41. forduló, 43. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 17. 15h:04'
EZ A 133. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
134. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,4] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+48 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 140.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 132.]

m 8 mozogsz északra
[73,3] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy emberevő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd az emberevő testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 9 életpontot vesztettél. Ököllel többször eltalálod az emberevő nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.) Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 41 életpontot! [12 pontot használtál fel, van még 120.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 112.]

m 8 mozogsz északra
[73,2] Továbbra is magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy drasmólyom lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drasmólyom pikkelyes lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Belecsipked a drasmólyom a jobb karodba és a nyakadba. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A drasmólyom néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy gonyolék előtt. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 100.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 92.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[72,1] Továbbra is magashegységben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-4 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 80.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 72.]

m 8 mozogsz északra
[72,0] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy sebesült alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Teleeszed magad. (-3 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 60.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 52.]

m 8 mozogsz északra
[72,-1] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod az alpesi tehén fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Látsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Baltás Bödön hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [12 pontot használtál fel, van még 40.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 32.]

m 8 mozogsz északra
[72,-2] Továbbra is alacsonyhegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 20.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 12.]

m 8 mozogsz északra
[72,-3] Még mindig hegyvidéken vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Leanan irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hinni abban kell, ami még nincs, hogy legyen! - DM " Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Korgó gyomrod figyelmet követel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kör közepén állok, körbe vesznek jó barátok... Tour-Mix, Ördögi Kör " [12 pontot használtál fel, van még 0.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 33 bemész a 33. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 5 8 10 mozogsz 5 8 10
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 182 pontot. A következő körben tehát 179 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI KONTAKTUS I. (517. TUDATI KÉPESSÉG)
Ezt a képességet csak akkor tudod használni, ha ismered a Direkt kontaktus II. elnevezésű pszi formulát. Ha a pszi képességed még nem éri el ezt a szintet, akkor számodra, egyelőre ez a képesség nem nyújt semmilyen előnyt. A közös tudati energiák egyetlen mentális csóvába sűrítése nagyfokú hozzáértést, és komoly koncentrációt igényel. Ha azonban elsajátítod ezt a tudományt, hihetetlen hatalomnak kerülsz a birtokába! Mostantól bármilyen lényre használhatod a Direkt kontaktus II. elnevezésű formulát, azokra is, amelyek egyébként nem rendelkeznek varázsponttal. Ekkor nem a varázspontját, hanem életerejét fogja megcsapolni a képesség, amely életenergiát azonmód nyers manává alakítja, és hozzáférhetővé teszi a számodra. [A Direkt kontaktus II. pszi képesség a varázsponttal nem rendelkező ellenfélbe pszi szakértelem/5*3 életpontot sebez, és ugyanennyi varázspontot ad neked (de max. 120-at). Ha olyan ellenfélre lövöd, amelyik rendelkezik VP-vel, akkor az eddigi 120 helyett 180 lesz a maximum. Ráadásul egyazon fordulóban nem három, hanem hat sikeres direkt kontaktusod lehet, amibe a fentiekben leírt hatás is beleszámít!]

SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY)
A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 42. fordulód.

Erő: 15 Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 15 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 15 Életpont: 137/58 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 123 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 14/0
Eddig összesen 151 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 295 TP-t kaptál. Jelenleg 13 586 TP-d van. A következő szinthez még 3 414 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, ork sámán, orgyilkos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/29 (+15%)

72,65 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/59 (+15%) 2. nyomkövetés: 10/14 (+47%) 3. mászás: 2/65
4. csapdakészítés: 1/75 (+25%) 5. gyógyítás: 23/81 (+44%) 6. harcművészetek: 1/0
7. szörnyismeret: 1/24 8. zárnyitás: 4/30 9. vadászat: 3/4
10. bányászat: 3/0 (+51%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
emlékezetfrissítés (177)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 205 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.

Összsúly: 45.09 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 madártoll (#112) 2 rézdarab (#70) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74
-4
-3
-2
-1
0
1
2
3
4
5
(72,-3) a 33. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár
(72,-2) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Sheran oltár, alpesi tehén (#91)
(72,-1) alpesi tehén (#91), Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(72,0) alpesi tehén (#91), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156)
(72,1) világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110)
(73,2) drasmólyom (#60), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), művészi porolit (#720)
(73,3) világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, emberevő (#119)

Üzenet küldése a karakternek