Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 11. 9h:15' EZ A 731. JÁTÉKHETED, 421. FORDULÓD 732. játékheted kezdete: máj. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 6. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 7. KP: | használod a 745. tárgyat |
kf 840 2 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe |
fkt 187 6 1 | felt. készítesz a 187. tárgyat (6 darabot) |
fkt 312 10 1 | felt. készítesz a 312. tárgyat (10 darabot) |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál egyik csápját. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd a pszi őselementál fejét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a pszi őselementál testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-3 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb karját. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a taalru fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 41 életpontot sebeztél. A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Eldaran karkötője, 2 ezüst gyűrű, 9 arany és egy gyöngymangó. 3738 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [149,113] A terep továbbra is ritka erdő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített drakolich. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A lény immúnis erre a varázslatra! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő jobb lábát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1527 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. 1782 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [147,112] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath jobb lábát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (30 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával eltalálod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó és egy borostyán függő. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 63, gyógyulás: 5, összesen: -58 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy ezüst karkötő. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg nyakát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 vasérc. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a Notermanthi testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő, 2 borostyán függő, egy fűszertartó és egy ezüst karkötő. 3817 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [145,112] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [144,111] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dr. Dragon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
jlk 2914 | jelszó kimondása 2914 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 30: 2. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 30. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 520.]
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [142,113] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő nyakát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 23 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus bal első lábát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és 2 sallank karom [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 2863 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 73, gyógyulás: 15, összesen: -58 ÉP}
h 341 87 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 224 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 107 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 131 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 88 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 57 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 266 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 315 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 276 10 | használod a 341. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 103 életpontot sebeztél. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy mutáns csont tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal megvágod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg parafenomén bal első lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 97 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 5 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért |
VÉRCÁPA SÁMÁN (281. SZÖRNY) Nyilvánvaló, hogy a vércápák mérhetetlenül buta, értelem nélküli ragadozók. Vagy legalábbis nyilvánvaló volt eddig, amíg meg nem pillantottad az első mágiahasználó vércápát. Hogyan képes rá, amikor hangot kiadni nem tud, és nincsenek végtagjai? Hogyan fér a mágia parányi agyába? Bár számodra felfoghatatlan, de itt van végre a régóta várt vércápa sámán! Ideje közelebbi ismeretséget kötni vele. Csak az FT 281 parancs kiadása után fogod őket megtámadni. |
Erő: | 43 (44) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 43 (45) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 41 (56) | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 40 (46) | Életpont: | 431/421 | Jellem: | jó (482) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 40 (50) | Varázspont: | 554/455 | Pénz: | 5106 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 26/15 | Pszi pont: | 116/-2 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/4 (+4%) | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 24/67 |
vágófegyverek: | 15/62 (+11%) | ütőfegyverek: | 30/35 (+13%) | lőfegyverek: | 29/53 (+12%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/72 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 67/34 (+8%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 19/4 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 26/48 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 40/54 |
7. gyógyítás: | 114/73 (+40%) | 8. titkosírás: | 5/52 (+20%) | 9. felderítés: | 30/30 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 13/74 | 11. teológia: | 22/84 (+1%) | 12. taumaturgia: | 52/7 |
13. szerencsejáték: | 7/14 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/80 |
16. zene: | 67/67 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/60 | 18. pszi: | 10/83 (+15%) |
19. zárnyitás: | 7/53 | 20. vadászat: | 19/44 | 21. bányászat: | 33/94 |
22. úszás: | 26/66 (+4%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | bronzsisak (#88) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 3 | kaja (#2) | 1 | kvazár sisak (#266) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | optiri agysisak (#315) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | sárga erőöv (#276) | 10 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
205 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | arany karperec (#194) | |||
1 | aranytű (#272) | 3 | borostyán függő (#162) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | bumeráng (#249) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | manakristály (#500) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
3 | sallank nyíl (#129) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | umbatari karkötő (#278) | 1 | varázskő (#305) | 2 | vasérc (#152) |