Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 1. 9h:17' EZ A 693. JÁTÉKHETED, 407. FORDULÓD 694. játékheted kezdete: márc. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4718 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 184. varázslatot a 116. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 7. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 8. KP: | VP spórolása: 15 |
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 227. varázslatot |
h 476 | használod a 476. tárgyat |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [364,67] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mocsári penkét. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy méregelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 40.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a méregelementál testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a méregelementál jobb vállát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a méregelementál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a méregelementál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A méregelementál nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A méregelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a méregelementál zsezsgő masszáját. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) A méregelementál fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A méregelementál ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a méregelementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner Notermanthi trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes méregelementál trófeát. 3913 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 50, gyógyulás: 13, összesen: -37 ÉP}
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
[191,105] Ritka erdőbe érkeztél.
im 0 3 | imádkozol |
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion ragyás testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod az ekharion bal lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az ekharion jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az ekharion szőrös kezét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az ekharion testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 37 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 54, gyógyulás: 38, összesen: -16 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Tguarkhan fejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Tguarkhan bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mancsával a Tguarkhan végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1510 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 68, gyógyulás: 21, összesen: -47 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a nanda farkát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel eltalálod a nanda testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a nanda testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 5, gyógyulás: 7, összesen: +2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza pöffedt fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Megmarkolva a csontpozdorját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a massza testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a massza testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A massza ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Patájával a massza többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csontpozdorjával párszor keményen megütöd a massza jobb első lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a massza testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A massza nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A massza szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Bár ügyesen védekezel, a massza sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 3727 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 20, gyógyulás: 13, összesen: -7 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg bal lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A Zinthurg karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 22, gyógyulás: 14, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg bikafejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a Zinthurg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 23, gyógyulás: 16, összesen: -7 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az Orkhan Thai testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, egy ezüst kulcs, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs. 2680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 130, gyógyulás: 6, összesen: -124 ÉP}
(Továbbmész...) [194,103] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a dögkeselyű bal oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 11, gyógyulás: 13, összesen: +2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus bal oldalát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az élőholt mágus jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 33, gyógyulás: 15, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [195,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Találsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát.
