Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 2. 12h:08' EZ A 736. JÁTÉKHETED, 407. FORDULÓD 737. játékheted kezdete: szept. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: vv 86 26 224 | elmormolod a 86. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 5. KP: vv 12 57 178 | elmormolod a 12. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 7. KP: p 116 0 0 | használod a 116. pszi képességet |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
a 153 3411 10 | átadod a 153. tárgyat a 3411. kalandozónak (10 darabot) |
v 198 103 82 | elmormolod a 198. varázslatot |
107 | 108 | 109 | |
77 | |
|
|
78 | |
|
|
79 | |
|
|
[103,82] Síkság, továbbra is csak síkság.
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 113 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a tetemember jobb oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +14 életerőt. 502 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (7 támadással 142 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kőkéssel kissé megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +32 életerőt. 1 629 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a dermesztő lidérc jobb oldalát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt. 1 597 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [101,82] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított borkonyó cserjét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tetemember közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 10.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a tetemember rotható húsát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz jobb karját. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +23 életerőt. 1 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +27 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [100,82] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Hatalmas, ébentestű Thargodan ad parancsot a legkisebbnek szolgái közül, hogy tartóztasson fel. Egy taalru jön feléd. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a taalru póklábát. (7 támadással 290 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 27 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a taalru tigristestét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-72 varázspont.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a taalru fejét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a taalru jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (99,81)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranylánc, egy pular kristály, 4 arany és 2 ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 169, gyógyulás: 36, összesen: -133 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 62 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször eltalálod a Thargodan légiós nyakát. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Thargodan légiós jobb lábát. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Előremozdulva, a Thargodan légiós kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 60 életpontot vesztettél. A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mallon botjával néhányszor megcsapod a Thargodan légiós testét. (7 támadással 329 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a Thargodan légiós jobb oldalát. (7 támadással 167 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 54 életpontot vesztettél. Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 431, gyógyulás: 67, összesen: -364 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya farkát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szőrlajhár bal első lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szőrlajhár testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. [lajhár csont ládikóba-> (100,80)-> 3 arany, -2 ÉP] 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos bal lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +55 életerőt. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [100,80] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy sötét gnóm. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 20.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm jobb lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [100,79] Folytatod sétádat a házak közt. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. {max. életpontja: 31-34.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az útonálló bal lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az Orkhan Thai tűztestét. (7 támadással 320 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! (úgy látszik fehér glóbusz védte a csupasz testét.) Harci kalapáccsal csak érinted az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc, egy fűszertartó, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (99,81)-> 6 arany, -2 ÉP] és 6 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 104, gyógyulás: 13, összesen: -91 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször eltalálod a lidérckirály testét. (7 támadással 303 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a lidérckirály nyakát. (7 támadással 163 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) Mallon botjával többször eltalálod a lidérckirály testét. (7 támadással 299 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a lidérckirály testét. (7 támadással 164 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 167, gyógyulás: 34, összesen: -133 ÉP}
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
hu 15 | hulladék: 15 |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a karmos tankány testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 926 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 6, gyógyulás: 1, összesen: -5 ÉP}
Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár bal oldalát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár farkát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +22 életerőt. 1 319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az élőholt sullár hatalmas testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár fejét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +31 életerőt. 1 319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [100,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 138-147.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat jobb oldalát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat testét. (6 támadással 78 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. 1 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hegymélyi lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 717 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a noth szellem szellemtestét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. 2 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [100,75] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy vadász tatu közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel alaposan megvágod a vadász tatu nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a vadász tatu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az élőholt tigris testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az élőholt tigris belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rosszullét fog el. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}
A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc bal oldalát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a hegymélyi lidérc nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hegymélyi lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 717 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a proteinfecske testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a proteinfecske testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
a 15 4455 1 | átadod a 15. tárgyat a 4455. kalandozónak (1 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az élőholt tigris nyakát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki az élőholt tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +59 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem szellemtestét. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +25 életerőt. 2 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
ek 503 100 78 | t. energia kisütése: 503 100 78 |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
73 | |
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
[100,78] Még mindig bozótos.
