412. forduló, 414. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 2. 12h:14'
EZ A 516. JÁTÉKHETED, 413. FORDULÓD
517. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


16 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,35] koordinátán.
A táborozás 5. napján találkozol egy barna, copfos hajú, zöld szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy teriadan karkötőt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Ovgun trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy sivatagi doareg. {max. életpontja: 787.} Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Tilia. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Kidülleszted a mellkasodat, és hőstetteidről mesélsz. Amikor úgy érzed, eljött a megfelelő pillanat, elővarázsolsz hátizsákodból egy mákrózsa virágot. Úgy látszik, minden igyekezeted hiábavaló: kosarat kapsz.
Az 5. napon találkozol egy kopasz, szürke szemű, harcsabajszos ember férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran lényének egy nagyobb része. Egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy natharion gömböt, egy Notermanthi amulettet, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi nyakláncot, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tűzhaj diadémet, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy zg'umrad facsaró trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. {legmagasabb egyéb szakértelme: teológia (331).} Összeismerkedtek. Az ő neve Redyque. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Kedélyes hangulatban sétálsz a helyszínre, ahova a gyülekezőt beszélted meg a többiekkel. Nagy kaland lesz, és a társaság tagjai is elég jól felkészültnek tűnnek. Eljött még HóKinn,CsendBenn, UgyanKedvesPotrien, Arem, Llanfariad, Vadak Ura, Tilia, Tars Tarkasz, Kárász, Dark Angel, Redyque, Kárász és Ravashack. Van itt egy-két kalandozó, akivel korábban még nem találkoztál, most gyorsan bemutatkoztok egymásnak. A megátkozott tanya olyan apró, olyan jelentéktelen, hogy egy magadfajta kalandozó általában ügyet se vet az ilyenre. Egy kis szalmatetős viskó mellett három még ennél is kisebb ól, és egy nádfalú fészer roskadozik. Mikor látótávolságba értek, a paraszt elétek szalad. Mivel Dark Angel halad legelöl, ez a szerencsétlen földműves valami vezetőnek, vagy parancsnoknak nézi. Végül is oly mindegy.
- Hát eljöttetek! Óh, Raiának hála, eljöttetek! Már azt hittem cserbenhagytok minket! - hálálkodik az ember férfi, miközben a tanya felé haladtok.
Mindannyian jól érzitek, hogy valami tényleg nincs rendben a tanya körül. Határozottan körüllengi a helyet valamiféle negatív energia. A fickó csak most néz meg benneteket alaposabban. Bár fogalmatok sincs róla, miféle természetű az átok, ami ezt a parasztot, és háznépét sújtja, lassan körbejárjátok a tanyát, az ólakat és a tenyérnyi termőföldet. Bíztok benne, hogy rábukkantok valami érdemleges nyomra. A gabonatábla szélén bukkantok az első gödörre, aztán pontosan tizennégy lépésre tőle a következőre, és így tovább. Ha nem tudnátok, hogy mit kerestek, egyszerűen átlépitek ezeket az undok kis lyukakat, de így, szerencsére fény derült az átok valódi természetére! A gonosz kalandozók kreálmányaira, amik szopógödörre emlékeztetnek, csak annál jóval kisebbek. Nem is érdemes egy pusztító varázslatot elfecsérelni rájuk. Elegendő ehelyett, egyetlen áldott követ beléjük dobni, és a szerencsétlenséget hozó stigmák menten elenyésznek! Gyorsan meg is tárgyaljátok mindezt. Kipakolsz 3 áldott követ. HóKinn,CsendBenn 1 áldott követ, UgyanKedvesPotrien 2 áldott követ, Arem 7 áldott követ, Llanfariad 7 áldott követ, Vadak Ura 2 áldott követ, Tilia 7 áldott követ, Tars Tarkasz 2 áldott követ, Kárász 1 áldott követ, Dark Angel 7 áldott követ, Redyque 7 áldott követ, Kárász 2 áldott követ, Ravashack 2 áldott követ áldott követ szed elő a zsákjából. Egy kupacba rakva, tekintélyes mennyiséget jelent ez a jó szerencséből! Pont ötven darabra lesz szükség a sikeres szertartáshoz, hiszen pontosan ennyi gödör sorjázik a tanya körül. A szertartás inkább tűnik valamiféle morbid vetőmag-szórásnak, mint mágikus procedúrának. Körbejárjátok a területet, és minden gödörbe beledobtok egy-egy áldott követ, aztán lábbal földet túrtok rájuk. Néhány perc alatt végeztek az egésszel, és valóban! Mintha még a levegő is tisztább volna! A paraszt előkiabálja népes családját, aztán lelkesen megmutatja a ház mögött, a wagnó-bokor tövében rejtőző kis, napkorongos oltárt. Ragaszkodik hozzá, hogy jelen legyetek, ahogy hálát ad Raiának a segítségért, és feláldozza neki az éléstáruk utolsó kincseit. Egy kis tányér író, egy fél vekni szikkadt kenyér, és három apró tojás, ennyi kerül csupán az oltárra. Összenéztek. Ez bizony nem egy fényűző, kalandozó-szertartás! A kölykök, és a gömbölyödő pocakú asszony együtt mormolják az imát a férfival, aztán egyszer csak - magatok is meglepődtök -, hirtelen fantasztikus mámor jár át titeket, ahogy Raia áldása száll rátok! Micsoda érzés! (+10 jóság.) (+6 max. ÉP.) (+3 szerencse.) Aztán az oltár hirtelen megtelik mindenféle finomsággal! Bőven jutna mindenkinek belőle, de ti úgy döntötök, ennek a szerencsétlen családnak nagyobb szüksége van az ételre, mint nektek, így udvariasan visszautasítjátok az invitálást. Ehelyett inkább elköszöntök, és magatokban megfogadjátok, hogy legközelebb majd a körmére néztek azoknak a fránya zoloboo sámánoknak is.
10000 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 611.]
A 8. napon összeakadsz Llanfariaddal. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy moa munkáskesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Techiulan trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. {védettsége: 147 szúró, 147 vágó, 147 ütő ellen.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Kárász, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+262 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+100 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 699. hetének nyerőszámai: 10, 25, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy törpemammut nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a törpemammut jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 604.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 602.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 601.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 599.]