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [197,102] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gólem. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 600.} Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Meglengetve a csontpozdorját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csontpozdorjával párszor súrolva eltalálod a ryuku gólem bal vállát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a ryuku gólem jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Csontpozdorjával gyengén megütögeted a ryuku gólem bal karját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a ryuku gólem fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 125, gyógyulás: 26, összesen: -99 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [35 pontot használtál fel, van még 0.]
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
ef 29 511 | energia fejlesztése 29 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 37. tárgyat a 415. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 6. BP: | imádkozol |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 66. varázslatot a 83. varázslatot |
FELTÉTELES LŐFEGYVER/DOBÓFEGYVER HASZNÁLAT Parittyával lődözni minden szembejövőre alapvetően bölcs és jó gondolat. Azonban, egy vadász tatut vagy egy lila brekket kivégezni egy 20-40 életpontot sebző, nehezen beszerezhető és méregdrága lőfegyverrel vagy dobófegyverrel nem biztos hogy okos dolog, különösen, ha eközben az értékes fegyver tönkremegy/elvész. Ezért lehetőséged van arra, hogy eldöntsd, milyen erős ellenfelekre használd a bekészített lő- vagy dobófegyvert. Ehhez a feltételes lőfegyver használat (FLH) parancsot kell kiadnod. Első paraméterként megadhatsz egy szintet (1 és 996 között), másodikként egy lövedéket/dobófegyvert. Ha az adott szintű, vagy annál erősebb szörnnyel találkozol, az adott harcban automatikusan a megadott lövedéket/dobófegyvert fogod használni. Ha a szinthez 999-et írsz, akkor azt a lövedéket/dobófegyvert csak kalandozók ellen használhatod. Ha NINCS KIADVA FLH 999 <fegyver> parancsod, minden kalandozó ellen a KF-el bekészített távolsági fegyvert használod. Ha a szinthez 997-et írsz, akkor azt a fegyvert kizárólag ezüstfegyverrel megsebezhető lény ellen fogod használni (célszerű ide valamilyen ezüst lövedéket ill. dobófegyvert írni), ha 998-at, akkor azzal a csak mágikusan megsebezhető lény elleni lőfegyvert állítod be. Ha ezüstfegyverrel is sebezhető lénnyel találkozol, és nincs 997-es lőfegyver beállítva, vagy nincs nálad az a fegyver, csak 998-as, akkor azt fogod használni. Ezeket a paramétereket a program nem veszi figyelembe, ha valamilyen varázslatnak köszönhetően képes vagy megsebezni amúgy is a mágikus lényeket. Egyszerre max. 6 FLH parancs lehet érvényben. Egy példa: Kiadod az FLH 5 22, az FLH 8 23 és az FLH 999 137 parancsokat. A 0-4. szintű szörnyekre nem használsz távolsági fegyvert, az 5-7. szintűekre tüskét, a 8. vagy magasabb szintűekre mérgezett tüskét fogsz lőni a fúvócsövedből. Kalandozók ellen a 137-es távolsági fegyvert használod. Ha egy szörnyre az FLH által meghatározott távolsági fegyvert kellene használnod, de az épp nincs nálad, AKKOR A BEKÉSZÍTETT (KF) távolsági fegyvert fogod használni. Az összes FLH parancs törlése egy üres FLH kiadásával történik. Az FLH <szint> parancsnak ha nem adsz második paramétert, vagy még egyszer kiadsz egy már érvényben levő FLH parancsot az a bizonyos (arra a szintre vonatkozó) FLH parancs törlődik, ha ugyanarra a szintre új második paraméterrel adsz ki FLH-t, akkor az adott szintre vonatkozó FLH lecserélődik az új parancsra. Példa: FLH 5 és FLH 5 22 törlik az FLH 5 22 parancsot, FLH 5 23 viszont lecseréli. Megjegyezendő, hogy vannak kivételes esetek, amikor a távolsági fegyver nem használható, de ez a helyzettől függ. Sűrű erdőben, föld alól támadó szörnnyel szemben (pl. gátvakond), szűk helyen (bizonyos labirintusokban és egyéb sötét helyeken) nem tudsz távolsági fegyvert használni. Az FLH parancs nem kerül TVP-be. Kiegészítés: Az FLH parancsnak megadhatsz 3. paramétert is, ami 0 és 15 között lehet. Ez a 3. paraméter azt adja meg, hogy max. ennyi darab távolsági fegyvert használsz a csatákban az adott fajtából. Ha több van nálad a megadott lövedékből, akkor is csak annyit lősz el, amennyit a paraméterben megadtál. Ha kevesebb van nálad, akkor viszont azt az FLH-t figyelmen kívül hagyja a program, és a bekészített távolsági fegyvert használod. Ha kiadod az FLH parancsot újra ugyanazokkal a paraméterekkel, akkor az törli az adott FLH beállítást, ha viszont csak a 3. paraméter különbözik, akkor nem törli, hanem felülírja. Az üres FLH továbbra is töröl minden FLH beállítást. |
KREOMMAT-LILIOM (924. TÁRGY) A kreommat-liliom Kelet-Ghallán őshonos, levél nélküli növény. Csupasz ágainak végén időnként csodás virágok nyílnak, mely, ha megvilágítja a déli nap fénye, a szivárvány minden színében tündököl. A kreommat liliom szirma gyakran keresett alkotóanyag, mely elengedhetetlen az egyes varázsitalok készítésékor. A szemcsés por, mely a puha virágszirmokon összegyűlik, egyes híresztelések szerint erőnövelő hatású. A kreommat hajtást KT 925 paranccsal gyűjtheted be a bokorról, de egy körben egy bokorról max. egyet, 5 TVP-ért. |
