417. forduló, 419. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. ápr. 21. 9h:13'
EZ A 728. JÁTÉKHETED, 418. FORDULÓD
729. játékheted kezdete: ápr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,62] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Corel con Copredoccal. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy boszorkánykendőt, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kotét, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy zafír fülbevalót és egy tolvajkesztyűt visel. Ruházatát egy gnomori rémszolga trófea, egy triklem drakolder trófea és egy patás tanough trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy mihlanil dobótőr. Holmiját egy nektoraf cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Felhívod a figyelmet a ügyesség fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 tl'urlang erőkövet (199 arany).
A 7. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, borostyánszemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany sárkánynadrágot, egy árnyékpáncélt, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy ganüid masszapáncélt, egy gron vállvédőt, egy hősi övcsatot, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy kristálypáncélt, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lordok övét, egy lovagi övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpír talizmánt, egy vámpírkesztyűt, egy Vlagyimir-díjat, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zekhartax köpenyét visel. Felszerelését egy magmaköpő trófea, egy Zekhartax trófea és egy kaptárparancsnok trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Bal kezében egy Ting Ro Ce pajzsát tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Jennifer Lopez. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent...
A 7. napon összeakadsz egy tüsi aranyhajú, kék szemű mutáns férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve AnCor Aryon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-43 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
A táborhoz szürke köpenyes öregember közelít. Közelebb érve meghajol és bemutatkozik: Nevem Netraol és a Mágusok Nagytanácsának tagja vagyok. A Nagytanács tetteid alapján érdemesnek talált arra, hogy bevezessen a Mágia tudományának rejtelmeibe. Engem jelöltek ki, hogy az első pár alapvarázslatra megtanítsalak. Először azonban meg kell fogadnod, hogy hű leszel jellemedhez és óvatosan bánsz avval a határtalan hatalommal, amit a mágia nyújt számodra. Buzgón bólogatsz, ez a hatalom mindent megér. Ezután sokáig gyakoroltok Netraollal. A varázslás elméletében és gyakorlatában is nagy tapasztalatot szerzel, eddig nem is sejtett dimenziók nyílnak meg előtted. Ez az a hatalom amihez semmi nem fogható, érzed igazi mágus leszel. Körülpillantasz, hogy közöld döntésedet Netraollal, de sehol sem találod. Csak szerény kis táborhelyedet látod úgy ahogy tegnap este hagytad. A Nap éppen felbukik a keleti horizonton. Nem lehet igaz - az egész csak álom volt! Kétségbeesetten próbálod álmodból felidézni a legprimitívebb varázslatok szavait, de hiába. Reménykedve gondolsz arra, hogy az ősi bölcsek szerint az álmok sosincsenek igazság nélkül. A két forduló között segítetted Chinit közös gyermeketek nevelésében. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+231 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+41 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-13 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 864. hetének nyerőszámai: 15, 28, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 754.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 752.]

* 3. KP: használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 750.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 750.]

* 5. KP: használod a 65. pszi képességet
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 750.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 750.]

* 7. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 750.]

m 1 mozogsz északkeletre
[143,61] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ork bérgyilász. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász mozgékony testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 álomport 1 aranyért, 1 arany papi karkötőt 80 aranyért, 2 aranygyűrűt 24 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 2 csuklyavirágot 2 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 7 fekete gyöngyöt 42 aranyért, 2 igazgy. fülbevalót 40 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 3 pular kristályt 24 aranyért, 1 sárga erőövet 25 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 2 Thargodan esszenciát 40 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért, 15 ugh mérget 30 aranyért, 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért.
[6 pontot használtál fel, van még 744.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 150 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 694.]

ea 368 2 eladod a 368. tárgyat 2
Eladtál 2 kinemfogyó tegezt. 140 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 694.]

ea 2 20 eladod a 2. tárgyat 20
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 694.]

ea 210 5 eladod a 210. tárgyat 5
Eladtál 5 fűszertartót. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 694.]