ef 20 526 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: h 1271 133 0 | használod az 1271. tárgyat |
PAJZSHASZNÁLAT III. (549. TUDATI KÉPESSÉG) Képességfának ezen a szintjén végre beavatást nyerhetsz a pajzshasználat magasiskolájába. Gondolom, tudod, hogy az egykor volt lovagrendek majdnem ugyanannyi időt és energiát szántak a pajzshasználat oktatásának, mint a fegyveres gyakorlásnak, és a kitüntetett figyelemnek nem csak hagyományőrző okai voltak. Se szeri se száma a vadonban azoknak a rémséges szörnyetegeknek, amelyek mindenféle, az ocsmánynál is ocsmányabb képességekkel rendelkeznek, kezdve a varázstárgyak tönkretételétől, egészen az életenergia elrablásáig. Ez pedig régebben is így volt, és ha egy lovag sikeresen akart kikeveredni egy rémséggel folytatott ádáz küzdelemből, nem ártott tudnia, hogy annak melyik csapását érdemes a pajzsával és melyiket a fegyverével hárítania. Ha elértél erre a szintre, már nem csak az elődök emlékeiből táplálkozó technikai fogások jutnak el könnyedén az elmédig, de a tudás is, ami hozzájuk kapcsolódik. Mostantól hatásosabban fel fogod ismerni a szörnyek ártó képességeit, és így pajzsoddal hatékonyabban fogsz tudni védekezni is ellenük. [Mostantól, ha pajzsot használsz, a szörnyek támadásai közül az utolsó nem fog ellened működni, hasonlóan az izomernyesztés hatásához (amivel a pajzshasználat III. összeadódik), de legalább egyféle támadási formája a szörnynek biztosan működni fog. Ez a tudati képesség nem védhető ki, hatása permanens, aktivizálást vagy TU elköltését nem igényli.] |
Erő: | 42 (47) | Szint: | 34 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 49 (53) | Támadás: | 40 (43) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 34 (39) | Védekezés: | 50 (56) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 73/304 év |
Egészség: | 35 (37) | Életpont: | 532/532 | Jellem: | semleges (-7) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (54) | Varázspont: | 1009/134 | Pénz: | 22873 arany | Kép. pont: | 35 |
Tudatpont: | 75/30 | Pszi pont: | 193/249 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/2 (+21%) | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/82 |
vágófegyverek: | *26/100 (+4%) | ütőfegyverek: | 42/90 (+1%) | lőfegyverek: | 26/43 |
dobófegyverek: | 25/54 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -29.); bronzhegyű nyíl (#94) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
100,78 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 101,74 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 100,78 |
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/2 | Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/65 | 2. nyomkövetés: | 78/50 (+43%) | 3. lopás: | 5/8 |
4. mászás: | 19/87 | 5. csapdakészítés: | 27/96 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 17/59 |
7. gyógyítás: | 51/30 | 8. titkosírás: | 28/24 | 9. felderítés: | 30/96 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 14/83 | 11. teológia: | 47/80 (+14%) | 12. taumaturgia: | 42/81 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 8/40 | 14. versengés: | 13/36 | 15. zene: | 31/6 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 56/25 | 17. pszi: | *26/100 | 18. zárnyitás: | 11/96 |
19. vadászat: | 22/80 | 20. vitalitás: | 6/58 (+11%) | 21. bányászat: | 48/48 |
22. úszás: | 12/86 (+27%) | 23. főzés: | 17/15 | 24. csapatmunka: | 3/13 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 4 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), lidércúr (#252) (csak egyszer), troll bányász (#679), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), törpe ősharcos (#680), ismeretlen (#9089) (csak egyszer), törpe kínzómester (#681) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) | az elme fölénye (#116) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tudatrombolás (#111), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámsújtás (#89) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
villámsújtás (#89) | >> | quwarg szellem (#676) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | hhaar burka (#32) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 122. labirintus (124,103). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 68, 121, 122, 124, 130, 134, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14. |
Kész: 1, 9, 16, 47. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 863 (limit: 1145), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 127397. |
Az első Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 93 TU. szükséges még: 17 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 203 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | csatabárd (#555) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 1 | fokhagyma (#403) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 39 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1580 | vasérc (#152) | $9859 | quwarg tojás ($360) | 3044 | madártoll (#112) | 15 | sötét ital (#284) | 1195 | pirkit (#153) | 3440 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 606 | sallank karom (#128) | 714 | csuklyavirág (#133) | 121 | bogyógránát (#430) | 18 | szuperkötél (#209) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 4 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 8 | káoszkulcs (#884) | $1202 | nyílvessző ($108) | 32 | jégszilánk (#1128) | 1056 | isteni könnycsepp (#260) | 96 | megsemmisítő (#1540) | $870 | ezüstdarab ($326) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 18 | féregbél (#1071) | 465 | rókafarok (#124) | 991 | gyöngymangó (#135) | 994 | csontkulcs (#74) | 6 | fejsze (#1240) | 129 | Huddens elixírje (#830) | $311 | szent jogar ($150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1657 | gyógykenőcs (#313) | 550 | dözmöng szív (#122) | $500 | purifikátor háj ($269) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | mocsári penke (#148) | 10 | pirkit (#153) | |||
6 | spiritusz (#170) | 3 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
222 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngymangó (#135) | 35 | isteni könnycsepp (#260) | |||
11 | kaja (#2) | 3 | madártoll (#112) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | pular kristály (#239) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
3 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | vortexvessző (#2331) |