Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. júl. 27. 6h:11' EZ A 1088. JÁTÉKHETED, 419. FORDULÓD 1089. játékheted kezdete: júl. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3838 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 1565 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1565. tárgyat |
* 2. KP: kf 1613 820 1559 | kézbeveszed/felveszed az 1613. tárgyat a 820. tárggyal az 1559. tárgyat |
* 3. KP: kf 477 1530 1614 | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat az 1530. tárggyal az 1614. tárgyat |
* 4. KP: le 687 956 0 | leveszed/lerakod a 687. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: kf 527 1564 1249 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat az 1564. tárggyal az 1249. tárgyat |
* 6. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
hh 745 841 1099 | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat |
hh 1100 1253 1546 | használod az 1100. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
hh 1760 1133 507 | használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 507. tárgyat |
ek 116 35 133 | t. energia kisütése: 116 35 133 |
v 1 999 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 169 999 20 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
vv 28 182 224 | elmormolod a 28. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 71 178 184 | elmormolod a 71. varázslatot a 178. varázslatot a 184. varázslatot |
vv 188 220 443 | elmormolod a 188. varázslatot a 220. varázslatot a 443. varázslatot |
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske csillogó testét. (7 támadással 745 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő fejsze felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 57 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 60, gyógyulás: 18, összesen: -42 ÉP}
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 9999 69 377 | elmormolod a 9999. varázslatot a 69. varázslatot a 377. varázslatot |
usz 50 | úszol 50 pontért |
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon ocsmány fejét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 csigakagyló [csigakagyló ládikóba-> (187,107)-> 25 arany, -2 ÉP]. 2 935 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 35, gyógyulás: 16, összesen: -19 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérkeszeg jobb oldalát. (4 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 halcsontot. [halcsont ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 6 081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 146, gyógyulás: 38, összesen: -108 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix harcos manófejét. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Bár ügyesen védekezel, a trix harcos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 trix harci totem. 4 283 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 77, gyógyulás: 77, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
vv 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tarajos mandrag potrohát. (8 támadással 692 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a tarajos mandrag fejét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A tarajos mandrag csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranytű felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a tarajos mandrag fejét. (3 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a tarajos mandrag potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő Tharr Keresztje felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Véres nyál csordul ki a tarajos mandrag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
12 298 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1790, sebződés: 475, gyógyulás: 402, összesen: -73 ÉP}
v 96 185 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
243 | 244 | 245 | |
20 | |
|
|
21 | |
|
|
22 | |
|
|
[185,31] Épületek tűnnek fel.
be 630 1 | bemész a 630. épületbe |
be 630 3 | bemész a 630. épületbe |
be 630 6 | bemész a 630. épületbe |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A másik mormol valamit: egy hhaar burka varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal végigmetszed a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 14 arany, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 24, gyógyulás: 142, összesen: +118 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[244,21] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy titokzatos kroa. {védettsége: 95 szúró, 95 vágó, 95 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a titokzatos kroa fejét. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a titokzatos kroa örvénylő testét. (9 támadással 944 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a titokzatos kroa testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A titokzatos kroa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 302 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A titokzatos kroa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 829 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1853, sebződés: 302, gyógyulás: 154, összesen: -148 ÉP}
(Továbbmész...) [245,22] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy pézsmatököt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő szárnyaló halál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 1667-1732.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. (A(z) vámpírvért védett meg.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szárnyaló halál bal szárnyát. (9 támadással 918 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a szárnyaló halál jobb szárnyát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szárnyaló halál fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szárnyaló halál farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyengén megütöd a szárnyaló halál rugyanos testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal súrolod a szárnyaló halál farkát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A szárnyaló halál farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szárnyaló halál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
13 483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1832, sebződés: 411, gyógyulás: 105, összesen: -306 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 678 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+305 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvágod az aranyfecske testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mithril felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 53 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 56, gyógyulás: 331, összesen: +275 ÉP}
