408. forduló, 410. forduló, Dzsoki a gonosz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 5. 10h:57'
EZ A 588. JÁTÉKHETED, 409. FORDULÓD
589. játékheted kezdete: dec. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2279
SZÁMLA : XXXX

DZSOKI A GONOSZ KALANDJAI


75 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [310,64] koordinátán.
Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Főnix neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 15 szárnyas hernyót. Süsü átutalt a bankszámládra 4750 aranyat a táborozásod 75. napján.
A táborozás 1. napján összefutsz Elenával. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy Shengoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Folrang trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy ezüstsólyom piheg a vállán. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Az 1. napon összefutsz Pinyóval. Egy angyalok gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg köpenyt, egy mászó-karperecet, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy óriások övét, egy Rughar gyűrűjét, egy vascarai csizmát és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy drótszőrű mópat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Az 1. napon összefutsz egy barna, rövid hajú, kék szemű, bajuszos ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mihlanil övet, egy natharion talizmánt, egy ősi csizmát, egy ősi karkötőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rd'alv amulettet, egy regeneráló övet, egy Rughar gyűrűjét, egy szirén köpenyét, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt és egy torz fülkarikát visel. Felszerelését egy Morghatal A'ton trófea, egy Dl'orkhaugruk trófea és egy varkaudar őslich trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dred Hornwill. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Az 1. napon összefutsz egy kopasz, piros szemű ember férfival. Fekete a bőre. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hókeresztet, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku vállvédőt, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy drótszőrű mópat trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dark Angel. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Talpig ezüstösen fénylő vértezetet visel, és ugyanolyan szimbólum látható rajta, mint hátasán: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ő Ababo felesége! Elenios személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy jegygyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy rubin fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy sziréngyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Darlan. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Az 1. napon valaki a táborod közelébe keveredett: felismered, ő Bean-sidhe. Ő Givangel felesége! Egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith köpenyt, egy mordaith mellényt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy Morgan sipkáját, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi csizmát, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy teriadan karkötőt és egy Urgod fétisét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 30 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ősi kardot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy játékmesteri palástot, egy mihlanil övet, egy Natharion amulettet, egy natharion gömböt, egy Natharion karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tleikan kesztyűt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kreiton jótündér trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Techiulan trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Médzsik Hórsz. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Az 1. napon összeakadsz Alex Despronderrel. Leah lényének egy nagyobb része. Egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Emma kötényét, egy hókeresztet, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy törpe bakancsot és egy Urgod kesztyűjét visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy gh'raiton ölész trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd aurapollátor. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Az állat elkezd hozzád dörgölőzni. Vajon mit akarhat? Ez az, de már túl késő! Az aurapollátor zsebkendőnek használta a ruhádat. Micsoda undorító dög ez! Most vakarhatod le ezt a nedves, sikamlós folyadékot. Legközelebb megpróbálsz óvatosabb lenni. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Megszólal: " Ajánlom ne lopj, ne bűvölj tőlem, mert ÁTKOZOTTUL mérges leszek!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz K.I.N.G.-gel. Egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy yiang csuklópántot, egy yiang kesztyűt, egy yiang köpenyt, egy yiang mellényt, egy yiang nadrágot, egy yiang surranót, egy yiang vállvédőt és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nem látszik valami barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 2. napon találkozol Anram Salle-lal. Ő Corin férje! Fairlight félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy dalebg.kristályvértet, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy jegygyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy mihlanil övet, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy teriadan karkötőt, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy Rettegés Ura trófea, egy vtoeken döntőbíra trófea és egy Nap bírája trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy Alkotó kalapácsot, bal kezében egy kyorgölő buzogányt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy bazaltelementál. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+71 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+178 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 598.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 593.]

