407. forduló, 409. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. márc. 10. 9h:35'
EZ A 722. JÁTÉKHETED, 408. FORDULÓD
723. játékheted kezdete: márc. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [159,79] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ).
Épp a tábort kezded bontani, amikor egyszercsak nagy füstfelhő jelenik meg. Amint a füst oszlani kezd, egy négy méter magas alak bontakozik ki előtted. Rossz előérzeted van... A füst teljesen eloszlik. Egy hatalmas, fémtestű behemót bontakozik ki előtted. Egy acélkolosszus! (ld. enc.)
- Az adósságért jöttem - recsegi színtelen hangon.
- Valakivel össze teccik keverni! - sipítod vékony hangon. A lény nem szól semmit, csak megragad két lábadnál fogva, és rázni kezd. Amikor az Összes tárgyad előpotyogott, elégedetten felnyalábolja őket, téged a földre hajít, és a következő pillanatban köddé válik. Sírni volna kedved - minden tárgyat, amit eddig összegyűjtöttél! Evvel az erővel akár meg is halhattál volna... Szerencsére azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt. Az álom gyorsan szertefoszlik, így nem kapod meg az acélkolosszus leírását sem. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Minden varázserőd visszatért. (+174 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+39 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 484.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 482.]

* 3. KP: használod a 70. pszi képességet
14 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 477.]

* 5. KP: használod a 65. pszi képességet
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

h 341 70 20 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 11 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

flh 1 176 felt. lőfegyver haszn. 1 a 176. tárggyal
Ok, FLH 1 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

flh 996 363 felt. lőfegyver haszn. 996 a 363. tárggyal
Ok, FLH 996 363 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

flh 997 187 felt. lőfegyver haszn. 997 a 187. tárggyal
Ok, FLH 997 187 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 2 álomport 2 aranyért, 2 bőrsisakot 10 aranyért, 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 1 bumerángot 4 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 4 csuklyavirágot 4 aranyért, 2 ezüst kulcsot 24 aranyért, 3 ezüstshurikent 24 aranyért, 9 fekete gyöngyöt 54 aranyért, 2 kígyóbőr kesztyűt 10 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 1 mutáns csontot 4 aranyért, 2 nagy bronzkulcsot 28 aranyért, 5 nyílvesszőt 5 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 2 pular kristályt 16 aranyért, 8 quwarg tojást 16 aranyért, 4 ragasztót 4 aranyért, 2 rejtőköpenyt 28 aranyért, 5 rézgolyót 5 aranyért, 3 rézsisakot 21 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 2 sallank karmot 4 aranyért, 1 sallank nyilat 3 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 2 Thargodan esszenciát 40 aranyért, 1 ubuk dobónyílat 5 aranyért, 9 ugh mérget 18 aranyért.
Találkozol Dezsnya-Dözsi-Rex-szel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit csizmát, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit sisakot, egy drakolit vállvédőt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy inváziós amulettet, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szirén köpenyét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy törpe szekercét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ében dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találsz néhány eldobott tárgyat: 15 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 467.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[185,61] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy részeg kalandozó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó fejét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb és egy aranygyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1450 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

A Szende Ongóliant ajtajában ott áll Hétujjú Oszkár, a tulajdonos, és nagyon letörtnek látszik. Talán még mindig nem talált alkalmi szakácsokat. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.)
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Blounther apó lehet. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó jobb oldalát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Blounther apó jobb karját. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a Blounther apó jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és 4 gyöngymangó. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Blounther gyűrűje (ld. enc.). 3124 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 50, gyógyulás: 5, összesen: -45 ÉP}

Van itt egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.). Utad során felfedezed egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű árnymanó férfi táborát. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített Ma'yia furulyája. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy árnygyűrűt, egy bűzölgő csizmát, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy kotét, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy nekromanta övcsatot, egy óriás fülbevalót, egy ősi kígyóbőr övet, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy végzetes szójer trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy agori szegecscsizmát, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.gyémántját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy teriádbőr karkötőt, egy tleikan kesztyűt és egy tradicionális övet visel. Felszerelését egy árnygólem trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Cshi-Cshi a Cica. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [185,62] Továbbmész a város utcáján.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. [16 pontot használtál fel, van még 451.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Lebegő látomásként egy női fej jelenik meg előtted. Áttetsző ajkai elrebegnek néhány dolgot a gyógyítás szakértelemről. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 448.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[159,79] Továbbra is síkságon vagy.

