420. forduló, 422. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 2. 15h:05'
EZ A 574. JÁTÉKHETED, 421. FORDULÓD
575. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

TARS TARKASZ KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,27] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 remák szív (eladási ár: 221 arany, ebből a kezelési költség: 22 arany), 1 obszidián tüske (eladási ár: 3 arany), 1 obszidián tüske (eladási ár: 3 arany) ellenértékét. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 700 tapasztalati pontot. Redyque híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: A mostani képességbe még 1962 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele!
Laurana, amikor összefutottatok, adott neked 6 sünmedve tüskét, 4 bunkósbotot [bunkósbot ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevalót [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], 5 amnioszt [amniosz ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP], egy trikornis szarvat [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 téfea-agyat [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP] és 4 szulfagor agyart [szulfagor agyar ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP]. Vadak Ura, amikor találkoztál vele, adott neked egy szeksztánst. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+138 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+5 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik a gitonga. (+2 kaja.) A lottó 635. hetének nyerőszámai: 24, 7, 12. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku csapásvezető nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 754.]

* 1. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 754.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bronzpenge (183,31)-> (12 ap), umbatari karkötő (184,32)-> (40 ap), összesen 52 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 748.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 742.]

* 2. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 5 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 702.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 672.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 672.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 672.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 670.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 668.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 666.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 664.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 662.]

* 7. KP: élelemszerzés 10 pontért
Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 652.]

a 390 5300 2 átadod a 390. tárgyat az 5300. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 halcsontot Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 647.]

ef 13 energia fejlesztése 13
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 1849 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 597.]

bb 464 1 beraksz a bankba a 464. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 nehéz harci kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

kf 1549 kézbeveszed/felveszed az 1549. tárgyat
Az ujjadra húzod a balkezes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[192,26] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 6 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 3 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megbököd a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az 1 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Enrico Caravadallo irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy ősdentor ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [193,26] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Apáról fiúra száll, míg a testvérek megosztják.
Gyakran használják, de birtoklója ritkábban, mint mások.
Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 568.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a massza bal első lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a massza jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a massza ollója a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Marásokat ejt rajtad a massza. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Patájával a massza többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A massza mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 87, gyógyulás: 15, összesen: -72 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy csontpálca, 10 arany, egy fűszertartó és egy bronzpenge [bronzpenge ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [50 pontot használtál fel, van még 518.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[193,25] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [193,24] A sík vidék mocsarassá válik. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zombi mester. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zombi mester nyakát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 494.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Bepillantasz: teljes a sötétség. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 489.]

lm 6 51 55 mozogsz 6 51 55
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [6. PONT. --> 58. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [45. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [46. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Újabb kanyar! [47. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [48. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út ismét kanyarodik. [49. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Újabb kanyar! [50. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [51. PONT. --> 52. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [53. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [54. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [55. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Raia pallosa (ld. enc.), 300 arany, 3 kvazár, 10 gyógykenőcs és 20 mérgezett vasnyíl. Gyorsan kiüríted a ládát. A rengeteg táp mellett még egy fontos dolgot találsz: a varázsbot harmadik darabját! [144 pontot használtál fel, van még 345.]

lm 57 mozogsz 57
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [54. PONT.] Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [56. PONT.] Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. [36 pontot használtál fel, van még 309.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[193,23] Dombos vidékre érkeztél.

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy alanori csatamén hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ilkin érc) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [192,22] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Télen láthatod, de nyáron sosem
Bár könnyű, mint egy tollpihe,
Még a legnagyobb harcos sem tudja sokáig tartani.
Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. [37 pontot használtál fel, van még 272.]

tim 55 titkosírás megfejtése 55 pontért
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. A fenébe, ez most nem megy! Talán ha több időt szánsz rá, sikerül, de most valahogy nincs erre türelmed. [45 pontot használtál fel, van még 227.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[191,21] Változik a vidék képe, síkságon vagy.


(Továbbmész...) [190,20] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Látsz egy phua-kúpot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy kputtyintó csalán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 203.]

tim 55 titkosírás megfejtése 55 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Súlya szinte semmi, mégsem lehet messzire eldobni.
De ha kicsit meghajtod, szárnyal merre hajítod.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! Hiszen ez iszonyatos! Vinnyogva menekülsz a számodra nagyon veszedelmes szörny elől. (A merészséged nem volt elég magas.) [55 pontot használtál fel, van még 148.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[190,19] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat qwarg rohamosztagos nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [189,18] A sík vidék mocsarassá válik. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz hibátlan gyémántot. (ld. enc.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 119.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Ez az egyszerű próba a pszionikus képességeidet teszi próbára. Ónt kell előállítanod rézből! A feladat könnyű, pillanatok alatt elvégzed. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladatod egy ezoterikus mardel legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Bronzhajlító Bergin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy kdole. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy Szent Kulacs. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladatod nem gyerekjáték. Egy hatalmas láda elé vezetnek. Amelyet rengeteg zár, lakat véd. Ezt a ládát kell kinyitnod egy negyed óra alatt. A ládát csapdák is védik, úgyhogy egyetlen rosszul megpiszkált zár, és a szobát mérges gáz önti el, vagy esetleg felrobban a láda! Hát, ez kemény lesz. A legkönnyebb zárakkal kezded. Sikerül is kettőt kinyitnod. A harmadik, egyszerűnek tűnő zárszerkezet egyszercsak pukkan egyet, és füst meg gáz kezd a ládából felszállni. Nem tudod folytatni a munkát.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [40 pontot használtál fel, van még 79.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Gránitvállú Rain. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladatod egy velociraptor legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a velociraptor jobb lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a velociraptor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A velociraptor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 1344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Graltrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy tatu ködmönt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 59.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

