Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 29. 15h:24' EZ A 507. JÁTÉKHETED, 407. FORDULÓD 508. játékheted kezdete: jan. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3296 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 3. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | VP spórolása: 15 |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
kf 111 94 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal |
gyj 258 200 -1 | felt. gyűjtés 258 200 -1 |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
tno 6 10 | növeled a 6. tulajdonságodat |
amt 5188 1 | MXTU-t adsz át az 5188. kalandozónak 1 |
ef 8 | energia fejlesztése 8 |
kno 4 1 | képesség-növelés 4 |
szm 55 | megölöd az 55. szörnyet |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rőtmanó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a rőtmanó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
84 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sárkányfajzat bal hátsó lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sárkányfajzat jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 139, gyógyulás: 29, összesen: -110 ÉP}
(Továbbmész...) [368,75] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Mozgást észlelsz oldalról. Felismered a közeledőt. Csak egy szubreális vámpír. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. (A balkezes gyűrű védett meg.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [367,74] A terep változik, vörös színű, sivatagos területre érkeztél. Ide még a Thargodanok sem szívesen teszik be a lábukat. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Hmm, csak egy Orkhan Thai. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 31 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (39 életpontot vesztettél.) Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester fejét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester jobb vállát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a zombi mester jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1994 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [365,72] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Thargodan tábort. Északnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy árnylord volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [364,72] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath nyakát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Mnebolath jobb lábát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. 2292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 55, gyógyulás: 5, összesen: -50 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot) |
* 4. BP: | VP elővétele: 15 |
* 5. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 1 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 115. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 133 |
THARGODAN LÉGIÓS (311. SZÖRNY) Az elit Thargodan zsoldosok, általában uraik már kicsit megbíznak bennük, ugyanakkor félnek is tőle, hogy megpróbálják a hatalmat átvenni. Nem csoda hát, hogy a Thargodan hercegeket közelről védelmező légiósok néha uruk ellen fordulnak, vagy éppen a gyanakvó herceg tépi fel a torkukat, árulástól tartva. A Thargodan légiósok, bár sokfélék, jellemző rájuk, hogy óriásiak, emberfeletti izmokkal és erővel, a gondolkodásban azonban nem járnak élen. A hercegek ezért is tudnak uralkodni rajtuk, akkor is, amikor néha fizikai erejét tekintve a légiós fölötte áll urának. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges. |
Erő: | 42 (44) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 38 (39) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 39 (40) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 11/14 év |
Egészség: | 46 (49) | Életpont: | 387/303 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 51 (54) | Varázspont: | 559/372 | Pénz: | 617 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/20 | Pszi pont: | 190/371 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/21 | ökölvívás: | 1/39 | szúrófegyverek: | *24/100 (+4%) |
vágófegyverek: | 26/98 (+2%) | ütőfegyverek: | 20/42 | lőfegyverek: | 25/92 (+4%) |
dobófegyverek: | 16/5 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/87 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 76/39 (+8%) | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 14/2 (+100%) | 5. csapdakészítés: | 33/38 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 11/51 |
7. gyógyítás: | 52/7 (+40%) | 8. titkosírás: | 26/12 | 9. felderítés: | 57/21 (+26%) |
10. szörnyidomítás: | 18/88 | 11. teológia: | 43/5 (+9%) | 12. taumaturgia: | 23/92 (+10%) |
13. versengés: | 5/31 | 14. zene: | 85/34 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 39/2 |
16. pszi: | *25/100 | 17. zárnyitás: | 1/79 | 18. vadászat: | 33/61 |
19. bányászat: | 32/64 (+1%) | 20. úszás: | 15/86 | 21. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer) |
elfogod sziklaskorpiót (#339) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | |
izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arkog kő (#632) | 3 | óndarab (#85) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
14 | arany (#50) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 60 | kerek kő (#19) | |||
15 | mákrózsa virág (#56) | 2 | tükör (#43) | 18 | víz (#27) |