Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 10. 9h:06' EZ A 737. JÁTÉKHETED, 409. FORDULÓD 738. játékheted kezdete: szept. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 33 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: vv 86 26 224 | elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 5. KP: vv 12 57 178 | elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 7. KP: p 116 0 0 | használod a 116. pszi képességet |
tno 1 2 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 4 2 | növeled a 4. tulajdonságodat |
kno 12 10 | képesség-növelés 12 |
f 404 | kísérletezel a 404. tárggyal |
f 119 | kísérletezel a 119. tárggyal |
a 210 3411 2 | átadod a 210. tárgyat a 3411. kalandozónak (2 darabot) |
a 1540 3411 4 | átadod az 1540. tárgyat a 3411. kalandozónak (4 darabot) |
a 128 2298 11 | átadod a 128. tárgyat a 2298. kalandozónak (11 darabot) |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
hu 104 | hulladék: 104 |
bb 2 30 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (30 darabot) |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Thargodan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt. 1 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-6 védettség). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +16 életerőt. 1 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [100,69] Még mindig füves síkságon vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin! {egyik sebzési módja: 2x 4d4.}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a sötét főgnóm bal oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az óriáspók bal oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriáspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [101,69] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy szürke rinocérosz. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 91-97.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a szürke rinocérosz fejét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord jobb oldalát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +31 életerőt. 1 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}
Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt sullár jobb első lábát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +32 életerőt. 1 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Métely farkát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a Métely hosszú tojócsövét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a Métely, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a Métely lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Métely összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +24 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Métely páncélja. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 7 csepp ugh mérget. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a dermesztő lidérc egyik csápját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +21 életerőt. 1 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +32 életerőt. 1 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [103,70] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Leona egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy tintacsiga. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 37-44.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
v 96 100 80 | elmormolod a 96. varázslatot |
98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
[100,80] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ve 104 1 | megveszed a 104. tárgyat 1 |
ve 404 1 | megveszed a 404. tárgyat 1 |
m 1 5 4 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a ryuku légiós bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [102,71] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték.
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem testét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a noth szellem jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. 2 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az élőholt sullár hatalmas testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. 1 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [102,72] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt sullár testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár jobb első lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +27 életerőt. 1 441 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drakolich csontos vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a drakolich jobb oldalát. (7 támadással 110 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Kőkéssel megvagdalod a drakolich testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 154, gyógyulás: 26, összesen: -128 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír fejét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 23 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc bal lábát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hegymélyi lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +47 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 16, gyógyulás: 3, összesen: -13 ÉP}
kt 1754 | elkészíted az 1754. tárgyat |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz jobb lábát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt. 1 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az élőholt sullár bal első lábát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +19 életerőt. 1 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [103,72] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Soha abba nem hagyod,
Magad mégsem fárasztod.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Cras Lorg hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
tim 45 | titkosírás megfejtése 45 pontért |
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 91 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a massza testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A massza nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A massza mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a massza megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 208, gyógyulás: 24, összesen: -184 ÉP}
v 198 97 69 | elmormolod a 198. varázslatot |
100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
69 | |
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
[97,69] A síkságot ritka erdő váltja fel.
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt tigris nyakát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt tigris testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP] 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 82, gyógyulás: 17, összesen: -65 ÉP}
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az élőholt tigris bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Rosszullét fog el. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 89, gyógyulás: 18, összesen: -71 ÉP}
be 767 | bemész a 767. épületbe |
ef 8 526 | energia fejlesztése 8 |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: h 1271 133 0 | használod az 1271. tárgyat |