ea 135 20 eladod a 135. tárgyat 20
Eladtál 20 gyöngymangót. 40 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 694.]

ea 152 10 eladod a 152. tárgyat 10
Eladtál 7 vasércet. 14 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 694.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Továbbmész a város utcáján.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Arénagödröt. A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Találkozol Qusaimódóval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy fattylord derékövet, egy háború gyűrűjét, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy Khór kesztyűjét, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy Rughar gyűrűjét, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy teriádbőr karkötőt, egy torz fülkarikát, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy bámulatos zombi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy templomos lovag trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[6 pontot használtál fel, van még 688.]

pbe 7000 beraksz a bankba 7000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 53456 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

kb 425 2 kiveszel a bankból a 425. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 pengepajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

bb 639 beraksz a bankba a 639. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Fókuszpengét. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[146,106] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
[6 pontot használtál fel, van még 682.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. A 2 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A 2 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Valamit kifordít az ásód. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzsisak, egy szöges páncél és 5 ubuk tüske. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál jobb vállát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Orkhan Thai jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 34 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (42 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Orkhan Thai lángoló karját. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 16 arany, 2 igazgy. fülbevaló és egy kristálygömb. 2842 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 138, gyógyulás: 6, összesen: -132 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 20 arany, 18 ugh méreg és egy kvazár pajzs. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+91 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+90 életerő.) [90 pontot használtál fel, van még 592.]

m 2 mozogsz keletre
[147,106] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy csapat qwarg rohamosztagos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos fejét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 7 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mjölborg kalapácsával csak érinted a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2121 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délre egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 576.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Kalapácssújtó Grindan nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A próba könnyűnek tűnik: egy varkaudar behemót megölése a feladatod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kvazár karddal végigvágod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1285 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy kneopatikus mollusk. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 303 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Braklimmtripbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Sajnálkozva megrázod a fejed: nem vagy birtokában a szükséges pszi képességnek!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 546.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[148,106] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy ryuku csapásvezető. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra rontasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 1539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kristálypalotát. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [149,105] Síkság, továbbra is csak síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat zöld masszáját. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy ősdentor. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor bal vállát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ősdentor fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+87 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [150,104] Még mindig füves síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Találsz egy tűzbokrot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[38 pontot használtál fel, van még 508.]

m 1 mozogsz északkeletre
[151,103] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [6 pontot használtál fel, van még 502.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mérg. ubuk tüske, egy mutáns csont, egy bőrsisak és egy bronzsisak. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával megcsapod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 95 életpontot sebeztél. A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 52, gyógyulás: 2, összesen: -50 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Orkhan Thai támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 21 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (47 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Orkhan Thai bal vállát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted az Orkhan Thai fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Mancsával az Orkhan Thai megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny, egy ezüst nyaklánc, egy ezüst kulcs, 2 borostyán függő és egy aranylánc. 2842 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 119, gyógyulás: 3, összesen: -116 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 48 arany, 5 ubuk tüske, 3 fekete gyöngy, egy rézpáncél és egy vasérc. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+86 életerő.) [70 pontot használtál fel, van még 432.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[150,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [149,102] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Skinhead hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [12 pontot használtál fel, van még 420.]

jlk 6192 jelszó kimondása 6192
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 512 tapasztalati pontot kaptál.

33
24
29 32
23 28 31 34
22
27
21 35
30
26 20
36
39 41
19 42
18 16 40
25 37
17 38
15 8
11 10
7
2
9
3 5
1
12 14 4
6
13
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 90. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 415.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 56 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg szabotőr!

Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szabotőr jobb középső lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg szabotőr bal középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 100 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 4 quwarg tojást.
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+92 életerő.) Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [60 pontot használtál fel, van még 355.]

