406. forduló, 408. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. márc. 8. 9h:24'
EZ A 722. JÁTÉKHETED, 407. FORDULÓD
723. játékheted kezdete: márc. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [152,72] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 4 Eldereth szilánkot (3000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 manakristály (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ).
A horizonton hatalmas, menetelő fémóriásokat látsz. Hátukon ládákat cipelnek, tele aranypénzzel. Döbbenten, kimeresztett szemmel bámulsz. Hát ez meg mi? Egy pattanás, ahogy kinyílik a szemed, és körbenézel. Igen, semmi kétség - álmodtál! De kár, szontyolodsz el, biztos elpotyogtattak néhány pénzt. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+175 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+41 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 858. hetének nyerőszámai: 12, 24, 22. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 575.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 573.]

* 3. KP: használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 571.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

* 5. KP: használod a 65. pszi képességet
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

d 2 100 eldobod a 2. tárgyat (100 darabot)
Elhajítasz 100 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Zeklópvancérr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat egyszerű: egy vark. nekromanta legyőzése.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta jobb vállát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával felnyitod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a vark. nekromanta bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kalapácssújtó Garhin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy harci kalapácsot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 551.]

flh 997 526 felt. lőfegyver haszn. 997 az 526. tárggyal
Ok, FLH 997 526 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[153,73] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy szárnyas gömböc hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő bal középső lábát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg parafenomén!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén bal első lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 5 quwarg tojást. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [154,72] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester bal első lábát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg ősmágus!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 16 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank karom és 2 sáfránypor. 2863 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 3 quwarg tojást. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+87 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+84 életerő.)

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [155,72] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [134 pontot használtál fel, van még 417.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál farkát. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-6 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzsisak, egy szöges páncél és 2 kígyóbőr kesztyű. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál fejét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a pszi őselementál jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy magnetikus praglonc jön feléd. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [50 pontot használtál fel, van még 367.]
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+80 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 347.]

be 1215 4 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A háromkezű mutáns, aki a jármű elé kötött lovakat hajtja bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul.
3 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy quwarg boly.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [8 pontot használtál fel, van még 339.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(152,72) vark. nekromanta (#173)
(153,73) quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), Elenios oltár, quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)
(154,72) quwarg boly (#359), 31. jellempróba, quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302)
(155,72) Thargodan csatamező (#432), délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), művészi porolit (#720), 24. jellempróba, pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236)

[159,76] Még mindig füves síkságon vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz Ezüstmágus kürtöt. (ld. enc.) Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)
[0 pontot használtál fel, van még 339.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quilshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. "Törpeszaglásodat", azaz bányászat szakértelmedet teszik próbára. Kőzeteket, érceket raknak le eléd, és meg kell állapítanod, hogy melyik micsoda. No, ez könnyű feladat! Kvazár, szigmium, pulár, pirkit, mithril - sorolod mosolyogva. 505 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy quwarg nagymester!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Gyémántgyúró Rain nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy gránitelementál. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 309.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[158,77] Továbbra is síkságon vagy.

Látsz egy xantusz-kaktuszt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy kihívás tornyát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [157,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.

Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos nyakát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod a quwarg harcos torát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 aranytűt. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben.

(Továbbmész...) [156,79] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) [59 pontot használtál fel, van még 250.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 gránátlövedék. Párszor kipécézted a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath jobb lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 64, gyógyulás: 5, összesen: -59 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! A következő kincseket találtad: 4 nyílvessző és egy rézsisak. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a moa stukival. Elrepül 3 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. A 3 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy taalru támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru egyik lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru bal karját. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a taalru egyik lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a taalru póklábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a taalru tigristestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló, egy trófea nyaklánc, egy rejtőköpeny, egy borostyán függő és egy arany. 3738 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 59, gyógyulás: 15, összesen: -44 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő, egy fűszertartó, egy rejtőköpeny, egy nagy bronzkulcs, 2 aranylánc és 6 arany. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+83 életerő.) [70 pontot használtál fel, van még 180.]

m 3 mozogsz délkeletre
[157,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték.

