413. forduló, 415. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. ápr. 2. 9h:09'
EZ A 726. JÁTÉKHETED, 414. FORDULÓD
727. játékheted kezdete: ápr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [157,89] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 teknőcteknőt (100 arany kikiáltási áron), 1 trikornis nyerget (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. - Meséljen neked Sotydo vicceket! -, visítja a füledbe egy szellemhang, majd gyorsan távolodó léptek zajára leszel figyelmes. Szemét tolvaj még neki áll feljebb, gondolod, és űzőbe veszed, de láthatatlanul hamar eltűnik előled. A szemtelenségen morogva térsz vissza táborhelyedre.
A táborozás 2. napján egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 2 Eldereth szilánkot (2000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 Arsa potrohgyűrűjét (375 arany), 3 ezüsttollú nyilat (450 arany), 1 értépő sarkantyút (999 arany).
A 3. napon összeakadsz Boldfellow, a lovaggal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cirkuszi kitűzőt, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy Gotac kősisakját, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy teknősbőr nadrágot, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy zafír erőövet és egy Lordac kesztyűjét visel. Ruházatát egy kisebb jégisten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy szőrös azuka trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Felhívod a figyelmet a szerencse fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Boldfellow, a lovag, amikor összefutottatok, adott neked egy nap szimbólumot, egy hósárkánybőr csizmát (ld. enc.) és 2 manakristályt. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 2 amnioszt. **)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+262 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 617.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 615.]

* 3. KP: használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve molekulaátrendezés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [2 pontot használtál fel, van még 613.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 608.]

* 5. KP: használod a 65. pszi képességet
8 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
8 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

* 7. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

kf 1482 kézbeveszed/felveszed az 1482. tárgyat
Felhúzod az értépő sarkantyút. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

a 141 4325 1 átadod a 141. tárgyat a 4325. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 nap szimbólumot Boldfellow, a lovag részére. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 bumeráng és egy kígyóbőr kesztyű. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg jön feléd.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Notermanthi készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a Notermanthi jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 15 arany, egy rejtőköpeny, egy fekete gyöngy, egy borostyán függő, egy ezüst karkötő, egy gyöngymangó, egy ezüst gyűrű és egy ezüst nyaklánc. 3817 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüsttőr, 13 arany, 9 ugh méreg (Nincs mibe rakni 9 ugh mérget.) és 5 rézgolyó. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt! [50 pontot használtál fel, van még 558.]

h 341 189 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 63 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

h 341 65 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 72 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

h 341 87 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

h 341 224 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

h 341 322 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 24 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

h 341 225 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

h 341 127 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 25 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

h 341 329 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 60 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

h 341 134 10 használod a 341. tárgyat
Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 558.]

h 341 343 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[156,90] Még mindig füves síkságon vagy. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Északra nézve látsz egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [155,91] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [154,92] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet.

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 537.]

usz 40 úszol 40 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható kampós acélszigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy opati polip!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az opati polip csápol, de mindhiába. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 497.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[155,93] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy norpadolótika lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal néhányszor megcsapod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika bal első lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2216 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal végigvagdosod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg szabotőr!

Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 shinai gömböt. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+86 életerő.)

(Továbbmész...) [154,94] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [153,95] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dr. Dragon vigyorog kajánul.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

[76 pontot használtál fel, van még 421.]

kut 25 kutatsz 25 pontért
Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítés meghozza eredményét. Megvizsgálod, milyen tárgyakat találtál: 2 pirkit. Elrakod őket. [25 pontot használtál fel, van még 396.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[154,96] Tovább barangolsz a fák között. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát.


(Továbbmész...) [155,97] Még mindig az erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

[12 pontot használtál fel, van még 384.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg bal vállát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Mnebolath támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 97 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a Mnebolath testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 85 életpontot sebeztél. A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 2209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 63, gyógyulás: 4, összesen: -59 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. 1054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Tguarkhan intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Mancsával a Tguarkhan végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű, egy szent jogar és 10 arany. 1600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 58, gyógyulás: 3, összesen: -55 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 pular kristály, 2 arany és egy obszidián függő. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+96 életerő.) [70 pontot használtál fel, van még 314.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[155,98] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áeratikus hasnyák. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák farkát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1450 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [156,99] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Találsz valamit: 1 parittya[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [12 pontot használtál fel, van még 302.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő nyakát. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő bal oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 8 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr jobb vállát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 3 quwarg tojást. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+22 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 222.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 212.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 212.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 7 fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 196 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 20, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 555 pontot. A következő körben tehát 755 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HÓSÁRKÁNYBŐR CSIZMA (1088. TÁRGY)
A hósárkányok ráncos bőréből ellenállóbb csizma készíthető, mint a világ bármely anyagából - és ehhez még varázstárgy készítés sem szükséges, pusztán a hósárkány mágikus erejének köszönhetően létre tudod hozni a relikviát, ha szerencsés vagy. Praktikus viselet, amely védettségedet 13-mal növeli meg, ezenkívül hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 4-gyel növeli, max. ÉP-det pedig 30-cal, mindemellett még egészségedre is kapsz +5-öt. A csizma viseletéhez szükséges minimális szint 25.

ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY)
Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned.

ÉRTÉPŐ SARKANTYÚ (1482. TÁRGY)
A ryuku ölőművészek fegyverarzenálja hihetetlen fantáziáról, és harci tapasztalatról árulkodik. Ők mesteri módon használnak sok olyan eszközt, amiről te azt sem tudod eldönteni, egyáltalán micsoda. Ez a hüvelykujjnyi, borotvaélesre fent, recés penge szerencsére nem tartozik közéjük. A rugalmas, patkó lakú foglalatot a csizmádra (vagy más lábbelidre) a KF paranccsal erősítheted fel, és a hátrafelé meredő pengét, némi gyakorlatozás után, az ellenfél váratlan megsebesítésére is használhatod. Mindezek miatt a sarkantyú a közelharci sebzésedet +1-el növeli meg.

MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG)
Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből.
Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.)

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 414. fordulód.

Erő: 43 (44) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 43 (45) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 39 (54) Védekezés: 96 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 40 (46) Életpont: 420/371 Jellem: jó (467) Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (50) Varázspont: 515/123 Pénz: 13025 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 23/9 Pszi pont: 116/8 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 31
Eddig összesen 2826 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24420 TP-t kaptál. Jelenleg 2290142 TP-d van. A következő szinthez még 9858 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, quwarg anyakirálynő, Notermanthi. A 411. fordulódban 35466 arany került a bankszámládra. 35820 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/80 (+5%) ökölvívás: 22/82 szúrófegyverek: 24/67
vágófegyverek: 14/85 (+15%) ütőfegyverek: 29/71 (+8%) lőfegyverek: 28/99 (+6%)
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/12 2. nyomkövetés: 66/66 3. lopás: 1/31
4. mászás: 18/96 (+5%) 5. csapdakészítés: 26/13 (+5%) 6. csapdaészlelés: 40/34
7. gyógyítás: 112/73 (+20%) 8. titkosírás: 5/12 9. felderítés: 29/45 (+30%)
10. szörnyidomítás: 13/74 11. teológia: 22/75 (+1%) 12. taumaturgia: 51/86 (+9%)
13. szerencsejáték: 7/14 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/80
16. zene: 64/87 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/60 18. pszi: 10/7 (+16%)
19. zárnyitás: 7/53 20. vadászat: 19/44 21. bányászat: 33/89
22. úszás: 26/22 (+10%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) mentális pajzs (#72) kí koncentráció (#69) tulajdonságpajzs (#26)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!]

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 4 csontpálca (#329)
2 ezüsttőr (#322) 1 kaja (#2) 1 mandibulakasza (#127)
1 nap szimbólum (#141) 1 orgyilkos tőr (#225) 2 pirkit (#153)
5 rézgolyó (#343) 3 szöges páncél (#65) 1 varkaudar lándzsa (#224)
9 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
317 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 ametiszt medál (#275)
1 borostyán függő (#162) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 3 bumeráng (#249)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 2 ezüst nyaklánc (#117)
2 ezüstshuriken (#327) 1 fekete gyöngy (#99) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 obszidián függő (#195) 3 polip szívóka (#391) 3 pular kristály (#239)
3 quwarg tojás (#360) 1 rejtőköpeny (#277) 1 shinai gömb (#348)
6 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150) 1 Thargodan esszencia (#328)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(153,95) Fairlight rúnaköve, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), oltár, művészi porolit (#720)
(154,92) Sheran rúnaköve, tavacska, opati polip (#195)
(154,96) gumifa (#38)
(155,91) 35. jellempróba
(155,93) norpadolótika (#226), quwarg boly (#359), 29. jellempróba, Raia oltár, quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301)
(155,97) Thargodan csatamező (#432), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), Tguarkhan (#212)
(155,98) áeratikus hasnyákok (#243)
(156,90) 21. jellempróba
(156,99) quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301)

Üzenet küldése a karakternek