Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. júl. 11. 6h:28' EZ A 1085. JÁTÉKHETED, 417. FORDULÓD 1086. játékheted kezdete: júl. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3838 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 1565 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1565. tárgyat |
* 2. KP: kf 1613 820 1559 | kézbeveszed/felveszed az 1613. tárgyat a 820. tárggyal az 1559. tárgyat |
* 3. KP: kf 477 1530 1614 | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat az 1530. tárggyal az 1614. tárgyat |
* 4. KP: le 687 956 0 | leveszed/lerakod a 687. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: kf 527 1564 1249 | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat az 1564. tárggyal az 1249. tárgyat |
* 6. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
hh 745 841 1099 | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat |
hh 1100 1253 1546 | használod az 1100. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
hh 1760 1133 507 | használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 507. tárgyat |
ek 116 35 133 | t. energia kisütése: 116 35 133 |
v 1 999 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 169 999 20 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
vv 28 182 224 | elmormolod a 28. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 71 178 184 | elmormolod a 71. varázslatot a 178. varázslatot a 184. varázslatot |
vv 188 220 443 | elmormolod a 188. varázslatot a 220. varázslatot a 443. varázslatot |
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 9999 69 377 | elmormolod a 9999. varázslatot a 69. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 109 209 | elmormolod a 109. varázslatot a 209. varázslatot |
ek 503 230 102 | t. energia kisütése: 503 230 102 |
272 | 273 | 274 | |
74 | |
|
|
75 | |
|
|
76 | |
|
|
[230,102] A terep vált: bozótos területen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy sebesült harcos hárpia. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 80 szúró, 75 vágó, 80 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel párszor keményen megütöd a harcos hárpia fejét. (2 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal súrolod a harcos hárpia bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 30 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A harcos hárpia csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 56 életpontot vesztettél. A harcos hárpia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 17 madártollat. 6 550 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 286, gyógyulás: 68, összesen: -218 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó fejét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó bal oldalát. (4 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 57 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 56 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1215, sebződés: 312, gyógyulás: 248, összesen: -64 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 522 3 | használod az 522. tárgyat |
usz 50 | úszol 50 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip egyik csápját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az opati polip csápol, de mindhiába. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a trix vadász nyakát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 trix gyógypálca. 1 743 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 25, gyógyulás: 48, összesen: +23 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a tavi piranha tömegét. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A 6 tavi piranha harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Kampós acélszigonnyal megdöföd a tavi piranha jobb oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az 1 tavi piranha fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 3 921 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 282, gyógyulás: 132, összesen: -150 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a puffadt vízihulla kék foltos testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A puffadt vízihulla karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-3 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a puffadt vízihulla testét. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Karmait felemelve, a puffadt vízihulla meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 fénytelen gyöngy [fénytelen gyöngy ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], 1 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP], 1 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> 48 arany, -2 ÉP], 1 tudás gyöngye és 1 gyöngyberakásos öv (ld. enc.). 3 815 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 113, gyógyulás: 118, összesen: +5 ÉP}
im | imádkozol |
v 21 100 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy kiszáradás varázslatot. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dűneszellem jobb oldalát. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a dűneszellem homoktestét. (7 támadással 761 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+343 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a dűneszellem testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A dűneszellem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a dűneszellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 150 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűneszellem testét. (9 támadással 908 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+409 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a dűneszellem testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A dűneszellem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 150 életpontot vesztettél.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 240 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2847, sebződés: 889, gyógyulás: 898, összesen: +9 ÉP}
v 198 243 22 | elmormolod a 198. varázslatot |
272 | 273 | 274 | |
74 | |
|
|
75 | |
|
|
76 | |
|
|
[243,22] A terep változik, dombok közt vagy. Joanauth hegyeinek szélén jársz.
