Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 22. 9h:16' EZ A 510. JÁTÉKHETED, 409. FORDULÓD 511. játékheted kezdete: jan. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3296 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió fejét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sziklaskorpió farkát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaskorpió csillogó torát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sziklaskorpió bal középső lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 100, gyógyulás: 21, összesen: -79 ÉP}
* 2. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 3. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | VP spórolása: 15 |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut bal hátsó lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a törpemammut testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Vasalt bunkóval eltalálod a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a törpemammut testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 72 182 184 | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 71 70 64 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
tv 116 97 98 | támadó/véd. varázslat a 116. varázslatot a 97. varázslatot a 98. varázslatot |
tv 111 114 118 | támadó/véd. varázslat a 111. varázslatot a 114. varázslatot a 118. varázslatot |
a 1253 5300 2 | átadod az 1253. tárgyat az 5300. kalandozónak (2 darabot) |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [364,60] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy aurapollátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 147-166.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor jobb oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az aurapollátor frötymögő kérgét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az aurapollátor testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az aurapollátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1559 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath fejét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany, egy aranytű és egy vasérc. 2292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 33, gyógyulás: 6, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [366,60] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy mópat bolyt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Tguarkhan. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan nyakát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Tguarkhan kutyafejét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Tguarkhan testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs, 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs. 1661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 85, gyógyulás: 8, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [367,60] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szubreális vámpír. {max. életpontja: 141-160.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A balkezes gyűrű védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír bal karját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 32 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón behemót testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével megvagdalod az áldott okerón jobb oldalát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével megvagdalod az áldott okerón jobb hátsó lábát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [369,60] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Oldalt pillantva, meglátsz egy gejzírt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Főnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy áldozati oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy gejzír van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [370,59] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [372,61] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [32 pontot használtál fel, van még 237.]
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot) |
* 4. BP: | VP elővétele: 15 |
* 5. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 115. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 133 |
Erő: | 42 (44) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 39 (40) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 39 (40) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 11/14 év |
Egészség: | 46 (49) | Életpont: | 389/295 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 51 (54) | Varázspont: | 565/206 | Pénz: | 504 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/27 | Pszi pont: | 197/148 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/21 | ökölvívás: | 1/39 | szúrófegyverek: | 25/5 (+5%) |
vágófegyverek: | *26/101 | ütőfegyverek: | 20/62 (+8%) | lőfegyverek: | *25/100 (+1%) |
dobófegyverek: | 16/5 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/18 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 76/77 (+14%) | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 14/2 | 5. csapdakészítés: | 33/49 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 11/51 |
7. gyógyítás: | 52/30 (+23%) | 8. titkosírás: | 26/12 | 9. felderítés: | 57/47 |
10. szörnyidomítás: | 18/88 | 11. teológia: | 43/51 (+20%) | 12. taumaturgia: | 24/2 (+3%) |
13. versengés: | 5/31 | 14. zene: | 85/94 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 39/2 |
16. pszi: | 26/11 (+9%) | 17. zárnyitás: | 1/79 | 18. vadászat: | 33/61 |
19. bányászat: | 32/87 (+6%) | 20. úszás: | 15/86 | 21. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | mentális pajzs (#72) | Symulf rúnája (#182) |
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | |
izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | quwarg tojás (#360) | 4 | víz (#27) | 1 | zöld üveg (#82) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | remák szív (#264) | 1 | vasérc (#152) |