Találsz egy Thargodan csatamezőt.
[8 pontot használtál fel, van még 440.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 52, gyógyulás: 4, összesen: -48 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! A következő kincseket találtad: egy bronzsisak és egy kígyóbőr kesztyű. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A 3 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 873, sebződés: 37, gyógyulás: 9, összesen: -28 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál egyik csápját. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál bal lábát. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a pszi őselementál farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai jobb karját. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (50 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Orkhan Thai lángoló karját. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Mancsával az Orkhan Thai végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs, egy ametiszt medál, egy fűszertartó, egy fekete gyöngy és egy vas dobónyíl. 2842 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 138, gyógyulás: 5, összesen: -133 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kvazár sisak, egy mérgezett vasnyíl és egy arany. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+141 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+85 életerő.) [90 pontot használtál fel, van még 350.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[158,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg szabotőr!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüsttőrt. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+84 életerő.)

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [157,80] Még mindig bozótos. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. Találkozol egy emberrel, akinek hosszú kacskaringós szakálla szinte a földig ér. Egy különös botot tart jobb kezében. Hűvös aurájából látod, hogy egy jégmágushoz van szerencséd. Ő Kid Cloudkicker, a jégmágusok ügyeletes bajkeverője, minden probléma okozója. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Felhívod a figyelmet a erő fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[71 pontot használtál fel, van még 279.]

jlk 6105 jelszó kimondása 6105
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 548 tapasztalati pontot kaptál.

28 30
25 34 36 37
24 23 27 31
35
26 29 32 39
22 21 33 38
20 1 41
12 11 40
2
13 42
54 44
8 10
43
19 14 9 3 57 45
46
52 53 47
18 15 6 4 55
50
16
17 7 5 56 51 49 48
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 82. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 274.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[158,81] A bozótost dombság váltja fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kazmárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [159,81] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 103 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg ősmágus!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus bal vállát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 35 életpontot vesztettél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és egy karbin plazma. 2863 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 75 aranyat. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [160,82] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [67 pontot használtál fel, van még 207.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bumeráng és egy sallank nyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (39 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 71, gyógyulás: 4, összesen: -67 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 40 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a Mnebolath bal vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 60, gyógyulás: 4, összesen: -56 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Notermanthi intéz feléd kihívást.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Notermanthi jobb lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngysor, egy aranytű és 9 arany. 3817 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy csontpálca és egy kvazár kesztyű (ld. enc.). A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+89 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+94 életerő.) [90 pontot használtál fel, van még 117.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[161,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 46 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel bal vállát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigvágod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 108 életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1375 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [162,82] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [163,82] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [24 pontot használtál fel, van még 93.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál farkát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál jobb lábát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Nincs szerencséd! Vagy már túl sokan fosztogattak itt előtted? Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy pszi őselementál jön feléd.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi őselementál farkát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a pszi őselementál testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a Mnebolath fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 96 életpontot sebeztél. A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 arany és 2 borostyán függő. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 60, gyógyulás: 3, összesen: -57 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 18 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai jobb lábát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (42 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az Orkhan Thai bal oldalát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az Orkhan Thai testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 vasérc, 4 ezüst nyaklánc, 5 arany és egy aranytű. 2842 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 120, gyógyulás: 5, összesen: -115 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű, egy arany papi karkötő, 3 arany és egy gyöngymangó. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+125 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+95 életerő.) [90 pontot használtál fel, van még 3.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még -10.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -10.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -15.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 17, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -15 pontod maradt, ebből a következő körre -15 pontot vihetsz át. Kapsz még 549 pontot. A következő körben tehát 534 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY)
Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548).

KVAZÁR KESZTYŰ (445. TÁRGY)
A kvazár kesztyű elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a kesztyűhöz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Gór formázó minta segítségével a kvazár kesztyű elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár kesztyűt a KF 445 paranccsal viselheted, így hárommal megnő a védettséged. Ezenfelül pusztakezes harc esetén kapsz +3 sebzést. A kesztyű megrendelése a KT 445 paranccsal történik.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 408. fordulód.