RAABA-FA (935. TÁRGY) A szétterebélyesedő raaba-fákat már messziről felismerni különös alakjukról. Általában a füves síkságok magányos lakói, aminek a tövében mindenki jótékony árnyékra lelhet. Amikor a raaba-fa virágzik, göcsörtös ágainak hajlataiban apró, hordóforma gumók jelennek meg. Lila színűek és puhák. A raaba-fára nem nehéz a mindenfelé terjeszkedő ágakon felmászni, így viszonylag könnyedén, 5 TVP árán begyűjthetsz egy raaba-gumót a KT 936 paranccsal, egy kör alatt egy fáról max. kétszer. Talán oka van annak, hogy ez a vastag bőrű mutakok kedvenc eledele. Már csak ki kellene deríteni, mi az... |
TILTOTT TELEPORT (198. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Igeeeen! Szenzációs!!! Végre! A tiltott teleport! A varázslói pályafutás egyik mérföldkövét jelenti a tiltott teleport megszerzése. A varázslat sokban hasonlít a városi teleportokhoz, sőt azok a varázslatok a tiltott teleport leegyszerűsített változatai. A teleport a tűzvihar előtt sok országban tiltottnak számított, mivel könnyű vele megsérteni a személyi jogokat, és nagy visszaélésekre ad lehetőséget. Manapság, bár a GH.1670 II/4-es alanori rendelet továbbra is tiltja, ritkán büntetik a használatát. Sokkal jobban korlátozza az, hogy csak keveseknek adatik meg a lehetőség, hogy megtanulják ezt a nagyerejű varázslatot. A tiltott teleport a korlátlan teleporttal ellentétben csak korlátozott használatra ad lehetőséget, mivel egy fordulóban csak egyszer használhatod. A városi teleporttól eltérően azonban nem csak lakott területre, hanem bármilyen tereptípusra működik, ahová hagyományos módon te is el tudnál gyalogolni (tehát nem működik a csatornán keresztül, nem lehet tenger mezőre teleportálni stb.). A teleport végrehajtása után véglegesen a kívánt helyre kerülsz, nincs automatikus visszatérés, mint ahogyan a városi teleportoknál megszokhattad. A sok előny mellett a varázslatnak két hátrányát is meg kell említeni: maximum taumaturgia erősség per kettő mezőt tudsz teleportáni, és a varázslat a 10 TVP mellett 100 VP-be kerül. Használatához a V 198, <abszolút X koordináta>, <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, és feltétele, hogy legyen a birtokodban egy szeksztáns. A tiltott teleportot nem használhatod, ha éppen valamilyen más teleport hatása alatt állsz. A tiltott teleport használatához szükséges minimális taumaturgia szint 26. |
Erő: | 42 (44) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 201 cm |
IQ: | 46 | Támadás: | 24 (26) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 269 kg |
Ügyesség: | 42 (45) | Védekezés: | 69 (74) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 11/20 év |
Egészség: | 41 (43) | Életpont: | 466/250 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 53 (56) | Varázspont: | 644/113 | Pénz: | 3326 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/6 | Pszi pont: | 169/394 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/92 | ökölvívás: | 1/26 | szúrófegyverek: | 17/70 (+25%) |
vágófegyverek: | 28/14 (+1%) | ütőfegyverek: | 21/62 (+12%) | lőfegyverek: | 26/40 (+10%) |
dobófegyverek: | 13/87 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) << csontpozdorja (#424) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/65 (+27%) | 2. nyomkövetés: | 62/44 (+15%) | 3. mászás: | 16/72 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 31/76 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/21 | 6. gyógyítás: | 65/42 |
7. titkosírás: | 15/25 | 8. felderítés: | 46/56 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 18/6 (+8%) |
10. teológia: | 49/7 (+20%) | 11. taumaturgia: | 22/32 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 5/7 |
13. versengés: | 5/68 | 14. zene: | 91/14 (+34%) | 15. szörnyismeret: | 36/8 |
16. pszi: | 25/49 (+4%) | 17. zárnyitás: | 8/13 | 18. vadászat: | 25/93 |
19. vitalitás: | 7/9 | 20. bányászat: | 37/24 (+4%) | 21. úszás: | 15/26 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bíborgörényt (#84) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), kputtyintó csalán (#247), sivatagi doareg (#240), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
troll (#5), elf (#2), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | Symulf rúnája (#182) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | az elme hatalma (#123) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | lángcsóva (#31) | >> | jégtroll (#164) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 29 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 373 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | ugh méreg (#166) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
156 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bíbor erőöv (#291) | |||
2 | borkonyó bibe (#312) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fűszertartó (#210) | 20 | isteni könnycsepp (#260) | |||
7 | madártoll (#112) | 13 | mákrózsa virág (#56) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | óndarab (#85) |