Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. márc. 31. 23h:40' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: ápr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3083 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
ba 124 | nem támadod a 124. szörnyet |
t 7626 | támadod a 7626. szörnyet |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a nukleáris cickány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a légirozmár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Agyarával a légirozmár felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a garokk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a garokk bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a garokk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [80,61] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ragyás burástya került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya bal karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [81,60] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy surranó kígyó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a surranó kígyó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A surranó kígyó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a félelem-járó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a félelem-járó bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A félelem-járó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 1167 | elkészíted az 1167. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos sallank testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálos morf bal szárnyát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni!
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dombi yeti szőrös mellkasát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a dombi yeti bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a dombi yeti testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges rőtmanó berzerker trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő dombi yeti trófeát. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [85,60] A dombság átmegy hegységbe.
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Iszonyatos fájdalomhullám. (24 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a változatos morf testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a változatos morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a változatos morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a változatos morf bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A változatos morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
be 35 | bemész a 35. titkos labirintusba |
lm 3 3 4 | mozogsz 3 3 4 |
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 4 4 9 | mozogsz 4 4 9 |
lm 9 12 12 | mozogsz 9 12 12 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY) A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik. |
FÉLELEM-JÁRÓ (56. SZÖRNY) Képzeld el az Aliens főhősét kicsinyített kiadásban, fekete, ragyás bőrrel, zölden izzó szempárral. Igen, ez a félelemjáró. Borzalmas erejű állkapcsán és két csápján kívül rendelkezik egy kevésbé hagyományos támadási móddal is: képes puszta pillantásával rettegést, félelmet ébreszteni ellenfelében. Leggyakrabban bozótos vagy mocsaras vidéken találkozhatsz ezzel a szörnnyel. |
FŐZÉS Volt eddig egy olyan művészeti ág, melyet mi, kalandozók, a sokadrangú képzettségek sorába illesztettünk. Azonban annak, aki egyszer már megkóstolta a qvilli fogadós feleségének fenséges étkeit, azonnal megváltozik a véleménye a szakácsok és mesterszakácsok munkájáról. Most minden adott ahhoz, hogy a főzőtudásodat fejleszthesd. Ehhez csak szorgalmasan kell Rodger üstje körül lebzselned [egy fordulóban csak egyszer lehet], étkeket kotyvasztanod, új recepteken törnöd a fejed. Vannak finomságok, melyek elkészítése csak a nagyobb szakácsoknak sikerülhet, így eszébe sem juthatnak egy kezdő konyhatündérnek. Mostantól (hogy főzés szakértelmed 1. szintre emelkedett) gondolkozhatsz új étkek ötletein, ehhez csupán egy üstre és a szokásos F (feltalál) parancsra van szükséged, valamint egy tárgyra (ami nem az üst), aminek számát megadod a parancs paramétereként. Ha az adott tárgyból lehet ételt készíteni, és elég kreatív vagy ahhoz, hogy ezt kitaláld, megismersz egy új receptet, melyről rögtön enciklopédiát is kapsz. Mint az eddigiekből is látszik, az F parancs itt is a jól megszokott módon, a tárgyak feltalálásához hasonlóan működik. Két gyakori ételkomponens van jelenleg, amiből nem lehet receptet feltalálni, ez a víz és a fűszerkeverék (ez utóbbi bármelyik boltban beszerezhető). Ezekre épp ezért nincs értelme receptvágyból F parancsot kiadni. Az ételeket a H <üst száma> <recept száma> paranccsal készítheted el. Bármennyire is jó szakács vagy, egy körben csak egyszer főzőcskézhetsz, egy magadfajta kalandozó ennél több időt ennél a kalandozástól oly messze álló dologra nem hajlandó szánni. Mindig 1 adagot, vagyis annyit főzöl, amennyit ott rögtön meg tudsz enni. Az ételek elfogyasztásának hatása lehet egyszeri, kör végéig tartó, stb... erről az ételek receptjének enciklopédiája mindig írni fog. Magasabb szintű főzésnél minden egyes étel elkészítése több tapasztalattal jár, valamint egy-egy étel megfőzése is egyre kevesebb és kevesebb TVP-be kerül. Van pár tereptípus, ahol nem főzhetsz. Ilyen például a sivatag, ahol nem találnál elég rőzsét, amivel alágyújthatnál az üstnek; a mocsár, ahol az ingoványos talaj, valamint az itt-ott feltörő, bűzös gázpöffetegek nem kedveznek a főzésnek; a magashegység, ahol a hideg és a hirtelen szélrohamok keserítenék meg az ételkészítést; illetve a lakott terület, mivel elég furán nézne ki, ha leülnél az utca porába főzőcskézni - valamint amint kész vagy a koldusok széjjelhordanák munkád gyümölcsét. Épületben szintúgy nem főzhetsz. A receptek enciklopédiáit nem oszthatják meg a kalandozók egymással. Ennek oka rendkívül egyszerű: egyelőre még az a tévhit van elterjedve a Túlélők Földjén, hogy a főzés csak a puhányoknak való. Ezután persze, hogy nem hangoztatja senki, hogy ő a főzőcskézésben jeleskedik. Talán később ez a nézet majd megváltozik, ennek csak a jövő a megmondhatója. |
