406. forduló, 408. forduló, UgyanKedvesPotrien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. júl. 1. 15h:01'
EZ A 715. JÁTÉKHETED, 407. FORDULÓD
716. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,26] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az 1. napon Vadak Ura leszívott rólad pszivel 43 életpontot.
Az 1. napon ismét összeakadsz Vadak Urával. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon ELFelejett Álmok leszívott rólad pszivel 39 életpontot.
A 4. napon ismét összefutsz ELFelejett Álmokkal. {legmagasabb egyéb szakértelme: zene (110).} Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 4. napon összefutsz NépekMindenSzigetével. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit csizmát, egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy Raia szent lovagja trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy kputtyintó csalán trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {legmagasabb egyéb szakértelme: zene (63).} Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 40000 tapasztalati pontot.
A táborozás 19. napján ELFelejett Álmok leszívott rólad pszivel 35 életpontot.
A 19. napon megintcsak összefutsz ELFelejett Álmokkal. {egészsége: 59.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 20. napon HóKinn,CsendBenn leszívott rólad pszivel 32 életpontot.
A 20. napon ismét találkozol HóKinn,CsendBennel. {védettsége: 74 szúró, 74 vágó, 74 ütő ellen.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 20. napon HóKinn,CsendBenn leszívott rólad pszivel 28 életpontot.
HóKinn,CsendBenn, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+71 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+259 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+87 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 924. hetének nyerőszámai: 17, 19, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy purifikátor nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 15, gyógyulás: 21, összesen: +6 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 538.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 536.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 535.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 533.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 531.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 527.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 525.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 525.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 523.]

* 4. KP: elmormolod a 116. varázslatot a 86. varázslatot a 157. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 523.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 523.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 523.]

* 5. KP: elmormolod a 227. varázslatot a 224. varázslatot a 66. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 523.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 523.]
Gyorsvarázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+100 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 521.]

* 6. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 481.]

* 7. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 479.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 477.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 8. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 447.]

* 9. KP: használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 447.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: ezüst karkötő (184,32)-> (14 ap), gromak bőr (183,31)-> (8 ap), kígyóbőr kesztyű (183,31)-> (5 ap), nyu-shuriken (183,31)-> (12 ap), rézsisak (183,31)-> (kudarc), szvó-ektoplazma (183,31)-> (20 ap), vas dobónyíl (183,31)-> (kudarc), összesen 59 arany, 14 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 441.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 435.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 430.]

a 473 5300 10 átadod a 473. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 6 fiatalság italát Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 425.]

a 269 5300 10 átadod a 269. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 4 purifikátor hájat Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 420.]

hu 83 hulladék: 83
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ragasztót. [0 pontot használtál fel, van még 420.]

a 264 4718 1 átadod a 264. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 remák szivet HóKinn,CsendBenn részére. [0 pontot használtál fel, van még 420.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[156,33] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

(Továbbmész...) [155,32] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja jobb lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja jobb lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Raia szent lovagja jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 54) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 23, gyógyulás: 28, összesen: +5 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 mérgezett vasnyilat. Erőd TF-elődött. [32 pontot használtál fel, van még 388.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 6. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba könnyűnek tűnik: egy kardfogú fülemüle megölése a feladatod. {támadása: 21.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Zeklomplakmurr". Hadarva ismerteti a feladatot. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy dehidrátor életének! {egyik sebzési módja: 4x 1d8+2.}

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dehidrátor ízelt testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a dehidrátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A dehidrátor feléd harap, de sikertelenül. A dehidrátor melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Aranykezű Bruenor néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Egy quwarg nagymester legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz! {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a quwarg nagymester bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester bal oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 11) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Kakkkulplakmurr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladatod egy ezoterikus mardel legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 67) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Gralhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy zoloboo sámánt! {max. életpontja: 201-220.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 55) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 51, gyógyulás: 31, összesen: -20 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Brakveltrippók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. El kell pusztítanod egy kultúrmasztodont. Nem tűnik könnyű feladatnak!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon jobb első lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon bal első lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 11 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 73) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 101, gyógyulás: 60, összesen: -41 ÉP}


HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Beleülhetsz a Hatalom Trónjába! Megilletődve csüccsensz bele a díszes székbe. Kellemes érzésed támad! (+4 tulajdonságpont). 12000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [60 pontot használtál fel, van még 328.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 6. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[154,31] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett vasnyilat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [153,30] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [152,29] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy morgud hagymatövet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elteszed a látcsövet. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy kronokukac. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+6.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a kronokukac nyálkás farkát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 19) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 28, gyógyulás: 51, összesen: +23 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 278.]

m 6 mozogsz nyugatra
[151,29] A terep változik, dombok közt vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 vashegyű nyilat. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [70 pontot használtál fel, van még 208.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Semmi fényt nem látsz odabent. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 3 7 7 mozogsz 3 7 7
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [56. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [3. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 6. PONTRA. (ld. enc.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett vasnyilat. Erőd TF-elődött. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 6. PONTRA. Az út véget ér - egy zsákutca! [7. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [6. PONTON vagy.] [28 pontot használtál fel, van még 175.]

lm 7 7 7 mozogsz 7 7 7
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [7. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [17. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[6 pontot használtál fel, van még 169.]

lm 7 7 18 mozogsz 7 7 18
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [18. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [19. PONTON vagy.] [6 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 22 26 32 mozogsz 22 26 32
A fenébe! Egy zsákutca. [22. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [24. PONTON.] A fenébe! Egy zsákutca. [26. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [31. PONTON vagy.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [32. PONT.] Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve kényszerport. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) [18 pontot használtál fel, van még 145.]

lm 47 51 54 mozogsz 47 51 54
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 145.]

lm 54 54 55 mozogsz 54 54 55
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 145.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
A képességet nem használhatod, mert másik teleport hatása alatt állsz ill. már használtad ebben a körben. [5 pontot használtál fel, van még 140.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-9 TU.] A befejezéshez még 878 TU szükséges. [90 pontot használtál fel, van még 50.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 45.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót HóKinn,CsendBenn részére. Sajnos nincs nálad aranypikkely. Sajnos nincs nálad csontpálca. [5 pontot használtál fel, van még 40.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 38.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 38.]
Gyorsvarázsolsz! Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 36.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 36 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 33.]

* 6. BP: keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 7. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 14. varázslatot a 83. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 33.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 31.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

* 8. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 31.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 4, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a spagulár. 2 kaját nyel le a kőszáli disznó. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 31 pontod maradt, ebből a következő körre 31 pontot vihetsz át. Kapsz még 548 pontot. A következő körben tehát 579 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LABIRINTUS TELEPORT
A labirintusokban levő teleportok már alapban igencsak zavarók lennének, de ha némelyik teleporter véletlenszerű, hogy hová küld, az már igazán pokoli. Különösen egy levelezős játékban, amikor a teljes fordulót előre tervezed. Másrészről viszont, vérbeli kalandozó lévén, nyilván nem szívesen mondanál le a teleportokkal teli labirintus térképezésének öröméről. Következzék tehát néhány stratégiai tanács, ami remélhetőleg sok szenvedést spórol meg. Először is, a véletlenszerű teleportok sem teljesen kiszámíthatatlanok, hanem mindig ugyanaz a 2-4 referenciapont közül kerül kiválasztásra, hová repülsz. Mivel sokszor nem tudod, hogy egy LM parancs után hol állsz, a hatékonyabb térképezés érdekében az LM paramétereként megadhatsz 100-at is, ilyenkor nem a 100-as referenciapontra próbálsz mozogni, hanem az eggyel nagyobb sorszámúra, mint ahol állsz. Például, ha a 10. ponton állsz, és kiadod az LM 100 parancsot, akkor a 11. referenciapontra próbálsz mozogni. Ez már csak azért is különösen hatékony, mert a teleporterek érkezőhelye szokott a legkisebb sorszámú lenni, így az LM 100 szinte mindig továbbmozgat. (Ha a legnagyobb sorszámú referenciaponton állsz, akkor az LM 100 a 2. pontra fog mozgatni.) A másik trükk a többszöri LM parancs használat. Tegyük fel, hogy a 2. ponton állsz. A 3. pont teleportere vagy visszavisz a 2. ponthoz, vagy továbbrepít a 4. pontra. Ekkor kiadsz egy LM 3 3 3 parancsot, így előbb-utóbb csak sikerül túljutni. A harmadik trükk, hogy ne a teljes fordulót a labirintusban töltsd: pl. a forduló végén menj be, lépj néhányat, és ha jó helyre jutottál, a következő forduló elején térképezhetsz tovább valamennyit. A másik megoldás, ha mindig forduló elején bemész a labirintusba, lépsz néhányat, majd a felszínre teleportálsz. No igen, a felszínre ugrás varázslat nélkül nem nagyon érdemes egy ilyen labirintusba merészkedni. Végezetül: néhány helyen el lehet sajátítani egy varázslatot, amely a véletlenszerű teleportáláskor automatikusan aktiválódik, és a véletlen választás helyett mindig a legoptimálisabb helyre repít...

KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT)
A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs.

KARAKTERLAP

UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 407. fordulód.

Erő: 46 Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 130 cm
IQ: 44 Támadás: 24 (26) Agresszió: 10 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 44 (46) Védekezés: 78 (82) Menekülés: 30 % Életkor: 11/11 év
Egészség: 44 (46) Életpont: 437/444 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 4
Szerencse: 55 (58) Varázspont: 716/581 Pénz: 2949 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 177/7 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 9
Eddig összesen 1577 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26126 TP-t kaptál. Jelenleg 1369444 TP-d van. A következő szinthez még 30556 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Blounther apó, ongóliant. A 404. fordulódban 10631 arany került a bankszámládra. 10790 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/47 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: 26/42 (+13%)
vágófegyverek: 25/75 (+3%) ütőfegyverek: 16/14 lőfegyverek: 25/21 (+6%)
dobófegyverek: 15/27 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/1 2. nyomkövetés: 65/70 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/98 5. csapdakészítés: 28/58 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/55
7. gyógyítás: 57/37 8. titkosírás: 16/25 9. felderítés: 44/35
10. szörnyidomítás: 12/30 11. teológia: 45/88 (+16%) 12. taumaturgia: 24/83 (+6%)
13. versengés: 3/50 14. harcművészetek: 1/42 15. zene: 81/79 (+34%)
16. szörnyismeret: 30/5 (+31%) 17. pszi: *22/100 18. zárnyitás: 7/21
19. vadászat: 28/49 20. vitalitás: 10/12 21. bányászat: 36/92 (+3%)
22. úszás: 16/53 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
mentális pajzs (#72) Symulf rúnája (#182) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177) hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150)
varázsvédelem (#34) >> jók (#990) varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 34 TU.
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 61 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 367 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüstshuriken (#327)
6 fiatalság itala (#473) 1 gromak bőr (#268) 1 gyöngymangó (#135)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 6 madártoll (#112)
1 nyu-shuriken (#157) 1 óndarab (#85) 10 pirkit (#153)
3 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360) 1 remák szív (#264)
1 rézsisak (#72) 2 szvó-ektoplazma (#151) 8 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189) 5 vasérc (#152) 3 vashegyű nyíl (#176)
8 víz (#27) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 10 drótszőr (#37)
2 ezüstdarab (#326) 1 ezüsttőr (#322) 2 fülemüle agyar (#267)
7 kaja (#2) 2 sáfránypor (#211) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(151,-1) a 75. labirintus bejárata, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(152,-1) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), Chara-din monolitja (#534), kronokukac (#285)
(154,1) oltár, 30. jellempróba
(155,2) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kihívás tornya (#502), 24. jellempróba, oltár, Raia szent lovagja (#239), kardfogú fülemüle (#146), dehidrátor (#151), quwarg nagymester (#214), ezoterikus mardel (#184), zoloboo sámán (#230), kultúrmasztodon (#227)
(156,3) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 31. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek