Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 2. 9h:30' EZ A 533. JÁTÉKHETED, 419. FORDULÓD 534. játékheted kezdete: júl. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3296 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 26 |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 9. KP: | VP spórolása: 50 |
* 10. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
v 84 115 | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 20 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (51 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai lángoló karját. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az Orkhan Thai bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai jobb lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az Orkhan Thai bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv és egy fűszertartó. 3082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 202, gyógyulás: 11, összesen: -191 ÉP}
(Továbbmész...) [380,80] Néhol térdig süppedsz a homokba, ahogy vánszorogsz előre a sivatagban. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy tűzelementál. (ld. enc.) {max. életpontja: 451-500.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [380,81] Kiszáradt szájjal botorkálsz előre a sivatagban. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tűzelementál. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [380,83] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Mozgást észlelsz oldalról. Hmm, csak egy csapat Chara-din fattya. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2354 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [380,84] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Mozgást észlelsz oldalról. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy ében hadúr. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. (A balkezes gyűrű védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír jobb vállát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a szubreális vámpír bal lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 2033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
ek 133 | t. energia kisütése: 133 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Végleg elfelejtette fehér glóbusz nevű varázslatát. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Orkhan Thai testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az Orkhan Thai lángoló karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 124, gyógyulás: 5, összesen: -119 ÉP}
(Továbbmész...) [380,86] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (adamantit) találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [380,87] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán.
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 100 pontért |
ep 155 300 | építed a 155. tárgyat 300 pontért |
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 300 pontért |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 227.]
ep 155 300 | építed a 155. tárgyat 227 pontért |
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 100 pontért |
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 227 pontért |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot) |
* 4. BP: | VP elővétele: 50 |
* 5. BP: | elmormolod a 133. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 115. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 133 |
TŰZELEMENTÁL (276. SZÖRNY) A tűzelementálok szellemek a Tűz elemi létsíkjáról, óriási, lángoló oszlopok alakjában jelennek meg. Kizárólag mágikus fegyverrel és varázslatokkal lehet őket megsebezni, persze legjobbak a hideg alapú varázslatok. A tűzelementál legyőzése igen nagy kihívás egy kalandozó számára, szerencsére igen ritkán kell szembenéznie vele: egy ilyen nagyhatalmú lényt legfeljebb egy mágus vagy egy triklem drakolder képes az anyagi síkra megidézni és hosszú ideig befolyása alatt tartani. |
DŰNELORD (341. SZÖRNY) A dűnelordok nagyhatalmú entitások, a Sötét Föld sivatagjainak nomádjai, a tüskés gigaférgek megteremtői. Ezek az örvénylő homokförgetegre hasonlító, sokcsápos, közel négy méter magas teremtmények képesek a sivatagi viharnak parancsolni, az élőlényekben rejtőző nedvességet elszívni, a szelek szárnyán pillanatok alatt óriási távolságokat utazni. Ha szembeszáll velük, a leghatalmasabb kalandozó is pillanatok alatt megsemmisül, ha nincs kellőképpen felkészülve. A kellő felkészülés pedig nagy pusztító erejű mágikus támadást és egy varázserejű vágófegyvert jelent. |
MÁRVÁNY SÁRKÁNY (328. SZÖRNY) A havas hegycsúcsok között megbúvó, óriási sziklának tűnő márvány sárkányok mozdulatlanul lesnek áldozatukra, egy-egy arra járó óvatlan viharóriásra. Mozdulatlanságuk ellenére hihetetlenül gyorsak tudnak lenni: egyetlen csapás farkával vagy hatalmas állkapcsával, és az áldozat máris magatehetetlenül hever a földön. Hatalmasabb ellenfeleikkel szemben képesek bevetni lehelet fegyverüket, ha kitátják a pofájukat, olyan irtózatos fagyot képesek lehelni, amely minden élő szervezetet elpusztít. Egy sárkánnyal legfeljebb egy mágus képes szembeszállni, de persze a sárkánynak is megvannak a maga mágikus képességei. |
Erő: | 42 (44) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 41 (42) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 42 (43) | Védekezés: | 70 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 11/16 év |
Egészség: | 46 (49) | Életpont: | 406/407 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 53 (56) | Varázspont: | 598/58 | Pénz: | 809 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/28 | Pszi pont: | 197/146 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/21 | ökölvívás: | 1/39 | szúrófegyverek: | 25/20 (+6%) |
vágófegyverek: | 27/18 (+1%) | ütőfegyverek: | *21/102 (+6%) | lőfegyverek: | 26/27 (+4%) |
dobófegyverek: | 16/5 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/58 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 79/64 (+26%) | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 14/25 | 5. csapdakészítés: | 34/8 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 11/51 |
7. gyógyítás: | 54/11 | 8. titkosírás: | 26/40 | 9. felderítés: | 58/7 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 18/95 | 11. teológia: | 45/43 (+35%) | 12. taumaturgia: | 24/47 (+4%) |
13. versengés: | 5/31 | 14. zene: | 89/36 (+34%) | 15. szörnyismeret: | 40/48 |
16. pszi: | *26/100 | 17. zárnyitás: | 1/79 | 18. vadászat: | 33/98 |
19. bányászat: | 33/19 (+2%) | 20. úszás: | 15/86 | 21. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | esszenciavédelem (#165) |
éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), teljes őrület (#118) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | |
izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | arkog kő (#632) | 6 | bordacsont (#16) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 2 | gyöngymangó (#135) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | víz (#27) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
79 | arany (#50) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | sárga erőöv (#276) |