410. forduló, 412. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 12. 15h:09'
EZ A 737. JÁTÉKHETED, 411. FORDULÓD
738. játékheted kezdete: szept. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,62] koordinátán.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+92 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
(Szörnykeresés: ez a fajta szörny ilyen messzire nyugaton nem él, ezért nem is pazarolsz rá TVP-t.)

* 1. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 560.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 555.]

* 3. KP: vv 86 26 224 elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 555.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 553.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

* 4. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) Mire végzel, sajnos már az eszköz teljesen elkopott. Eldobod a továbbiakban hasznavehetetlen fenőkövet. [8 pontot használtál fel, van még 545.]

* 5. KP: vv 12 57 178 elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 543.]
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 541.]

* 6. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 536.]

* 7. KP: p 116 0 0 használod a 116. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az elme fölénye pszi képességet. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 531.]

h 2372 használod a 2372. tárgyat
Összetörsz egy halálkristályt. Lila energianyalábok csapdosnak körülötted, de szerencsére nem tesznek kárt benne. Előtte azonban egy hasadék jelenik meg a levegőben. Benne egy élettelen, kifakult világ részletét látod. Nincs időd azonban sokáig nézelődni, mert egy félelmetes élőholt máris átgyömöszöli magát a résen. Azt még konstatálod, hogy a hasadék azonnal bezárul a förmedvény mögött, de neked most az előtted álló ellenféllel kell foglalkoznod, ami egy élőholt ősmágus! {max. életpontja: 963-1012.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 71 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 92 életpontot vesztettél. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus bal karját. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus testét. (7 támadással 157 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-66 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt ősmágus testét. (7 támadással 315 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus testét. (7 támadással 185 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-58 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled regenerálódik! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 250, gyógyulás: 25, összesen: -225 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [10 pontot használtál fel, van még 521.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

a 2 4455 20 átadod a 2. tárgyat a 4455. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 20 kaját Parókás Pippin részére. [5 pontot használtál fel, van még 516.]

tim 45 titkosírás megfejtése 45 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Apám sok-sok subát öltött,
Megsirattam, ha vetkőzött.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza farkát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a massza nyúlánk csőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Érdes nyelvével a massza néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A massza újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mandibulapengét. 2 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 225, gyógyulás: 43, összesen: -182 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Ez az! Megtaláltad! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP], egy láncing [láncing ládikóba-> (94,53)-> 50 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (93,54)-> 10 arany, -2 ÉP]. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 471.]
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 467.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[95,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar. {max. életpontja: 31-34.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar jobb vállát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy élőholt tigris. {támadása: 53.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az élőholt tigris fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élőholt tigris beleharap a kezedbe. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (94,53)-> 7 arany, -2 ÉP] 2 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 96, gyógyulás: 20, összesen: -76 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi mester.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester testét. (7 támadással 165 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-41 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 569 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 112, gyógyulás: 23, összesen: -89 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 púderkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 915 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 133637.
Látsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy mocsári penkét. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakő van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 halálkristályt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [94,60] Alacsonyabb hegyek közé értél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy fémbontó szójer. {max. életpontja: 87-94.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a fémbontó szójer testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc bal oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-6 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +32 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 lidércesszencia [lidércesszencia ládikóba-> (94,53)-> 7 arany, -2 ÉP]. 1 817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy dermesztő lidérc. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc nyakát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-6 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +22 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 lidércesszencia [lidércesszencia ládikóba-> (94,53)-> 7 arany, -2 ÉP]. 1 817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 27, gyógyulás: 5, összesen: -22 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 manakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 917 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 133907.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. IQ-d TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [64 pontot használtál fel, van még 403.]

kt 1754 1 elkészíted az 1754. tárgyat (1 darabot)
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen kétfejű csatabárdot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

ff 1754 555 182 felt. fegyverváltás: 1754 555 182
Felt. fegyverváltás: << kétfejű csatabárd << csatabárd << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

kf 1754 1 kézbeveszed/felveszed az 1754. tárgyat a jobb kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[94,61] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyíkfű csomót. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyíkember. {védettsége: 3 szúró, 3 vágó, 3 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal alaposan megvágod a gyíkember farkát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gyíkember testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A gyíkember karmai majdnem eltalálnak! A gyíkember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz. {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 17 ütő ellen.}

Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt. 1 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg. {max. életpontja: 237-256.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg bal középső lábát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +32 életerőt. 1 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 vortexvesszőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 919 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 134177.

