408. forduló, 463. forduló, Shanon Dhar Wermon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 19. 9h:21'
EZ A 413. JÁTÉKHETED, 409. FORDULÓD
414. játékheted kezdete: máj. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3528
SZÁMLA : XXXX

SHANON DHAR WERMON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,62] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 21. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Nem volt helyed elrakni az aukción nyert 30 isteni könnycseppet (88 arany). Ezeket az ügynök hamarosan újra próbálja kézbesíteni. Kifizetted a megvett 1 natharion gömböt (940 arany), 12 fűszertartót (111 arany), 3 tankány karmot (80 arany), 3 tankány karmot (90 arany), 1 Salamon esszenciáját (800 arany), 1 Fekete Kehelyt (799 arany), 1 hoarián bőrnadrágot (786 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 arany pikkelyvért (eladási ár: 600 arany, ebből a kezelési költség: 48 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Zu'lit tarsolya termel 1 manifeszt.nyúlványt. Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. Minden varázserőd visszatért. (+251 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+90 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 757.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 755.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 753.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 743.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 743.]

* 4. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 743.]

* 5. KP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csillezsályalevelet Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 738.]

* 6. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 157. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 736.]
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 734.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 734.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 184. varázslatot a 182. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 734.]
Gyorsvarázsolsz! [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 732.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 730.]

* 8. KP: elmormolod a 127. varázslatot a 188. varázslatot a 71. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 730.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 728.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 726.]

* 9. KP: elmormolod a 73. varázslatot a 70. varázslatot a 72. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 726.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 725.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 723.]

bb 189 50 beraksz a bankba a 189. tárgyat (50 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 50 vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 723.]

bb 551 4 beraksz a bankba az 551. tárgyat (4 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 dentor bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 723.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 722.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 721.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 720.]

dd 296 187 18 eldobod a 296. tárgyat a 187. tárgyat a 18. tárgyat
Elhajítasz 1 kvazár pajzsot. Elhajítasz 1 mérgezett vasnyilat. Elhajítasz 1 parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 720.]

dd 420 158 352 eldobod a 420. tárgyat a 158. tárgyat a 352. tárgyat
Elhajítasz 1 agyartőrt. Elhajítasz 1 ezüst karkötőt. Elhajítasz 1 mithrilt. [0 pontot használtál fel, van még 720.]

ek 7 5 7 t. energia kisütése: 7 5 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 csapdaészlelés.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 720.]

kpk 9 kezd. parancs kivétele: 9
VV 73 70 72 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 720.]

lm 23 22 6 mozogsz 23 22 6
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [23. PONT.] Egy halottidézőt veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 127 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halottidéző fejét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a halottidéző foszló testét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a halottidéző jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halottidéző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 142, gyógyulás: 75, összesen: -67 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lidércúr. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidércúr köpenyét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a lidércúr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3248 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 7, gyógyulás: 48, összesen: +41 ÉP}

Egy bolyongó lidércet veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 440 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [22. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy lélekorzó! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 207 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lélekorzó bal oldalát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (27 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszúrod a lélekorzó testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a lélekorzó fekete testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a lélekorzó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lélekorzó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 49, gyógyulás: 28, összesen: -21 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [5. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lélekorzó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a lélekorzó fekete testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöföd a lélekorzó rémületes auráját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a lélekorzó bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a lélekorzó csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 67, gyógyulás: 28, összesen: -39 ÉP}

Az út véget ér - egy zsákutca! [6. PONT.] Egy halottidéző lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 127 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halottidéző torz porhüvelyét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halottidéző testét. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a halottidéző jobb vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A halottidéző fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A halottidéző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 133, gyógyulás: 139, összesen: +6 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 702.]

lm 7 21 23 mozogsz 7 21 23
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [5. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [7. PONT.] Egy csontgólem lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem bal lábát. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a csontgólem bal lábát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a csontgólem testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 187, gyógyulás: 88, összesen: -99 ÉP}

Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [4. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [19. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [4. PONTON vagy.] [33 pontot használtál fel, van még 669.]

lm 905 24 900 mozogsz 905 24 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [4. PONTRA.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [32 pontot használtál fel, van még 637.]

lm 22 11 17 mozogsz 22 11 17
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [4. PONTON vagy.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [11. PONT.] Egy halottidézőt veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halottidéző torz porhüvelyét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a halottidéző torz porhüvelyét. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a halottidéző fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halottidéző fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a halottidéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 6, gyógyulás: 125, összesen: +119 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [13. PONT.] Egy bolyongó lidérc lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 452 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A bolyongó lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [15. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [17. PONT.]
[36 pontot használtál fel, van még 601.]

lm 905 18 900 mozogsz 905 18 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [18. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 593.]

lm 16 27 3 mozogsz 16 27 3
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [17. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [15. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [16. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontgólem. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a csontgólem jobb oldalát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a csontgólem jobb lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a csontgólem jobb lábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a csontgólem testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 148, gyógyulás: 86, összesen: -62 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [15. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [13. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [10. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [19. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [25. PONT.] Egy zombi mágust veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mágus bal vállát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mágus oszladozó fejét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a zombi mágus oszladozó fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A zombi mágus csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! A zombi mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 45, gyógyulás: 69, összesen: +24 ÉP}

