Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 3. 20h:45' EZ A 1264. JÁTÉKHETED, 409. FORDULÓD 1265. játékheted kezdete: márc. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 30 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2298 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 5. KP: vv 165 86 12 | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot |
* 6. KP: v 1 6 40 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 169 4 30 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 8. KP: kf 529 223 1559 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat a 223. tárggyal az 1559. tárgyat |
* 9. KP: vv 53 28 188 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 10. KP: vv 64 120 88 | elmormolod a 64. varázslatot a 120. varázslatot a 88. varázslatot |
bb 1078 37 135 | beraksz a bankba az 1078. tárgyat (37 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
vv 220 | elmormolod a 220. varázslatot |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 404 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a krathan csontváz testét. (8 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). A krathan csontváz támadásai összeszabdalják a lábaidat! (3 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a krathan csontváz testét. (8 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Gyilkos csapásokat oszt a krathan csontváz fegyverével. (3 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 58 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +54 életerőt. Magad mögé lököd a pitiáner pengekarú nitmák trófeát, és kiszedsz egy krathan csontváz trófeát. 9 854 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1429, sebződés: 699, gyógyulás: 315, összesen: -384 ÉP}
h 1660 | használod az 1660. tárgyat |
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
213 | 214 | 215 | |
83 | |
|
|
84 | |
|
|
85 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fürgülés varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Tharr haragja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 117 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a vark. kardtáncos bal lábát. (8 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (8 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A vark. kardtáncos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Pengepajzzsal súrolod a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vark. kardtáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +54 életerőt. 7 862 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1325, sebződés: 321, gyógyulás: 317, összesen: -4 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár testét. (7 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod az ében halálhajcsár testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 12, gyógyulás: 118, összesen: +106 ÉP}
A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az orbitális mackósajt jobb oldalát. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény huhog! 46 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 62, gyógyulás: 89, összesen: +27 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki bal karját. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal megcsapod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel jobb oldalát. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Pengepajzzsal megcsapod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 53, összesen: +53 ÉP}
(Továbbmész...) [215,83] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy norpadolótika. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 6d10+6.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika testét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Pengepajzzsal megvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2 195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 41, gyógyulás: 76, összesen: +35 ÉP}
hu 108 | hulladék: 108 |
kt 108 10 | elkészíted a 108. tárgyat (10 darabot) |
v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
213 | 214 | 215 | 216 | |
82 | |
|
|
|
83 | |
|
|
|
84 | |
|
|
|
85 | |
|
|
|
[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 3 5 | megveszed a 3. tárgyat 5 |
ve 128 30 | megveszed a 128. tárgyat 30 |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[215,83] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.)
[14 pontot használtál fel, van még 229.]
v 198 230 72 | elmormolod a 198. varázslatot |
214 | 215 | 216 | |
82 | |
|
|
83 | |
|
|
84 | |
|
|
[230,72] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Az oázis közepén kellemes, hűs vízű kutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy égig érő pálmát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet.
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. A támadás sajnos hatástalan volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a leviathán lárva alattomos csápját. (8 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a leviathán lárva ráncos bőrét. (8 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A leviathán lárva kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 43 életpontot vesztettél. Több marást ejt rajtad a leviathán lárva csáprágójával. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Kvazár karddal párszor kilyukasztod a leviathán lárva testét. (8 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a leviathán lárva testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A leviathán lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Elhajítod a vacak gothag döglidérc trófeát, és kiszedsz egy leviathán lárva trófeát. 8 860 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (ld. enc.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1330, sebződés: 468, gyógyulás: 359, összesen: -109 ÉP}
(Továbbmész...) [228,74] Sűrű erdőbe érkeztél. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy bo'adhun éjhozó. {védettsége: 50 szúró, 170 vágó, 50 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [228,75] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy zafír sárkány. {támadása: 70.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 4 | mozogsz délre |
be 692 | bemész a 692. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 169.]