(Továbbmész...) [93,62] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Elteszed a látcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A feléd közeledő téfea magoflux mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 3d5+3.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a téfea magoflux bal vállát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy hegymélyi lidérc. {egyik sebzési módja: 2x 3d10+8.}

A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Megmarkolva a csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc bal oldalát. (7 támadással 172 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-36 varázspont.) Csatabárddal párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc testét. (7 támadással 172 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-6 varázspont.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +41 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,63] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Észreveszel egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mocsári penkét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy mocsárivérc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra rontasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a mocsárivérc jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a mocsárivérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A mocsárivérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 1 764 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 166, gyógyulás: 34, összesen: -132 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy noth szellem áll veled szemben. {támadása: 39.}

Meglengetve a csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a noth szellem jobb oldalát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem testét. (7 támadással 179 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a noth szellem fejét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem szellemtestét. (7 támadással 180 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [36 pontot használtál fel, van még 367.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[94,64] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy halálbokort. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pszi elementál közeledik. {max. életpontja: 15-19.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi eredménye! Elszántan a másikra ugrasz. Csatabárddal egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) Csatabárddal egy irtózatos ütéssel felvágod a pszi elementál jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+6.}

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a dermesztő lidérc fejét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lidércesszencia [lidércesszencia ládikóba-> (94,53)-> 7 arany, -2 ÉP]. 1 817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy élőholt quwarg. {max. életpontja: 237-256.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg jobb oldalát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg jobb oldalát. (7 támadással 104 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +36 életerőt. 1 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 kreiton esszenciát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 921 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 134447.
Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 halálvirágot. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [95,65] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Zelmor előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy drakolich. {védettsége: 34 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.}

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drakolich testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a drakolich testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakolich jobb hátsó lábát. (7 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Csatabárddal felnyitod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a drakolich csontos vázát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 179, gyógyulás: 30, összesen: -149 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy drakolich. {védettsége: 34 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drakolich csontos vázát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a drakolich bal oldalát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakolich testét. (7 támadással 115 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 120, gyógyulás: 18, összesen: -102 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 varázskövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 923 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 134717.

(Továbbmész...) [96,66] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Cras Lorg előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+26.}

A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az élőholt tigris testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az élőholt tigris belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Rosszullét fog el. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 86, gyógyulás: 18, összesen: -68 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy szubreális vámpír. {egyik sebzési módja: 4x 2d6+8.}

Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír bal karját. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír fejét. (7 támadással 172 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír fejét. (7 támadással 175 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 92, gyógyulás: 20, összesen: -72 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [41 pontot használtál fel, van még 326.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[96,67] A terep továbbra is ritka erdő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy hegymélyi lidérc áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 2x 3d10+8.}

A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Meglengetve a csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc jobb lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc testét. (7 támadással 174 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Csatabárddal párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a hegymélyi lidérc fejét. (7 támadással 178 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 82, gyógyulás: 18, összesen: -64 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,68] Tovább barangolsz a fák között. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +35 életerőt.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy szubreális vámpír. {egyik sebzési módja: 1x 2d4+5.}

Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szubreális vámpír jobb vállát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír testét. (7 támadással 173 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír ködös testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír testét. (7 támadással 164 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 85, gyógyulás: 19, összesen: -66 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.

