
ov 5 | óvatosságod: 5 |
lm 5 28 31 | mozogsz 5 28 31 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath jobb vállát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő és egy borostyán függő. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával megcsapod a Mnebolath fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 55, gyógyulás: 4, összesen: -51 ÉP}
lm 36 38 38 | mozogsz 36 38 38 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [6 pontot használtál fel, van még 5.]
kut 50 | kutatsz 5 pontért |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
be 1683 | bemész az 1683. épületbe |
kt 1693 1 | elkészíted az 1693. tárgyat (1 darabot) |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
kut 50 | kutatsz |
h 341 443 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 351 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 189 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 164 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 296 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 161 10 | használod a 341. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
SSHREAKZA AMULETTJE (836. TÁRGY) Sshreakza a testzabálók legismertebbje. Bár ez az ősöreg lény mindig is utálta az ékszereket, ez az apró varázstárgy különösen a szívéhez nőtt. Pedig ez is "csak egy" az Esthar császárság idején készült csecsebecsék közül, mely minden bizonnyal Sshreakza egyik áldozatának ruhatárából került elő. Aranyszín csillogású, kerek medalionról van szó, melyet megtapintva derűs sugárzás árad szét testedben. Ha ezt az amulettet viseled, sebző varázslataid +20% sebzést okoznak (de legfeljebb +200 sebzést). Csak 30. szintet elért kalandozók akaszthatják nyakukba. |
KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY) Gyöngyözően csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejűleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktől is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital főzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkőre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka! |
A SZOPÓKÖVEK TELJES KIIRTÁSA (174. VARÁZSLAT) Vége! Elég volt a szopókövek irtóztató rémuralmából! Hiszen mostanában már minden második kalandozóra jut egy szopókő, és hiába a fény szentélye és más eszközök, a szopókövek száma napról napra növekszik. Az alanori papok egyik ajándéka ez a varázslat, amelyet jutalmul a térkapuk bezárásért most eljuttatnak szinte minden, papi mágiát használni képes kalandozóhoz. Mindössze 10 VP és 5 TVP árán megsemmisíti az összes, birtokodban levő szopókövet. Sajnos a művelethez szükséges energiát egy titkos helyről vonja el a varázslat, és ez az erőforrás igencsak szűkös: ezért mindössze egyszer használhatod, ezután elfüstöl a fejedből. Sok sikert! Vessünk véget a Ghallát sújtó ragálynak! |
Erő: | 43 (44) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 43 (45) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 41 (56) | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 40 (46) | Életpont: | 414/363 | Jellem: | jó (480) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (50) | Varázspont: | 554/73 | Pénz: | 9241 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 27/0 | Pszi pont: | 116/6 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/44 (+36%) | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 24/79 (+2%) |
vágófegyverek: | 15/83 (+8%) | ütőfegyverek: | 30/50 (+3%) | lőfegyverek: | 29/72 (+3%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/72 | 2. nyomkövetés: | 67/66 (+16%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 19/12 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 26/58 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 41/14 (+20%) |
7. gyógyítás: | 115/3 (+20%) | 8. titkosírás: | 5/52 | 9. felderítés: | 30/87 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 13/74 | 11. teológia: | 23/14 (+5%) | 12. taumaturgia: | 52/23 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 7/14 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/80 |
16. zene: | 68/7 | 17. szörnyismeret: | 8/60 | 18. pszi: | 10/99 (+8%) |
19. zárnyitás: | 15/56 (+800%) | 20. vadászat: | 19/44 | 21. bányászat: | 33/94 |
22. úszás: | 26/88 (+18%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1995 | arany (#50) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 15 | pirkit (#153) |