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őshonos sziklozug jobb első lábát. (9 támadással 648 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-81 életpont.) Vámpirizálsz (+292 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod az őshonos sziklozug bal oldalát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 34 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Az őshonos sziklozug a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az őshonos sziklozug, épp csak megsuhint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod az őshonos sziklozug nyakát. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-26 életpont.) Vámpirizálsz (+96 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod az őshonos sziklozug fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az őshonos sziklozug a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az őshonos sziklozug, épp csak megsuhint. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Az őshonos sziklozug összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
10 047 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1603, sebződés: 492, gyógyulás: 525, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [245,24] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő chaktra vadászeb mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. (9 támadással 943 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+424 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb bal hátsó lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A chaktra vadászeb csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
12 174 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1665, sebződés: 294, gyógyulás: 546, összesen: +252 ÉP}
(Továbbmész...) [245,25] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őshonos sziklozug. {védettsége: 90 szúró, 90 vágó, 90 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őshonos sziklozug fejét. (7 támadással 513 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-64 életpont.) Vámpirizálsz (+231 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod az őshonos sziklozug testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Előremozdulva, az őshonos sziklozug kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Az őshonos sziklozug farkával megérint. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd az őshonos sziklozug farkát. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-54 életpont.) Vámpirizálsz (+195 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal súrolod az őshonos sziklozug bal hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 39 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az őshonos sziklozug fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Az őshonos sziklozug farkával a kezedre csap. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
10 047 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1687, sebződés: 534, gyógyulás: 570, összesen: +36 ÉP}
m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a homogén artikula testét. (8 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+246 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a homogén artikula gyapjas testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A homogén artikula belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 58 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a homogén artikula gyapjas testét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a homogén artikula testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 35 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A homogén artikula belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 55 életpontot vesztettél. A homogén artikula ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A homogén artikula még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 esthari rubin (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. 12 479 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1606, sebződés: 376, gyógyulás: 502, összesen: +126 ÉP}
(Továbbmész...) [247,27] Még mindig dombos terepen vagy. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon szentélyét. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy ősi rúnatorony van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy chaktra vadászeb. {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a chaktra vadászeb testét. (9 támadással 907 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+253 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A chaktra vadászeb összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
12 174 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1625, sebződés: 271, gyógyulás: 333, összesen: +62 ÉP}
(Továbbmész...) [248,26] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sziklaelementál. (ld. enc.) {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaelementál bal lábát. (7 támadással 557 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a sziklaelementál testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 34 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a sziklaelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a sziklaelementál testét. (7 támadással 424 életpontot sebezve.) {GYD:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a sziklaelementál fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 38 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sziklaelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A sziklaelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 jácint díszkő (ld. enc.). 11 823 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1688, sebződés: 366, gyógyulás: 94, összesen: -272 ÉP}
