Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. márc. 29. 9h:19' EZ A 725. JÁTÉKHETED, 413. FORDULÓD 726. játékheted kezdete: ápr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 6. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 7. KP: | használod a 745. tárgyat |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg egyik karját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 108 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. A 7 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A 7 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 borostyán függő. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru egyik lábát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru tigristestét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a taalru tigristestét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 gyöngymangó, egy trófea nyaklánc, 4 ezüst gyűrű és egy borostyán függő. 3738 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 31, gyógyulás: 8, összesen: -23 ÉP}
h 341 94 20 | használod a 341. tárgyat |
h 341 123 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 8 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 296 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 1483 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 280 10 | használod a 341. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 1024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [162,84] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál bal lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [163,85] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy noth szellem volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál jobb lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 103 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 30 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Tguarkhan testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngysor. 1600 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [161,88] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
be 85 | bemész a 85. titkos labirintusba |
lm 5 37 36 | mozogsz 5 37 36 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a miksziszi húsgólem jobb vállát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a miksziszi húsgólem testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a miksziszi húsgólem bal oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 43 életpontot sebeztél. Mancsával a miksziszi húsgólem végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3304 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
lm 3 19 31 | mozogsz 3 19 31 |
lm 31 31 34 | mozogsz 31 31 34 |
lm 42 43 1 | mozogsz 42 43 1 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [159,89] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kputtyintó csalán. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [158,89] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb karját. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm bal oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és 4 arany. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és 2 gyöngymangó. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A 3 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű, egy ametiszt medál, egy rejtőköpeny [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és 2 arany. 3817 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos jobb első lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
LABIRINTUS TELEPORT A labirintusokban levő teleportok már alapban igencsak zavarók lennének, de ha némelyik teleporter véletlenszerű, hogy hová küld, az már igazán pokoli. Különösen egy levelezős játékban, amikor a teljes fordulót előre tervezed. Másrészről viszont, vérbeli kalandozó lévén, nyilván nem szívesen mondanál le a teleportokkal teli labirintus térképezésének öröméről. Következzék tehát néhány stratégiai tanács, ami remélhetőleg sok szenvedést spórol meg. Először is, a véletlenszerű teleportok sem teljesen kiszámíthatatlanok, hanem mindig ugyanaz a 2-4 referenciapont közül kerül kiválasztásra, hová repülsz. Mivel sokszor nem tudod, hogy egy LM parancs után hol állsz, a hatékonyabb térképezés érdekében az LM paramétereként megadhatsz 100-at is, ilyenkor nem a 100-as referenciapontra próbálsz mozogni, hanem az eggyel nagyobb sorszámúra, mint ahol állsz. Például, ha a 10. ponton állsz, és kiadod az LM 100 parancsot, akkor a 11. referenciapontra próbálsz mozogni. Ez már csak azért is különösen hatékony, mert a teleporterek érkezőhelye szokott a legkisebb sorszámú lenni, így az LM 100 szinte mindig továbbmozgat. (Ha a legnagyobb sorszámú referenciaponton állsz, akkor az LM 100 a 2. pontra fog mozgatni.) A másik trükk a többszöri LM parancs használat. Tegyük fel, hogy a 2. ponton állsz. A 3. pont teleportere vagy visszavisz a 2. ponthoz, vagy továbbrepít a 4. pontra. Ekkor kiadsz egy LM 3 3 3 parancsot, így előbb-utóbb csak sikerül túljutni. A harmadik trükk, hogy ne a teljes fordulót a labirintusban töltsd: pl. a forduló végén menj be, lépj néhányat, és ha jó helyre jutottál, a következő forduló elején térképezhetsz tovább valamennyit. A másik megoldás, ha mindig forduló elején bemész a labirintusba, lépsz néhányat, majd a felszínre teleportálsz. No igen, a felszínre ugrás varázslat nélkül nem nagyon érdemes egy ilyen labirintusba merészkedni. Végezetül: néhány helyen el lehet sajátítani egy varázslatot, amely a véletlenszerű teleportáláskor automatikusan aktiválódik, és a véletlen választás helyett mindig a legoptimálisabb helyre repít... |
Erő: | 43 (44) | Szint: | 27 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 43 (45) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 39 (54) | Védekezés: | 96 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 40 (46) | Életpont: | 421/410 | Jellem: | jó (464) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (50) | Varázspont: | 515/19 | Pénz: | 14577 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 23/6 | Pszi pont: | 103/8 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 31 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/75 | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 24/67 |
vágófegyverek: | 14/70 (+6%) | ütőfegyverek: | 29/63 (+10%) | lőfegyverek: | 28/93 (+11%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/12 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 66/66 (+32%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 18/91 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 26/8 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 40/34 (+5%) |
7. gyógyítás: | 112/53 (+30%) | 8. titkosírás: | 5/12 | 9. felderítés: | 29/15 (-45%) |
10. szörnyidomítás: | 13/74 | 11. teológia: | 22/74 (+1%) | 12. taumaturgia: | 51/77 (+22%) |
13. szerencsejáték: | 7/14 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/80 |
16. zene: | 64/47 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/60 | 18. pszi: | 9/91 (+12%) |
19. zárnyitás: | 7/53 | 20. vadászat: | 19/44 | 21. bányászat: | 33/89 |
22. úszás: | 26/12 | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzgolyó (#155) | >> | 24. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kalózcsizma (#1483) | 1 | kvazár pajzs (#296) | 6 | pirkit (#153) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | tyrex csont (#280) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
382 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 2 | amniosz (#203) | |||
1 | aranygyűrű (#193) | 2 | aranytű (#272) | 5 | borostyán függő (#162) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontpálca (#329) | |||
2 | Eldereth szilánk (#512) | 4 | ezüst gyűrű (#180) | 6 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 1 | gromak páncél (#270) | 21 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | gyöngysor (#192) | 2 | mandibulapenge (#125) | 6 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
2 | mutáns csont (#331) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | rézgolyó (#343) | 1 | sárga erőöv (#276) | 3 | spiritusz (#170) | |||
2 | szent jogar (#150) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) |