FŐTT ÉTEL (1. RECEPT) Az egyik legegyszerűbb ételhez nincs is szükséged másra, mint 1 kajára és 5 vízcseppre. Nem tudni ki találta ki, de fergeteges ötletnek tűnik, hogy az ételt fel is lehet melegíteni, és a kajának amellett, hogy jobb íze lesz, laktatóbbá is válik. Ha kiadod a főzés parancsot erre a receptre (H 1167 1 vagy H 1168 1, attól függően, milyen üstöd van), ízletes ételt készíthetsz, melyet rögtön be is fogsz habzsolni. Éhséged csökken tőle, mintha egy csapásra 5 kaját ettél volna meg. A kaja felmelegítésének ideje: 3 TVP. |
VASVÉRT (164. TÁRGY) Igen, előbb-utóbb meg kellett, hogy ismerd az egyik legnehezebb, de egyben fantasztikus védelmet nyújtó páncélt! Az elkészítése igen munkás, egyenként kell a vaslemezeket kikalapálnod és azután felszögelned egy előre elkészített bőrpáncélra. Összesen 20 darab vasércre van szükséged, amelyet egy vaskohónál, 30 pirkit elégetésével tudsz megolvasztani. A lemezeket kőkalapáccsal kalapálod ki, és mindehhez legalább 6-os bányászat szakértelem szükséges. Bár a vasvért 10-es védettséget nyújt, nem árt, ha azt is tudod, hogy igencsak súlyos, jócskán megnöveli a megterheltségedet! Elkészítése 60 TVP-be kerül. |
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY) Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod. |
DOMBI YETI (366. SZÖRNY) A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben. |
TESTÚJJÁÉPÍTÉS (12. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Sikerült végre tökéletesen használhatóvá fejlesztened a legkézenfekvőbb alakváltó képességet: miszerint formád oda-vissza változtatása során a sérüléseket "eltünteted", a hibás sejteket regenerálod. Ez a dolog már nem megy annyira spontán, "érzésből", mint a többi: egy apró hiba borzalmas torzulásokat idézhet elő, ezért nagyon mély koncentrálást igényel. Használatához az AV 12 <TVP> parancsot kell kiadnod. 10-el kevesebb életpontot fogsz gyógyulni, mint ahány tevékenység-pontot költesz el - a 10 pont a kezdeti meditációt jelenti. Pl. AV 12 30 gyógyít 20 életpontot. Nincs korlátozva a maximálisan elkölthető pont! Ha paraméterként több pontot adsz meg, mint amennyi életpontod hiányzik, automatikusan csak a szükséges pontmennyiséget fogod elkölteni. (Megjegyzés: Ha nagyon magas már a gyógyítás szakértelmed, lehet, hogy az AV 12 nem lesz sokkal hatékonyabb, mint a GY parancs. Gondolj azonban arra, hogy a testújjáépítést labirintusokban is használhatod...) |
Erő: | 12 | Szint: | 13 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 10 (12) | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 158/84 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 22 | Varázspont: | 74/12 | Pénz: | 22 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 16 | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 6 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
85,60 mezőn táborozol, a 35. labirintusban, 1. szinten, 3. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 184 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11 | 2. nyomkövetés: | 12 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 22 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. taumaturgia: | 2 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. zárnyitás: | 3 |
13. vadászat: | 1 | 14. bányászat: | 4 | 15. főzés: | 1 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
készítesz fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146), nektoraf (#355), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), éltető morf (#7625), fémbontó szójer (#150), brutális morf (#7620), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végezz egy varkaudarral. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 41, 42. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 5, az összesen kapott pontszám: 500. (összesen ölhető: 288 ) | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 8. Szerzett pont: 812. Beállított erő: 0 Összpont: 812 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | láncing (#222) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontkés (#11) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | orgyilkos tőr (#225) | 6 | ubuk tüske (#131) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | aranylánc (#191) | 1 | * | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | villám szimbólum (#145) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | ||
14 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 8 csepp ugh méreg (#166), fér még: 16] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 23 korty víz (#27), fér még: 17] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
11 | álompor (#396) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | fehér morfplazma (#2445) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | kék morfplazma (#2442) | 2 | lila morfplazma (#2448) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | vasérc (#152) |
Összsúly: 22.12 kg | Megterheltség: 50% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
27 | arany (#50) | 6 | álompor (#396) | 1 | bot (#4) | |||
2 | dárda (#10) | 1 | fáklya (#36) | 1 | grifftojás (#179) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | 1 | lila morfplazma (#2448) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 6 | sallank karom (#128) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
4 | ugh méreg (#166) |
76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|