m 3 2 5 | mozogsz délkeletre, keletre, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a homogén artikula gyapjas testét. (9 támadással 588 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+265 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a homogén artikula testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Apró csípést ejt rajtad a homogén artikula csőrével. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 55 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a homogén artikula gyapjas testét. (4 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a homogén artikula jobb oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Apró csípést ejt rajtad a homogén artikula csőrével. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 58 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. 12 479 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1680, sebződés: 371, gyógyulás: 528, összesen: +157 ÉP}
(Továbbmész...) [250,27] Még mindig dombos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pézsmatököt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy nagyobb phua-kúpot. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy chaktra vadászeb közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (8 támadással 806 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+363 életerő). {GYD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a chaktra vadászeb testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A chaktra vadászeb csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ököllel gyengén megütöd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Adamantit pajzzsal megkarcolod a chaktra vadászeb jobb vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 26 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A chaktra vadászeb összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
12 174 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1679, sebződés: 549, gyógyulás: 590, összesen: +41 ÉP}
(Továbbmész...) [249,28] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy titokzatos kroa közeledik. (ld. enc.) {támadása: 65.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a titokzatos kroa testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a titokzatos kroa testét. (8 támadással 805 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+363 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a titokzatos kroa testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A titokzatos kroa megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször eltalálod a titokzatos kroa örvénylő testét. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a titokzatos kroa örvénylő testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A titokzatos kroa megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A titokzatos kroa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 829 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2026, sebződés: 597, gyógyulás: 652, összesen: +55 ÉP}
hu 626 277 451 | hulladék: 626 277 451 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
ek 503 230 102 | t. energia kisütése: 503 230 102 |
ef 18 527 | energia fejlesztése 18 |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tarajos mandrag potrohát. (7 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+251 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a tarajos mandrag potrohát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tarajos mandrag belecsíp a derekadba. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő Tharr Keresztje felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A tarajos mandrag csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tarajos mandrag torát. (7 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+249 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a tarajos mandrag testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mithril felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
12 298 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1867, sebződés: 482, gyógyulás: 660, összesen: +178 ÉP}
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
* 1. BP: kf 691 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat |
* 2. BP: kf 688 690 693 | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat |
* 3. BP: kf 689 692 1657 | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 692. tárggyal az 1657. tárgyat |
* 4. BP: le 527 1249 0 | leveszed/lerakod az 527. tárgyat az 1249. tárgyat |
* 5. BP: kf 687 956 709 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 956. tárggyal a 709. tárgyat |
* 6. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 7. BP: vv 79 167 172 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 172. varázslatot |
* 8. BP: im 0 0 0 | imádkozol |
* 9. BP: vv 83 189 0 | elmormolod a 83. varázslatot a 189. varázslatot |
* 10. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
PUFFADT VÍZIHULLA (7092. SZÖRNY) A puffadt vízihulláról nehéz megállapítani, hogy egy kalandozó vagy egy trix porhüvelye lehet-e. Bárhogy is, a kékes bőrű, ocsmány külsejű teremtmény, foghíjas vigyorral arcán, mintha csak a legvadabb rémálmaid megtestesítője lenne, barátságtalanul fogadja ittlétedet, és már úszik is feléd, hogy lemészároljon. Ideje fogadnod a köszöntését. |
GYÖNGYBERAKÁSOS ÖV (732. TÁRGY) Ez a szemet gyönyörködtető ékesség a nemesek viselete ünnepi alkalmakkor. Ha egy szörny kincseskamrájában bukkansz rá, annak számtalan oka lehet: a kalandvágyó nemes a szörny gyomrában végezte, vagy a tolvaj járt ugyanígy, aki a nemes házából a különleges kincset elorozta. |
