Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. máj. 12. 12h:04' EZ A 703. JÁTÉKHETED, 413. FORDULÓD 704. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4718 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 7. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 8. KP: | VP spórolása: 15 |
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 227. varázslatot |
tno 4 2 | növeled a 4. tulajdonságodat |
tno 2 5 | növeled a 2. tulajdonságodat |
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
a 449 5300 10 | átadod a 449. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot) |
lm 76 | mozogsz 76 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Tguarkhan jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsával oldalba lök. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel megdöföd a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Tguarkhan belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 93) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 106, gyógyulás: 30, összesen: -76 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Marokra fogva a csontpozdorját ellenfeledre ugrasz. Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Csontpozdorjával eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 40 arany, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 74) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 133, gyógyulás: 11, összesen: -122 ÉP}
lm 77 78 79 | mozogsz 77 78 79 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (9 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Csontpozdorjával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csontpozdorjával súrolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 29) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 90, gyógyulás: 19, összesen: -71 ÉP}
lm 80 81 83 | mozogsz 80 81 83 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Megmarkolva a csontpozdorját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Csontpozdorjával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 45) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 74, gyógyulás: 16, összesen: -58 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru fejét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpozdorját a másikra rontasz. {CSTT:} Csontpozdorjával párszor keményen megütöd a taalru póklábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a taalru testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-34 varázspont.) Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a taalru egyik lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 pular kristály és 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 76) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 78, gyógyulás: 18, összesen: -60 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Mnebolath testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Marokra fogva a csontpozdorját ellenfeledre ugrasz. Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath jobb oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Csontpozdorjával megütöd a Mnebolath testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 81) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 97, gyógyulás: 11, összesen: -86 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Mnebolath testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Marokra fogva a csontpozdorját a másikra támadsz. {CSTT:} Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 16) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 77, gyógyulás: 6, összesen: -71 ÉP}
lm 84 | mozogsz 84 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru fejét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a taalru tigristestét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a taalru póklábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-37 varázspont.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a taalru egyik lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pszi kő és 6 arany. 3525 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 37) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 85, gyógyulás: 20, összesen: -65 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru egyik lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru póklábát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a taalru egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
vi 7 6 40 | viselkedésed: 7 6 40 |
v 96 188 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 632 4 | bemész a 632. épületbe |
m 8 | mozogsz a 8. ponthoz |
vtn 29 | varázslat tanulás: a 29. varázslatot |
vtn 47 | varázslat tanulás: a 47. varázslatot |
vtn 192 | varázslat tanulás: a 192. varázslatot |
vtn 30 | varázslat tanulás: a 30. varázslatot |
vtn 50 | varázslat tanulás: az 50. varázslatot |
vtn 129 | varázslat tanulás: a 129. varázslatot |
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
ef 90 518 | energia fejlesztése 90 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | imádkozol |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot |
Erő: | 42 (44) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 201 cm |
IQ: | 48 | Támadás: | 24 (26) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 269 kg |
Ügyesség: | 42 (45) | Védekezés: | 73 (78) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 11/11 év |
Egészség: | 43 (45) | Életpont: | 466/317 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 53 (56) | Varázspont: | 644/0 | Pénz: | 4886 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 169/375 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/92 | ökölvívás: | 1/26 | szúrófegyverek: | 19/2 (+7%) |
vágófegyverek: | 28/18 (+2%) | ütőfegyverek: | *21/100 | lőfegyverek: | 26/83 (+8%) |
dobófegyverek: | 13/99 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << csontpozdorja (#424) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/76 | 2. nyomkövetés: | 62/87 | 3. mászás: | 16/72 |
4. csapdakészítés: | 32/12 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/67 (+6%) | 6. gyógyítás: | 65/47 |
7. titkosírás: | 15/31 | 8. felderítés: | 46/4 | 9. szörnyidomítás: | 18/6 |
10. teológia: | 50/32 (+26%) | 11. taumaturgia: | 30/58 (+2%) | 12. szerencsejáték: | 5/15 |
13. versengés: | 5/68 | 14. zene: | 93/18 (+34%) | 15. szörnyismeret: | 36/10 |
16. pszi: | 25/87 (+7%) | 17. zárnyitás: | 8/20 | 18. vadászat: | 25/99 |
19. vitalitás: | 12/9 | 20. bányászat: | 37/29 | 21. úszás: | 15/26 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem (#165) | az elme fölénye (#116) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | lángcsóva (#31) | >> | jégtroll (#164) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU. tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 84 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 626 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 4 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | quwarg tojás (#360) | 8 | spiritusz (#170) | |||
1 | umbatari karkötő (#278) | 1 | varázskő (#305) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
198 | arany (#50) | 1 | pszi kő (#248) | 2 | pular kristály (#239) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tudás gyöngye (#522) |