* 3. KP: elmormolod az 57. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 593.]

v 139 elmormolod a 139. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad az alku varázslatot! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 588.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 558.]

ee 90 459 308 eladod a 90. tárgyat a 459. tárgyat a 308. tárgyat
Eladtál 1 bronzpáncélt. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 1 Tharr pajzsát. 420 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüst papi karkötőt. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 558.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[364,64] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy lidércúr. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt.
Találkozol egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű mutáns nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Ő Grath Morphus felesége! Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy jegygyűrűt, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy óriások övét, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy Őrült Montrix trófea, egy Techiulan trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, ő is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Selior Vingarde. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[10 pontot használtál fel, van még 548.]

v 181 360 64 elmormolod a 181. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,64) lidércúr (#252), térkapu (#452), nekrofun (#173), Selior Vingarde (5301. kalandozó)

[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Felfedeztél egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Eszel valamit. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Találkozol Gilette-tel. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy drakolder gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy törpe védőgyűrűt és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Strissha trófea és egy Thargodan raktfőnök trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Gilette kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-60 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 538.]

be 746 bemész a 746. épületbe
Huuu, ez a fényörvények közti lebegés arra emlékeztet, mikor hajdan a wargpini kocsmában fogadásból benyakaltál egy kisebb hordónyi varkaudar pálinkát. Igaz a két fénygömb közti szárnyalás nem tart olyan sokáig, a kocsma se ég le közben, és főleg nincsenek olyan öööö... kellemetlen utóhatásai, mint anno az alkoholmérgezésnek. De az is biztos, hogy errefelé koránt sincs olyan nyüzsgés, mint régen a fogadóban, sőt mondhatnánk itt megállt az idő, talán még a trikornisok is ugyanazt a szál füvet rágcsálják, és talán a majmocskák is ugyanúgy fogócskáznak, mint az előző látogatásodkor. De ide nem is bulizni jöttél, leheveredsz a dús, illatos fűbe, és az azúrkék eget bámulva ellazulnak izmaid. Egy kis időre kimegy a fejedből a sok nehéz küldetés, az a sok harc, és szenvedés, ami egy kalandozó életét jellemzi. Észre se vetted, és elszundítottál egy fertály órácskára, sajnos az ébredéssel együtt visszatértek a gondjaid is. Még maradnál, de a felelősségérzeted indulásra ösztönöz. Lélekben felfrissülve hagyod el a trikornisok tisztását. [5 pontot használtál fel, van még 533.]

be 747 bemész a 747. épületbe
Nagy lélegzetet véve elindulsz a furcsa képződmény felé. Ahogy közeledsz, a téged körülvevő valóság egyre távolabbinak tűnik. A város zaja elhalkult, a szél pajkos simogatása az arcodon metszővé, szinte fájdalmassá válik, a levegő lehűl körülötted. Látóteredet egyre jobban és jobban kitöltik a síron túli lánggal égő gyertyák, mígnem semmi másra nem vagy képes figyelni. A kántálás felerősödik, te pedig transzba esve, akaratodat elvesztve haladsz előre, mígnem belépsz a Körbe...
Mikor tudatod kitisztul, baljós, tetőtől talpig fekete csuhába burkolózó alakok között találod magad. Az egyikük feléd indul, alakja ezüstös fényben világít, a remegő körvonalak nem engedik még a faját sem kitalálni.
- Üdvözöllek a Körben - suttogja feléd. - Jöjj, körbevezetlek és elmondom, hogyan költheted el nálunk felhalmozódott vagyonkádat. - Beléd karol és határozott léptekkel elindul. - Nos, ahová kerültél az Ghalla első bérmágiával foglalkozó társulása. Nem érzed magad elég felkészült papnak? Elfogytak a komponenseid? Kimerült a manaforrásod? Ugyanakkor az erszényed tömve van? Íme, előtted a megoldás! Látogass meg minket, mondd, milyen varázslatra van szükséged, pengesd ki az aranyakat, és máris felruházunk a kívánt mágiával! Az agy megterhelése veszélyes dolog, sérülékeny volta miatt sajnos csak két varázslatra van garancia, egy napon (azaz fordulón) belül ennél többször nem bérvarázsoltathatsz nálunk. Társaink a következő formulák felhelyezését vállalják, íme az árlistánk!
Néhány mozdulatot tesz, mire a levegőben megjelenik egy cirádás betűkkel írt lista: kitartó ló (#19) - 30 arany, tulajdonságpajzs (#26) - 30 arany, hadiszerencse III (#59) - 30 arany, vasszervezet (#86) - 30 arany, halálkapu (#126) - 30 arany, erőpajzs III (#127) - 30 arany, széljárás (#138) - 50 arany, mágikus ütés (#147) - 50 arany, fürkésző szemek (#213) - 75 arany, hatalomvarázs (#220) - 75 arany.
Lassan esik le, miről van szó, de aztán, mikor megérted, levegő után kapkodva nyitod szólásra a szádat. - De mi van az Istenek Pak... - Ugyan már, a Paktum megfelelő összeköttetésekkel és az általunk ismert Szentségtelen Rituálékkal kijátszható - lebbenti szét köpenyét, mely alól legalább három különböző szent szimbólum villan ki! Néha lehetnek kisebb mellékhatások, de ezek igazán megérik a kockázatot. Szóval ezekkel ne foglalkozz, csak mondd, mire van szükséged! Reméljük, törzsvendégünk leszel...
Elmosolyodik, feléd fúj, mire dermesztően hideg szélförgeteg támad, ami kilök a körből.
[Játéktechnikailag: A BE <épület száma> <1. varázslat> <2. varázslat> parancsot kiadva, ha a birtokodban van a szükséges pénz, 5 TVP árán elmondják rád a két kiválasztott varázslatot. Ha nem adsz meg két paramétert, akkor csak egy varázslatot mondanak rád.] [5 pontot használtál fel, van még 528.]