(Továbbmész...) [97,69] A terep továbbra is ritka erdő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy szubreális vámpír. {max. életpontja: 197-216.}

Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír jobb lábát. (7 támadással 171 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír bal lábát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír jobb oldalát. (7 támadással 180 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 90, gyógyulás: 19, összesen: -71 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Abdul, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sámánkunyhó (767. épület.). Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 290.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
A sámán a tűz mellett kuporog, mikor belépsz.
- Látom visszatértél - mondja. - De feleslegesen. Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

szk 50 keresed az 50. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy technokolint. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

ef 20 533 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 145.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [10 pontot használtál fel, van még 135.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 133.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 123.]

* 4. BP: h 1271 133 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 123.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 2, 8.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 4 kaját nyel le a törpemammut. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 123 pontod maradt, ebből a következő körre 123 pontot vihetsz át. Kapsz még 552 pontot. A következő körben tehát 675 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÉLET FORRÁSA (337. TUDATI KÉPESSÉG)
Hála nagyhatalmú totemlény tanítónknak, olthatatlan tudásszomjunkat ismét csillapíthatjuk valamelyest... Tudati térben való megfeszített kutatásunknak hála, rátaláltunk minden halandó legdédelgetettebb vágyálmára, az Élet Forrására. Sokan elbuktak már a rögös úton, és most, hogy végre birtokunkba került a Tudás, bizton állíthatjuk, nem minden lélek alkalmas arra, hogy eljusson szellemi fejlődésének újabb állomására, melyben tökéletesen megtapasztalhatja, és ezáltal kitágíthatja létezésének korlátait. Hogy hol találhatjuk meg ezt a Forrást? Nos, nem kell megmászni lehetetlennek tűnő hegycsúcsokat, nem kell megküzdeni rémálmokba illő bestiákkal, s nem kell kifosztani mesébe illő kincseskamrákat sem. A választ Magunkban kell keresnünk... Aki kellően megismerte már a közösséghez tartozás érzését, aki felül tud emelkedni kicsinyes vágyain, és a világot, mint egészet képes szemlélni, alkalmas lehet rá, hogy merítsen az Élet Forrásából, eme rövid, meditációs formula segítségével. A szertartás csak napnyugtakor végezhető el, amikor testünk megpihen, és lelkünk számot ad egész lényünk tetteiről. Természetesen az Élet Forrásából csak megfelelően felkészült személy meríthet, auráját nem fedheti nekromantikus lepedék...

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight szerzetese vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 411. fordulód.

Erő: 44 (49) Szint: 35 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 49 (53) Támadás: 37 (40) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 34 (39) Védekezés: 46 (53) Menekülés: 30 % Életkor: 73/319 év
Egészség: 37 (39) Életpont: 542/542 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 1
Szerencse: 43 (51) Varázspont: 1115/0 Pénz: 23871 arany Kép. pont: 30
Tudatpont: 75/26 Pszi pont: 199/126
Eddig összesen 4702 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 615 TP-t kaptál. Jelenleg 5 633 137 TP-d van. A következő szinthez még 366 863 TP szükséges. Trófeáid: törpe ősharcos, törpe kínzómester, márvány drakón. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 7638 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/68 ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82
vágófegyverek: 27/74 (+30%) ütőfegyverek: 43/12 (+8%) lőfegyverek: 26/43
dobófegyverek: 25/66 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
97,69 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 100,78
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/2 Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/65 2. nyomkövetés: 79/67 (+9%) 3. lopás: 5/8
4. mászás: 19/90 5. csapdakészítés: 28/18 (+5%) 6. csapdaészlelés: 17/59
7. gyógyítás: 51/30 8. titkosírás: 29/30 (+16%) 9. felderítés: 31/13
10. szörnyidomítás: 14/83 11. teológia: 48/31 (+16%) 12. taumaturgia: 53/12 (+3%)
13. szerencsejáték: 8/40 14. versengés: 13/36 15. zene: 31/46 (+11%)
16. szörnyismeret: 56/25 17. pszi: 27/29 (+8%) 18. zárnyitás: 11/96
19. vadászat: 22/80 20. vitalitás: 6/81 (+11%) 21. bányászat: 48/62 (+4%)
22. úszás: 13/63 23. főzés: 17/15 24. csapatmunka: 3/13