* 2. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+23 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 315.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 305.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 260.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 185 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 220.]

tf 3 20 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 160 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 200.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 8, 12.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 559 pontot. A következő körben tehát 759 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TL'URLANG ERŐKŐ (825. TÁRGY)
Egy ősi, Thargodan készítésű, megfeketedett kő. Hihetetlen, hogy a tl'urlang kavargó esszenciája nem semmisítette meg. Valószínűleg ez az a varázstárgy, amellyel a Thargodan varázslók seregeiket felszerelték - mint látható, kevés sikerrel, hordozóját sem mentette meg. A Tl'urlang erőkő +6 támadást ad, ha éjfattyakkal harcolsz. Nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön, és mivel nem éjfatty eredetű tárgy, át lehet adni.

ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 418. fordulód.

Erő: 43 (44) Szint: 28 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 43 (45) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 40 (55) Védekezés: 96 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 40 (46) Életpont: 433/433 Jellem: jó (471) Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (50) Varázspont: 554/450 Pénz: 1958 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 26/6 Pszi pont: 116/6 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 32
Eddig összesen 2894 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32036 TP-t kaptál. Jelenleg 2401595 TP-d van. A következő szinthez még 198405 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, quwarg anyakirálynő, Notermanthi. A 418. fordulódban 53456 arany került a bankszámládra. 53456 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/90 ökölvívás: 22/82 szúrófegyverek: 24/67
vágófegyverek: 15/35 (+9%) ütőfegyverek: 30/7 (+7%) lőfegyverek: 29/25 (+7%)
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/52 2. nyomkövetés: 67/14 (+8%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 18/98 5. csapdakészítés: 26/33 (+5%) 6. csapdaészlelés: 40/34
7. gyógyítás: 114/23 (+50%) 8. titkosírás: 5/32 (+20%) 9. felderítés: 28/48 (+5%)
10. szörnyidomítás: 13/74 11. teológia: 22/79 (+1%) 12. taumaturgia: 52/7
13. szerencsejáték: 7/14 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/80
16. zene: 66/47 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/60 18. pszi: 10/49 (+14%)
19. zárnyitás: 7/53 20. vadászat: 19/44 21. bányászat: 33/89
22. úszás: 26/42 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) mentális pajzs (#72) tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!]

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6438 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 arany papi karkötő (#309)
2 aranygyűrű (#193) 2 csuklyavirág (#133) 1 ezüst karkötő (#158)
3 fekete gyöngy (#99) 1 Fókuszpenge (#639) 5 fűszertartó (#210)
21 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2) 2 kinemfogyó tegez (#368)
2 mandibulapenge (#125) 1 obszidián függő (#195) 3 pular kristály (#239)
1 sárga erőöv (#276) 1 téfea-agy (#172) 2 Thargodan esszencia (#328)
1 trikornis szarv (#198) 1 trófea nyaklánc (#196) 6 vasérc (#152)
2 vashegyű nyíl (#176) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
2 bronzsisak (#88) 1 csontszablya (#64) 1 dentor bőr (#551)
2 ezüst kulcs (#184) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstshuriken (#327)
1 kvazár pajzs (#296) 2 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mutáns csont (#331)
1 ork csodaszer (#1228) 2 pengepajzs (#425) 4 quwarg tojás (#360)
1 rejtőköpeny (#277) 1 rézpáncél (#71) 3 spiritusz (#170)
1 szöges páncél (#65) 10 ubuk tüske (#131) 3 ugh méreg (#166)
1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(146,106) Thargodan csatamező (#432), Raia oltár, Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Orkhan Thai (#238)
(147,106) qwarg rohamosztagos (#242), kihívás tornya (#502), Raia oltár, 25. jellempróba, varkaudar behemót (#189)
(148,106) ryuku csapásvezető (#778), kristálypalota (#401)
(149,102) mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301)
(149,105) arató csattanatok (#144), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 46. jellempróba, ősdentor (#282)
(150,104) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 28. jellempróba
(151,103) Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, 28. jellempróba, pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), Orkhan Thai (#238)

Üzenet küldése a karakternek