Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 2. 9h:24' EZ A 546. JÁTÉKHETED, 422. FORDULÓD 547. játékheted kezdete: okt. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3296 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 9. KP: | VP spórolása: 50 |
* 10. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
f 627 | kísérletezel a 627. tárggyal |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél.
be 686 4 | bemész a 686. épületbe |
pki 9999 | kiveszel a bankból 9999 aranyat |
pbe 5000 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
pbe 9999 1548 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [378,88] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Oldalt pillantva, meglátsz egy viharóriás barlangot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sárkányfajzat. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+12.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sárkányfajzat testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat bal szárnyát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sárkányfajzat jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 118, gyógyulás: 25, összesen: -93 ÉP}
(Továbbmész...) [378,89] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy taalru. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. A támadás sajnos hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a taalru tigristestét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a taalru nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-8 varázspont.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod a taalru fejét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a taalru nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst kulcs és egy ezüstshuriken. Magad mögé lököd a pitiáner trikornis herceg trófeát, és kiszedsz egy taalru trófeát. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 95, gyógyulás: 19, összesen: -76 ÉP}
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 100 pontért |
ep 155 300 | építed a 155. tárgyat 300 pontért |
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 300 pontért |
v 84 76 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat bal szárnyát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sárkányfajzat jobb hátsó lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat bal szárnyát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A sárkányfajzat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 104, gyógyulás: 23, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [380,89] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy kátránygödör van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy sárkányfajzat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 281-330.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a sárkányfajzat testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sárkányfajzat nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 101, gyógyulás: 22, összesen: -79 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nanda testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a nanda testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A nanda belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a nanda pikkelyes testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A nanda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [381,89] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy kátránygödör van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Notermanthi. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Notermanthi testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Notermanthi testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Notermanthi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany papi karkötő, egy gyöngymangó és 4 arany. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 86, gyógyulás: 19, összesen: -67 ÉP}
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 100 pontért |
ep 155 300 | építed a 155. tárgyat 216 pontért |
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 216 pontért |
h 313 1 | használod a 313. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [381,87] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni.
(Továbbmész...) [381,86] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé.
ep 155 300 | építed a 155. tárgyat 181 pontért |
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 181 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot) |
* 4. BP: | VP elővétele: 50 |
* 5. BP: | elmormolod a 133. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 115. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 133 |
ADAMANTIT PÁNCÉL (628. TÁRGY) Ez a csillogó, gyémántkeménységű, testre szabott vért méltó büszkesége lehet bármely nagyhatalmú hősnek. Különösképp mivel ezt minden valószínűség szerint saját maga készítette! Az adamantit páncél elkészítése mesterkovácsot igényel, legalább 30-as bányászattal. 12 adamantitból, 6 mithrilből, egy arx formázó minta és 6 pirkit segítségével egy kőkalapáccsal egy vaskohónál készítheted el ezt a csodálatos páncélt. Persze a munka eléggé időigényes, 200 TVP-t igényel, de megéri a fáradtságot, mivel az adamantit páncél 24-gyel növeli a védettségedet! Az adamantit páncélt nem lehet átadni, de érdemes minél több más adamantit páncéldarabbal együtt hordani, mert ez esetben plusz sebzést kapsz a harcban. |
Erő: | 42 (44) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 43 (44) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 42 (43) | Védekezés: | 68 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 11/16 év |
Egészség: | 46 (49) | Életpont: | 409/408 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 53 (55) | Varázspont: | 598/28 | Pénz: | 26 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/4 | Pszi pont: | 197/151 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/21 | ökölvívás: | 1/39 | szúrófegyverek: | 25/26 |
vágófegyverek: | 27/36 (+11%) | ütőfegyverek: | 22/4 (+2%) | lőfegyverek: | 26/47 (+6%) |
dobófegyverek: | 16/5 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/90 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 80/82 (+41%) | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 14/25 | 5. csapdakészítés: | 34/25 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 11/51 |
7. gyógyítás: | 54/34 (+23%) | 8. titkosírás: | 26/40 | 9. felderítés: | 58/7 |
10. szörnyidomítás: | 18/95 | 11. teológia: | 46/31 (+8%) | 12. taumaturgia: | 24/70 (+14%) |
13. versengés: | 5/31 | 14. zene: | 90/38 (+34%) | 15. szörnyismeret: | 40/48 |
16. pszi: | *26/100 | 17. zárnyitás: | 1/79 | 18. vadászat: | 33/98 |
19. bányászat: | 33/69 (+11%) | 20. úszás: | 15/86 | 21. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), teljes őrület (#118) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | |
izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
874 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | kaja (#2) | 3 | madártoll (#112) | 2 | víz (#27) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranytű (#272) | |||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 3 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | pular kristály (#239) |