41. forduló, 43. forduló, Thord összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 23. 21h:43'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: márc. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5187
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

THORD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,22] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 9. pontnál.
A táborozás 1. napján összeakadsz Ashiahhal. Sheran híve. Egy bakkura csizmát, egy bőrpáncélt, egy bőrsisakot, egy mászókarmot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kaffogó hebrencs trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy piromenyét trófea díszíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 178.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 173.]

v 6 100 8 elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 168.]

kt 96 1 elkészíted a 96. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bakkura csizmát. [36 pontot használtál fel, van még 132.]

kf 96 kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat
Felhúzod a bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

lm 10 10 1 mozogsz 10 10 1
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Betoppansz a labirintus legnagyobb szobájába! Mindenhonnan pókhálók lógnak. [10. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma (ld. enc.) és 1 grákóbőr. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egyhelyben toporogsz.
Suhansz, mint árnyék. [9. PONT]
Követed a folyosó kanyarulatát. [6. PONT]
Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT]
Továbbmész. Itt, a hegy belsejében kellemes hűvös van. [2. PONT]
Elhagyod a halál bűzétől fullasztó levegőjű labirintust.
Találkozol Roxy IIIvel. Fairlight híve. Egy bronzsisakot, egy rőtmanó kacagányt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy piromenyét trófea színesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy csontkést tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [40 pontot használtál fel, van még 92.]

f 34 kísérletezel a 34. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Rájöttél, hogyan kell építeni fedett vermet. (ld. enc.) 54 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 82.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz hurokcsapdát. (ld. enc.) 33 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 72.]

fog 91 219 elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[73,22] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy trikornis vigyorog kajánul. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy vaskohó van. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,23] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Matula hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány alpesi tehén nyomokat fedezel fel! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Haha, már kacagsz, amikor döbbenten látod, hogy az alpesi tehén sértetlenül odébbáll! Hogyan úszhatta meg? Hogyan kerülhette ki? Sejtelmed sincs. Talán csak nem a csapdakészítésben való járatlanságod volt az oka? Talán a szörny volt túlontúl ravasz? Na mindegy. Szétszereled a csapdát, és továbbmész. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy barna, copfos hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr híve. Egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rőtmanó kacagányt visel. Ruházatát egy proteinfecske trófea, egy északi aurach trófea és egy orgyilkos trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Összeismerkedtek. Az ő neve Ghorofin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Fekete a bőre. Sheran híve. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy szöges páncélt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy alattomos manó trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy alpesi tehén trófea színesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Hanathalasa. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [75,24] Dombos terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szeppent rákfatty. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a szeppent rákfatty fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak trappoló dinymák trófeát, és diadalmasan beszerzel egy szeppent rákfatty trófeát. 550 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [60 pontot használtál fel, van még 12.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[74,25] Továbbra is dombság. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy északi aurach került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az északi aurach testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Utad során felfedezel egy púdersziklát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 3.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 551 bemész az 551. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 52 keresed az 52. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy bakkurát. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 2.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-7 életerő.) Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 182 pontot. A következő körben tehát 184 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY)
Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják.

FEDETT VEREM (219. SZÖRNYCSAPDA)
Ez az egyik legelemibb csapda. Síkságon, bozótban, dombvidéken és alacsonyhegységben használhatod. A FOG <szörny> 219 parancs teljesülésekor egy nagy vermet ásol (ehhez persze kell egy ásó is!), majd gallyakat gyűjtesz, és letakarod, álcázod. Ezután a szörnyet megpróbálod belehajkurászni/belecsalni (az, hogy te futsz a szörny előtt, vagy ő előtted, a méretétől és az étvágyától függ). Ha sikerrel jársz, a lény belezuhan a verembe! Ezzel a csapdával kisebb lényeket, és olyanokat, amelyek repülnek, nem tudsz befogni, mert nem szakad be alattuk a csapda. Intelligensebb szörnyeket is elfoghatsz így. A TVP költség (ásás, befedés, csalogatás) 24 TVP. Nagyon nagy/erős/ügyes szörnyek ki tudnak mászni a veremből, mielőtt még kötelet vetnél rájuk.

HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA)
A hurokcsapda az egyik legegyszerűbb csapda, amellyel különböző szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdőben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépő lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül.

A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY)
A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod).

SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY)
A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható.

KARAKTERLAP

Thord, egy kopasz, piros szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr követője vagy. Ez a 42. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 11 Merészség: 3/5 Magasság: 181 cm
IQ: 17 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 14 Életpont: 152/116 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 38/0 Pénz: 81 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 258 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 151 TP-t kaptál. Jelenleg 24 204 TP-d van. A következő szinthez még 796 TP szükséges. Trófeáid: szeppent rákfatty, ork sámán, halálmadár. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 6 ütőfegyverek: 7
lőfegyverek: 12 (+1)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
74,68 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 188 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 16 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 15
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 6
10. szörnyismeret: 3 11. zárnyitás: 3 12. vadászat: 2
13. bányászat: 10 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
vízionár (#66), mutáns pók (#117), proteinfecske (#139), trollfa (#80), süvítő rája (#113), agglomerátor (#138), téfea magoflux (#98), tesh alligátor (#353), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (99,8) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. szürke kastély (547): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16, 33, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57)
1 * bronzpáncél (#90) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 * csontkés (#11)
1 csontszablya (#64) 10 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 16 mérgezett tüske (#23) 1 * parittya (#18)
1 szöges bunkó (#8) 17 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
8 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 távcső (#42)
1 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 28 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
4 vizestömlő (#3) [bennük 71 korty víz (#27), fér még: 9]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 antilopbőr (#48) 6 aurach fog (#657)
2 bordacsont (#16) 31 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105)
6 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 6 grákóbőr (#41)
2 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 2 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33)
42 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 4 mandibulapenge (#125)
1 móri gyümölcs (#116) 4 óndarab (#85) 12 pirkit (#153)
15 rézdarab (#70) 5 rókafarok (#124) 24 sallank karom (#128)
7 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
7 szárnyas hernyó (#69) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 tigroszlán fog (#63)
2 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113) 2 vasérc (#152)

Összsúly: 68.02 kg Megterheltség: 113%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bakkura bőr (#95) 2 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 bakkura csizma (#96) 1 grákóbőr (#41)
4 kerek kő (#19) 1 óndarab (#85) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76
21
22
23
24
25
26
(72,22) a 33. labirintus bejárata, Roxy III (3007. kalandozó)
(73,22) mélységi grittangok (#103), művészi porolit (#720), 44. jellempróba, barátság szent tüze (#484), Elenios oltár, vaskohó (#155)
(74,23) művészi porolit (#720), 47. jellempróba, szent tölgyfa (#393), alpesi tehenek (#91), Ghorofin (2235. kalandozó), Hanathalasa (3069. kalandozó)
(74,25) északi aurach (#350), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(75,24) Dornodon oltár, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)

Üzenet küldése a karakternek