ŐSHONOS SZIKLOZUG (447. SZÖRNY) A sziklozugok, a Túlélők Földjének aprócska, ártalmatlan teremtményei itt már kifejlődtek, hatalmasra nőttek. Kővéváltoztató pillantásuk, óriási mancsaik és sziklakemény irhájuk méltó ellenfelekké teszi őket. Persze, kérdés, miért kellene megtámadni ezt az amúgy teljesen békés élőlényt? |
NUMENATHI LABORATÓRIUMA (1696. TEREPTÁRGY) Galgatovich Numenathi egy különc feltaláló, a tárgymanipuláló mágia, és a varázstárgy készítés legismertebb szaktekintélye hosszú évtizedek óta, akit csakis azért nem zártak ki az Alanori Tudományegyetem professzori karából, mert faképnél hagyta a talárosokat, még mielőtt ezt megtehették volna. Azóta Numenathi több laboratóriumot is felépített szerte a Királyság területén, jó érzékkel rátapintva a kalandozók igényeire, és mohó birtokvágyára. Ha szeretnél Numanathi segítségével varázstárgyat készíttetni, először is meg kell ismerned az adott tárgyat (tudnod kell, mit szeretnél elkészíteni). Ezután Numenathi valamelyik laboratóriumánál add ki a KT <tárgy száma> <darab> parancsot, és miután beadtad az alapanyagokat (plusz 2000 arany munkaköltséget) és kivártad az elkészítéshez szükséges időt, megkapod a kívánt tárgyat. Ha egynél több darabot kívánsz elkészíttetni az adott tárgyból, az első után minden további darab +200 aranyba fog kerülni. Mindez természetesen nem kerül neked varázspontba, és öregedni sem fogsz a tárgy elkészítése során. Amennyiben már van varázstárgy készítés varázslatod, tárgykészítéskor Numenathi laboratóriumának mezején állva is azt fogod használni, nem az épületet. |
ESTHARI RUBIN (748. TÁRGY) Az Esthar császárság ékszerészei és aranyművesei messze földön híresek voltak - nem csoda, hiszen rengeteg megrendelést kaptak a varázstárgyakat készítő mágusoktól és papoktól. Ez a borostyánba foglalt rubinkő is egy ilyen megrendelésre készülhetett, de sosem ruházták fel mágiával. |
SZIKLAELEMENTÁL (437. SZÖRNY) A natharion rítusvezető papok egykor úgy formálták a hegyek szikláit, mint kézműves az agyagedényt. Elementálokat hívtak életre egyetlen kézmozdulattal - és ezek közül a halhatatlan teremtmények közül sok még ma is a hegyekben kóborol. A sziklaelementálok kőkemény ellenfelek - a fegyverek csak fele sebzést okoznak rajtuk, és immúnisak a vámpirizációra. Elpusztíthatatlan - mondod, amíg rá nem jössz, mely az a varázslat, amely különlegesen sokat sebez rajta. |
JÁCINT DÍSZKŐ (753. TÁRGY) Megvizsgálva ezt a szépen megmunkált jácintkövet, észreveszed, hogy egyik oldalon fényesen csillog, míg a másik oldalon tompa fényű, és mintha a csiszolatlan felületbe némi aranypor vegyülne... Nyilvánvaló a következtetés, ez valószínűleg valamilyen ékszert díszítő kövek egyike volt. |
TITOKZATOS KROA (460. SZÖRNY) A dombvidékek titokzatos lakója ez a leginkább óriáskígyóra emlékeztető hüllő. Hosszáról homályos legendák keringenek, de konkrét számokkal még a roelaothi tudósok sem rendelkeztek, és egy idő után - érthető okokból, miután tudóscsapatuk megfeleződött - abba is hagyták az információgyűjtést erről a ragadozóról. A sok évszázadot megélt titokzatos kroa szinte állandóan összegömbölyödve fekszik a domboldalak napos lankáin, és bár úgy néz ki, lomhán sütkérezik ilyenkor, a látszat csalóka. Ha vadászni támad kedve, vagy az életét félti (vagy minden egyéb esetben, ha valaki a közelébe merészkedik), hihetetlen sebességre képes. Örvénylő mozgása még a legbátrabb szívű kalandozók lelkébe is félelmet képes ültetni. |
TARAJOS MANDRAG (441. SZÖRNY) Ezek az agresszív rovarlények a hangyákéhoz hasonló bolyokban élnek. A tarajos mandragok - a dolgozó hangyák megfelelői - is olyan csáprágókkal vannak felfegyverezve, amely képes még egy esthari vérszopót is komolyan megsebesíteni. A mandragok nyálkás, ragacsos köpete gyakran véglegesen tönkreteheti tárgyaidat. |
Erő: | 67 (98) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 70 (92) | Támadás: | 96 (101) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 68 (77) | Védekezés: | 81 (91) | Menekülés: | 25 % | Életkor: | 34/171 év |
Egészség: | 71 (80) | Életpont: | 1128/1615 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 62 (83) | Varázspont: | 3421/475 | Pénz: | 7434 arany | Kép. pont: | 37 |
Vérpont: | 92/71 | Pszi pont: | 417/1944 | Halhatatlanság: | 15 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 17/86 (+12%) | ökölvívás: | *40/100 | szúrófegyverek: | 27/72 |
vágófegyverek: | 28/93 (+3%) | ütőfegyverek: | *24/101 | lőfegyverek: | 21/46 |
dobófegyverek: | *28/100 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -34.); vas dobónyíl (#189) (35 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); bogyógránát (#430) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
249,28 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 415 |
Kedvenc táborhely: 230,102 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2022. évben 6. hónapban. |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/23 | Max életkor 1659 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/18 | ||
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46/52 | 2. nyomkövetés: | 42/29 (+5%) | 3. mászás: | 31/93 |
4. csapdakészítés: | 32/96 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 29/68 | 6. gyógyítás: | 28/10 |
7. titkosírás: | 3/31 | 8. felderítés: | 37/1 | 9. szörnyidomítás: | 14/22 |
10. teológia: | 172/93 (+102%) | 11. taumaturgia: | 97/4 (+30%) | 12. szerencsejáték: | 5/55 (+12%) |