Mész tovább, előre. Az út ismét kanyarodik. [26. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [9. PONTRA.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [5. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] [39 pontot használtál fel, van még 554.]

lm 13 30 33 mozogsz 13 30 33
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [13. PONT.] Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[12 pontot használtál fel, van még 542.]

lm 905 38 900 mozogsz 905 38 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

lm 37 42 mozogsz 37 42
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 542.]

lm 39 905 44 mozogsz 39 905 44
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 542.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 540.]

m 1 mozogsz északkeletre
[187,61] Folytatod sétádat a házak közt. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Épületeket látsz: egy jósda (645. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (688. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 531.]

be 688 bemész a 688. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Sajnálom, hogy kudarcot vallottam. - mondod. - Haladékot szeretnék kérni, ígérem, teljesítem a küldetést! - az írnok egy darabig a fejét csóválja, de aztán biccent. Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 526.]

* 1. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 524.]

* 2. BP: energia fejlesztése 1
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

* 4. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 484.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 202 TVP-t kell elköltened.] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy Blounther apó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Blounther apó testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a Blounther apó jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Blounther apó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág és egy rókafarok. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű. 3418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 22, gyógyulás: 38, összesen: +16 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 444.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 162 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 404.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 122 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 364.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 82 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 324.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 42 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 284.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 2 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 244.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.)

[40 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 csillezsályalevelet. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 21, 18.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 550 pontot. A következő körben tehát 750 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Shanon Dhar Wermon, egy barna, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 409. fordulód.

Erő: 43 (48) Szint: 31 Merészség: 7/7 Magasság: 190 cm
IQ: 46 (56) Támadás: 51 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 43 (54) Védekezés: 86 Menekülés: 30 % Életkor: 42/84 év
Egészség: 44 (63) Életpont: 730/716 Jellem: jó (777) Tul. pont: 5
Szerencse: 54 (61) Varázspont: 886/493 Pénz: 41 arany Kép. pont: 39
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 186/137 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 76
Eddig összesen 3211 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 44411 TP-t kaptál. Jelenleg 3996656 TP-d van. A következő szinthez még 3344 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ezerszemű bestia, triklem drakolder. A 409. fordulódban 25556 arany került a bankszámládra. 25556 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 35
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 26 lőfegyverek: 30
dobófegyverek: 19

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); nyílvessző (#108) (14 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -26.); ében nyílvessző (#848) (27 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24 2. nyomkövetés: 89 3. mászás: 18
4. csapdakészítés: 23 5. csapdaészlelés: 18 (+7) 6. gyógyítás: 145
7. titkosírás: 12 8. felderítés: 26 9. szörnyidomítás: 12
10. teológia: 54 11. taumaturgia: 39 12. versengés: 18
13. zene: 16 14. szörnyismeret: 14 15. pszi: * 22
16. zárnyitás: 4 17. vadászat: 16 18. vitalitás: 3
19. bányászat: 31 20. úszás: 10 21. főzés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 60 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 60 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 20 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
proteinfecske (#139) (csak egyszer), ősi szellem (#422), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), élőholt tigris (#766), szubreális vámpír (#223), halálelementál (#279), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), csontváz lord (#177), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
Raia hívők (#993), kérődző etra (#368), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), purifikátor császár (#393), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (95,40,4) méregsemlegesítés (#14)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) égető tekintet (#164)
tűzmágia (#157) varázsszem (#184) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem 2 (#188)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111), energiafolyam (#136), élőholt pozdorja (#134), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzvihar (#175), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő II (#193) >> jók (#990) tűzeső (#61) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242) tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214)
méregfelhő II (#193) >> semlegesek (#989) energiafolyam (#136) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> gonoszok (#988) varázsvédelem II (#108) >> Chara-din fattya (#236)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) védelem tűz ellen (#38) >> jók (#990)
hhaar burka II (#162) >> semlegesek (#989)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XX. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 agyartőr (#420) 4 dentor bőr (#551) 1 ezüst karkötő (#158)
23 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 kvazár pajzs (#296) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 mithril (#352)
1 parittya (#18) 2 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
3 tudás gyöngye (#522) 1 varányszem (#30) 50 vas dobónyíl (#189)
2 vashegyű nyíl (#176) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 arany (#50) 1 balkezes gyűrű (#1549) 2 csillezsályalevél (#1253)
2 csuklyavirág (#133) 1 főnixtoll (#563) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 rókafarok (#124)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,62) a 100. labirintus bejárata, halottidéző (#391), lidércúr (#252), bolyongó lidérc (#388), lélekorzó (#390), csontgólem (#392), zombi mágus (#389)
(187,61) jósda (#645), Invázióügyi Minisztérium (#688), Blounther apó (#972)

Üzenet küldése a karakternek