Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 22. 9h:14' EZ A 696. JÁTÉKHETED, 408. FORDULÓD 697. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4718 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 7. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 8. KP: | VP spórolása: 15 |
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 227. varázslatot |
hu 291 | hulladék: 291 |
bb 1 10 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot) |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 135 3296 3 | átadod a 135. tárgyat a 3296. kalandozónak (3 darabot) |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 63) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 26, gyógyulás: 17, összesen: -9 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű bal lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Megmarkolva a csontpozdorját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A dögkeselyű belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 24, gyógyulás: 11, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [199,100] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) [200,99] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog A Vándor előtt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy megsebesített bűbájlidérc. {támadása: 60.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az agyagelementál bal karját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az agyagelementál testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az agyagelementál fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mancsával az agyagelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az agyagelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 54) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 7, gyógyulás: 29, összesen: +22 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Megmarkolva a csontpozdorját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 22) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csontpozdorjával megütöd a vadász quwarg jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a vadász quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 9) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 33, gyógyulás: 9, összesen: -24 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Meglengetve a csontpozdorját ellenfeledre rohansz. Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd az óriásféreg testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az óriásféreg bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre rohansz. Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 56, gyógyulás: 7, összesen: -49 ÉP}
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agyagelementál agyagtestét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az agyagelementál bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 68) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a dehidrátor testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a dehidrátor testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápol, de mindhiába. A dehidrátor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor farkával melletted a levegőbe suhint. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a dehidrátor testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a dehidrátor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A dehidrátor feléd harap, de sikertelenül. A dehidrátor farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 3, gyógyulás: 28, összesen: +25 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion jobb lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az ekharion testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az ekharion jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az ekharion bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az ekharion fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 92) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 51, gyógyulás: 34, összesen: -17 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bávatag golombár szőrös kezét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bávatag golombár jobb karját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a bávatag golombár jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bávatag golombár vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a bávatag golombár testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a bávatag golombár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bávatag golombár csapása csak a levegőt találja. Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (84 életpontot vesztettél) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 0) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 96, gyógyulás: 19, összesen: -77 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Óriásölővel megvagdalod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a tüskés gigaféreg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg bal középső lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 81) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 9, gyógyulás: 19, összesen: +10 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a tüskés harci gromak jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak bal első lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök a tüskés harci gromak. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 23, gyógyulás: 30, összesen: +7 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain tüskés bőrét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpozdorját a másikra rohansz. Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálosztó kain jobb vállát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1355 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 9) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 27, gyógyulás: 7, összesen: -20 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor jobb karját. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Meglengetve a csontpozdorját a másikra támadsz. Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered a velociraptor testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a velociraptor jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A velociraptor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a velociraptor bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a velociraptor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A velociraptor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 1344 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 86) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 35, gyógyulás: 9, összesen: -26 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Megmarkolva a csontpozdorját a másikra támadsz. {CSTT:} Csontpozdorjával párszor keményen megütöd az orbitális mackósajt idétlen testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 36 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 70, gyógyulás: 7, összesen: -63 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál bal oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a pszi őselementál jobb lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál egyik csápját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 14) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 37, gyógyulás: 25, összesen: -12 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg jobb oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Zinthurg jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Zinthurg nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 94) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 23, gyógyulás: 18, összesen: -5 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Meglengetve a csontpozdorját a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Csontpozdorjával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A 2 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 18) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 73, gyógyulás: 16, összesen: -57 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Tguarkhan testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Tguarkhan jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Tguarkhan belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], 14 arany, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 1510 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 65) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 44, gyógyulás: 21, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [202,99] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Életnek ugyan alig, de van jele. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett.
(Továbbmész...) [203,100] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál támad rád. {max. életpontja: 141-180.}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 93) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 38, gyógyulás: 24, összesen: -14 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál egyik csápját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 23) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 39, gyógyulás: 24, összesen: -15 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál bal lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 84) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 37, gyógyulás: 24, összesen: -13 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Tguarkhan testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 15) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 68, gyógyulás: 17, összesen: -51 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
tim 50 | titkosírás megfejtése 6 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
ef 29 511 | energia fejlesztése 29 |
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
[182,26] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. {védettsége: 21 szúró, 21 vágó, 21 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a purifikátor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 18, gyógyulás: 17, összesen: -1 ÉP}
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 1 pontért |
* 6. BP: | imádkozol |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot |
BUFA PÁNCÉLJA (538. TÁRGY) Bufától, a nagy tréfacsinálótól származik ennek az ősi páncélfajtának a receptje. Viselésekor védettséged megnő 24-gyel, ezenkívül kapsz +2 szerencsét és +2-t mászás szakértelmedre. Az, hogy emellett IQ-d, egészséged és ügyességed eggyel csökken, igazán csekélység. Bufa páncélja rettenetesen könnyű! Persze ez a súlyára vonatkozik, nem pedig elkészítésére: ehhez ugyanis egy arx formázó minta, 20 ezüst, 5 mithril, 5 praglonc hártya, 3 moa rubin, 100 arany, 20 isteni könnycsepp, egy vaskohó és 120 TVP szükséges. Bufa páncélját csak legalább 20. szintű kalandozó hordhatja. |
MITHRIL LÁNCING (457. TÁRGY) A mithril láncing tökéletesen kimunkált, apró láncszemek ezreiből álló könnyű, ámde hihetetlenül ellenálló páncél. Védettségedet 18-al növeli, emellett ad egyet az ügyességedhez is. Elméletben elképzelhető, hogy egy kalandozó elkészítse, ha ismeri a varázstárgy készítés varázslatot, ekkor egy arx formázó minta, 15 mithril, 10 ezüst és 250 arany szükséges. Valamint a munka elvégzéséhez egy vaskohó kell, és 400 TVP. A mithril láncinget min. 17. szintű kalandozó veheti fel. |
Erő: | 42 (44) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 201 cm |
IQ: | 46 | Támadás: | 24 (26) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 269 kg |
Ügyesség: | 42 (45) | Védekezés: | 69 (74) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 11/18 év |
Egészség: | 41 (43) | Életpont: | 466/263 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 53 (56) | Varázspont: | 644/37 | Pénz: | 3439 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/9 | Pszi pont: | 169/280 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/92 | ökölvívás: | 1/26 | szúrófegyverek: | 18/43 (+73%) |
vágófegyverek: | 28/14 | ütőfegyverek: | 21/80 (+18%) | lőfegyverek: | 26/58 (+18%) |
dobófegyverek: | 13/95 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << csontpozdorja (#424) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/76 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 62/49 (+5%) | 3. mászás: | 16/72 |
4. csapdakészítés: | 31/82 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/21 | 6. gyógyítás: | 65/42 |
7. titkosírás: | 15/25 | 8. felderítés: | 45/83 (-73%) | 9. szörnyidomítás: | 18/6 |
10. teológia: | 49/42 (+35%) | 11. taumaturgia: | 22/41 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 5/7 |
13. versengés: | 5/68 | 14. zene: | 91/48 (+34%) | 15. szörnyismeret: | 36/8 |
16. pszi: | 25/56 (+7%) | 17. zárnyitás: | 8/13 | 18. vadászat: | 25/93 |
19. vitalitás: | 7/9 | 20. bányászat: | 37/24 | 21. úszás: | 15/26 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem (#165) | az elme fölénye (#116) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | lángcsóva (#31) | >> | jégtroll (#164) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 29 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 231 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 3 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | |||
5 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
113 | arany (#50) | 1 | ezüsttőr (#322) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | láncing (#222) | 7 | madártoll (#112) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | víz (#27) |