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. (A(z) vámpírvért védett meg.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szárnyaló halál farkát. (9 támadással 915 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal végigvagdosod a szárnyaló halál bőrszárnyát. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A szárnyaló halál a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szárnyaló halál farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel meghorzsolod a szárnyaló halál testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal súrolod a szárnyaló halál rugyanos testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szárnyaló halál beleharap a kezedbe. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A szárnyaló halál farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
13 483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1828, sebződés: 447, gyógyulás: 115, összesen: -332 ÉP}
(Továbbmész...) [246,24] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Egy kolostor romjaira bukkansz. Sok-sok évszázad eltelhetett már azóta, hogy itt esthar papok laktak, ma már csak a buja növényzet az úr. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy mennydörgő titán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mennydörgő titán bütykös lábujját. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mennydörgő titán testét. (7 támadással 1183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+532 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a mennydörgő titán testét. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 33 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled kí-fókuszálás segítségével az egyik legérzékenyebb pontodat támadja. A fájdalom iszonyatos! (1 támadástól 364 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 101 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a mennydörgő titán jobb lábát. (6 támadással 755 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+340 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvágod a mennydörgő titán talpát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 30 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A mennydörgő titán irtóztató ütéssel sújt le. Nyilván az Erő Öklét használta. (1 támadástól 520 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +104 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 107 életpontot vesztettél. A mennydörgő titán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 764 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3090, sebződés: 1157, gyógyulás: 1136, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [247,25] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tarajos mandrag. {max. életpontja: 1651-1760.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tarajos mandrag testét. (9 támadással 734 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+330 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a tarajos mandrag potrohát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 38 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A tarajos mandrag megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a tarajos mandrag torát. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal súrolod a tarajos mandrag testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 38 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mérg. vas dobónyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
12 298 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1803, sebződés: 454, gyógyulás: 624, összesen: +170 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske farkát. (6 támadással 630 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+284 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő Tharr Keresztje felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 51 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 715, sebződés: 54, gyógyulás: 310, összesen: +256 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (91 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zseléféreg testét. (8 támadással 819 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+267 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a zseléféreg bal oldalát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A zseléféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A zseléféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zseléféreg testét. (7 támadással 703 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+238 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal súrolod a zseléféreg testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Előremozdulva, a zseléféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A zseléféreg hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a zseléféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 40 arany, -2 ÉP], 35 arany és egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (183,31)-> 100 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vörös zselét. (ld. enc.) 14 015 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2334, sebződés: 706, gyógyulás: 658, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [249,26] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy táncoló ogre közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {támadása: 56.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a táncoló ogre testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (145 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel néhányszor megcsapod a táncoló ogre ragyás pofáját. (7 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+177 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a táncoló ogre szőrös lábát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A táncoló ogre nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 239 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel néhányszor megcsapod a táncoló ogre testét. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a táncoló ogre szőrös lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A táncoló ogre pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor megpöccinted a táncoló ogre fejét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a táncoló ogre szőrös lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A táncoló ogre nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.)