Találkozol egy emberrel, akinek hosszú kacskaringós szakálla szinte a földig ér. Egy különös botot tart jobb kezében. Hűvös aurájából látod, hogy egy jégmágushoz van szerencséd. Ő Kid Cloudkicker, a jégmágusok ügyeletes bajkeverője, minden probléma okozója. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kid Cloudkicker. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy ködkapu (ld. enc.)} Felhívod a figyelmet a erő fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[8 pontot használtál fel, van még 172.]

kut 25 kutatsz 25 pontért
Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [25 pontot használtál fel, van még 147.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[158,80] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Találsz egy quwarg bolyt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb első lábát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg ősmágus!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 54 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus jobb vállát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és 2 csuklyavirág. 2863 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 shinai gömböt. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben.
(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+94 életerő.)


(Továbbmész...) [159,79] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)

[82 pontot használtál fel, van még 65.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 4 gránátlövedék. Párszor kipécézted a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Mnebolath karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 37, gyógyulás: 1, összesen: -36 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 gránátlövedék. Megsoroztad a Zinthurg bal oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg nyakát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 2 gránátlövedék. Többször meglövöd a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (39 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany és egy kristálygömb. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 71, gyógyulás: 5, összesen: -66 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (49 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Orkhan Thai testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken, egy gyöngymangó, egy obszidián karkötő és egy fűszertartó. 2842 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 130, gyógyulás: 5, összesen: -125 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. A következő kincseket találtad: 2 aranylánc, egy manakristály, 5 fekete gyöngy és egy ezüst gyűrű. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+133 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+84 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+80 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Bah! A csatamezőn való monoton kutatás lassacskán eltompítja a felderítés szakértelmedet. (-1 felderítés.) [110 pontot használtál fel, van még -45.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -45.]

kf 533 70 20 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat a 70. tárggyal a 20. tárgyat
Leveszed a kalózcsizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még -45.]
Ezt a tárgyat nem érdemes a kezedbe venni, mert nem tudsz vele sebezni! Ha mindenképpen a kezedbe akarod venni, akkor a KF <tárgy> 1 vagy KF <tárgy> 2 parancsot használd. [0 pontot használtál fel, van még -45.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -45.]

h 341 162 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 18 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még -45.]

h 341 197 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 40 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még -45.]

h 341 195 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 40 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még -45.]

h 341 275 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 28 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még -45.]

h 341 193 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 36 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még -45.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -45.]

* 2. BP: használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -45.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még -55.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -55.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -60.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 22, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester helyett agyontápolt kalandozókirály. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +34 max. varázspont, +13 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -60 pontod maradt, ebből a következő körre -60 pontot vihetsz át. Kapsz még 548 pontot. A következő körben tehát 488 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ EZÜSTMÁGUSOK KÜRTJE (697. TÁRGY)
A pillantásod a tímár oldalán fityegő, ezüstözött kürtre téved.
- Az micsoda? - kérded mohón. A tímár elmosolyodik pillantásodra.
- A legnagyobb hatalmú varázstárgyam - talán még egy teljes ryuku vértezetért sem adnám oda! Az Ezüstmágusok kürtje még apámtól származik, ő szolgálataiért kapta, cserébe az Ezüstmágusok rendjétől. - szomorúan lehajtod a fejed.
- Szóval, még egy teljes ryuku vértezetért sem? - a tímár hahotázni kezd.
- Hát, ha képes vagy egy teljes páncélzatot összegyűjteni, a ryuku császári testőrség öltözetének mind a hét darabjával, akkor azért persze odaadnám! Hiszen, a teljes vértezet viselete a legendák szerint legalább akkora hatalmat ad, mint ez a kürt. De hamarabb fogsz itt az ajtóm előtt egy hátizsákra való drakolder szemmel megjelenni, mint egy teljes ryuku gyűjteménnyel! Méghogy... - még mindig a fejét rázogatva, hitetlenkedve lép be a kunyhójába. Ott és abban a pillanatban határozod el - a szaván fogod! Igenis, összegyűjtöd a teljes vértezetet.
Nos... tegyük fel, hogy megszerzed a hét különböző páncéldarabot (ugyan nem valószínű, de tegyük fel). Ekkor a Küldetés Teljesítése: KT 697 paranccsal adhatod át őket 5 TVP árán a tímárnak, és ha tényleg szavahihető ember, akkor át fogja adni a kürtöt. A kürt használatához a H 697 <életpont> parancsot kell kiadnod, ekkor a 2. paraméterben megadott életpontodat átváltod varázspontra, minden 2 életpontért 1 vp-t kapsz. 10 ÉP-d mindenképp fog maradni, tehát a kürt használatába nem halsz bele. A kürtöt körönként csak egyszer lehet használni, és használata nem hajtódik végre automatikusan, mint a varázskőé vagy a manakristályé - csakis a fenti H paranccsal tudod aktiválni. A kürt nem adható át és nem lopható el.

