Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 18. 9h:12' EZ A 505. JÁTÉKHETED, 405. FORDULÓD 506. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3296 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a gránitelementál testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a gránitelementál testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a gránitelementál jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1804 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 50, gyógyulás: 46, összesen: -4 ÉP}
* 2. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 3. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | VP spórolása: 15 |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut nyakát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a törpemammut testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
amt 5188 3 | MXTU-t adsz át az 5188. kalandozónak 3 |
kno 4 10 | képesség-növelés 4 |
ff 181 364 568 | felt. fegyverváltás: 181 364 568 |
kf 434 3 | kézbeveszed/felveszed a 434. tárgyat (őrzöd) |
a 447 4718 1 | átadod a 447. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
a 447 1850 1 | átadod a 447. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot) |
a 447 4683 1 | átadod a 447. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
a 447 5230 1 | átadod a 447. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
at 5367 10 | TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 10 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sárkányfajzat bal hátsó lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat nyakát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sárkányfajzat jobb vállát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat bal szárnyát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sárkányfajzat bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sárkányfajzat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 121, gyógyulás: 25, összesen: -96 ÉP}
(Továbbmész...) [378,89] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sivatagi doareg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sivatagi doareg bal első lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sivatagi doareg fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval többször eltalálod a sivatagi doareg testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sivatagi doareg testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP] 1427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
ep 155 300 | építed a 155. tárgyat 300 pontért |
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 100 pontért |
m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaskorpió csillogó torát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 85, gyógyulás: 18, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [380,91] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kátránygödröt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sárkányfajzat. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sárkányfajzat fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat nyakát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sárkányfajzat bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 105, gyógyulás: 22, összesen: -83 ÉP}
(Továbbmész...) [381,90] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. A távolból robbanások hangját hallod. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kátránygödröt. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ramit követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy sziklaskorpió nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sziklaskorpió fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 88, gyógyulás: 18, összesen: -70 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena malacfejét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a roguena testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a roguena nyakát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a roguena meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a roguena testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a roguena fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A roguena néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 100 pontért |
ep 155 300 | építed a 155. tárgyat 258 pontért |
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a küklopsz testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (74 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a küklopsz testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a küklopsz bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 155, gyógyulás: 17, összesen: -138 ÉP}
(Továbbmész...) [383,88] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy legyengült halálosztó kain nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 29 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálosztó kain jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain fejét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a halálosztó kain bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP] 744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 53, gyógyulás: 6, összesen: -47 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a küklopsz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (82 életpontot vesztettél.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
(Továbbmész...) [382,87] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dred Hornwill egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy sebesült sziklaskorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy gigaököl. 7 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a sziklaskorpió bal első lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 78, gyógyulás: 17, összesen: -61 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (60 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 100 pontért |
ep 155 300 | építed a 155. tárgyat 168 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [380,87] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [34 pontot használtál fel, van még 134.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot) |
* 4. BP: | VP elővétele: 15 |
* 5. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 115. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 133 |
Erő: | 42 (44) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 38 (39) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 39 (40) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 11/12 év |
Egészség: | 46 (49) | Életpont: | 385/325 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 51 (54) | Varázspont: | 559/114 | Pénz: | 623 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 190/275 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/21 | ökölvívás: | 1/39 | szúrófegyverek: | 24/90 (+4%) |
vágófegyverek: | 26/87 (+8%) | ütőfegyverek: | 20/32 (+24%) | lőfegyverek: | 25/80 (+11%) |
dobófegyverek: | 16/5 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/57 | 2. nyomkövetés: | 76/19 (+36%) | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 13/2 (+400%) | 5. csapdakészítés: | 33/28 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 11/51 |
7. gyógyítás: | 51/47 (+20%) | 8. titkosírás: | 26/12 | 9. felderítés: | 56/74 |
10. szörnyidomítás: | 18/88 | 11. teológia: | 42/81 (+21%) | 12. taumaturgia: | 23/63 (+30%) |
13. versengés: | 5/31 | 14. zene: | 84/74 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 39/2 |
16. pszi: | *25/100 | 17. zárnyitás: | 1/79 | 18. vadászat: | 33/61 |
19. bányászat: | 32/53 (+20%) | 20. úszás: | 15/86 | 21. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | |
izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
rőtmanó (#55) (építő: +5% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 4 | lótuszvirág (#447) | 9 | óndarab (#85) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
24 | arany (#50) | 1 | pular kristály (#239) | 3 | ramit kő (#226) |