m 7 | mozogsz északnyugatra |
tim 120 | titkosírás megfejtése 120 pontért |
szk 287 | keresed a 287. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: le 529 223 0 | leveszed/lerakod az 529. tárgyat a 223. tárgyat |
* 3. BP: kf 254 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: kf 466 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
LEVIATHÁN LÁRVA (476. SZÖRNY) Ennél undorítóbbat valószínűleg még nem láttál, gondolhatod, ha megpillantod a kétméternyi hosszú, és legalább egy méternyi vastag hernyóra emlékeztető leviathán lárva ráncos bőrét. Teste mindenhol egyszínű, halványbarna, ettől csupán a feje búbja tér el, melyen a két idegesen tapogatózó csápja között egy bíborvörös folt éktelenkedik. Ezek az állatok szaglásukról is híresek (ocsmányságuk után persze), pisze, nedves orruk már mérföldekről megérzi az élő hús szagát, így hiába is próbálkoznál BA paranccsal elbújni előle, ha megfelelően zsíros falatnak talál, ez úgysem sikerül. A legokosabb, ha ilyenkor szúrófegyvert ragadsz, hiszen a leviathán lárva kemény bőrén az egyéb fegyvertípusok nehezen ejtenek sebet. Persze a legokosabb dolog, amit tehetsz, mindenképp az, hogy elpusztítod - hiszen ki akarná, hogy kifejlett leviathán váljon belőle? |
FEJLESZTÉSI PONTOK Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül: 1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen. 2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben. 3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti. 4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel. 5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik. 6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz. 7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel. 8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel. 9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal) 10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg. 11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő. 12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására! A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10. A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá. Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal. Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény. |
NAGYOBB PHUA-KÚP (1410. TEREPTÁRGY) Ismét elcsodálkozol a rég letűnt moa civilizáció rejtelmes örökségén, mikor szájtátva körüljárod ezt a fantasztikus valamit. A Ghallán itt-ott megtalálható, fura szörnygenerátorokkal való hasonlósága szembeötlő, de ez a majd' hét méter magas képződmény minden vonatkozásában monumentálisabb azoknál. Fémből készült, bár nem sejted miféléből, és a kovácskalapács nyomát sem lehet felfedezni rajta. Olyan sima, mint a szorgos kezek által tükrözőre csiszolt ónkelyhek oldala, és még színében is azokhoz hasonlatos. Ha alaposabban szemügyre veszed a felületén körbefutó hajszálvékony rovátkákat és kusza karcolatokat, lassan megérted, hogy azokat nem a szeszélyes természet ejtette a phua-kúp testén, hanem ábrázolnak valamit! Ahogy egyre csak meresztgeted a szemed, és beleveszel a részletekbe, még a könnyed is kicsordul a nagy összpontosítástól. Hiszen. Ezek ghallai szörnyek! Szörnyek a kúpon körös-körül, mindenütt, a tövétől egészen a legtetejéig, hihetetlen mennyiségben és változatosságban! Most így belegondolva elég nyilvánvalónak tűnik, hogy már a moák is tanulmányozták a körülöttük élő lények világát. Némelyiküket azonnal felismered, mert sokszor volt már szerencséd hozzájuk, míg néhányukról csak hallottál, és akad teljesen ismeretlen is közöttük. Hamar rájössz, hogy van egy bizonyos szörny, aminek a rajzolata sokkal erőteljesebb, mint a többié. Talán a kúp felnyitásához elegendő lenne csakis ezzel az eggyel foglalkozni. Talán az odébb talált ákombákomsorozatot hozzá tudod rendelni. Egy kísérletet minden bizonnyal megér. Ha úgy döntesz, próbát teszel, először add ki a KUT parancsot 5 TVP-ért. Készülj fel rá, hogy itt sokkal nehezebb dolgod lesz, mint a közönséges phua-kúpoknál! Ha rájössz az ajtót nyitó varázsszóra (vagyis hogy mi a szörny száma, ami a megfejtés), mondd ki azt fennhangon a JLK <kód> parancs segítségével, aztán várakozz 5 TVP-nyi ideig. Ha jól gondolkodtál, a kúp bejárata hangtalanul felnyílik, és te máris szembenézhetsz az ismeretlennel odabenn. Ám ha elsőre nem jártál sikerrel, akkor se csüggedj! Egy kis fejtöréssel még helyes eredményre juthatsz! [Lehetőséged van a TIM <TVP> parancs használatára is. Ekkor az elköltött tevékenységpontot a megfejtés kiötlésére fogod fordítani. Ha a TIM parancs sikeres, a jelszó kimondására már nincs is szükség, az utolsó 5 TVP ugyanis pont erre kell majd. Ha biztosra akarsz menni, legalább 150 TVP-t költs el a jelszó megfejtésére!] |
ÓRIÁSMASSZA (840. SZÖRNY) Már jól tudod, hogy a phua-kúpok mindegyikében megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, és ez a ryuku kontinensen talált nagyobb phua-kúpokban sincs másképp. A különbség az általa generált massza erejében rejlik, mert míg a Ghallán talált moa építmények már nem tudtak a te hatalmadhoz méltó ellenfelet előállítani, az itteni ősi szerkezetek sokkal izmosabb, irtózatosabb bestiákat készítenek. Ha úgy érzed, nem birkózol meg velük, nem árt, ha beszerzel magadnak néhányat a forgalomban lévő masszariasztók közül. Ha mégis sikerül győzedelmeskedned, különféle komponenseket vághatsz ki áldozatod testéből, majd folytathatod a kincsvadászatot a phua-kúp békésebb felderítésével. |