Erő: 43 (44) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 43 (45) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 39 (54) Védekezés: 96 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 40 (46) Életpont: 421/373 Jellem: jó (462) Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (50) Varázspont: 509/220 Pénz: 5357 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 23/15 Pszi pont: 103/-10 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 23
Eddig összesen 2715 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 42909 TP-t kaptál. Jelenleg 2075432 TP-d van. A következő szinthez még 224568 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, quwarg anyakirálynő, Notermanthi. A 403. fordulódban 3301 arany került a bankszámládra. 3400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/75 ökölvívás: 22/82 szúrófegyverek: 24/67
vágófegyverek: 13/89 (+6%) ütőfegyverek: *28/100 (+19%) lőfegyverek: 28/38 (+14%)
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); mérgezett vasnyíl (#187) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/52 (+10%) 2. nyomkövetés: 65/66 (+8%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 18/47 (+10%) 5. csapdakészítés: 25/83 (+5%) 6. csapdaészlelés: 40/29
7. gyógyítás: 110/73 (+71%) 8. titkosírás: 4/82 (+20%) 9. felderítés: 30/28 (-45%)
10. szörnyidomítás: 13/74 11. teológia: 22/49 (+1%) 12. taumaturgia: 50/91 (+8%)
13. szerencsejáték: 7/14 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/74
16. zene: 63/64 (+3%) 17. szörnyismeret: 8/52 18. pszi: 9/34 (+11%)
19. zárnyitás: 7/53 20. vadászat: 19/44 21. bányászat: 33/89 (+3%)
22. úszás: 26/12 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) mentális pajzs (#72) kí koncentráció (#69) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!]

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 álompor (#396) 2 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 bronzpenge (#126) 4 csuklyavirág (#133) 1 deus ex machina (#1)
2 ezüst kulcs (#184) 3 ezüstshuriken (#327) 8 fekete gyöngy (#99)
3 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 mandibulapenge (#125)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 12 mérgezett vasnyíl (#187) 1 mutáns csont (#331)
2 nagy bronzkulcs (#185) 5 nyílvessző (#108) 1 nyu-shuriken (#157)
2 orgyilkos tőr (#225) 2 pular kristály (#239) 8 quwarg tojás (#360)
4 ragasztó (#83) 2 rejtőköpeny (#277) 11 rézdarab (#70)
5 rézgolyó (#343) 3 rézsisak (#72) 1 rövid íj (#107)
2 sallank karom (#128) 1 spiritusz (#170) 1 szöges páncél (#65)
1 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 ubuk dobónyíl (#138)
9 ugh méreg (#166) 2 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
580 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 arany papi karkötő (#309)
1 aranygyűrű (#193) 2 aranytű (#272) 1 Blounther gyűrűje (#1548)
2 borostyán függő (#162) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 5 drótszőr (#37)
2 ezüst gyűrű (#180) 5 ezüst nyaklánc (#117) 3 ezüstdarab (#326)
1 ezüsttőr (#322) 1 fűszertartó (#210) 4 gyöngymangó (#135)
1 gyöngysor (#192) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 karbin plazma (#199)
1 kvazár kesztyű (#445) 1 kvazár sisak (#266) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 mocsári penke (#148) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 szöges bunkó (#8)
1 vas dobónyíl (#189) 4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(157,80) mínosz-kúp (#178), 42. jellempróba, Elenios oltár, Kid Cloudkicker (4420. kalandozó)
(158,80) quwarg boly (#359), quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)
(158,81) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 24. jellempróba, érclelőhely
(159,79) Thargodan csatamező (#432), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Orkhan Thai (#238)
(159,81) quwarg boly (#359), quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302)
(160,82) Thargodan csatamező (#432), Raia oltár, Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), Notermanthi (#257)
(161,82) ezoterikus mardelek (#184), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), kihívás tornya (#502), oltár
(162,82) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), élőholt tigris (#766)
(163,82) Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), szent liget (#439), Tharr oltár, pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), Orkhan Thai (#238)

Üzenet küldése a karakternek