KÖDKAPU (60. TEREPTÁRGY)
A hideg árnyékvilág ködében felsejlik előtted egy szürke, hatalmas kapura emlékeztető ködfal. Gyengén vibráló, kavargó felszíne világosan mutatja, hogy mágikus energia buzog benne. Körbe tudod járni, de hogy mi történne, ha kinyitnád, nem tudod. Már épp indulni készülsz, amikor a kapu tövében fehéren vibráló, apró betűs felirat materializálódik: "Érints egy ködcsillagot a kapuhoz, és valód a világ kifordítottjába kerül." A misztikus feliratot fejed csóválva tanulmányozod, de hamarosan eltűnik.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 407. fordulód.

Erő: 43 (44) Szint: 27 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 43 (45) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 39 (54) Védekezés: 96 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 40 (46) Életpont: 421/421 Jellem: jó (463) Tul. pont: 3
Szerencse: 37 (47) Varázspont: 509/335 Pénz: 4777 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 23/12 Pszi pont: 103/-5 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 22
Eddig összesen 2696 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43434 TP-t kaptál. Jelenleg 2032523 TP-d van. A következő szinthez még 267477 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, quwarg anyakirálynő, Notermanthi. A 403. fordulódban 3301 arany került a bankszámládra. 3400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/75 ökölvívás: 22/82 szúrófegyverek: 24/67
vágófegyverek: 13/83 (+12%) ütőfegyverek: 28/81 (+27%) lőfegyverek: 28/24 (+11%)
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 -996.); gránátlövedék (#526) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/42 2. nyomkövetés: 65/58 (+12%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 18/37 (+20%) 5. csapdakészítés: 25/78 (+5%) 6. csapdaészlelés: 40/29
7. gyógyítás: 110/2 (+80%) 8. titkosírás: 4/62 9. felderítés: 30/73 (-33%)
10. szörnyidomítás: 13/74 11. teológia: 22/48 (+1%) 12. taumaturgia: 50/83 (+800%)
13. szerencsejáték: 7/14 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/74
16. zene: 63/61 17. szörnyismeret: 8/52 18. pszi: 9/23 (+12%)
19. zárnyitás: 7/53 20. vadászat: 19/44 21. bányászat: 33/86 (+2%)
22. úszás: 26/12 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!]

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 2 aranygyűrű (#193) 2 borostyán függő (#162)
17 gránátlövedék (#526) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 100 kaja (#2)
3 obszidián függő (#195) 1 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
130 arany (#50) 4 aranylánc (#191) 1 aranytű (#272)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzsisak (#88) 2 csuklyavirág (#133)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstshuriken (#327) 8 fekete gyöngy (#99) 3 fűszertartó (#210)
2 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kristálygömb (#265) 1 manakristály (#500)
1 nagy bronzkulcs (#185) 4 nyílvessző (#108) 1 obszidián karkötő (#229)
4 pirkit (#153) 8 quwarg tojás (#360) 2 rejtőköpeny (#277)
1 rézsisak (#72) 2 sáfránypor (#211) 2 sallank karom (#128)
1 shinai gömb (#348) 1 szöges páncél (#65) 1 Thargodan esszencia (#328)
1 trófea nyaklánc (#196) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(156,79) Thargodan csatamező (#432), 40. jellempróba, Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), taalru (#249)
(157,78) quwarg boly (#359), quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)
(157,80) mínosz-kúp (#178), 42. jellempróba, Elenios oltár, Kid Cloudkicker (4420. kalandozó)
(158,77) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(158,80) quwarg boly (#359), 44. jellempróba, quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302)
(159,76) kihívás tornya (#502), tímárkunyhó (#684), 24. jellempróba, quwarg nagymester (#214)
(159,79) Thargodan csatamező (#432), 22. jellempróba, Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238)

Üzenet küldése a karakternek