13. versengés: | 20/97 (+10%) | 14. harcművészetek: | 40/53 | 15. zene: | 134/18 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 25/80 | 17. pszi: | 39/77 (+10%) | 18. zárnyitás: | 31/50 |
19. vadászat: | 23/90 (+5%) | 20. vitalitás: | 2/67 | 21. bányászat: | 36/88 (+25%) |
22. úszás: | 17/93 (+20%) | 23. főzés: | 18/51 (+11%) | 24. csapatmunka: | 5/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 51 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 6. regeneráció: 3 | 10. vp regeneráció: 5 | 12. halhatatlanság: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 999 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mágikus pulzánst (#542) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ) |
elfogod roguenát (#779) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 55 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 25, max: 50) |
kőevő (#62), sünmedve (#33), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), varkaudar mágus (#128), tüskés harci gromak (#156), vércápa sámán (#281), ongóliant (#159), tyrannoszaurusz rex (#160), noth szellem (#250), ongóliant hadúr (#178), triklem drakolder (#275), ezerszemű bestia (#288), ragadozó (#292), halálelementál (#279), átokosztó (#372), öregedést okozó lények (#9095), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), kronoelementál (#287), aranyfecske (#283), Rém (#315), rubin sárkány (#330) (csak egyszer), Eruol (#378) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), A Homály Dalnokai (#9143), Meckanor (#4834), bűbájlidérc (#761), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 30 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (983,0) | áldomás II (#169) (984,20) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (318,1,3) |
Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tárgyvédelem (#178) | varázsszem (#184) | esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) |
harci induló (#443) | kí koncentráció (#69) | papi aura (#377) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő II (#193), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), oldás (#372), tüskepajzs (#30), ongóliant tombolás (#146) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | puha ütés (#60) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | tűzgolyó (#155) | >> | Rém (#315) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Strissha (#528) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Strissha (#528) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Rém (#315) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | halálelementál (#279) | ongóliant tombolás (#146) | >> | viharóriás (#278) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ragadozó (#292) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | fürgülés (#92) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +101% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +64 kg teher) státusz: OK |
gyilkos szilmill (#7456) (+4 sebzés közelharcban) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot! |
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 2) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): többek közt 858. tárgyat kell leadnod. barbár barlang (692): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 366. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Harmincasok klubja (876): 1000. labirintus (0,0). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 55, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 107, 108, 109, 167, 170, 171, 193, 278, 318. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 11, 12, 15, 19, 20, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 42, 43, 46, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 7, 8, 21, 23, 44. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 774, az összesen kapott pontszám: 65700. | ||
Részt vettél a Világégést túlélők 30. évfordulójának ünnepségén. Felejthetetlen élmény volt! | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 4. Szerzett pont: 402. Beállított erő: 0 Összpont: 56464 |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: hh 2306, h 1271 1253, hh 745 841 1099, hh 1100 1253 1546, ek 116, h 697 9999, hh 1760 1133 507, ek 116 35 133, v 1 999, v 169 999 20. |
2. makró parancsai: vv 28 182 224, vv 71 178 184, vv 188 220 443, v 84 283, vv 73 73 73, vv 73 69 377. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
vámpír születése (241) |
a butaság ára (273) |
csepp a vérteng. (281) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
halandóság álcája (325) |
harci mágia (334) |
a vámpír álma (347) |
halhatatlanság ára (358) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a belső szörnyeteg (424) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 50 TU. |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1638 TU szükséges.) |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 10 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | sárkánytőr (#626) | 2 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varányszem (#30) | |||
1 | zangrozi csizma (#451) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
708 | arany (#50) | 2 | artikula bélhólyag (#927) | 1 | esthari rubin (#748) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngyberakásos öv (#732) | |||
30 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jácint díszkő (#753) | 76 | kaja (#2) | |||
1 | kreommat szirom (#925) | 17 | madártoll (#112) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | trix gyógypálca (#1704) | 31 | víz (#27) |
242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | |
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|