KÉTFEJŰ CSATABÁRD (1754. TÁRGY) Akarsz egy igazán brutális fegyvert? Készítsd el magadnak! Szükséged lesz hozzá először is egy vaskohóra és egy kőkalapácsra, no és persze némi jártasságra a fémmegmunkálás terén (10-es bányászat). Először is fűtsd fel a kohót 10 pirkit elégetésével, majd izzíts fel benne 12 vasércet. Ezután 50 TVP-ért k ovácsolj ki belőle egy nagy, kétélű bárdfejet, rögzítsd egy fémrúdra, majd a markolati részt, hogy ne csússzon, vondd be két rájabőrrel. És készen is van ez a félelmetes kinézetű fegyver! Ha ezzel odacsapsz, ott hús szakad, csont törik... Ennek viszont ára van: A nehéz, pengére súlyozott fegyver szakszerű forgatásához sokszor mindkét kezedre szükséged lesz, ezért a védelmed csökken. Bár a fegyver pengével öl, de mégis inkább ütőfegyveres technikával használod, így ezt a szakértelmet kell ismerned legalább 15-ös szinten. Cserébe viszont kapsz egy 3d12+6-ot sebző ütőfegyvert. |
KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY) Gyöngyözően csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejűleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktől is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital főzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkőre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka! |
VAKMERŐSÉG (526. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati erőd udvarán felsorakozó KT-társak látványa elszántságot, és erőt kölcsönöz mindannyiótokba. Mikor a vezér elmondja lázító, vérizzító beszédét, az olyan, mintha egyszeriben ezer démon feszítené az izmaidat, bármivel és bárkivel képes volnál szembeszállni, akár magukkal, az istenekkel is! Az együtt elzengett csatakiáltás olyan vakmerővé, és önfeláldozóvá tesz, amit eddigi életedben sosem tapasztaltál még. Elég csak erre a mindent átható összetartozás-érzésre gondolnod, és eltelsz a halálra fittyet hányó vakmerőséggel! [Mostantól a VI parancs harmadik paraméterében akár 1%-ot is megadhatsz menekülési százalék gyanánt. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy mindaddig nem menekülsz el a csatából, amíg élsz, és mozogsz, azaz halálig harcolsz majd. Ez természetesen igen kockázatos döntés, érdemes sok dem-et beszerezni ehhez. A képesség másik haszna, hogy a VI és a VIK parancs első paraméterébe 99-et írva a program a csatáid elején egyszerűen figyelmen kívül hagyja a szintedet, tehát minden szörnyet (illetve a VIK beállítás esetén kalandozót) megtámadsz majd a szintetek különbségétől függetlenül.] |
Erő: | 44 (49) | Szint: | 35 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 49 (53) | Támadás: | 41 (44) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 34 (39) | Védekezés: | 50 (57) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 73/311 év |
Egészség: | 37 (39) | Életpont: | 541/461 | Jellem: | semleges (-7) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (54) | Varázspont: | 1109/287 | Pénz: | 23302 arany | Kép. pont: | 29 |
Tudatpont: | 75/38 | Pszi pont: | 199/61 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 (+18%) | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/82 |
vágófegyverek: | 27/31 (+19%) | ütőfegyverek: | *42/100 (+2%) | lőfegyverek: | 26/43 |
dobófegyverek: | 25/56 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
97,69 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 100,78 |
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/65 | 2. nyomkövetés: | 79/44 (+59%) | 3. lopás: | 5/8 |
4. mászás: | 19/90 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 28/8 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/59 |
7. gyógyítás: | 51/30 | 8. titkosírás: | 28/78 (+18%) | 9. felderítés: | 31/9 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 14/83 | 11. teológia: | 48/6 (+9%) | 12. taumaturgia: | 52/97 (+1015%) |
13. szerencsejáték: | 8/40 | 14. versengés: | 13/36 | 15. zene: | 31/24 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 56/25 | 17. pszi: | 27/13 (+8%) | 18. zárnyitás: | 11/96 |
19. vadászat: | 22/80 | 20. vitalitás: | 6/70 (+6%) | 21. bányászat: | 48/53 (+5%) |
22. úszás: | 13/30 (+17%) | 23. főzés: | 17/15 | 24. csapatmunka: | 3/13 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 4 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), lidércúr (#252) (csak egyszer), troll bányász (#679), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), törpe ősharcos (#680), ismeretlen (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | az elme fölénye (#116) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tudatrombolás (#111), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
villámsújtás (#89) | >> | quwarg szellem (#676) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | hhaar burka (#32) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): 122. labirintus (124,103). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 122, 124, 130, 134, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14. |
Kész: 1, 9, 16, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 895 (limit: 1185), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 131497. |
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1075 TU szükséges.) |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | csatabárd (#555) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 1 | fokhagyma (#403) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 39 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1580 | vasérc (#152) | $9859 | quwarg tojás ($360) | 3044 | madártoll (#112) | 15 | sötét ital (#284) | 1195 | pirkit (#153) | 3440 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 606 | sallank karom (#128) | 714 | csuklyavirág (#133) | 121 | bogyógránát (#430) | 18 | szuperkötél (#209) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 4 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 8 | káoszkulcs (#884) | $1202 | nyílvessző ($108) | 32 | jégszilánk (#1128) | 1056 | isteni könnycsepp (#260) | 96 | megsemmisítő (#1540) | $870 | ezüstdarab ($326) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 18 | féregbél (#1071) | 465 | rókafarok (#124) | 991 | gyöngymangó (#135) | 994 | csontkulcs (#74) | 6 | fejsze (#1240) | 129 | Huddens elixírje (#830) | $311 | szent jogar ($150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 1657 | gyógykenőcs (#313) | 550 | dözmöng szív (#122) | $500 | purifikátor háj ($269) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | deus ex machina (#1) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
13 | kaja (#2) | 4 | megsemmisítő (#1540) | 11 | sallank karom (#128) | |||
2 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
113 | arany (#50) | 1 | fémrúd (#104) | 4 | gernim balzsam (#1894) | |||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 3 | kerek kő (#19) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
12 | madártoll (#112) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | Métely páncélja (#1562) | |||
2 | moa üveggömb (#383) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | sáfránypor (#211) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
5 | tinta (#101) | 12 | ugh méreg (#166) |
96 | 97 | 98 | |
68 | |
|
|
69 | |
|
|
70 | |
|
|