* 2. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 597.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 597.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 597.]

* 3. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 557.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 551.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 551.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bőrsisak (183,31)-> (5 ap), nyu-shuriken (183,31)-> (12 ap), ragasztó (183,31)-> (15 ap), szöges páncél (183,31)-> (24 ap), tyrex csont (183,31)-> (30 ap), összesen 86 arany, 10 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 545.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 515.]

* 7. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 515.]

* 8. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 513.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 511.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 511.]

* 9. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 511.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 509.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 507.]

kpb 10 kezd. parancs berakása: 10

tv 37 118 támadó/véd. varázslat a 37. varázslatot a 118. varázslatot
37. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: teljes őrület. [0 pontot használtál fel, van még 507.]
[A parancs tárolásra került.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért

Csendben vársz, az aljnövényzetben rejtőzve. A várakozás meghozza gyümölcsét: egy óvatlan vadkecske esik áldozatodul. (+8 kaja.) Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 477.]

a 280 4718 10 átadod a 280. tárgyat a 4718. kalandozónak (10 darabot)
Sajnos nincs nálad tyrex csont. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

a 211 4684 10 átadod a 211. tárgyat a 4684. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 sáfrányport Redyque részére. [5 pontot használtál fel, van még 472.]

v 96 185 31 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(202,35) törpemammut (#115)

[185,31] Épületek tűnnek fel.

Látsz egy templomot. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Van itt egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 462.]

be 630 5 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 412.]

be 630 4 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 362.]

be 630 3 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 312.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[184,31] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített quwarg ősmágus. (ld. enc.) {támadása: 30.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. Semmi hatás! Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia hívei emelték. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 6750 pontot kell rákölteni.) Találsz egy Vlagyimir szobrát. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [183,31] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Beugrasz egy kapualjba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy ősquwarg. (ld. enc.) {max. életpontja: 501-550.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Van itt egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).

(Továbbmész...) [182,31] Folytatod sétádat a házak közt.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egy szürke, a többi ház között megbújó épületre leszel figyelmes, aminek kinézete már gyanúsan egyszerű. A vaskeretes tölgyfaajtón épp egy sunyi árnymanó lendül ki az utcára, és észre sem véve, hogy figyeled, beleveti magát a tömegbe, majd egy a szakállába motyogó törpe zsebébe nyúl, hogy egy kisebb tárgyat emeljen ki belőle. Aztán eltűnik a szemed elől. (699. épület.)
[27 pontot használtál fel, van még 285.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,35] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Skinhead. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ősdentor. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy teljes őrület pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ősdentor bal lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az ősdentor bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Fókuszpengével megvagdalod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az ősdentor testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Tiliával. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy virág szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Ovgun trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {védettsége: 105 szúró, 105 vágó, 105 ütő ellen.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Kedvesen, de sután meghajolsz, dicséred a szemét, a haját, az illatát. Amikor úgy érzed, eljött a megfelelő pillanat, elővarázsolsz hátizsákodból egy mákrózsa virágot. A kitartó ostrom úgy tűnik, nem járt sikerrel: a leány udvariasan végighallgat, de aztán menni készül. Még egy csókot sem adott!
Találkozol Tars Tarkasszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy sárkányfajzat trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! {legmagasabb fegyver szakértelme: 28.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Kárásszal. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy pszi elementál lord trófea, egy jégelementál trófea és egy méregelementál trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {védettsége: 92 szúró, 92 vágó, 92 ütő ellen.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [201,35] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Dögletes a bűz! Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tetemember intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 39-48.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember rotható húsát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a tetemember nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Az első tíz perc nem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc jön feléd. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}

Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus jobb karját. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany, egy ezüstshuriken és 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP]. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [200,35] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [47 pontot használtál fel, van még 238.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[199,34] A síkságot sűrű erdő váltja fel.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [198,33] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Raia szent lovagja fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Raia szent lovagja bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [197,32] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy ryuku gólem ijesztett meg. {védettsége: 50 szúró, 300 vágó, 50 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. {támadása: 19.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc jobb karját. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Nicsak, itt van valami érdekes: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP]. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy nómenklatúra készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 90-99.}

Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+114 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [87 pontot használtál fel, van még 151.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[196,31] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 142.]

gyj 258 200 -1 felt. gyűjtés 258 200 -1
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 200% fölé vinné. Válogatás nélkül mindent összeszedsz. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 137.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Kárász részére. Sajnos nincs nálad ezüstdarab. Sajnos nincs nálad kvazár. [5 pontot használtál fel, van még 132.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

* 4. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

* 5. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 gyöngymangó). [0 pontot használtál fel, van még 132.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 132.]
Gyorsvarázsolsz! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 130.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 30.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 27.]

* 8. BP: keresed a 115. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 27.]
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 26.]
Gyorsvarázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 24.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 24.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 26, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 554 pontot. A következő körben tehát 578 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG ŐSMÁGUS (302. SZÖRNY)
A quwarg ősmágus a mágiára szinte teljesen immúnis, de nagy mágikus potenciállal rendelkező lény - minden bizonnyal egy másik létsíkra valahogy átkeveredett quwarg lárvából jött létre. Apró mérete ellenére hihetetlenül nehéz elpusztítani, ez nyilván mágikus képességeinek tudható be.

ŐSQUWARG (300. SZÖRNY)
Egyszercsak megremeg a föld, és az apró quwargok szanaszét szaladnak. Lassan hatalmas kitinpáncél emelkedik elő a föld alól. Szájadat tátva, rémülten lépsz hátra. A háznyi méretű ősquwarg irtózatos és iszonytató szörnyeteg, ami elől még bizony neked is menekülnöd kell. Egyetlen lépésével palacsintává lapít bármely kalandozót, akár még a Vasalt Bunkókat is, csak a legtapasztaltabb quwarg irtóknak lehet ellene esélye. Ahol ősquwargok mozgolódnak, ott bizonyos, hogy egyéb quwargok is tömegével előfordulnak. Az ősquwarg kitinpáncélja ütőfegyver számára gyakorlatilag áthatolhatatlan, legfeljebb szúró- vagy vágófegyverrel sebesítheted meg, a megfelelő gyenge pontokat megtalálva, és persze a fegyvernek mágikusnak kell lennie.

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 413. fordulód.

Erő: 42 (44) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 155 cm
IQ: 40 (41) Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 39 (40) Védekezés: 69 Menekülés: 40 % Életkor: 11/14 év
Egészség: 46 (49) Életpont: 399/261 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 53 (56) Varázspont: 565/385 Pénz: 319 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/16 Pszi pont: 197/145 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1827 szörnyet (7 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 6242 TP-t kaptál. Jelenleg 1077277 TP-d van. A következő szinthez még 122723 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, trikornis herceg, sárkányfajzat. A 391. fordulódban 5530 arany került a bankszámládra. 6138 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 25/9
vágófegyverek: 27/3 (+2%) ütőfegyverek: 21/8 (+8%) lőfegyverek: 26/2 (+2%)
dobófegyverek: 16/5

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/37 (+22%) 2. nyomkövetés: 78/14 (+31%) 3. lopás: 1/2
4. mászás: 14/18 5. csapdakészítés: 33/72 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/51
7. gyógyítás: 53/88 (+23%) 8. titkosírás: 26/35 9. felderítés: 58/17 (+2%)
10. szörnyidomítás: 18/88 11. teológia: 43/94 (+6%) 12. taumaturgia: 24/24 (+6%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 87/32 (+34%) 15. szörnyismeret: 39/68 (+40%)
16. pszi: 26/54 (+15%) 17. zárnyitás: 1/79 18. vadászat: 33/95 (+34%)
19. bányászat: 33/0 20. úszás: 15/86 21. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), teljes őrület (#118)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
233 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 2 bumeráng (#249)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 mákrózsa virág (#56) 1 nyu-shuriken (#157)
15 ragasztó (#83) 2 sáfránypor (#211) 1 szöges páncél (#65)
1 tyrex csont (#280) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttőr (#322)
20 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(39,-7) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), szopógödör (#177)
(40,-6) ryuku gólem (#394), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), tavacska, Leah oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 23. jellempróba
(41,-5) Raia szent lovagja (#239), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(43,-3) kristálypalota (#401), 31. jellempróba
(44,-3) tetemember (#123), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), 50. jellempróba
(45,-3) törpemammut (#115), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), oltár, 36. jellempróba, ősdentor (#282), Tilia (2504. kalandozó), Tars Tarkasz (5230. kalandozó), Kárász (5300. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek