Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 12. 9h:20' EZ A 513. JÁTÉKHETED, 411. FORDULÓD 514. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3296 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 5. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | VP spórolása: 15 |
* 8. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
v 6185 31 | elmormolod a 6185. varázslatot |
be 630 5 | bemész a 630. épületbe |
be 630 3 | bemész a 630. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos. (10 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A 3 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 69, gyógyulás: 15, összesen: -54 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich jobb oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A drakolich fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a drakolich jobb oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a drakolich testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A drakolich fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 58, gyógyulás: 7, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [190,31] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [191,31] Még mindig bozótos. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 141-180.}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál farkát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál bal vállát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a pszi őselementál fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) Ajaj! 5 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a pszi őselementál bal oldalát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a pszi őselementál farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 50, gyógyulás: 12, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [193,32] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vad szamóca illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Látsz egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [194,32] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 44, gyógyulás: 11, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [197,32] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy ryuku gólem volt a rémület okozója. {védettsége: 50 szúró, 300 vágó, 50 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tetemember testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a tetemember testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyű testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a dögkeselyű testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A dögkeselyű belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra bal oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 1242 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [198,32] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz! {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 12 ütő ellen.}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
a 229 1850 2 | átadod a 229. tárgyat az 1850. kalandozónak (2 darabot) |
a 264 4718 1 | átadod a 264. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
t 9097 1 | támadod a 9097. kalandozót |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot) |
* 4. BP: | VP elővétele: 15 |
* 5. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 115. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 133 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 7 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért |
Erő: | 42 (44) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 39 (40) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 39 (40) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 11/14 év |
Egészség: | 46 (49) | Életpont: | 391/235 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 49 (52) | Varázspont: | 565/156 | Pénz: | 562 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/4 | Pszi pont: | 197/141 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/21 | ökölvívás: | 1/39 | szúrófegyverek: | 25/9 (+4%) |
vágófegyverek: | *26/101 | ütőfegyverek: | 20/84 (+16%) | lőfegyverek: | *25/100 |
dobófegyverek: | 16/5 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/93 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 77/52 (+46%) | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 14/5 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 33/60 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 11/51 |
7. gyógyítás: | 52/73 (+23%) | 8. titkosírás: | 26/12 | 9. felderítés: | 57/86 (+39%) |
10. szörnyidomítás: | 18/88 | 11. teológia: | 43/81 (+11%) | 12. taumaturgia: | 24/17 (+3%) |
13. versengés: | 5/31 | 14. zene: | 86/62 (+34%) | 15. szörnyismeret: | 39/25 (+23%) |
16. pszi: | 26/27 (+8%) | 17. zárnyitás: | 1/79 | 18. vadászat: | 33/61 |
19. bányászat: | 33/0 | 20. úszás: | 15/86 | 21. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) |
éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | |
izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
28 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
10 | kaja (#2) | 8 | madártoll (#112) |