Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 9. 15h:45' EZ A 446. JÁTÉKHETED, 422. FORDULÓD 447. játékheted kezdete: jan. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2801 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 853. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 12. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 466. tárggyal az 527. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 165. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 178. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 90. varázslatot a 161. varázslatot |
* 10. KP: | t. energia kisütése: 134 152 2 |
tno 3 4 | növeled a 3. tulajdonságodat |
h 569 133 | használod az 569. tárgyat |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai jobb lábát. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Zarknod szemével eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 64, gyógyulás: 74, összesen: +10 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós jobb lábát. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós bal karját. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 144 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a Thargodan légiós gigászi testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 905, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 113 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (7 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a Thargodan mágus jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke és 4 gyöngymangó. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1130, sebződés: 206, gyógyulás: 141, összesen: -65 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Rém testét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Rém borzalmas plazmáját. (7 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a Rém sötét esszenciáját. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1084, sebződés: 49, gyógyulás: 67, összesen: +18 ÉP}
v 84 330 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 784 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. 159 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rubin sárkány nyakát. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (97 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a rubin sárkány gigászi testét. (4 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a rubin sárkány farkát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. A rubin sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a rubin sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rubin sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy vasérc, egy arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1668, sebződés: 455, gyógyulás: 91, összesen: -364 ÉP}
h 341 292 100 | használod a 341. tárgyat |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru egyik lábát. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru póklábát. (4 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 124 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megütöd a taalru fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 79 életpontot sebeztél. A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 19 arany és 4 vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 22, gyógyulás: 86, összesen: +64 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 743 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 105 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 137 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (106 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 126 életpontot sebeztél. 126 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 84 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1603, sebződés: 499, gyógyulás: 209, összesen: -290 ÉP}
(Továbbmész...) [350,74] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő zafír sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 762 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 113 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 85 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány jobb oldalát. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (107 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a zafír sárkány fejét. (4 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 123 életpontot sebeztél. 123 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a zafír sárkány testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1628, sebződés: 443, gyógyulás: 212, összesen: -231 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón fejét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány drakón fejét. (7 támadással 594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 111 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a márvány drakón fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 974, sebződés: 30, gyógyulás: 137, összesen: +107 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 709 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (89 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a smaragd sárkány farkát. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Zarknod szemével megpöccinted a smaragd sárkány jobb oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1406, sebződés: 255, gyógyulás: 81, összesen: -174 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 745 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 111 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 66 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány bal vállát. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (101 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. 134 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével súrolod a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 arany papi karkötő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1623, sebződés: 433, gyógyulás: 220, összesen: -213 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón csontos pofáját. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd drakón testét. (7 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 130 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a smaragd drakón farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A smaragd drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 949, sebződés: 0, gyógyulás: 104, összesen: +104 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 656 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 96 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (85 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a márvány sárkány fejét. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Zarknod szemével épp hogy eltalálod a márvány sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1289, sebződés: 365, gyógyulás: 66, összesen: -299 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 776 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 111 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 69 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány bal oldalát. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (100 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a zafír sárkány fejét. (4 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. 122 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1642, sebződés: 465, gyógyulás: 209, összesen: -256 ÉP}
(Továbbmész...) [347,72] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy skarlátdémon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 205 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (82 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a skarlátdémon testét. (7 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a skarlátdémon testét. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. A skarlátdémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (6 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy skarlátia. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a skarlátdémon bal karját. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével épp hogy eltalálod a skarlátdémon vörös fellegeit. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. A skarlátdémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (6 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Üdvözlésképpen egy skarlátia varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A skarlátdémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13864 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1314, sebződés: 515, gyógyulás: 358, összesen: -157 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 660 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 93 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (89 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével végigvagdosod a márvány sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Zarknod szemével csak érinted a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 vasérc, 4 arany és egy shinai gömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1285, sebződés: 387, gyógyulás: 66, összesen: -321 ÉP}
(Továbbmész...) [346,71] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Felfedeztél egy ében sziklatornyot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében halálhajcsár!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Zarknod szemével csak érinted az ében halálhajcsár jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 19, gyógyulás: 75, összesen: +56 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón testét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány drakón csontos pofáját. (7 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 114 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével gyengén megütöd a márvány drakón bal hátsó lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 978, sebződés: 25, gyógyulás: 135, összesen: +110 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg testét. (7 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével meghorzsolod a taalru herceg egyik lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 4, gyógyulás: 139, összesen: +135 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 673 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 82 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (96 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével megvagdalod a márvány sárkány testét. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Zarknod szemével súrolod a márvány sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 39 arany, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1286, sebződés: 393, gyógyulás: 65, összesen: -328 ÉP}
v 198 360 71 | elmormolod a 198. varázslatot |
[360,71] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ében sziklatornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt törpe bányát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Emella a Bombázó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy ében halálhajcsár!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében halálhajcsár fejét. (4 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Zarknod szemével megcsapod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 11, gyógyulás: 83, összesen: +72 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón csontos pofáját. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a zafír drakón testét. (7 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 129 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a zafír drakón pikkelyes testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 0, gyógyulás: 99, összesen: +99 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 56 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege fejét. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Sötétség Hercege gigászi alakját. (7 támadással 607 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a Sötétség Hercege testét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 992, sebződés: 60, gyógyulás: 164, összesen: +104 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [359,69] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Mozgást észlelsz oldalról. A feléd közeledő káoszbajnok mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok tetovált testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszbajnok tetovált testét. (7 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 134 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a káoszbajnok jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6830 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 24, gyógyulás: 113, összesen: +89 ÉP}
(Továbbmész...) [359,68] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt.