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 784 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2219, sebződés: 791, gyógyulás: 672, összesen: -119 ÉP}
(Továbbmész...) [250,26] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sziklaelementál került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 22d10+24.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sziklaelementál sziklakemény testét. (9 támadással 544 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a sziklaelementál tömör fejét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a sziklaelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod a sziklaelementál testét. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvágod a sziklaelementál fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sziklaelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +33 életerőt. 11 823 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1714, sebződés: 422, gyógyulás: 105, összesen: -317 ÉP}
ek 503 230 102 | t. energia kisütése: 503 230 102 |
243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | |
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[230,102] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nothar cserjét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy Raia angyala irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
ef 10 527 | energia fejlesztése 10 |
hu 750 908 911 | hulladék: 750 908 911 |
hu 751 859 756 | hulladék: 751 859 756 |
hu 705 1067 753 | hulladék: 705 1067 753 |
hu 748 17 | hulladék: 748 17 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
bb 2451 2445 2446 | beraksz a bankba a 2451. tárgyat (2445 darabot) |
bb 2442 2448 2447 | beraksz a bankba a 2442. tárgyat (2448 darabot) |
bb 2443 | beraksz a bankba a 2443. tárgyat |
* 1. BP: kf 691 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat |
* 2. BP: kf 688 690 693 | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat |
* 3. BP: kf 689 692 1657 | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 692. tárggyal az 1657. tárgyat |
* 4. BP: le 527 1249 0 | leveszed/lerakod az 527. tárgyat az 1249. tárgyat |
* 5. BP: kf 687 956 709 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 956. tárggyal a 709. tárgyat |
* 6. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 7. BP: vv 79 167 172 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 172. varázslatot |
* 8. BP: im 0 0 0 | imádkozol |
* 9. BP: vv 83 189 0 | elmormolod a 83. varázslatot a 189. varázslatot |
* 10. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
VARÁZSLÓMESTER VII. (585. TUDATI KÉPESSÉG) A korábban elért eredményedet sikerült alkalmaznod az ősi rúnamágiára is. Mostantól a sebzést okozó támadó, őstaumaturgia varázslataid hatásfoka 200. karakter szint felett is nő, 10 szintenként 1%-kal. Ennek a növekedésnek nincs felső korlátja. |
IGAZLÁTÁS (190. PSZI KÉPESSÉG) Az igazlátás egy nagyhatalmú pszi képesség, segítségével átlátsz a különböző rejtővarázslatokon, mindig megtalálod a labirintusban a kapcsolókat, látod a láthatatlant, és a csapdaészlelés dobásoknál +3 -at kapsz. És ami az egészben a legkellemesebb, a képesség használata külön parancsot nem igényel, mindig automatikusan rajtad van, költsége csak annyi, hogy kör elején hárommal kevesebb pszi pontot regenerálsz. |
MENNYDÖRGŐ TITÁN (444. SZÖRNY) Azt gondolod, hogy az óriások nagyok? Hatalmasak? Hogy úgy mondjuk, döbbenetesen óriásira nőttek? Nos, egy titán mellett még a legvadabb viharóriás is eltörpül. A hegyek megremegnek, egy hegycsúcs megmozdul, életre kel - ilyenkor nyújtózkodik ki egy titán. A titánok legyőzése óriási méretük ellenére nem lehetetlen, hiszen a titán egy hozzád hasonló apró hangyát valószínűleg el sem tud találni, a te részedről tehát csak kitartás szükségeltetik, meg persze szerencse, hogy véletlenül rád ne lépjen az óriási teremtmény. |
ZSELÉFÉREG (453. SZÖRNY) Iszonyodva bámulod, ahogy a földet borító, vörös színű kocsonyás anyag felemelkedik, és rád támad. A zseléféreg testének nagy részét ez az anyag alkotja, ezért vitális pontjai nincsenek, teljesen el kell pusztítanod az egész testet, ha meg akarod ölni. Logikusan, szúrófegyverrel ez szinte megoldhatatlan. Ez, és a zseléféreg által köpött sav sem ijeszti el a kincsvadászokat, akik a korábban pórul járt kalandorok tárgyaira vadásznak, amelyek a kalandozó megemésztése után, érintetlenül megmaradnak a féreg zselétestében. |
VÖRÖS ZSELÉ (862. TÁRGY) Legyőzve a zseléférget, kimetszhetsz a testéből egy kisebb darabot, mely rendkívül különösen viselkedik a kezedben: kőkeménységűre szilárdul, és szinte bármilyen fizikai hatásnak képes ellenállni. |
TÁNCOLÓ OGRE (435. SZÖRNY) Ezeket az ocsmány képű, buta óriásfattyakat nem tréfából hívják "táncolónak". Ha náluk gyengébb teremtménnyel találkoznak, és azt elpusztítják, gyermekded tánccal ünneplik a gyilkolás felett érzett örömüket. Az ogrék ősi faj - már az Esthar császárság idején vadászták és irtották őket kegyetlenségük miatt, mégsem sikerült megsemmisíteni őket. Ütőfegyverrel nem mész ellenük semmire, hiszen a felnőttkort csak azok az egyedek élik meg, akik túlélik, hogy a hegyi óriások pofozózsáknak használják őket. |
Erő: | 67 (98) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 70 (92) | Támadás: | 96 (101) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 68 (77) | Védekezés: | 81 (91) | Menekülés: | 25 % | Életkor: | 34/171 év |
Egészség: | 71 (80) | Életpont: | 1130/1268 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 62 (83) | Varázspont: | 3419/1845 | Pénz: | 9054 arany | Kép. pont: | 37 |
Vérpont: | 92/75 | Pszi pont: | 429/1928 | Halhatatlanság: | 15 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/7 (+9%) | ökölvívás: | 41/6 (+6%) | szúrófegyverek: | 27/72 |
vágófegyverek: | *28/100 (+1%) | ütőfegyverek: | *24/101 | lőfegyverek: | 21/46 |
dobófegyverek: | 29/2 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -34.); vas dobónyíl (#189) (35 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); bogyógránát (#430) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
230,102 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 250,26 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 415 |