be 747 126 138 bemész a 747. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy halálkapu [Örömmel várod az invitálást Leah birodalmába.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 523.]

be 748 bemész a 748. épületbe
Bizalmatlanul lépsz közelebb - hát, innen sem szebb a kép. Épp egy elfhez szól valaki odabentről.
- Hé Asd, vezesd már be azt a szerencsétlent! - mire az közelebb lép hozzád.
- Kerülj beljebb, barátom, s nézz körül! - vezet át egy hatalmas háromfejű Sárkány szobra alatt, mely kinyúlik az ég felé, s alatta fedezed fel az ajtót. - Itt mindent megtalálhatsz, amire csak szükséged van, elvégre ez az a hely, mely igencsak közel áll erszényedhez! - nevet fel, s valóban, a mottó ott virít az ajtófélfa mellett. Igencsak kíváncsi vagy, mit is lehet itt csinálni. Bemutatkozol az egyik bent lévőnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 5795 arany van a számláján. Ki kíván venni valamennyit? Remélem, tudja, hogy ez esetben megszakad a kamatozással töltött napok száma, úgyhogy én a helyében nem tenném! - pillant oldalra egy keménykötésű trollra. [5 pontot használtál fel, van még 518.]

kb 633 3 kiveszel a bankból a 633. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 törpe őskövet. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

pki 9999 kiveszel a bankból 9999 aranyat
Kiveszel a bankból 5795 aranyat. Az elf bankár közli, hogy csak ennyi pénz volt a számládon. Ha több pénzre van szükséged, akkor kölcsönt kell felvenned. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

pbe 1000 beraksz a bankba 1000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 1000 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[364,64] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Utad során felfedezel egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy méregelementál. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[5 pontot használtál fel, van még 513.]

v 181 310 64 elmormolod a 181. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,64) lidércúr (#252), térkapu (#452), nekrofun (#173), Selior Vingarde (5301. kalandozó), méregelementál (#306)

[310,64] Lakott területre érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

Épületeket látsz: egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 503.]

ve 199 100 megveszed a 199. tárgyat 100
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 100 karbin plazmát. 1500 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

ve 124 100 megveszed a 124. tárgyat 100
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 100 rókafarkat. 400 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 503.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[364,64] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Látsz egy nekrofunt. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tollaskígyó. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[6 pontot használtál fel, van még 497.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,64) lidércúr (#252), térkapu (#452), nekrofun (#173), Selior Vingarde (5301. kalandozó), méregelementál (#306), tollaskígyó (#635)

[190,60] Változik a terep: ritka erdőben vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy Fortuna szentélyét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gort Grán.
Összeakadsz Ti-Szivel. Raia főpapja. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy cetbőr válltömést, egy ezüst nyakláncot, egy jing-jang fejpántot, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy tankány karmot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy kultúrmasztodon trófea, egy ongóliant trófea és egy sivatagi doareg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított tűzfőnix. Málhásállata egy ragyás burástya. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+3 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-55 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 482.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,60) Tharr oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), Fortuna szentélye (#645), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), Ti-Szi (2778. kalandozó)

[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél.

délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Találkozol Thak Groberrel. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy Eldereth kristályt, egy Emma kötényét, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy lidérckoronát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy Ovgun trófea és egy méregféreg trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 472.]