Erő: | 61 (79) | Szint: | 37 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 48 (57) | Támadás: | 42 (45) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 46 (52) | Védekezés: | 87 (94) | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 74/199 év |
Egészség: | 51 (57) | Életpont: | 675/675 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 58 (72) | Varázspont: | 1082/776 | Pénz: | 23112 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 60/31 | Pszi pont: | 228/235 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/4 | ökölvívás: | 8/5 | szúrófegyverek: | 17/37 |
vágófegyverek: | 36/3 (+2%) | ütőfegyverek: | 40/57 (+1%) | lőfegyverek: | 12/32 |
dobófegyverek: | 31/3 |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); bűvös shuriken (#562) (30 -32.); bogyógránát (#430) (33 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
227,75 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 367 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2019. évben 2. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92, 87 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 649 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 88/1 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 74/15 | 3. mászás: | 21/5 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 31/65 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 23/31 | 6. gyógyítás: | 34/65 |
7. titkosírás: | 18/21 (+60%) | 8. felderítés: | 32/27 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 10/59 |
10. teológia: | 66/82 (+48%) | 11. taumaturgia: | 52/54 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 2/10 |
13. versengés: | 7/42 | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 17/16 |
16. szörnyismeret: | 58/47 | 17. pszi: | 33/9 (+3%) | 18. zárnyitás: | 19/37 |
19. vadászat: | 14/13 | 20. vitalitás: | 2/20 | 21. bányászat: | 42/15 (+4%) |
22. úszás: | 19/18 | 23. főzés: | 11/95 | 24. csapatmunka: | 1/60 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 18 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 5 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68), csontgólem (#392), kputtyintó csalán (#247), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279), ongóliant hadúr (#178) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 15 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (128,2,1) | áldomás II (#169) (1,30) | tárgyvédelem (#178) |
Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | pszi-ernyő (#64) |
nagyobb agypajzs (#120) | hatalomvarázs (#220) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
puha ütés (#60), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
2.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! |
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. barbár barlang (692): 107. labirintus (254,73). fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 87, 92, 94, 95, 102, 107, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 192, 245, 278. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 3, 4, 5, 12, 15, 33, 35, 36, 43, 44, 46, 47, 49, 52. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 376, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45900. |
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 130 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1792 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 1 | arx formázó minta (#298) | $1 | csatabárd ($555) | 4 | fokhagyma (#403) | 34 | hattyútoll (#1222) | 50 | Huddens elixírje (#830) | 9664 | isteni könnycsepp (#260) | $2 | ryuku mellvért ($689) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 145 | varányszem (#30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 121 | bogyógránát (#430) | $26 | bunthar bőr ($733) | $3 | csatabárd ($555) | 500 | csillezsályalevél (#1253) | $985 | csontkulcs ($74) | 2104 | csuklyavirág (#133) | $1750 | dözmöng szív ($122) | 870 | ezüstdarab (#326) | 6 | fejsze (#1240) | 18 | féregbél (#1071) | 2546 | gyógykenőcs (#313) | 891 | gyöngymangó (#135) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 310 | Huddens elixírje (#830) | 360 | isteni könnycsepp (#260) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 32 | jégszilánk (#1128) | 2414 | kábító nyilacska (#1590) | 2390 | kaja (#2) | 3044 | madártoll (#112) | $668 | mákrózsa virág ($56) | 69 | megsemmisítő (#1540) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1202 | nyílvessző (#108) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 4 | olló (#335) | 1371 | pirkit (#153) | $2096 | purifikátor háj ($269) | $10301 | quwarg tojás ($360) | $421 | rókafarok ($124) | 586 | sallank karom (#128) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 97 | sötét ital (#284) | $589 | szent jogar ($150) | 18 | szuperkötél (#209) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | $1832 | vasérc ($152) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
115 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 9 | drótszőr (#37) | |||
8 | gyöngymangó (#135) | 16 | kaja (#2) | 10 | madártoll (#112) | |||
2 | mammutbőr (#1078) | 1 | manakristály (#500) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
2 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szögletes kő (#17) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gyógykenőcs (#313) | 33 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | nyílvessző (#108) | |||
30 | sallank karom (#128) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 21 | víz (#27) | |||
5 | vizestömlő (#3) |
226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | |
71 | |
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|