Kedvenc táborhely: 230,102 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2022. évben 6. hónapban. |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/23 | Max életkor 1659 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/18 | ||
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46/52 | 2. nyomkövetés: | 42/29 | 3. mászás: | 31/93 |
4. csapdakészítés: | 33/16 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 29/68 | 6. gyógyítás: | 28/10 |
7. titkosírás: | 3/31 | 8. felderítés: | 37/1 | 9. szörnyidomítás: | 14/22 |
10. teológia: | 174/86 (+88%) | 11. taumaturgia: | 97/58 (+28%) | 12. szerencsejáték: | 5/55 |
13. versengés: | 20/97 | 14. harcművészetek: | 40/53 | 15. zene: | 135/18 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 25/80 | 17. pszi: | 40/9 (+19%) | 18. zárnyitás: | 31/50 |
19. vadászat: | 23/99 | 20. vitalitás: | 2/67 | 21. bányászat: | 37/32 (+22%) |
22. úszás: | 18/30 (+17%) | 23. főzés: | 18/73 (+11%) | 24. csapatmunka: | 5/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 6. regeneráció: 3 | 10. vp regeneráció: 5 | 12. halhatatlanság: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 999 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ) |
elfogod roguenát (#779) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 55 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 25, max: 50) |
kőevő (#62), sünmedve (#33), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), varkaudar mágus (#128), tüskés harci gromak (#156), vércápa sámán (#281), ongóliant (#159), tyrannoszaurusz rex (#160), noth szellem (#250), ongóliant hadúr (#178), triklem drakolder (#275), ezerszemű bestia (#288), ragadozó (#292), halálelementál (#279), átokosztó (#372), öregedést okozó lények (#9095), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), kronoelementál (#287), aranyfecske (#283), Rém (#315), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), Eruol (#378) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), A Homály Dalnokai (#9143), Meckanor (#4834), bűbájlidérc (#761), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 30 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (985,0) | áldomás II (#169) (984,20) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (318,1,3) |
Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tárgyvédelem (#178) | varázsszem (#184) | esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) |
harci induló (#443) | kí koncentráció (#69) | papi aura (#377) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő II (#193), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372), tüskepajzs (#30), ongóliant tombolás (#146) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | puha ütés (#60) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | tűzgolyó (#155) | >> | Rém (#315) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Strissha (#528) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Strissha (#528) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Rém (#315) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | halálelementál (#279) | ongóliant tombolás (#146) | >> | viharóriás (#278) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ragadozó (#292) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | fürgülés (#92) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +101% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +64 kg teher) státusz: OK |
gyilkos szilmill (#7456) (+4 sebzés közelharcban) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot! |
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 2) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): többek közt 858. tárgyat kell leadnod. barbár barlang (692): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 366. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Harmincasok klubja (876): 1000. labirintus (0,0). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 55, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 107, 108, 109, 167, 170, 171, 193, 278, 318. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 11, 12, 15, 19, 20, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 42, 43, 46, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 7, 8, 21, 23, 44. |
HŐSTETTEID | ||
A második morf invázióban megölt morfok száma: 774, az összesen kapott pontszám: 65700. | ||
Részt vettél a Világégést túlélők 30. évfordulójának ünnepségén. Felejthetetlen élmény volt! | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 4. Szerzett pont: 402. Beállított erő: 0 Összpont: 56464 |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: hh 2306, h 1271 1253, hh 745 841 1099, hh 1100 1253 1546, ek 116, h 697 9999, hh 1760 1133 507, ek 116 35 133, v 1 999, v 169 999 20. |
2. makró parancsai: vv 28 182 224, vv 71 178 184, vv 188 220 443, v 84 283, vv 73 73 73, vv 73 69 377. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
vámpír születése (241) |
a butaság ára (273) |
csepp a vérteng. (281) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
halandóság álcája (325) |
harci mágia (334) |
a vámpír álma (347) |
halhatatlanság ára (358) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a belső szörnyeteg (424) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 100 TU. szükséges még: 30 TU. |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 9549 TU szükséges.) |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | átlátszó morfplazma (#2451) | 2 | esthari rubin (#748) | 3 | fehér morfplazma (#2445) | |||
2 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | jácint díszkő (#753) | 1 | jegesmedve bunda (#1067) | |||
28 | kaja (#2) | 3 | kék morfplazma (#2442) | 1 | kobudera csont (#705) | |||
1 | lila morfplazma (#2448) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián kereszt (#756) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rasáth orrkarika (#859) | 1 | rítusónix (#751) | |||
2 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | skorpiókarom (#911) | 2 | szögletes kő (#17) | |||
2 | szürke briliáns (#908) | 1 | türkiz karika (#750) | 1 | varányszem (#30) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vörös morfplazma (#2443) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1314 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ében toboz (#578) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | trix harci totem (#1703) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | víz (#27) | 1 | vörös zselé (#862) |