ve 1150 1 megveszed az 1150. tárgyat 1
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 isteni fétist. 2250 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 472.]

m 7 7 3 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délkeletre
[184,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 24 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra. " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,60] A síkságot ritka erdő váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy Fortuna szentélyét. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gort Grán hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy drakolich. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich farkát. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Csontodig hatol a hideg. (58 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: csuklyavirág, gyöngymangó, 7 szárnyas hernyó, 2 smirglilevél. Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}


(Továbbmész...) [191,61] Fák, mindenütt csak fák. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy varkaudar behemót. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 454.]

kt 203 80 elkészíted a 203. tárgyat (80 darabot)
Begyűjtöttél 80 amnioszt. Erőd TF-elődött. [320 pontot használtál fel, van még 134.]

v 181 144 61 elmormolod a 181. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,60) Tharr oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), Fortuna szentélye (#645), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), Ti-Szi (2778. kalandozó), drakolich (#760)
(191,61) tavacska, tündöklő szobor (#1587), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), varkaudar behemót (#189)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Látsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt.

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 124.]

fa 124 3836 100 feladod a 124. tárgyat a 3836. kalandozónak (100 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Süsü részére szánod. Átadsz 100 rókafarkat. Ennek elküldése 173 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 121.]

fa 199 3836 100 feladod a 199. tárgyat a 3836. kalandozónak (100 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Süsü részére szánod. Átadsz 100 karbin plazmát. Ennek elküldése 148 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 118.]

fa 1150 5178 1 feladod az 1150. tárgyat az 5178. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Einstein, a troll részére szánod. Átadsz 1 isteni fétist. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 115.]

fa 633 5178 3 feladod a 633. tárgyat az 5178. kalandozónak (3 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Einstein, a troll részére szánod. Átadsz 3 törpe őskövet. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 112.]

fa 203 2773 80 feladod a 203. tárgyat a 2773. kalandozónak (80 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Főnix részére szánod. Átadsz 80 amnioszt. Ennek elküldése 115 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 109.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,61] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [190,60] A terep továbbra is ritka erdő. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Fortuna szentélyét. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gort Grán hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. [10 pontot használtál fel, van még 99.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 310 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 79.]

in 2680 645 755 leírod a 2680. kalandozónak a 645. szörnyet a 755. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy dermesztő lidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) malachit füzért. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

in 2680 649 leírod a 2680. kalandozónak a 649. szörnyet
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy jégzabáló. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

in 2680 748 leírod a 2680. kalandozónak a 748. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vezérfarkas. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

in 2577 340 559 leírod a 2577. kalandozónak a 340. szörnyet az 559. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sárkányfajzat. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Fairlight övét. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

in 2577 748 759 leírod a 2577. kalandozónak a 748. szörnyet a 759. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vezérfarkas. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ezüstlevelet. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

in 2577 761 1078 leírod a 2577. kalandozónak a 761. szörnyet az 1078. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bűbájlidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mammutbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

in 2577 0 1081 leírod a 2577. kalandozónak az 1081. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) behemótkörmöt. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

in 4075 47 284 leírod a 4075. kalandozónak a 47. szörnyet a 284. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy harcos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sötét italt. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

in 4075 231 292 leírod a 4075. kalandozónak a 231. szörnyet a 292. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy woorgard. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sárkánypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

in 4075 244 306 leírod a 4075. kalandozónak a 244. szörnyet a 306. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hegyi góliát. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 78.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 78.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 11, 18.
Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 78 pontod maradt, ebből a következő körre 78 pontot vihetsz át. Kapsz még 550 pontot. A következő körben tehát 628 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOLLASKÍGYÓ (635. SZÖRNY)
Ez a jókora méretűre megnőtt óriáskígyó nevét a feje hátulján, tarajszerűen ékeskedő tollakról kapta. Iszonyatos méretei láttán még a legmegtermettebb troll is sikoltva kezd menekülésbe, de még így is kétséges, túléli-e a vele való találkozást. A tollaskígyó ugyanis nagyon gyors, ráadásul fejlett intelligenciájának köszönhetően évszázadokig tartó élete alatt némi varázstudást is magára aggatott, amit a Thargodanokon való kísérletezgetéssel fejlesztett tökélyre.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