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 4 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), lidércúr (#252) (csak egyszer), troll bányász (#679), törpe ősharcos (#680), ismeretlen (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) a lélek védelme (#57) tárgyvédelem (#178) az elme fölénye (#116)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tudatrombolás (#111), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> troll bányász (#679) hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677)
fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676) varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): 122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 122, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14.
Kész: 1, 9, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 924 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 134852.
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 488 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 csatabárd (#555) 32 isteni könnycsepp (#260)
$39 szürke bőrkesztyű ($271) 1 topáz erényöv (#731) 1 fokhagyma (#403)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
39 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 6 moa harci nadrág (#1862)
1580 vasérc (#152) $9859 quwarg tojás ($360) 3044 madártoll (#112)
15 sötét ital (#284) 1195 pirkit (#153) 3400 kaja (#2)
18 ogwawa kulcs (#1376) 606 sallank karom (#128) 714 csuklyavirág (#133)
121 bogyógránát (#430) 18 szuperkötél (#209) 192 jégpasztilla (#1566)
23 bunthar bőr (#733) 4 olló (#335) 1117 vas dobónyíl (#189)
8 káoszkulcs (#884) $1202 nyílvessző ($108) 32 jégszilánk (#1128)
986 isteni könnycsepp (#260) 96 megsemmisítő (#1540) $870 ezüstdarab ($326)
64 tolmokov-koktél (#351) 18 féregbél (#1071) 465 rókafarok (#124)
991 gyöngymangó (#135) 994 csontkulcs (#74) 6 fejsze (#1240)
129 Huddens elixírje (#830) $311 szent jogar ($150) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)
3 Sheran cserepe (#1271) 7 halálfej szimbólum (#1417) 1657 gyógykenőcs (#313)
550 dözmöng szív (#122) $500 purifikátor háj ($269)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
41 bomló esszencia (#2367) 1 fenőkő (#1618) 2 gyöngymangó (#135)
22 kaja (#2) 5 madártoll (#112) 3 óndarab (#85)
5 rézdarab (#70) 2 spiritusz (#170) 1 ugh méreg (#166)
10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
183 arany (#50) 5 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kreiton esszencia (#892)
8 mákrózsa virág (#56) 1 manakristály (#500) 1 mandibulapenge (#125)
3 púderkő (#119) 1 téfea-agy (#172) 1 varkaudar csont (#1113)
2 vasérc (#152) 1 vortexvessző (#2331)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97 98
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
(93,62) egy ismeretlen isten rúnaköve, téfea magofluxok (#98), hegymélyi lidérc (#7084)
(93,63) nekrofun (#173), mocsári penke (#148), mocsárivércek (#7143), noth szellem (#250)
(94,60) fémbontó szójer (#150), dermesztő lidérc (#645), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, érclelőhely
(94,61) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), gyíkemberek (#51), Thargodan csontváz (#297), élőholt quwarg (#202)
(94,64) oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 43. jellempróba, pszi elementál (#221), dermesztő lidérc (#645), élőholt quwarg (#202)
(95,61) varkaudarok (#64), élőholt tigris (#766), zombi mester (#251), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)
(95,62) élőholt ősmágus (#179), massza (#217)
(95,65) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, művészi porolit (#720), drakolich (#760)
(96,66) művészi porolit (#720), élőholt tigris (#766), szubreális vámpír (#223)
(96,67) hegymélyi lidérc (#7084)
(96,68) Fairlight rúnaköve, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), szubreális vámpír (#223)
(97,69) szubreális vámpír (#223), sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek