Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 25. 18h:15' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: máj. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4430 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
ff 6 12 8 | felt. fegyverváltás: 6 12 8 |
fas 40 | felt. ásás 40 pontért |
f 80 | kísérletezel a 80. tárggyal |
f 125 | kísérletezel a 125. tárggyal |
kt 80 | elkészíted a 80. tárgyat |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a halálmadár jobb vállát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár nyakát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a halálmadár bal szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálmadár néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a halálmadár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. Magad mögé lököd a pitiáner alpesi tehén trófeát, és kinyersz egy alkalmas halálmadár trófeát. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [54,49] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy proteinfecske lehet. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a proteinfecske testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a proteinfecske testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. Magad mögé lököd a pitiáner sörényes ubuk trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő proteinfecske trófeát. 308 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [54,48] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy pókvadász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a pókvadász testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a pókvadász jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
m 8 1 2 | mozogsz északra, északkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a rájanyék bal szárnyát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rájanyék testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [55,46] Továbbra is síkságon vagy. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy piromenyét. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a piromenyét fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [56,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporőr. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az evaporőr testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a bo-skorpió jobb hátsó lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a bo-skorpió testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bo-skorpió megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a bo-skorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 2 7 | mozogsz keletre, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a garokk testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a garokk jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [56,45] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pókvadász közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pókvadász testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a pókvadász jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a gorombilla bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gorombilla leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
gyk 11 50 | gyakorolsz a 11. tárggyal 50 pontért |
gyk 11 50 | gyakorolsz a 11. tárggyal 31 pontért |
TÜSKECSAPDA (242. TÁRGY) Ez talán a legprimitívebb csapda, amelyet a tolvajok elleni védekezésképp készíthetsz. Nem kell hozzá más, csak egy lapkorong, és öt sünmedve tüske, amelyet a lapkorongba szúrsz. Ehhez a KT 242 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Ettől kezdve a tüskecsapdát minden körben, az utolsó mozgás parancsod után használhatod, a H 242 paranccsal, 1 TVP-ért. Ilyenkor a tüskecsapdát elhelyezed a motyód közelében, és beszórod némi porral. Ha szerencséd van, a közeledbe settenkedő tolvaj pont belelép, és veszít 1d4 életpontot. |
HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY) Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot. |
PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY) Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is. |
GAROKK (73. SZÖRNY) A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után. |
Erő: | 21 (23) | Szint: | 10 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 6 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/65 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 157/149 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 (14) | Varázspont: | 23/23 | Pénz: | 150 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 10 (+1) | ütőfegyverek: | 10 (+1) |
lőfegyverek: | 6 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << csontszurony (#12) << szöges bunkó (#8) |
56,93 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 681 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 8 | 3. mászás: | 6 |
4. gyógyítás: | 19 (+1) | 5. teológia: | 1 | 6. szörnyismeret: | 1 |
7. vadászat: | 2 | 8. bányászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 40 TVP-ért |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 15, 53. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 2 | mászókarom (#78) | 2 | * | rézsisak (#72) | ||
1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csontszurony (#12) | |||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | ||
1 | * | parittya (#18) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | 24 | ubuk tüske (#131) | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 3 | fáklya (#36) | ||
17 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 26 korty víz (#27), fér még: 14] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 30] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | dözmöng szív (#122) | 12 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 3 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
21 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 8 | mandibulapenge (#125) | |||
3 | óndarab (#85) | 4 | ormánygőte csont (#21) | 6 | pirkit (#153) | |||
3 | rézdarab (#70) | 37 | sallank karom (#128) | 10 | smirglilevél (#29) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szuperkötél (#209) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
2 | varányszem (#30) |
Összsúly: 57.35 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
5 | madártoll (#112) | 2 | pirkit (#153) |
51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | |
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|