ISTENI FÉTIS (1150. TÁRGY)
Az alanori királyság nagy szenzációját jelenti az isteni fétis. A boltos a füledbe suttogja: "Aki az isteni fétist birtokolja, hihetetlen hatalom birtokába jut, képes lesz közvetlen kommunikációra istenével!" Nocsak, nagyhatalmú relikvia ezek szerint! Kérdés, hogy mennyire átverés a dolog, amikor láthatóan ládaszám van belőle minden boltban... Mindenesetre, amikor a boltosnál érdeklődsz, először megkérdezi, hogy mekkora kasztroplanáris tapasztalattal rendelkezel. Neki ugyan fogalma sincs róla, ez mit jelent, de láthatóan, a fétis gyártói felkészítették: csak annak adja el a fétist, aki "teljes értékű" Közös Tudatban van, amely már elérte fejlődése csúcsfokát, különben a fétist nem fogja tudni használni. A fétist annak se ajánlja, akinek tudata már rendelkezik az őrzők ébersége képességgel, mert nekik a fétis semmit nem tud nyújtani. Ha többet akarsz megtudni, a H 1150 parancsot kell használnod, 5 TVP árán!

DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

KARAKTERLAP

Dzsoki a gonosz, egy kopasz, piros szemű árnymanó férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight félisten hatalmú szolgája vagy. A Viharlégió (#9104) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 409. fordulód.

Erő: 63 (69) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 104 cm
IQ: 42 (40) Támadás: 26 Agresszió: 1 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 43 (48) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 30 Életpont: 430/90 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 39 (41) Varázspont: 790/267 Pénz: 914 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 143/143 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 1682 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 1624366 TP-d van. A következő szinthez még 75634 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, magnetikus praglonc, pszi elementál lord. A 409. fordulódban 1000 arany került a bankszámládra. 1000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/42 vágófegyverek: 22/67 ütőfegyverek: 31/69
lőfegyverek: 3/55 dobófegyverek: 28/23

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 120/48 (+56%) 2. nyomkövetés: 93/96 (+8%) 3. lopás: 10/50
4. mászás: 6/83 5. csapdakészítés: 24/93 (+5%) 6. csapdaészlelés: 11/11
7. gyógyítás: 117/72 8. titkosírás: 12/21 9. felderítés: 21/72
10. szörnyidomítás: 6/82 11. teológia: 48/70 (+10%) 12. taumaturgia: 61/21 (+24%)
13. szerencsejáték: 3/99 14. versengés: 11/35 15. szörnyismeret: 17/25
16. pszi: 17/46 17. zárnyitás: 1/4 18. vadászat: 5/66
19. bányászat: 29/21 20. úszás: 8/25

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
adószedő (#234) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
ősdentor (#282), Chara-din fattya (#236), nanda (#224), őrjáratozó katona (#274), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) agytaposás (#180, 12 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> adószedő (#234)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bronzpáncél (#90) 1 csuklyavirág (#133)
1 ezüst papi karkötő (#308) 1 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
2 smirglilevél (#29) 1 Tharr pajzsa (#459) 5 vas dobónyíl (#189)
7 szárnyas hernyó (#69)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
614 arany (#50) 8 borkonyó bibe (#312) 36 mákrózsa virág (#56)
3 mocsári penke (#148) 95 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(190,60) Tharr oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), Fortuna szentélye (#645), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), Ti-Szi (2778. kalandozó), drakolich (#760)
(191,61) tavacska, tündöklő szobor (#1587), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), varkaudar behemót (#189)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2005.11.04 09:47 Változások a számládon! 1000 zsetont átutaltak a(z) 10839. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A teleport varázslatok (városi + tiltott) akkor is létrejöttek, ha a karakter ugyanazon a mezőn állt, aminek a célkoordinátákat beírta a varázslat paramétereként. Mostantól hibaüzenetet kap a játékos ehelyett.
* A tudati átadás mostantól nem működik a Sötét Földről a ryuku szigetekre, az ősi birodalmak területéről a Sötét Földre, illetve visszafelé. Ezek a területek - bár játéktechnikailag csak pár koordinátára - valójában olyan messze vannak egymástól, amely kívül esik a hatótávolságon.
* Mostantól a karakterlapon az őrző szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertől lopni akarnak.
* A KUT paranccsal csatamezőkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.
* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .

Üzenet küldése a karakternek