Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 27. 9h:29' EZ A 433. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD 434. játékheted kezdete: márc. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2929 SZÁMLA : XXXX |
tno 4 | növeled a 4. tulajdonságodat |
d 128 10 | eldobod a 128. tárgyat (10 darabot) |
d 37 15 | eldobod a 37. tárgyat (15 darabot) |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
gyj 0 100 10 | felt. gyűjtés 100 10 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
le 66 | leveszed/lerakod a 66. tárgyat |
im | imádkozol |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával megkarcolod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszablyával kicsit megvágod a süvítő rája jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint). Kezdenek némi fogalmaid kialakulni arról, hogy hogyan is zajlik valójában a harc. (ld. enc.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [39,17] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Raia híveié. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tigroszlán. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a tigroszlán testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmaival a tigroszlán megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A tigroszlán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tigroszlán fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tigroszlán karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tigroszlán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a bolhakutya jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bolhakutya jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [39,18] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rőtmanó nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rőtmanó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a spagulár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal megcsapod a spagulár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a spagulár patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rőtmanó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a kőevő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kőevő testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
HADISZERENCSE I. (13. VARÁZSLAT) Hiába a nagy erő, a tiszta, logikusan gondolkodó agy, még a legnagyobb harcost is odaveszhet, ha nem ugrik időben félre egy szörny mérges köpetétől vagy nem kerüli el a halált hozó pillantást. Ezzel a varázslattal némiképp megjavíthatod az esélyeidet az ilyen kellemetlenségekkel szemben: elmondva, a következő táborozás végéig fog tartani, amelyben végig a szerencséd eggyel magasabb lesz. Bár sokan megvetik e varázslat jelentőségét, nem árt nem megfeledkezni arról, hogy néha ilyen apróságokon múlhat egy csata kimenetele. Megidézése 4 VP-be kerül. |
AMIT TUDNI ILLIK A HARCRÓL Minden szörnyetegnek három védettségi értéke van, ellentétben a játékosokkal: egy szúrófegyver, egy vágófegyver és egy ütőfegyver elleni (lőfegyver esetén a szúró- v. ütőfv. elleni számít, pusztakezes harcnál az ütőfv elleni). Ebből következően, vannak szörnyek, amelyek ellen pl. a vágófegyver a jobb, mások ellen a szúrófegyver. A támadás kiszámításánál egy gépi "kockadobáshoz", amelynek értéke 0 és 19 között van, hozzáadódik a támadásod, a fegyver szakértelmed, (lő- és dobófegyverek esetén az ügyességed is jelent némi pluszt) és az esetleges varázslatokból és varázstárgyakból adódó pluszok, majd levonásra kerül az ellenfél védettsége. A kapott eredménytől függ, hogy eltaláltad-e az ellenfeledet, illetve, hogy mennyit sebeztél rajta. Ha az eredmény nullánál kisebb, nem is találtál. Ha találtál, a sebzést akkor is csökkentheti az ellenfél védettsége (minél jobban meghaladja a támadási érték a védettséget, annál kevésbé csökkenti a sebzést a védettség). Az, hogy hányszor támadsz, a fegyver szakértelmedtől függ. Balkezes fegyverrel jóval ritkábban tudsz támadni, mint jobbkezessel. A fegyverrel okozott sebzés függ természetesen a fegyvertől, az erődtől, és kisebb mértékben a fegyver szakértelmedtől. |
Erő: | 16 (18) | Szint: | 8 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 118/39 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (19) | Varázspont: | 28/2 | Pénz: | 47 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 9 | vágófegyverek: | 1 (+1) |
ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 5 |
Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) << csontszablya (#64) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 20 (+1) |
7. teológia: | 6 | 8. szörnyismeret: | 1 | 9. zárnyitás: | 1 |
10. vadászat: | 8 | 11. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
sarki róka (#636) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
Összsúly: 45.43 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Legalább 10 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | drótszőr (#37) | 10 | sallank karom (#128) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranypikkely (#415) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
7 | tigroszlán fog (#63) |