im 0 5 | imádkozol |
im 362 | imádkozol |
m 8 | mozogsz északra |
v 84 330 | elmormolod a 84. varázslatot |
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 5 pontért |
szk 404 328 784 | keresed a 404. szörnyet a 328. szörnyet a 784. szörnyet |
kt 1595 2 | elkészíted az 1595. tárgyat (2 darabot) |
hh 473 473 449 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 449. tárgyat |
* 1. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat az 531. tárggyal a 309. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
TELJES GYÓGYULÁS (133. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal minden sebedet begyógyíthatod, azaz max. életpontra kerülsz. A varázslat anyagi komponense egy borkonyó bibe és két isteni könnycsepp. Elmondása 50 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
Erő: | 60 (89) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 63 (84) | Támadás: | 70 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 63 (81) | Védekezés: | 134 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 62/188 év |
Egészség: | 52 (76) | Életpont: | 1005/1346 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 63 (79) | Varázspont: | 2425/581 | Pénz: | 16655 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 24/0 | Pszi pont: | 270/116 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 67 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 14 |
vágófegyverek: | 27 | ütőfegyverek: | 44 | lőfegyverek: | 20 |
dobófegyverek: | 37 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (250%) << Daramoula pálcája (#950) (100%) << Thór pörölye (#640) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -8.); tüske (#22) (9 -12.); tüske (#22) (13 -14.); tüske (#22) (15 -17.); mérgezett tüske (#23) (18 .); mérgezett tüske (#23) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17 | 2. nyomkövetés: | 107 (+1) | 3. mászás: | 24 |
4. csapdakészítés: | 27 | 5. csapdaészlelés: | 15 | 6. gyógyítás: | 75 |
7. titkosírás: | 4 | 8. felderítés: | 27 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 151 (+1) | 11. taumaturgia: | 105 | 12. szerencsejáték: | 5 |
13. versengés: | 21 | 14. harcművészetek: | 4 | 15. zene: | 14 |
16. szörnyismeret: | 33 | 17. pszi: | * 23 | 18. zárnyitás: | 3 |
19. vadászat: | 22 | 20. vitalitás: | 5 | 21. bányászat: | 42 |
22. úszás: | 12 | 23. főzés: | 13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5424. karakternek |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), kátrányt (#580) (max. 40 darabot ), ében dobónyilat (#849) (max. 10 darabot ) |
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
trikornis herceg (#261), ősi szellem (#422), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bűbájlidérc (#761), sötét ölész (#314), Raia angyala (#333), Rém (#315), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), rubin sárkány (#330), ében sárkány (#327) (csak egyszer), mösze uralkodó (#789) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
törpe (#3), Tharr hívők (#996), Thandarilla (#5424), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | agyburok (#90) | varázsenergia (#161) | az elme hatalma (#123) |
skarlátia (#293) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29), háló (#186), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | pusztító végzet (#106) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
pusztító végzet (#106) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | ében sárkány (#327) | pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pusztító végzet (#106) | >> | purifikátor császár (#393) | pusztító végzet (#106) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Nateilena úrnő (#404) | pusztító végzet (#106) | >> | vámpírféreg (#782) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
villámcsapás (#50) | >> | Thargodan berzerker (#377) | pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Eruol (#378) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztítsd el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 szabotőr, 17 harcos, 8 királynő, 11 élőholt, 9 vadász, 2 nagymester, 1 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
216 | arany (#50) | 2 | fiatalság itala (#473) | 9 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | kaja (#2) | 10 | karbin plazma (#199) | 5 | manakristály (#500) | |||
1 | Martian tekercse (#569) | 1 | quwarg tojás (#360) | 12 | ragasztó (#83) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 28 | sárkánypikkely (#292) | |||
28 | spiritusz (#170) | 3 | törpe őskő (#633) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany papi karkötő (#309) | 3 | aranytű (#272) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | galachmit (#310) | 13 | isteni könnycsepp (#260) | 40 | kátrány (#580) | |||
15 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | pszi kristály (#618) | 1 | rémplazma (#616) | |||
2 | rézgolyó (#343) | 1 | rókafarok (#124) | 4 | sárkányfog (#617) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | szent jogar (#150) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | |||
11 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) |