in 1548 205 390 leírod az 1548. kalandozónak a 205. szörnyet a 390. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gránitelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) halcsontot. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

in 1850 275 349 leírod az 1850. kalandozónak a 275. szörnyet a 349. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Sajnos neked sincs információd arról a szörnyről. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lovagi tabardot. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 54.]

* 2. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 52.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 52.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 50.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 50 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

* 5. BP: keresed a 186. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy szeppent rákfattyat. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 47.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 18, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 47 pontod maradt, ebből a következő körre 47 pontot vihetsz át. Kapsz még 562 pontot. A következő körben tehát 609 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAIA PALLOSA (426. TÁRGY)
Raia pallosa nagyhatalmú vágófegyver, kizárólag jók forgathatják, ők is csak min. 26-os vágófegyver szakértelemmel. Raia pallosa 6D6+2, és használatakor kapsz +2 támadást. Ezenkívül, ha gonoszt sebzel vele, kapsz +12 sebzést. Aki Raia pallosát forgatja, nem sokat foglalkozik a védekezéssel: amíg forgatod, van -4 védekezésed.
Raia pallosát varázsfegyver készítéssel lehet megalkotni, ehhez din formázó minta, 12 mithril, egy nap szimbólum, egy moa gyémánt, 250 arany értékű egyéb alapanyag és 250 TVP szükséges.

HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY)
Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe.
- Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.]
De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? Egy biztos - semmi pénzért nem leszel hajlandó odaadni senkinek ezt a csodát!

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 421. fordulód.

Erő: 40 (47) Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 154 cm
IQ: 45 (47) Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 41 (43) Védekezés: 67 Menekülés: 40 % Életkor: 168/169 év
Egészség: 44 (48) Életpont: 376/297 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (48) Varázspont: 507/316 Pénz: 979 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 109/104 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 22
Eddig összesen 1898 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8889 TP-t kaptál. Jelenleg 677745 TP-d van. A következő szinthez még 122255 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, ongóliant, Blounther apó. A 420. fordulódban 6888 arany került a bankszámládra. 6922 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/33 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 23/75 (+10%)
vágófegyverek: 23/50 (+1%) ütőfegyverek: 24/55 lőfegyverek: 26/71 (+9%)
dobófegyverek: 16/8

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (110%) << krathan szablya (#854) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/63 (+30%) 2. nyomkövetés: 115/68 (+35%) 3. lopás: 2/45
4. mászás: 7/61 5. csapdakészítés: 26/1 (+5%) 6. csapdaészlelés: 12/9 (+5%)
7. gyógyítás: 65/82 8. titkosírás: 15/8 (+62%) 9. felderítés: 48/95 (+4%)
10. szörnyidomítás: 15/47 11. teológia: 36/53 (+12%) 12. taumaturgia: 26/63 (+1%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 75/13 (+30%) 15. szörnyismeret: 29/69 (+18%)
16. pszi: 10/53 (+4%) 17. zárnyitás: 5/44 (+9%) 18. vadászat: 42/96 (+13%)
19. bányászat: 30/90 (+3%) 20. úszás: 16/70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), purifikátor (#157), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176)
lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247) tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
gitonga (#76) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpenge (#126) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 halcsont (#390)
1 nehéz harci kesztyű (#464) 2 tünde nyíl (#554) 1 umbatari karkötő (#278)
1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
434 arany (#50) 1 csontpálca (#329) 8 drótszőr (#37)
1 fűszertartó (#210) 10 gyógykenőcs (#313) 1 ilkin érc (#232)
5 kaja (#2) 3 kvazár (#244) 20 mérgezett vasnyíl (#187)
1 Raia pallosa (#426)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(6,1) kihívás tornya (#502), lápi hajlék (#670), ezoterikus mardel (#184), velociraptor (#161)
(7,2) qwarg rohamosztagosok (#242), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 45. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(7,3) phua-kúp (#372), patak, kputtyintó csalán (#247)
(9,5) bűbájlidérc (#761), phua-kúp (#372), 31. jellempróba
(9,9) qwarg rohamosztagosok (#242), Leah rúnaköve, tavacska, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Raia oltár, ősdentor (#282)
(10,6) művészi porolit (#720), Tharr oltár, érclelőhely
(10,7) zombi mester (#251), a 76. labirintus bejárata
(10,8) Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, 31. jellempróba
(10,9) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), 24. jellempróba, művészi porolit (#720), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek