403. forduló, 405. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 26. 9h:27'
EZ A 721. JÁTÉKHETED, 404. FORDULÓD
722. játékheted kezdete: márc. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [157,66] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 100 quwarg tojás (eladási ár: 320 arany, ebből a kezelési költség: 25 arany) ellenértékét.
Chini, amikor összefutottatok, adott neked egy hűségérmét. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ).
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+126 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+38 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 525.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 523.]

* 3. KP: használod a 70. pszi képességet
15 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 518.]

* 5. KP: használod a 65. pszi képességet
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

v 22 164 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vasvértet. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 20 vasérc, 30 pirkit, 1 bőrpáncél. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 513.]

m 8 mozogsz északra
[157,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Látsz egy Thargodan csatamezőt. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy rambó bogár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő pszi őselementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a pszi őselementál fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 64 életpontot sebeztél. A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) Csápjával megérint a pszi őselementál. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}


Összefutsz Akemivel. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy őselemek köpenyét és egy szerencsetalizmánt visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Felhívod a figyelmet a erő fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. Akemi kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Hosszasan küzdötök, de sokáig egyikőtök sem bír a másikkal. Végül ellenfeled ereje fogy el előbb, és győzelemittasan lenyomod! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[6 pontot használtál fel, van még 507.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a Chara-din fattya jobb vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bumeráng és egy rézpáncél. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya jobb vállát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A 3 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg jön feléd.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg nyakát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Notermanthi támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mjölborg kalapácsával megütöd a Notermanthi jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 58 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő, egy arany papi karkötő és egy ezüst nyaklánc. 3817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 63, gyógyulás: 15, összesen: -48 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vassisak, 4 ugh méreg és 17 arany. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+83 életerő.) [70 pontot használtál fel, van még 437.]

m 2 mozogsz keletre
[158,65] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. [6 pontot használtál fel, van még 431.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath jön feléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Mnebolath karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő és egy gyöngymangó. 2209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 53, gyógyulás: 1, összesen: -52 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ubuk dobónyíl, egy rövid íj, egy nyílvessző és egy sallank nyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A 3 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Orkhan Thai jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai bal karját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (49 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az Orkhan Thai lángoló karját. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő, egy gyöngymangó, egy nagy vaskulcs, egy ezüst kulcs és egy borostyán függő. 2842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 134, gyógyulás: 6, összesen: -128 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manakristály (ld. enc.), egy nagy bronzkulcs, egy aranygyűrű, 5 fekete gyöngy és egy aranytű. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+140 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+87 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+87 életerő.) [110 pontot használtál fel, van még 321.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[159,65] Az erdőt dombvidék váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy vadász tatu egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vashegyű nyilat.

(Továbbmész...) [160,66] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Lüke Szálybaver előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[28 pontot használtál fel, van még 293.]

be 84 bemész a 84. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Bepillantasz: teljes a sötétség. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egy igazi kalandnak nézel elébe! Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

lm 3 14 15 mozogsz 3 14 15
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [13. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy rambó bogár van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a rambó bogár testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a rambó bogár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. A rambó bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A rambó bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy démontetű. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a démontetű testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a démontetű csáprágóját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a démontetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot (ld. enc.). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [13. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [16. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy homokvarány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a homokvarány bal első lábát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a homokvarány testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. A homokvarány karmai majdnem eltalálnak! A homokvarány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 varányszemet. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [15. PONT. --> 2. SZINT, 14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bolhakutya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bolhakutya testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a bolhakutya testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a bolhakutya bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bolhakutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bolhakutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 84 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[49 pontot használtál fel, van még 239.]

lm 17 14 3 mozogsz 17 14 3
Egy széles, magas terembe érsz. [15. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bakkura. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bakkura fekete páncélját. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával megcsapod a bakkura testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bakkura csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a bakkura száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [16. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriás patkány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás patkány testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával megcsapod az óriás patkány testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod az óriás patkány testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [17. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy tigroszlán. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tigroszlán pöttyös testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a tigroszlán bal hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a tigroszlán fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 81 életpontot sebeztél. A tigroszlán karma a fejed mellett suhan el! A tigroszlán megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tigroszlán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [16. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [15. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [14. PONT. --> 1. SZINT, 15. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [16. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [13. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] [63 pontot használtál fel, van még 176.]

lm 10 11 21 mozogsz 10 11 21
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [9. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lila brekk. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a lila brekk bal első lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a lila brekk testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lila brekk feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a lila brekk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy nagyobb terembe érkezel. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász tatu van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász tatu nyakát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a vadász tatu nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a vadász tatu testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [9. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [12. PONT.] egy gonyolékot veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a gonyolék testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a gonyolék testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Egy lépcső aljához érkeztél. Igyekezve a felfelé vezető utat bevilágítani, felóvakodsz. [11. PONT. --> 2. SZINT, 18. PONT.] egy szárnyas gömböc lakik itt. Itt csata lesz.

Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szárnyas gömböc fejét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a szárnyas gömböc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy széles, magas terembe érsz. [19. PONT.] egy kőszáli disznót veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kőszáli disznó bal oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a kőszáli disznó farkát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőszáli disznó fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 61 életpontot sebeztél. A kőszáli disznó agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kőszáli disznó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [20. PONT.] egy woor-antilopot veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woor-antilop testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával felnyitod a woor-antilop testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a woor-antilop testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 44 életpontot sebeztél. A woor-antilop feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A woor-antilop még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 antilopbőrt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy széles, magas terembe érsz. [21. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy surranó kígyó van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a surranó kígyó testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigvágod a surranó kígyó farkát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A surranó kígyó feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a surranó kígyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [56 pontot használtál fel, van még 120.]

lm 18 4 22 mozogsz 18 4 22
Egy nagyobb terembe érkezel. [20. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [19. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [18. PONT. --> 1. SZINT, 11. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [12. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [9. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [21. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy sakál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sakál fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a sakál bal első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a sakál testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A sakál feléd harap, de sikertelenül. A sakál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 175 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [22. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy óriás sáska! (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az óriás sáska rovartestét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az óriás sáska bal szárnyát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod az óriás sáska testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az óriás sáska feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. [64 pontot használtál fel, van még 56.]

lm 23 9 6 mozogsz 23 9 6
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [21. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [24. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy királygyík! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a királygyík testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a királygyík testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a királygyík jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Egy lépcső aljához érkeztél. Igyekezve a felfelé vezető utat bevilágítani, felóvakodsz. [23. PONT. --> 2. SZINT, 6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy grákó denevér van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a grákó denevér testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a grákó denevér testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a grákó denevér testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 42 életpontot sebeztél. A grákó denevér megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 grákóbőrt. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [7. PONT.] egy gyilkos mókust veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a gyilkos mókus jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos mókus testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos mókus fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A gyilkos mókus fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A gyilkos mókus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy görgőte van előtted! (ld. enc.) Itt csata lesz.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a görgőte bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A görgőte még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [9. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy manó van előtted! Ismeretlen fegyvert szorongat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a manó nyakát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigvágod a manó bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a manó bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A manó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Eldereth szilánkot. A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [8. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [56 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 5 18 19 mozogsz 5 18 19
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 13 10 8 mozogsz 13 10 8
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 3 2 1 mozogsz 3 2 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 492 bemész a 492. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még -10.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -10.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -15.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 21, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -15 pontod maradt, ebből a következő körre -15 pontot vihetsz át. Kapsz még 545 pontot. A következő körben tehát 530 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY)
Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod visszaáll a maximális lehetséges szintre. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.)
Ezenkívül az alábbi korlátozás érvényes: Ha taumaturgiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 2%-kal kevesebb varázspontot ad vissza, tehát 110-es taumaturgiánál 20%, 120-asnál 40%-kal kevesebbet kapsz, de legalább 200 vp-t mindig kapni fogsz, még 150-es taumaturgiánál is.
Ha teológiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 1%-kal kevesebb vp-t ad a manakristály vissza, tehát 110-es teológiánál 10%-kal, 190-esnél 90%-kal kevesebbet kapsz vissza, de legalább 200-at mindenképpen kapsz. Ha mind teológiád, mint taumaturgiád 100-nál nagyobb, akkor az erősebb korlátozás fog érvényesülni, de össze nem adódnak.

ELDERETH SZILÁNK (512. TÁRGY)
Az idők kezdetétől, a virágzó őself kultúra, a silverina birodalom idejéből való mesés relikvia az Eldereth kristály. Több ezer év után már az is csoda, hogy néhány szilánk megmaradt belőle. Ha meg akarod kísérelni a lehetetlent, újra összerakni az Eldereth kristályt, a varázstárgy készítés varázslaton kívül harminc Eldereth szilánkra és három galachmitra van szükséged. A procedúra során, amely 30 TVP-t igényel, a galachmitokat porrá zúzod, és az így keletkezett mágikus ragasztóanyaggal illeszted össze a szilánkokat, ősi mágia megidézése közben.

ÓRIÁS SÁSKA (27. SZÖRNY)
A bozótos vidékeken élő, nagyra nőtt sáskát méretén kívül egy igen fontos részlet különbözteti meg parányi (ám nagy tömegben élő) rokonától. Nevezetesen az, hogy nem növényeket eszik. Igen, kitaláltad, húst! Gondolkodtál rajta, hogy Te is húsból vagy? Na ugye, érted már, miért köt beléd ez a hatalmas rovar...

GÖRGŐTE (41. SZÖRNY)
A tengerparton gyakori kétéltű leginkább napozni szeret. Ha valaki ebben meg akarja zavarni, meg vannak a módszerei a védekezésre: több száz, tűhegyes fog. Ha igazán komoly ellenféllel találkozik, inkább a menekülést választja: be a vízbe!

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 404. fordulód.

Erő: 43 (44) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 43 (45) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (53) Védekezés: 96 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 40 (46) Életpont: 409/403 Jellem: jó (456) Tul. pont: 2
Szerencse: 37 (47) Varázspont: 475/317 Pénz: 1664 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 90/-1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 21
Eddig összesen 2647 szörnyet (30 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26727 TP-t kaptál. Jelenleg 1956079 TP-d van. A következő szinthez még 43921 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, quwarg anyakirálynő, Notermanthi. A 403. fordulódban 3301 arany került a bankszámládra. 3334 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/75 ökölvívás: 22/82 szúrófegyverek: 24/67
vágófegyverek: 13/17 (+54%) ütőfegyverek: 28/42 (+11%) lőfegyverek: *27/100
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/32 2. nyomkövetés: 65/26 3. lopás: 1/31
4. mászás: 17/95 5. csapdakészítés: 25/63 (+5%) 6. csapdaészlelés: 40/29
7. gyógyítás: 108/72 (+40%) 8. titkosírás: 4/62 9. felderítés: 30/96 (+20%)
10. szörnyidomítás: 13/74 11. teológia: 22/45 (+5%) 12. taumaturgia: 42/68
13. szerencsejáték: 7/14 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/74
16. zene: 62/81 17. szörnyismeret: 8/52 18. pszi: 8/80 (+11%)
19. zárnyitás: 7/53 20. vadászat: 19/44 21. bányászat: 33/81 (+3%)
22. úszás: 26/12 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) mentális pajzs (#72) kí koncentráció (#69) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!]

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 madártoll (#112) 4 spiritusz (#170) 1 vasvért (#164)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 1 arany papi karkötő (#309)
1 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272) 1 bakkura bőr (#95)
1 bordacsont (#16) 2 borostyán függő (#162) 1 bőrpáncél (#51)
1 bumeráng (#249) 12 Eldereth szilánk (#512) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüst nyaklánc (#117) 5 fekete gyöngy (#99) 1 grákóbőr (#41)
1 gyöngymangó (#135) 14 kaja (#2) 1 királygyík bőr (#44)
1 manakristály (#500) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyílvessző (#108) 2 obszidián függő (#195) 28 pirkit (#153)
3 rézdarab (#70) 1 rézpáncél (#71) 1 rövid íj (#107)
1 sallank nyíl (#129) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 Thargodan esszencia (#328)
8 tigroszlán fog (#63) 1 ubuk dobónyíl (#138) 4 ugh méreg (#166)
1 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30) 19 vasérc (#152)
1 vashegyű nyíl (#176) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(157,65) Thargodan csatamező (#432), Dornodon oltár, 49. jellempróba, művészi porolit (#720), pszi őselementál (#258), Akemi (2376. kalandozó), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257)
(158,65) Thargodan csatamező (#432), oltár, szent tölgyfa (#393), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Orkhan Thai (#238)
(159,65) vaskohó (#155), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, 47. jellempróba, érclelőhely
(160,66) a 84. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), 47. jellempróba, művészi porolit (#720), Leah oltár, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), rambó bogár (#14), démontetű (#15), homokvarány (#16), bolhakutya (#17), bakkura (#52), óriás patkány (#42), tigroszlán (#43), lila brekk (#11), vadász tatu (#10), gonyolék (#13), szárnyas gömböc (#12), kőszáli disznó (#34), woor-antilop (#31), surranó kígyó (#30), sakál (#28), óriás sáska (#27)

Üzenet küldése a karakternek