Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. júl. 1. 15h:01' EZ A 715. JÁTÉKHETED, 407. FORDULÓD 716. játékheted kezdete: júl. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1850 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 15, gyógyulás: 21, összesen: +6 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 116. varázslatot a 86. varázslatot a 157. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot a 224. varázslatot a 66. varázslatot |
* 6. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 7. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 9. KP: | használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
a 473 5300 10 | átadod a 473. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot) |
a 269 5300 10 | átadod a 269. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot) |
hu 83 | hulladék: 83 |
a 264 4718 1 | átadod a 264. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [155,32] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja jobb lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja jobb lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Raia szent lovagja jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 54) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 23, gyógyulás: 28, összesen: +5 ÉP}
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dehidrátor ízelt testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a dehidrátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A dehidrátor feléd harap, de sikertelenül. A dehidrátor melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a quwarg nagymester bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester bal oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 11) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 67) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 55) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 51, gyógyulás: 31, összesen: -20 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon jobb első lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon bal első lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 11 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 73) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 101, gyógyulás: 60, összesen: -41 ÉP}
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [153,30] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [152,29] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy morgud hagymatövet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elteszed a látcsövet. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy kronokukac. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+6.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a kronokukac nyálkás farkát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 19) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 28, gyógyulás: 51, összesen: +23 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
lm 3 7 7 | mozogsz 3 7 7 |
lm 7 7 7 | mozogsz 7 7 7 |
lm 7 7 18 | mozogsz 7 7 18 |
lm 22 26 32 | mozogsz 22 26 32 |
lm 47 51 54 | mozogsz 47 51 54 |
lm 54 54 55 | mozogsz 54 54 55 |
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 36 pontért |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet |
* 7. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 14. varázslatot a 83. varázslatot |
* 8. BP: | imádkozol |
LABIRINTUS TELEPORT A labirintusokban levő teleportok már alapban igencsak zavarók lennének, de ha némelyik teleporter véletlenszerű, hogy hová küld, az már igazán pokoli. Különösen egy levelezős játékban, amikor a teljes fordulót előre tervezed. Másrészről viszont, vérbeli kalandozó lévén, nyilván nem szívesen mondanál le a teleportokkal teli labirintus térképezésének öröméről. Következzék tehát néhány stratégiai tanács, ami remélhetőleg sok szenvedést spórol meg. Először is, a véletlenszerű teleportok sem teljesen kiszámíthatatlanok, hanem mindig ugyanaz a 2-4 referenciapont közül kerül kiválasztásra, hová repülsz. Mivel sokszor nem tudod, hogy egy LM parancs után hol állsz, a hatékonyabb térképezés érdekében az LM paramétereként megadhatsz 100-at is, ilyenkor nem a 100-as referenciapontra próbálsz mozogni, hanem az eggyel nagyobb sorszámúra, mint ahol állsz. Például, ha a 10. ponton állsz, és kiadod az LM 100 parancsot, akkor a 11. referenciapontra próbálsz mozogni. Ez már csak azért is különösen hatékony, mert a teleporterek érkezőhelye szokott a legkisebb sorszámú lenni, így az LM 100 szinte mindig továbbmozgat. (Ha a legnagyobb sorszámú referenciaponton állsz, akkor az LM 100 a 2. pontra fog mozgatni.) A másik trükk a többszöri LM parancs használat. Tegyük fel, hogy a 2. ponton állsz. A 3. pont teleportere vagy visszavisz a 2. ponthoz, vagy továbbrepít a 4. pontra. Ekkor kiadsz egy LM 3 3 3 parancsot, így előbb-utóbb csak sikerül túljutni. A harmadik trükk, hogy ne a teljes fordulót a labirintusban töltsd: pl. a forduló végén menj be, lépj néhányat, és ha jó helyre jutottál, a következő forduló elején térképezhetsz tovább valamennyit. A másik megoldás, ha mindig forduló elején bemész a labirintusba, lépsz néhányat, majd a felszínre teleportálsz. No igen, a felszínre ugrás varázslat nélkül nem nagyon érdemes egy ilyen labirintusba merészkedni. Végezetül: néhány helyen el lehet sajátítani egy varázslatot, amely a véletlenszerű teleportáláskor automatikusan aktiválódik, és a véletlen választás helyett mindig a legoptimálisabb helyre repít... |
KÉNYSZERÍTETT TELEPORT (183. VARÁZSLAT) A kényszerített teleport, népszerűbb nevén kényszerport, egy igen speciális varázslat. Nem csoda, hogy az istenek nem bíbelődnek vele, hogy hívüknek megtanítsák ezt az egyszerű papi mágiát, inkább rábízzák, szerezze meg magának. A kényszerített teleportot olyan labirintusban tudod használni, ahol teleporterek - méghozzá véletlenszerű helyekre küldő teleporterek vannak. Ha ezt a varázslatot ismered, és rálépsz egy véletlenszerű helyre küldő teleporterre, akkor a varázslatot automatikusan használod, és arra kényszeríted a teleport-csatornát, hogy a legoptimálisabb helyre repítsen. A varázslat használata tehát automatikus, 8 VP-t igényel, TVP ill. komponens költsége nincs. |
Erő: | 46 | Szint: | 24 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 130 cm |
IQ: | 44 | Támadás: | 24 (26) | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 44 (46) | Védekezés: | 78 (82) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 11/11 év |
Egészség: | 44 (46) | Életpont: | 437/444 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 55 (58) | Varázspont: | 716/581 | Pénz: | 2949 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 177/7 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/47 | ökölvívás: | 3/21 | szúrófegyverek: | 26/42 (+13%) |
vágófegyverek: | 25/75 (+3%) | ütőfegyverek: | 16/14 | lőfegyverek: | 25/21 (+6%) |
dobófegyverek: | 15/27 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/1 | 2. nyomkövetés: | 65/70 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 15/98 | 5. csapdakészítés: | 28/58 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/55 |
7. gyógyítás: | 57/37 | 8. titkosírás: | 16/25 | 9. felderítés: | 44/35 |
10. szörnyidomítás: | 12/30 | 11. teológia: | 45/88 (+16%) | 12. taumaturgia: | 24/83 (+6%) |
13. versengés: | 3/50 | 14. harcművészetek: | 1/42 | 15. zene: | 81/79 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 30/5 (+31%) | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 7/21 |
19. vadászat: | 28/49 | 20. vitalitás: | 10/12 | 21. bányászat: | 36/92 (+3%) |
22. úszás: | 16/53 | 23. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
mentális pajzs (#72) | Symulf rúnája (#182) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | |
jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | csontváz lord (#177) | hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kőszáli disznó (#34) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 34 TU. tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 61 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 367 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
6 | fiatalság itala (#473) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 6 | madártoll (#112) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | óndarab (#85) | 10 | pirkit (#153) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | rézsisak (#72) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 8 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 5 | vasérc (#152) | 3 | vashegyű nyíl (#176) | |||
8 | víz (#27) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
45 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 10 | drótszőr (#37) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüsttőr (#322) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
7 | kaja (#2) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | varázskő (#305) |