40. forduló, 42. forduló, Onar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 4. 15h:03'
EZ A 61. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD
62. játékheted kezdete: jan. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3361
SZÁMLA : XXXX

ONAR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,83] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.)

fl 8 lopsz a 8. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[70,84] Továbbra is síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Utad során felfedezel egy álomvirágot.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 202.]

go 48 gonoszkodsz: 48
Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 192.]

m 3 mozogsz délkeletre
[71,85] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült agglomerátor közeledik. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod az agglomerátor testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az agglomerátor jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Mosolyogva kidobod a nevetséges púpos burástya trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő agglomerátor trófeát. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. [8 pontot használtál fel, van még 184.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 179.]

m 4 mozogsz délre
[71,86] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos burástya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 171.]

jlk 1514 jelszó kimondása 1514
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít. (ld. enc.)

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a massza jobb első lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a massza jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A massza meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hiszen ez iszonyatos! Vinnyogva menekülsz a számodra nagyon veszedelmes szörny elől. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [15 pontot használtál fel, van még 156.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[72,85] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal rájössz, hogy egy szőrös pók ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Belebotlasz valamibe: 1 óndarab. Magadhoz veszed. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [73,84] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,84] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy garokk. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[24 pontot használtál fel, van még 132.]

kt 116 elkészíted a 116. tárgyat
Begyűjtöttél 1 móri gyümölcsöt. [4 pontot használtál fel, van még 128.]

h 116 használod a 116. tárgyat
Bekapod a móri gyümölcsöt. Néhány perc múlva megkezdődik a hasmenés! A következő szempillantásban már ki is jön minden. Még jó, hogy letoltad a nadrágodat. Hopp, és még valami kicsusszant! Egy kis piros, csúnya, embriószerű valami. Egy kis szörnyeteg! Irtózva gondolsz rá, hogy mi lett volna, ha ez megnő a testedben. Eltaposod a férget. [2 pontot használtál fel, van még 126.]

m 3 mozogsz délkeletre
[75,85] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 118.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Még túl tapasztalatlan vagy a mászás tudományában - ez egy öngyilkos próbálkozás lenne! [0 pontot használtál fel, van még 118.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[76,84] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot.


(Továbbmész...) [77,83] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [16 pontot használtál fel, van még 102.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Még túl tapasztalatlan vagy a mászás tudományában - ez egy öngyilkos próbálkozás lenne! [0 pontot használtál fel, van még 102.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 4 32 fejleszted a 4. tulajdonságodat 32 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 181 pontot. A következő körben tehát 211 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MASSZA (217. SZÖRNY)
A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más!

KARAKTERLAP

Onar, egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. Ez a 41. fordulód.

Erő: 20 Szint: 9 Merészség: 3/4 Magasság: 182 cm
IQ: 15 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 15 Életpont: 127/38 Jellem: gonosz (14) Tul. pont: 3
Szerencse: 15 Varázspont: 32/4 Pénz: 111 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 124 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 384 TP-t kaptál. Jelenleg 9139 TP-d van. A következő szinthez még 2861 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, sörényes ubuk, agglomerátor.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 8 (+1) 3. lopás: 8
4. mászás: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 15
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 6 14. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
lopsz az alakváltóktól (7) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a trolloktól (5) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!

Összsúly: 45.26 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 óndarab (#85)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(70,84) patak, oltár, 48. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(71,85) nekrofun (#173), agglomerátor (#138)
(71,86) púpos burástya (#92), phua-kúp (#372), oltár, massza (#217)
(72,85) szőrös pók (#100), nekrofun (#173)
(73,84) nekrofun (#173)
(74,84) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 39. jellempróba, garokk (#73)
(75,85) mély kút (#93), tavacska, 30. jellempróba
(76,84) Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(77,83) mély kút (#93), phua-kúp (#372), oltár

Üzenet küldése a karakternek