Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. ápr. 14. 9h:19' EZ A 727. JÁTÉKHETED, 417. FORDULÓD 728. játékheted kezdete: ápr. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 6. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 7. KP: | használod a 745. tárgyat |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
usz 40 | úszol 40 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 97 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester bal oldalát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal megvagdalod a quwarg nagymester bal oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [152,102] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Észreveszel egy kristálypalotát. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [151,103] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg bal lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 14 arany. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű, egy fekete gyöngy és 2 arany. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg jobb oldalát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 55 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 19 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai fejét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (35 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Orkhan Thai bal vállát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany papi karkötő és 2 vas dobónyíl. 2842 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 123, gyógyulás: 6, összesen: -117 ÉP}
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1146, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kultúrmasztodon bal első lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2354 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [149,102] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.
kut 25 | kutatsz 25 pontért |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [148,104] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [147,105] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy mákrózsa bokrot.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mjölborg kalapácsával súrolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával megütöd a Mnebolath testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő. 2209 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 52, gyógyulás: 3, összesen: -49 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan kutyafejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál, egy fekete gyöngy és egy igazgy. fülbevaló. 1600 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ravasack előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy csillezsályát. Találsz egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy épületet. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Északra egy főutca van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
h 341 94 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 161 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 65 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 275 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 117 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 180 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 272 17 | használod a 341. tárgyat |
h 341 88 10 | használod a 341. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 53 életpontot sebeztél. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal megvágod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 30 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
SMARAGD BABÉRKOSZORÚ (252. TÁRGY) A smaragd babérkoszorú egy gyönyörű arany fejpánt, csavart, levélszerű díszítéssel, smaragd berakással. Ami azonban igazán értékessé teszi, az egyedisége (kizárólag a Ghalla Olimpiai Játékokon lehet megszerezni) és varázsereje. Viselője +3 védettséget és +1 IQ-t kap. Felvétele a KF 252 paranccsal történik, értelemszerűen nem hordható együtt sisakkal. |
ÁRNYÉKSÁR (61. TÁRGY) A sötét motyogó elpusztításakor valójának egy ektoplazmikus pszeudo-realizációja, más néven árnyéksár csapódik le. Ennek felfogására bármely holt lélek képes némi miszto-energia koncentrálás segítségével. Hogy mire jó ez a súlytalan, fekete anyag? Lehet, hogy semmire. |
Erő: | 43 (44) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 43 (45) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 40 (55) | Védekezés: | 96 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 40 (46) | Életpont: | 433/374 | Jellem: | jó (470) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (50) | Varázspont: | 554/323 | Pénz: | 8595 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 26/3 | Pszi pont: | 116/3 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 32 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/90 (+5%) | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 24/67 |
vágófegyverek: | 15/26 (+15%) | ütőfegyverek: | *29/100 (+5%) | lőfegyverek: | 29/18 (+12%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/52 | 2. nyomkövetés: | 67/6 (+8%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 18/98 | 5. csapdakészítés: | 26/28 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 40/34 |
7. gyógyítás: | 113/73 (+20%) | 8. titkosírás: | 5/12 | 9. felderítés: | 28/43 (-20%) |
10. szörnyidomítás: | 13/74 | 11. teológia: | 22/78 (+1%) | 12. taumaturgia: | 52/7 (+811%) |
13. szerencsejáték: | 7/14 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/80 |
16. zene: | 66/7 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/60 | 18. pszi: | 10/35 (+8%) |
19. zárnyitás: | 7/53 | 20. vadászat: | 19/44 | 21. bányászat: | 33/89 |
22. úszás: | 26/42 (+10%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ametiszt medál (#275) | 16 | aranytű (#272) | 6 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 7 | drótszőr (#37) | 5 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||
2 | szöges páncél (#65) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
345 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | arany papi karkötő (#309) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 6 | fekete gyöngy (#99) | 1 | harci kalapács (#174) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 20 | kaja (#2) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | rézgolyó (#343) | |||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | ugh méreg (#166) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) |